Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64251) Gubek-Einste válasza ben-ga (#64249) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nincsen külső antennás HGW.
Vegyél egy saját külső antennás router-t és azt használd.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64252) kabelmania27 válasza snake1977 (#64246) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Fényes nappal próbálj meg készíteni róla egy képet, tipus ismeretében ki lehetne számolni a bejövő jel erősségét.
Ez a modem érzékenyebb a jelszintre, mint az ubee, nézd meg csillapító nélkül javul-e a helyzet, lehet több lenne az snr és így kevésbé akadna.

[ Szerkesztve ]

(#64253) snake1977 válasza kabelmania27 (#64252) üzenetére


snake1977
őstag

Rendben, bár egész nyáron nem volt gond vele ezért is érdekes, de egy próbát megér, köszi. :R
Okés, leszedem a csillapítót holnap, most nincs szerszám a közelemben.

[ Szerkesztve ]

...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official

(#64254) kabelmania27 válasza snake1977 (#64253) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincsmit, holnap írd meg csillapító nélkül milyenek az értékek.

(#64255) Willie


Willie
őstag

Sziasztok!

Januárban költözök Debrecenből Budapestre, ahova megyek ott is UPC lesz, milyen módon tudnám a mostani csomagomat költöztetni? A mostani csomagban 240-es net van, digital gold hd csomaggal, havi 8000 forintért - nem szívesen válnék meg tőle. Ahol most élek az a lakás szüleim nevén van, a UPC-s előfizetés édesapám nevén, ahova költözök pedig a nagybátyám lakása (apukám öccse), itt perpillanat nincsen UPC előfizetés. Ezt csak azért mondom, mert egyik helyen se rendelkezem tulajdonjoggal, a lakcímem is egy harmadik helyre van bejegyezve - szüleimhez. 2018. júniusáig hűségidő van a fentebb említett csomagra. Van arra bármiféle mód, hogy én ezt a csomagot elköltöztessem Budapestre? Ha igen és majd arról a helyről elköltöznék, akkor milyen módon tudnám majd ismét költöztetni a csomagot?

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv.

[ Szerkesztve ]

(#64256) Gubek-Einste válasza Willie (#64255) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Egyszerűen kérjél egy költöztetéssel egyik címről a másikra azzal akinek a nevén van az előfizetés.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64257) Willie válasza Gubek-Einste (#64256) üzenetére


Willie
őstag

Köszönöm a gyors válaszodat. Ennyi lenne az egész? Ezt hűségidő alatt is be lehet játszani?

[ Szerkesztve ]

(#64258) Gubek-Einste válasza Willie (#64257) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Természetesen

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64259) Willie válasza Gubek-Einste (#64258) üzenetére


Willie
őstag

Szuper! :) Ilyenkor újraindul a hűség vagy marad a régi lejárati idő?

szerk.: Ahol most lakok lakás valószínűleg ki lesz adva albérletbe. Gondolom a mostani szolgáltatás költöztetése után gond nélkül lehet majd újraszerződni. ?

[ Szerkesztve ]

(#64260) o.gaby válasza Willie (#64259) üzenetére


o.gaby
tag

Marad a hűség, de èn megnézném, hogy az új címen nincs-e egyedi ajánlat az új bekötésekre.

(#64261) Willie válasza o.gaby (#64260) üzenetére


Willie
őstag

Köszi! :) Azt hol lehet megnézni?

[ Szerkesztve ]

(#64262) tomszli11 válasza Gubek-Einste (#64248) üzenetére


tomszli11
tag

Kedves Gubek!
Ezt az említett IPv6-t hol tudom megkeresni?
Előre is köszi

(#64263) cris78


cris78
őstag

Ha hétfőn este fizettem be egy számlát bankkártyával és jött vissza email is, hogy sikerült, akkor most az a számla miért van még ott a my upc-ben?

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#64264) 4Grider válasza cris78 (#64263) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mert gondolom a - nagyobb hazai távközlési cégekhez hasonlóan - a banki kivonat könyvelésekor történik a saját ügyviteli rendszerükben a kiegyenlítés. Nálunk pl. a banki kivonaton jellemzően két munkanappal később jelenik meg a bankkártyás befizetés. Így egy hétfő esti befizetést ma vagy holnap érkeztetünk.

(#64265) cris78 válasza 4Grider (#64264) üzenetére


cris78
őstag

Köszönöm, akkor várok, hogy eltűnjön.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#64266) o.gaby


o.gaby
tag

A csomagoknál megadod az új címet, és ha olyan csomagokat is látsz, ami pl MIX valami, akkor van egyedi ajánlat.

(#64267) kabelmania27 válasza Willie (#64255) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
1221-et felhívod kérsz egy megadott napra költöztetést, eszközöket átviszed az új helyre és a kért időponttól élni fog a szolgáltatás, ha már a lakásba bevan vezetve a kábel kérhetsz saját beüzemelést.

cris78: Kell pár nap mire lekönyvelik, de attól még jó helyre megy az összeg.

[ Szerkesztve ]

(#64268) adp válasza adp (#64242) üzenetére


adp
őstag

Valaki?

(#64269) kabelmania27 válasza adp (#64242) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nézd meg, hogy a megfelelő wifi driver van-e a gépen, összefoglalóban linkelt programmal nézd meg van-e szabad csatorna, ha van akkor állítsd át a modemet.
Vezetékes kapcsolattal megvan a sebesség?

(#64270) rgeorge


rgeorge
addikt

Üdvözlet! Ezek milyen értékek:
Up:
1 43 Locked 33200000 64QAM 5120000 ATDMA 43.8
2 44 Locked 40000000 64QAM 5120000 ATDMA 43.0
3 45 Locked 46600000 64QAM 5120000 ATDMA 43.0
4 46 Locked 53200000 64QAM 5120000 ATDMA 43.3

Down:
1 8 Locked 410000000 256QAM 6952000 43.1 8.7
2 9 Locked 418000000 256QAM 6952000 43.2 9.2
3 10 Locked 426000000 256QAM 6952000 43.2 9.1
4 11 Locked 434000000 256QAM 6952000 43.2 9.1
5 12 Locked 442000000 256QAM 6952000 43.2 9.0
6 13 Locked 450000000 256QAM 6952000 43.1 8.5
7 14 Locked 458000000 256QAM 6952000 43.1 8.5
8 15 Locked 466000000 256QAM 6952000 43.2 8.5

Technicolor eszköz.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#64271) kabelmania27 válasza rgeorge (#64270) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Rendben vannak az értékek, kiváló az SNR érték, nem zajos a hálózat, adási is tökéletes, nem kell szakadástól tartanod.

[ Szerkesztve ]

(#64272) Willie válasza kabelmania27 (#64267) üzenetére


Willie
őstag

Szia! Ez jól hangzik, köszönöm szépen! :)

(#64273) adp válasza kabelmania27 (#64269) üzenetére


adp
őstag

újratettem a wint, eddig nem volt szükség sehol sem wifi driverre,csak ez az új konnekt box szarakodik...
win8at használok, az leszedi magának, de egyébként manuálisan is feltettem és semmi....írtam, hogy más hálózat és kábel oké

[ Szerkesztve ]

(#64274) pjen


pjen
félisten

Üdv Urak. Ma beszéltem az üfsz. el, felajánlották a CB. - t500 as nettel ingyen kiszállítással. 300Ft Al kevesebb lenne az előfizu. Most Cisco van 120 as nettel. Cseréljem?Leginkább WiFi kell, sima böngi, kis történt stb.

[ Szerkesztve ]

(#64275) kabelmania27 válasza pjen (#64274) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Az új tipus modem üzemmódban saját routerrel stabilabb. Inkább 120/240-es csomagra kérj eszközcsere nélkül ügyfélmegtartót.

[ Szerkesztve ]

(#64276) pjen válasza kabelmania27 (#64275) üzenetére


pjen
félisten

Még van egy év hűségem, nagyon nem kéregethetek.Ezt sem kértem, ők ajánlották. Nem tom mi legyen, routert venni nem akarok.

[ Szerkesztve ]

(#64277) Gubek-Einste válasza tomszli11 (#64262) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Ellenőrizni, hogy ez így van-e azt úgy lehet, hogy megnézed az admin felületen a Rendszer/Switch mód menüpont alatt, hogy van-e lehetőség váltani a router és a bridged mód között. Ha nincsen akkor biztosan IPv6 módban van az eszköz.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64278) kabelmania27 válasza pjen (#64276) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Jobb ajánlatot kapsz ha már lejárt a hűség.

(#64279) pjen válasza kabelmania27 (#64278) üzenetére


pjen
félisten

Még van egy év hűségem.

(#64280) pjen válasza kabelmania27 (#64278) üzenetére


pjen
félisten

Nem a 300Ft a lényeg, jobb lenne e a CB 500 mint Cisco 120?

(#64281) gduck válasza pjen (#64280) üzenetére


gduck
addikt

Cisco 240!

(#64282) 4Grider válasza pjen (#64280) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden relatív.
Ha sajnálod a pénzt egy jobb saját routerre, akkor igen.
Ha van egy jó saját routered, akkor nem. A Cisco gw-ek ui. bridge módba téve marha stabil és biztonságos modemek. Viszont csak a 240 Mbps-os net használható ki velük, az 500 Mbps-ot már nem tudják.

(#64283) kabelmania27 válasza pjen (#64280) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szerintem jobb a cisco modem, 120-as vagy a 240-es csomaggal.

(#64284) rellif


rellif
senior tag

A horizon go alkalmazás másnál működik?

(#64285) pjen válasza rellif (#64284) üzenetére


pjen
félisten

Nálam megy,most néztem.Bp.

(#64286) faranus


faranus
aktív tag

Sziasztok újra!

Tanulságos story/továbbiakban tanács kérést olvashattok :D

3 hete szenvedek a budaörsi UPC internetével! (kb 2 és fél éve néhány modem meghalást leszámitva tökéletes volt a UPC szolgáltatása, 500 net, 3 TV-re Digital Gold, +HD csatornák minden!) Kb 3 hete kezdte el, hogy esténként, vagy nagyon lassú lesz a net, vagy el is megy fullra, de ezt irtam is akkor nektek!

Na a következők történtek:

Három ügyfélszolgálatos telefonváltás után sikerült elérnem, hogy kiküldjenek egy technikust! Persze a különböző ügyfélszolgálatos emberek, rendszerint ellent mondtak egymásnak, az egyik azt mondta központi a hiba, a másik közölte, hogy biztosan az én eszközömmel van a gond, stb. szó szót követett, a lényeg hogy kijött a technikus srác, (persze mondtak hogy ha nem talál semmi gondot akkor ki kell fizetnem a kiszállást!!), direkt mondtam, hogy esténként szokott előjönni a jelenség, napközben tökéletes, ilyen este 6 tól éjfél, 1 ig!
Egy fiatal srác volt, nagyon lelkiismeretesen végig mért mindent, meg is mutatta a saját tabletén, hogy milyen jelszinteket mér, meg sávszélességet, és minden rendben volt. Mondtam neki, hogy igen most jó, de akkor itt fogsz ülni estig, hogy hátha elő jön a jelenség (persze délelőtt tudtak csak kiküldeni, pedig külön kiemeltem, hogy este van a gond!!) mondta, hogy nem és elhiszi, hogy idegesitő a probléma stb, de semmi mást nem tud tenni, mint hogy kér egy karbantartást a hálózatra, ami abból áll, hogy megnézik a kábeleket a póznákon, és hátha ott rossz egy csatalakozó, vagy ilyenek! Nagyon kedvesen elbeszélgettünk, persze szidta a UPC-t rendesen, meg hogy majd jön a Digi, de az se a Kánaán stb.

Két napig, nem hivtam őket, mert mondom nem megy egyik napról a másikar a karbantartás stb..

Tegnap este (kedd) megint elment a net, és hosszú tizen percekig vissza se jött, se kép se hang! Na mondom okés, felhivom őket, a 1221 /2/2 utan egy robot hang közli velem, hogy beazonositották a számom, és a körzetbembe hibát észleltek, de a technikusok már dolgoznak rajta és órákon belül helyre áll a rendszer, ha akarom kérhetek SMS értesitést, ha megjavitották akkor küldenek! Persze, hogy kértem, ma reggel jött is az SMS, hogy a hibát elháritották, és élvezhetem tovább az internet nyújtotta örömöket.
Egészen ma estéig, fél 9 ig birta, ugyan azokat a tüneteket produkálva csetlik, botlik, szarakszik a szolgáltatás.
Most hivtam őket, közel 40 perc zene hallgatás után se vették fel nekem!

Szerintetek, mi legyen a következő lépés, én mint előfizető, mit tehetek hogy észre vegyenek! Fenyegessek, kérjek kötbért, keltsem a rossz hirüket, vagy csak simán törődjek bele?
Ha bárkinek, bármi ötlete, hogy mi legyen a következő lépés, akkor azt nagyon megköszönöm!

Megvan mindenkinek a neve és minősége, akivel beszéltem telefonon, valamit én is rögzitettem az összes beszélgetést!

tisztelettel faranus :R

(#64287) sixpak válasza faranus (#64286) üzenetére


sixpak
nagyúr

Hozzám pénteken jön a szerelő, hasonló a gondom, ha kicsit visszaolvasol, megtalálod.
Én mondtam az ügyintézőnek, hogy feleslegesen jön a lakásra a szerelő, mert itthon minden rendben, de azt mondja, hogy máshogy nem megy. 4 körül fog jönni, ma pl. 9-kor ment gallyra az egész hulladék rendszerük.
Mondjuk én már 2 hete napi 5-10 mérést csinálok és mentek el minden lehetséges formátumban, hogy ha erőskődnek, akkor meg tudjam mutatni a 0,01mb feltöltést, meg a 0 letöltést, 350 jittert....
Volt, hogy egymás után 10 mérést csináltam, egyik tökéletes, fél perccel utána halott az egész.
Én még mindig azt mondom, hogy a mindenkinek 120mb/s-ra emelés miatt van az egész, nem bírja a hulladék hálózatuk, persze ezt elismerni nem fogják soha, én viszont bármeddig kész vagyok elmenni, annak érdekében, hogy ez az állapot megszűnjön, vagy így, vagy úgy.

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#64288) Watercolour válasza pjen (#64280) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Ha nincsen kimondottan szükséged az 500 megabitre, én nem váltanék a Connect Box unalomig ismételgetett problémái miatt.

(#64289) Watercolour válasza faranus (#64286) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Leírásod alapján a helyzeted kísértetiesen hasonlít az én nyáron történt 3 hónapos vergődésemre, melyet véletlenszerű szakadozás-packetloss hullámok okoztak. Az enyém talán valamivel még egyszerűbb is volt, mert nekem az elejétől elismerték, hogy látják, hogy valami hiba van, csak nem javították ki.

Összességében a következő tanácsokat tudom neked adni:

- MINDEN történésről vezess naplót. Percre pontosan jegyzeteld, kivel beszéltél, mit mondott, mi történt, mi volt a hibajelenség. Tudom, fárasztónak hangzik, de sajnos ez egy hosszú menet lesz. Tapasztalatból mondom.
- Ha van lehetőséged, építs egy monitorozó rendszert, mellyel éjjel-nappal megszakítás nélkül, másodpercre pontosan naplózni tudod a szakadásokat, csomagveszteségeket, és ezt tudasd is az ügyfélszolgálattal.
- NE rögzítsd a telefonhívásokat, mert törvénytelen. Ezért kell a napló vezetése. (Vagy legalábbis ne hangoztasd és ne használd fel semmire.)
- Higgadtan, de erélyesen mondd el az ügyfélszolgálatnak, hogy a hiba továbbra is fennáll. Ne hagyd, hogy lerázzanak. Ragaszkodj hozzá, hogy legyen nyitott (tehát nem lezárt) hibajegyed, ezt a MyUPC-ben meg tudod nézni a "folyamatban lévő ügyeim" menüpontban.
- Olvasd át a hatályos ÁSZF vonatkozó részeit (szolgáltató hibajavítási kötelezettsége, elmaradás esetén mi történhet: kötbér, rendkívüli felmondás, stb.)
- Higgadtan fenyegetőzz NMHH bejelentéssel és az ügy végén tedd is meg a bejelentést. Mondd el, hogy naplót vezetsz a történtekről, és a hatósághoz fogsz fordulni. A hatóság az eljárás alatt egyébként a hangfelvételeket ki fogja kérni a szolgáltatótól, ezért nem szükséges neked (és nem is szabad) rögzíteni.
- Ragaszkodj ahhoz, hogy kötbért kérsz, hiszen nem tudták a hibát 72 órán belül kijavítani. Ha elutasítják, panaszold meg, és kérj írásban pontos jogi indoklást arra, hogy miért nem kötelesek kötbért fizetni. (Ezt valószínűleg megpróbálják elcsalni úgy, hogy a te hibajelentésed a technikusi kiszállással lezárták, tehát elvégezték 72 órán belül, viszont a "külső hálózati hibát" akár hónapokkal később is kijavíthatják, szerintük azért neked nem kell kötbért fizetniük. Három alkalommal tettem panaszt, a legutolsóban pontos jogi indoklást kértem arra, miért nem fizetnek, mire úgy döntöttek, hogy mégis fizetnek és bocsánatot kértek.)

Kitartást, nehéz lesz.

[ Szerkesztve ]

(#64290) ArthurShelby válasza faranus (#64286) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Nem egyszerű eset.
Lehet leterhelt a környék este, bár akkor szerintem csak lassulás lenne, és nem menne el teljesen a net.
Mindenestre olvasd el az topik összefoglalót, mert hasznos dolgok vannak benne.
Nézz modem értékeket mikor jó a net, és amikor rossz (192.168.100.1, "Compal modem esetén az eszköz alján található jelszóval tudsz belépni." -ha még nem változtattad meg a jelszót, magyarán ha még sosem léptél be a hgw admin felületére). Így kell kinéznie.
Az értékeket írd meg ide, de magad is megpróbálhatod értékelni az összefoglaló alapján (bár kabelmania27 véleményét én mindenképp kikérném).

a legfontosabbak:
-"lefelé irányban/Downstream Channels szekcióban -6 és 12dBmV között megfelelő"
-"Az SNR/Jel-zaj viszony minél magasabb annál jobb, 30-32dB felett már rendben van"
- "Felfelé irányban/Upstream Channels esetén...50 alatti érték megfelelő"

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#64291) dr.bubo


dr.bubo
őstag

Üdv!

Connect box tűzfalán mit érdemes bekapcsolni? :F

Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

(#64292) faranus válasza Watercolour (#64289) üzenetére


faranus
aktív tag

Köszönöm a válaszokat!

Hát akkor elkezdem én is a "harcot" :D Ha esetleg abba tudnátok még segiteni, hogy mivel tudom naplózni non-stop az adatfordalmat, akkor az sokat segitene, most cmd-ben pingelem a google egyik oldalat (a technikustól lestem el) és azt szoktam screenshotolni, és mentegetni, de gondolom nem ez a legjobb megoldás, meg ott csak a timed outokat látom amúgy megy tökéletes minden érték, meg a speedtest szokott menni, viszonylag gyakran, azokat szépen mentegetem jpg-be meg a linkeket is elrakom!

tisztelettel faranus :R

(#64293) Vangelis


Vangelis
nagyúr

UPC üzletben lehet számlát befizetni?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64294) Handball94 válasza Vangelis (#64293) üzenetére


Handball94
aktív tag

(#64295) Vangelis válasza Handball94 (#64294) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Néztem én is....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64296) Watercolour válasza faranus (#64292) üzenetére


Watercolour
aktív tag

A semminél jobb a ping, de 24/7 monitorozásra kissé alkalmatlan. Windowson talán pingplotter vagy multiping használhatóbb, és talán az ingyenes verziójuk is működik erre a célra.

Linuxon (pl egy raspberry pivel) igazán profi monitorozást lehet összedobni 1-2 óra alatt (collectd/telegraf, influxdb/prometheus, grafana/chronograf).

(#64297) Lacccca87 válasza Watercolour (#64296) üzenetére


Lacccca87
őstag

vagy WinMTR ( ha jól melékszem a nevére)

(#64298) kabelmania27 válasza faranus (#64292) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem előtti hármas osztót cseréltesd ki -3,5dB-sre, alacsony csillapítású kimenet modem 7,5ös kimenetek tévék.

(#64299) faranus válasza kabelmania27 (#64298) üzenetére


faranus
aktív tag

Azt én kicserélhetem, hogy bemegyek a boltba, jónapot aztán kicserélem, vagy hivjam ki őket, hozzá nyúlhatok egyáltalán a szarjukhoz?

tisztelettel faranus :R

(#64300) kabelmania27 válasza faranus (#64299) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Kicserélheted 5-1000Mhz CE feliratúra, de olyan fajtát boltban nem lehet kapni, viszont két kettes splittert vehetsz egy összekötővel. Technikustól próbálj meg kérni, hátha lesz nála.
Hármas osztón kívül van még másik osztó bekötve?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.