Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65301) kali válasza hardverlog (#65299) üzenetére


kali
legenda

Pedig van, mert itt nálunk közel 2 év alatt alig néhányszor fordult elő 1 - 1 másodperces akadás.

(#65302) pjen válasza hardverlog (#65299) üzenetére


pjen
félisten

Érdekes lenne, mért esne szét.

(#65303) nicu71 válasza #78121280 (#65294) üzenetére


nicu71
addikt

hmm ...nálam is azt irja hogy nem wifi képes a készülék,és én is ugy tudom hogy nincs bekapcsolva a wifree :) lehet hogy mégis? hogy tudom ellenőrizni?a myupc-n sincs semmi jele hogy aktiv lenne.. :U

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#65304) #78121280 válasza nicu71 (#65303) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nézd meg a konfig fájlod nevét Haladó beállítások - eszközök - hálózatállapota - konfiguráció - konfigurációs fájl, ha itt azt írja, hogy nocommwifi akkor ki van kapcsolva,ha meg nem szerepel ez a szó, akkor be van kapcsolva.

(#65305) DiabloCorsa válasza ztsoft (#65242) üzenetére


DiabloCorsa
őstag

Bejelentettem december 11-én hogy hajnalban nincs net. Letöltés van, kevés, feltöltés 0.00-0.2.
Technikus berakott este egy szűrőt 23-án amitől nem változott semmi. Tegnap előtt megírtam, hogy megy a bejelentés az NNH-hoz amikor eléri a hiba a 30-ik napot.
Tegnap délután küldtek egy SZAKEMBERT aki még a házba belépés előtt közölte, hogy kábelszakadás van és amikor megy az éjszakai világítás akkor nincs net, mert egy oszlopon van kábel és az utcai lámpa. Ismert hiba és mutatta "tabletjén" a diagramot, hogy hónapok óta este 6-tól reggel 7-ig látható a sáv szélesség csökkenése.

A külső hibát már bemérték, de bár az ígérte az ügyintéző továbbítja azt, tegnap avval hívtak, hogy NEM ők továbbíthatják a hibát, azt csak a szerelő teheti meg. Ott volt megtette, telefonon beszólt valakinek.

Péntekre ígérték a javítást. Ha megjavul, az a hiba bejelentés utáni 32-ik napon lesz.

Diablo. Ha gumira van szükséged ...

(#65306) donmackó válasza DiabloCorsa (#65305) üzenetére


donmackó
őstag

Csak szakmabeliként jegyezném meg hogy, az éjszakai világításnak az égvilágon semmi köze a upc-s hálózathoz. Szép is lenne ha így lenne (vagy a másik lehetőség hogy kókányoltak).

Release the cable hounds!

(#65307) Winne válasza Toth_Jani (#65298) üzenetére


Winne
nagyúr

Most rápróbáltam újra, már elfogadta uazt a jelszót és felment. Kíváncsi vagyok meddig lesz jó. :DDD

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65308) hardverlog válasza pjen (#65302) üzenetére


hardverlog
aktív tag

azért, mert ez egy technikán alapuló szolgáltatás és mint olyan mindig hordoz magában hibát...ahogy a net sebessége sem állandó, vagy néha az is megakad, ugyanúgy nem hiszem hogy ördögtől való az, ha teszem azt néha egy-egy pillanatra képhiba jelenik meg a szolgáltatásban...ettől még maga a UPC kábel tv lehet kiváló...de akkor majd rákérdezek a UPC-nél, hogy tudnak-e ezzel valamit csinálni.

(#65309) pjen válasza hardverlog (#65308) üzenetére


pjen
félisten

Igazad van,nincs azzal gond,ha márciusban szétesik a kép egy pillanatra aztán októberben megint,de ,hogy öt percenként.Az nem szolgáltatás.Látod nem vagyok egyedül a véleményemmel.

(#65310) sutszi


sutszi
veterán

13. kerületben és még néhány helyen szolgáltatáskimaradás van. (Nincs net) Valószínűleg nem triviális a probléma, mert azt mondják "órákig is eltarhat a hiba javítása". SMS értesítőre fel lehet iratkozni a javítás állapotáról az érintett előfizetőknek.

[ Szerkesztve ]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#65311) MájMekk válasza sutszi (#65310) üzenetére


MájMekk
tag

Se telefon, se internet.

(#65312) DiabloCorsa válasza donmackó (#65306) üzenetére


DiabloCorsa
őstag

Mi van ha szakadt a kábel a lámpától 20 centire?

Diablo. Ha gumira van szükséged ...

(#65313) DeFranco válasza DiabloCorsa (#65312) üzenetére


DeFranco
nagyúr

könnyen meglátják a szakadást legalább :DDD

(#65314) dreamer125


dreamer125
csendes tag

Sziasztok!

Egy UPC Connect Box-ra szeretnék kábellel tp link routert kötni.

A ház földszintjén a Connect Box-ról szeretnénk wifi-t, az emeleten pedig a TP link routerről.

A problémám a következő:
A két egységet összekötöttem kábellel, de néhány telefon ilynekor nem tudja használni a wifit.

A kérédsem a következő lenne:
1. Modem vagy router módba kell állítani a Connect Boxot
2. A TP link routeren kell e valamit állítani?

Előre is köszi a válaszokat.

Üdv. Zoli

(#65315) ztsoft válasza ztsoft (#65275) üzenetére


ztsoft
őstag

Ismét jött egy e-mail: :W

Köszönjük, hogy My UPC szolgáltatásunkat használta. Tájékoztatjuk, hogy számlakézbesítési módjának megváltoztatására vonatkozó igényét fogadtuk és a beállítás sikeresen megtörtént.

Az új számlakézbesítési mód: PDF normál - My UPC

Következő UPC számláját az új számlakézbesítési módnak megfelelően fogja megkapni.

Még milyen jó, hogy 2017.03.21.-étől így kapom a számlát. Persze most sem kértem, igényeltem ilyet.
Ezek után számomra a MyUPC használhatatlan! Valószínű, hogy az egész kód egy nagy bug halmaz. Már azt is el tudom képzelni, hogy amit az ügyintézők használnak programot, az is hasonló állapotban van (karácsony előtti megrendelésem elsőre tökéletesen sikerült, akkor még a MyUPC is használható volt).

Az összes eddig a UPC által küldött e-mail el van mentve, ha szükség lesz rá, akkor kéznél legyen.

Viszont a hibaelhárítás gyors volt (ellenőriztem, már nincs hiba), igaz, ebből is kettő e-mail jött (inkább kettő, mint egy sem :D ).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65316) #98574848


#98574848
törölt tag

Sziasztok!

Egy teljesen láma kérdés, számla, egyedi banki utalásnál, a kedvezményezett neve mezőhöz gondolom ezt kell írjam: "UPC Magyarország Kft."?

Köszi

[ Szerkesztve ]

(#65317) kali válasza #98574848 (#65316) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Igen, ez a szolgáltató hivatalos neve.

(#65318) merqree válasza ztsoft (#65315) üzenetére


merqree
őstag

A twitteren is hirdetik, hogy milyen jó a MyUPC :-)

(#65319) 4Grider válasza #98574848 (#65316) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha kovászos uborkát írsz be, akkor is simán odatalál, ha nem rontod el a bankszámlaszámot. A kedvezményezett nevének akkor van értelme, ha téves (de működő) bankszámlára utalsz, és vissza szeretnéd szerezni a pénzt.

(#65320) Soma01 válasza 4Grider (#65319) üzenetére


Soma01
veterán

Sziasztok!

A Technicolor modemek a 2,4 GHz-en a csatornákat váltogatják x óránként, ha automatikusra van állítva a csatorna száma?

(#65321) kali válasza Soma01 (#65320) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Nem, de nem is az időintervallum lenne a lényege a funkciónak, hanem a környezet adott tekintetben történő figyelése és ahhoz igazodás az optimális értékű csatorna beállításával, de ez csak a komolyabb eszközökön működik rendesen.

(#65322) 4Grider válasza Soma01 (#65320) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden wlan-t szóró eszközben ha a csatornát automatikusra állítod, akkor a legkevésbé terhelt csatornát igyekeznek saját maguknak belőni. Hogy ez milyen időközönként változik, netalán csak bekapcsoláskor jelölődik ki automatikusan az adott csatorna, azt eszköze (leginkább a rajta lévő szoftver) válogatja.

(#65323) ztsoft válasza Soma01 (#65320) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Elképzelhető, hogy váltogatja. Elvileg az volna az értelme az automatikus módnak, hogy megpróbál egy olyan csatornát keresni, ami kevésbé használt, vagy kevésbé szennyezett.

Nekem is ilyen van, de nálam annyival másabb a helyzet, hogy még kevés WiFi-s router van, így találtam tiszta csatornát, nem is használtam az automatikus módot.

(#65318) merqree Nem csak ott teszik ezt. Sajnos nincs egy olyan ember Náluk, aki ellenőrizné, hogy jól működik-e minden (most kapcsolok, de, hogy nincs, azért tartják az ügyfeleket, azok majd panaszkodnak, hogyha valami nem jól működik ;] ).

[ Szerkesztve ]

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65324) Soma01


Soma01
veterán

Köszi!

Csak mert a Technicolor naponta többször is vált csatornát. Nem, tudom, hogy véletlenszerűen teszi ezt, vagy valami "mérés" alapján. Esetleg le kellene fixálni? Ti hogy szoktátok?

(#65325) kali válasza Soma01 (#65324) üzenetére


kali
legenda

Én még olyan routernél is fix csatornát állítok be manuálisan, amelyik jobban kezeli az auto módot, aztán néha ránézek a környezetre, hátha módosítani kell, de szerencsére a sok elérhető idegen hálózat ellenére is fixek azokon (is) jellemzően a csatornák, meg a routerem is elég jó, nem könnyen befolyásolják idegen eszközök.

[ Szerkesztve ]

(#65326) nicu71 válasza #78121280 (#65304) üzenetére


nicu71
addikt

haha,azt irja hogy" fiberpower120_sip.cfg" a konfig. fájlnál.Tehát be van kapcsolva :) Nem használom a wifreet,mivel ugye azt hittem hogy nekem nincs aktiválva ,de eddig nem okozott semmi zavart a rendszerben :U

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#65327) kabelmania27 válasza nicu71 (#65326) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha nem használod a wi-freet 1221-en érdemes kikapcsoltatni.

[ Szerkesztve ]

(#65328) Gubek-Einste válasza dreamer125 (#65314) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

1; Router

2; Így kell beállítani.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#65329) urbi107


urbi107
tag

Amit a honlapon írnak 300gb korlát azt mennyire figyelik?

(#65330) Winne válasza urbi107 (#65329) üzenetére


Winne
nagyúr

Az kb 10 éve is ennyi volt, ha figyelnék, akkor minden második felhasználó menne a lecsóba.. :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65331) 4Grider válasza urbi107 (#65329) üzenetére


4Grider
nagyúr

A 300 GB arra van, hogy bebiztosítsák magukat. Ha egy adott helyen valamiért túlterheltté válik a hálózat, akkor a drága fejlesztés helyett ez az első lehetőségük. De az esetek 99.9%-ában elég a kapacitás, így a túlterhelés jelentkezéséig nem alkalmazzák.

(#65333) canniball válasza smiti (#65332) üzenetére


canniball
nagyúr

Az NMHH megbírságolta a UPC-t

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#65334) FireShadow


FireShadow
senior tag

A hitron modem kék usb portjával lehet HDD-t megosztani a hálózattal? Nekem nem igazán csinál semmit, bár mintha 1-el több ikon világitana.

Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl

(#65335) ArthurShelby válasza FireShadow (#65334) üzenetére


ArthurShelby
addikt

[link] "1 USB port – Master, HDD, médiaszerver (UPC-nél tiltva)"

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65336) FireShadow válasza ArthurShelby (#65335) üzenetére


FireShadow
senior tag

Köszi :(

Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl

(#65337) drpele


drpele
senior tag

Sziasztok!

A Horizon box-okon elérhető már a sorozatfelvétel? Megjelenésekor azt olvastam, hogy nem rendelkezett ilyen funkcióval. Ha igen, megbízhatóan működik?

Ez az eszköz is twin tuneres (mint a Cisco), azaz felvétel közben lehetséges másik csatornát nézni?

[ Szerkesztve ]

"Mily különös a mi helyzetünk, a Föld gyermekeié. Csak rövid látogatásra van itt mindenki. Nem tudja miért, de néha azt hiszi, hogy sejti." - Albert Einstein

(#65338) pjen válasza drpele (#65337) üzenetére


pjen
félisten

Ez nem,azt veheted fel ,amit nézel.Ennél már. VHS is többet tudott.A dupla tuner helyett lett a vissza nézés,ami hol megy hol nem ,és nem is minden megy.

[ Szerkesztve ]

(#65339) 4Grider válasza drpele (#65337) üzenetére


4Grider
nagyúr

Eleve nem megbízható eszköz a Horizon box. Hogy több tuneres lenne, az meg főleg nem jellemző rá...

(#65340) pjen válasza drpele (#65337) üzenetére


pjen
félisten

Egyébként van megoldás,ha van kártya fogadó a Tv-n.Igényelsz kártyát és boxot.Ketté osztod az antennát.A boxon beállítod a felvételt aztán bemenetet váltasz.

(#65341) ArthurShelby válasza pjen (#65340) üzenetére


ArthurShelby
addikt

De ez már dupla tv előfizetés.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65342) cigam válasza drpele (#65337) üzenetére


cigam
félisten

Elérhető a sorozatfelvétel, de nem jellemző, hogy minden műsornál. Általában vadászni kell azokat a sorozatokat, amiknél ezt felajánlja.
Amúgy megadhatsz konktrét időpontot, a felvétel gyakorisága pedig lehet egyszeri/napi/heti/hétköznap/hétvége.

Nem iker tuneres, csak 1 vevővel rendelkezik.

4Grider
Eleve nem megbízható eszköz a Horizon box.
Ez így nem igaz. Mint DVB-C vevő teljesen rendben van, megbízható eszköz. A programozott felvételeket szépen rögzíti. Másfél év alatt talán 3-4 alkalommal fagyott le valamiért.
A köré épített szolgáltatással vannak gondok. Gyakran újra kell indítani, hogy elérhető legyen a visszatekerős tv, de van amikor az sem segít. A myprime videói gyakran nem elérhetőek, hibaüzenetet ad lejátszás helyett, és nem ritka, hogy a sorozatok sem szinkronizáltak.

legelek
Már hogy lenne dupla előfizetés? Ha jól emékszem 800.-Ft. a második eszköz bérleti díja.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#65343) ArthurShelby válasza cigam (#65342) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Plusz egy tv előfizetés.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65344) pjen válasza ArthurShelby (#65341) üzenetére


pjen
félisten

Mért lenne, nekem is van két felvevő boxom, három is volt egy előfizu val.+800ft.

[ Szerkesztve ]

(#65345) DeFranco válasza pjen (#65344) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Plusz egy csoki.

;] :P

(#65346) gduck válasza cigam (#65342) üzenetére


gduck
addikt

Érdekes megközelítés, hiszen ahogy leírtad szinte semmi nem működik rajta rendesen. Ergo csak DVB-C tuner nélküli TV-hez ajánlott?

[ Szerkesztve ]

(#65347) pjen válasza gduck (#65346) üzenetére


pjen
félisten

Mi köze hozzá a tunernek?

(#65348) cigam válasza ArthurShelby (#65343) üzenetére


cigam
félisten

Én azt értem, hogy ezt írod, de a kérdésem nem ez volt. A kérdés az, hogy szerinted miért kell a második vételi ponthoz "plusz egy tv előfizetés"?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#65349) 4Grider válasza cigam (#65348) üzenetére


4Grider
nagyúr

A UPC-nél minden egyes olyan tv-hez, amin az előfizetett adók mindegyikét szeretnénk nézni, igényelni kell előfizetői kártyát és hozzá a kikódolást végző eszközt (ez lehet box vagy médiakártya). Ezekért pedig - az első tv kivételével - havidíjat kell fizetni. Mondhatjuk persze eszközbérleti díjnak, de leginkább itt tv-nkénti plusz előfizetésről van szó, mivel az eszközök egyszeri összegért nem megvásárolhatóak.

(#65350) pjen válasza 4Grider (#65349) üzenetére


pjen
félisten

A Tv előfizetés mondjuk a digital gold.A kártya egy eszköz,hogy tudd nézn a kódolt adókat.anem muszály nézni őket,előfizethetsz akár analógra üs.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.