Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
Magnum_ #139831 üzenetére
Nem kell a tolto a fogyaszto vagy az auto kerdeskoron rugozni. A jogalkotoi szandek egyertelmu lasd NFM rendelet
4. § (3) Az „A2” és „A3” árszabást akkor lehet alkalmazni, ha a villamosenergia-fogyasztás zónaidőnkénti mérése megoldott.
(5a) * Ha a felhasználó az elektromos gépjármű üzemben tartója vagy tulajdonosa és ezt a tényt az egyetemes szolgáltatónak előre, évente igazolja, akkor az „A1” árszabás mellé - a 4. § (3) bekezdésben foglalt feltétel fennállása esetén - „A2” árszabást is választhat.
(5b) * Az (5a) bekezdés szerinti esetekben az „A2” árszabásra vonatkozóan az egyetemes szolgáltató köteles a szerződés megkötésekor megállapodni a szerződő féllel a bejelentés módjáról és részleteiről.
Szoval elektromos auto mehet A2-es dijszabassal, azaz hetkoznapi neven ejszakai arammal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Amazon Fire TV stick/box
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- LEGO klub
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest