Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65051) nicu71 válasza DeFranco (#65049) üzenetére


nicu71
addikt

na ugye hogy mennyivel másabb ;) kár lett volna ráhagyni .

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#65052) Lazarski válasza v.attis (#65050) üzenetére


Lazarski
kezdő

Bizonyára rossz az a kábel. Belden Cat5e van nekem is, megy rajta gigabit. Ennek semmi köze a CB-hez.

(#65053) v.attis válasza Lazarski (#65052) üzenetére


v.attis
őstag

Többel is próbáltam, sőt nem Beldennel is ami szintén cat5e volt. Az eredmény minden esetben ugyanaz volt. Ezért gyanakodtam a CB-re.
Rövid kábelekkel megy 470 körül, eléri az 500-at is.

(#65054) DiabloCorsa


DiabloCorsa
őstag

Több éve UPC-s internetem van. Kb. 1 fél éve váltottam 120-ról 240-re. Addig minden mérés 120 feletti volt és a feltöltés is több volt mint amit fizettem.
240-re váltás után után sosem tudtam 200 vagy a feletti sebességet mérni.
December 21-óta a feltöltés hajnalban amikor dolgoznék - web programozás - rendszeresen megszűnik a net.
Ez úgy történik, hogy lefagy a weboldal és sebességmérésnél kiderül, hogy a feltöltés 0.0 - 0.1.
Több emailt írtam telefonáltam, volt kint "technikus", berakott egy szűrőt.
A hiba nem szűnt meg, most is kb. 0.1 feltöltésem.

Javaslat?

Diablo. Ha gumira van szükséged ...

(#65055) Winne


Winne
nagyúr

Szombathelyen valakinél probléma?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65056) Intruder2k5 válasza DiabloCorsa (#65054) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Jó lenne látni a DOCSIS jelszinteket, mondjuk most is, és egyszer majd egy olyat is, mikor éppen probléma van a nettel.

Ha olyankor újraindítod a HGW-t, akkor sem javul meg?

[ Szerkesztve ]

(#65057) norberto_th


norberto_th
aktív tag

Másnak is kevesebb lett a számlája? Jaa a upc elore számláz ergo ezért lett már a csökkentett igaz?!

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#65058) 4Grider válasza norberto_th (#65057) üzenetére


4Grider
nagyúr

Egy szolgáltatói számlában benne kell legyen a szolgáltatási időszak is. Ha az teljes egészében 2018-ra esik, akkor a 2018-ra érvényes ÁFA-t kell tartalmaznia.

(#65059) Winne válasza norberto_th (#65057) üzenetére


Winne
nagyúr

"Fontos!
Ez a változás az internet szolgáltatásra vonatkozó nettó havidíjakat nem érinti, tehát ön 2018. január 1-től továbbra is az előfizetői szerződése szerinti nettó havidíjat fizeti csökkentett áfa tartalom mellett."

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65060) kabelmania27 válasza DiabloCorsa (#65054) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyen modem van nálad?
Összefoglalóba leírt módon kellene megnézni az értékeket és ide bemásolni.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és ha a szűrőn Fam/Attenuator felirat van hány dB van ráírva.

[ Szerkesztve ]

(#65061) Winne


Winne
nagyúr

Újra kellett engedélyezni a WiFree-t a fiókomban, hogy újra menjen, volt ilyen másnál is korábban?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65062) DiabloCorsa válasza Intruder2k5 (#65056) üzenetére


DiabloCorsa
őstag

Köszi. Miután írtam hívtam a UPC-t és kedves segítőkész hölgyet találtam, aki 1 perc után közölte hogy a lakásom közelemben lévő elosztó hibás és továbbítja a hibát.
Kérdeztem:
- Kötbér?
- 4000 ft elfogadom-
- Majd ha működik visszatérünk rá - mondom én.

Szóval miért kell erre várni dec 21-től máig, hogy valaki tényleg megnézze mi a baj?????

Diablo. Ha gumira van szükséged ...

(#65063) Watercolour válasza DiabloCorsa (#65062) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Tapasztalatom szerint az ilyen egyszeri telefonos felajánlásokat soha nem szabad elfogadni. Jóval alacsonyabb összeggel próbálják az ügyfél szemét kiszúrni, mint ami a valódi kötbér összege lenne a hosszúra nyúlt javítás után.
3 hónapos hibámra próbáltak különböző ügyintézők ajánlani 2 ezer, 4 ezer, később 9 ezer forintos egyszeri jóváírást, egyiket sem fogadtam el. Végül a jóváírt kötbér több, mint 50 ezer forint volt.

(#65064) Levi123 válasza Watercolour (#65063) üzenetére


Levi123
senior tag

Köszi a UPC Connect Box (Compal CH7465LG) problémái írást! Eddig nem értettem ezeket, most már legalább van fogalmam róla..
Gondolkodtam, hogy majd a január 14-én lejáró hűségidőnél az 500-as netet kérem, de így lehet marad a 120-as vagy a 240-es lesz esetleg attól függ mit mondanak majd a lemondás gombnál :)
Egyébként a TC7200-as modem bírja a 240-es netet?

@(#65062) DiabloCorsa:
Én is kaptam már emailt, mert bejelentettem a hibát online, majd nem 48 óra, hanem csak a 3. napon hívtak, hogy jön a technikus.

Ez volt a Pdf-ben:
A kötbér számításának módja:
Az értesítésre nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől minden megkezdett késedelmes nap után az értesítés
megtörténtéig a vetítési alap kétszerese.
(a) Késedelmes napok száma: 1 nap
(b) Vetítési alap: hibabejelentés hónapjára vonatkozó havi előfizetési díj összege alapján egy napra vetített összeg:
4169.99 Ft / 31 nap = 134.52 Ft/nap
(c) Szorzó: 2
A kötbér összege = (a) * (b) * (c) = 1 nap * 134.52 Ft/nap * 2 = 269 Ft

[ Szerkesztve ]

Levi

(#65065) Intruder2k5 válasza DiabloCorsa (#65062) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Előfordul sajnos... Nálam évekig nem volt tökéletes - alacsony volt a down stream - a jelszint, és bár ettől túlnyomó többségben jól működött minden szolgáltatás, néha azért kockásodtak a digitális adások. Én ezt többször jelentettem, de valahogy mindig lezárásra került, hogy rendben van az. Én meg nem firtattam nagyon, mert tényleg elenyésző volt a hibaarány, csak épp ha pont akkor fordult elő amikor néztük volna a tv-t, akkor bosszantó tudott lenni, még ha havi egyszer is történt ilyen, és csak 1-2 órára. Aztán egyszer 2016 karácsony előtt is jelentettem, és két ünnep közt jött ki egy technikus, aki megtalálta, hogy két oszloppal odébb törött volt a koax kábel. Ezt kijavította, egyből vagy 8dBmV-t emelkedett a jelszint, rendben is lett minden, de kötbért csak az utolsó bejelentés óta számolták, így pár ezer forint volt. Pedig ha beleálltam volna, szerintem százezres nagyságrendben lehetett volna követelni rajtuk, évekre visszamenőleg.

(#65066) viktorhu válasza Levi123 (#65064) üzenetére


viktorhu
veterán

Nekünk céges 100/10-es netünk van, a következő csomag a 350/30 lenne (a gyorsabb feltöltés miatt, de más ok miatt is szükség lenne a váltásra). És nem merek rányomni az emailen a küldés gombra (amiben a váltást megrendelném), mert a technicolor évek óta hibátlanul működik nálunk :(

Látom a cikkből, hogy az sem segít, hogy nálunk bridge módban menne az eszköz. Mi lesz a gyakorlati következmény, ha váltunk (leszámítva a szándékos támadás lehetőségét)? Naponta háromszor kell újraindítani a connect boxot? Megmagyarázhatatlan akadások lesznek a böngészésben, hogy mondjuk nem akarnak megnyílni dokumentumok a sharepointról? Vagy ennyire nem omlana össze a szolgáltatás?

(#65067) pjen válasza viktorhu (#65066) üzenetére


pjen
félisten

Nekem eddig 3 hete van CB ,semmi bajom vele.A ciscót is újra kellett indítani néha.De én csak otthon használom,böngészés,néha torrent,HBO go.

(#65068) Watercolour válasza viktorhu (#65066) üzenetére


Watercolour
aktív tag

A DoS sebezhetőséget leszámítva szerintem a különbség maximum akkor lehet szembetűnő, ha egymás mellett tesztelnéd a connect boxos interneted egy normális modemmel. Nagymennyiségű kapcsolat esetén hajlamos köhögni, ami általában packetlossban nyilvánul meg.
Alapvetően a kapcsolat nem használhatatlan. Én néhány naponta szoktam újraindítani.

(#65069) viktorhu válasza Watercolour (#65068) üzenetére


viktorhu
veterán

Mi számít nagy mennyiségű kapcsolatnak? Itt azért mindig több gép is kapcsolódik (mondjuk 5 gép, 5 mobil körül forog), de nem durva adatforgalommal (tipikusan sharepoint dokumentumok a gépeken, meg a háttér adatforgalom a mobilokon, értelemszerűen torrent nem innen megy, itt nem is nagyon dolgozik olyan, aki tudná, hogy mi az).

Szerk: ezeket az eszközöket routerként nem kell kiszolgálnia, a natolást saját mikrotik végzi, a technicolor bridge módban megy.

[ Szerkesztve ]

(#65070) pinnacle válasza Watercolour (#65063) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Éppen akartam kérdezni, hogy mi a kötbér számítás alapja. Neked bezzeg nem mondták el. Igaz a mostani, akciós alapdíjakkal nem lesz túl magas. 1500Ft-nál napi 100Ft. Ez nem fogja sürgetni a UPC-t.

Most beszéltem egy UPC szerelővel, azt modta, hogy nem tud a CB hibáiról, szerinte wifi-ben erősebb mint a Ubee, viszont azt tapasztalta, hogy azonos jelszintnél, készülékenként változik az wifi erőssége. Lehet a különböző beszállítók miatt.

[ Szerkesztve ]

(#65071) Gubek-Einste válasza viktorhu (#65069) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Ebben az esetben nem lesz baj.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#65072) Watercolour válasza viktorhu (#65069) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Teljesen mindegy, mi végzi a NATolást. A DoS sebezhetőség is létezik modem módban.
Ennyi eszközt valószínűleg simán bírnia kéne.

(#65070) pinnacle
Benne van az ÁSZFben a kötbér számításának minden részlete.

Tehát mivel egy szerelő nem tud a problémákról, az hiteltelenné teszi a kismillió mérést, kutatást, magyarázatot és gyakorlati tapasztalatot szerte a világon? Nem igazán értem, mire akarsz kilyukadni azzal, hogy egy szerelő nem hallott a Connect Box hibáiról.
Mind a latency spike problémát, mind a távoli DoS sebezhetőséget dokumentálták, az Intel, az Arris és egyéb kábelmodemgyártók is elismerték. Minden Puma 6-os eszközt érintenek.

Kérem, ne terjesszünk hamis információkat!

Rengeteg forrásból meg van erősítve a problémák létezése.
Több Puma 6-os eszközről találhatók mérések és tesztek az interneten, a problémák felismerhetők.
Az érintett gyártók elismerték a problémák létezését.
A problémák nem képezik a továbbiakban vita tárgyát.

[ Szerkesztve ]

(#65073) viktorhu válasza Watercolour (#65072) üzenetére


viktorhu
veterán

Azért is írtam, hogy a sebezhetőséget leszámítva, a natolást a mi általunk való (túl)terhelés kérdése miatt válaszoltam.

Köszi mindenkinek a gyors segítséget!

(#65074) DeFranco válasza nicu71 (#65051) üzenetére


DeFranco
nagyúr

persze, sokkal jobb, de erről a lehetőségről én egyáltalán nem tudtam, nem is hallottam, nekem triviális volt, hogy ha digitális vételt akarok, akkor csomagot kell váltanom ami legjobb esetben is kb. dupla havidíjjal járna amit nyilván nem szeretnék, így viszont nagyon is előnyös, a 27-ből 24 csatorna digitálisan jön, három talán amit mellépakoltam analógban.

egyébként ennek mi volt anno a háttere, miért indította el az UPC? valami törvényi kötelezettség van rá?

(#65075) 4Grider válasza DeFranco (#65074) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azért indították el ezt a csomagot, mert sok elégedetlen analóg tv előfizető volt, mivel szép sorban leépítették az analóg csatornákat, hogy legyen hely a nagyobb internetes sebesség kiszolgálásához, illetve az interaktív tv szolgáltatások létrehozásához. Az elégedetlenkedők egy részét ezzel próbálták leszerelni, mivel az elégedetlenkedők egy jelentős része azért nézte az analóg csatornákat, mert azokat minden külön díj nélkül meg lehetett osztani több tv-re is, sőt 3-nál többre is.

(#65076) DeFranco válasza 4Grider (#65075) üzenetére


DeFranco
nagyúr

egyébként feltételezve a dvb-c tévéket a digitális előfizetés nem osztható? vagy ott mindenképpen van valami CI modul vagy más egység készülékenként?

(#65077) 4Grider válasza DeFranco (#65076) üzenetére


4Grider
nagyúr

A UPC a digitális csatornák nagy részét kódolja, azok csak előfizetői kártyákkal nézhetőek.
Ha nem így lett volna, akkor az analóg előfizetők jó része sem lázongott volna.

[ Szerkesztve ]

(#65078) tomp válasza Levi123 (#65064) üzenetére


tomp
félisten

Érdekes ez a napidíj kétszere dolog. Most vagy változtattak 1-től vagy a upc ügyeskedik.
Mivel eddig a részleges hiba esetén napidíj négyszerese, teljes leállás esetén pedig nyolszoros volt a szorzó. Tudom mert volt dolgom az NMHH-val egy mobilszolga miatt illetve tavaly nekem a upc még négyszeres szorzót alkalmazott egy apró de kellemetlen net hiba miatt.

(#65079) 4Grider válasza tomp (#65078) üzenetére


4Grider
nagyúr

Anno az eht-ban volt ez előírva, azon utoljára tavaly nyáron változtattak. De nem rémlik a kötbérrel kapcsolatos változás... Én egyébként korábbról 2x-esre emlékeztem.

(#65080) pjen válasza DeFranco (#65076) üzenetére


pjen
félisten

Sajnos UPC ilyen.Ezért jó a DIGI ahol elérhető,Nem kell semmi,bedugod az antennát és passz.akár 5 Tv-n is.

[ Szerkesztve ]

(#65081) DeFranco válasza pjen (#65080) üzenetére


DeFranco
nagyúr

milyen? azt akarod mondani, hogy mindenképp kell készülékenként dedikált UPC eszköz a digitális csatornákhoz akkor is ha a tévében van tuner? tehát nem "osztható" a kábel egyszerűen?

(#65082) 4Grider válasza DeFranco (#65081) üzenetére


4Grider
nagyúr

Erről beszélünk. Mit nem lehet érteni azon, hogy kódolt a digitális csatornák legnagyobb része? Csak azok kódolatlanok, amiket most is látsz. A kódoltak akkor sem lesznek kódolatlanok, ha előfizetsz rájuk, ezért kell minden tv-hez előfizetői kártya és hozzá egy UPC eszköz.

(#65083) DeFranco válasza 4Grider (#65082) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nem tudtam, nem értek hozzá, ezért kérdeztem, szépen, tisztelettel, illedelmesen. remélem ez nem gond.

szerk: most nézem a 65077-es hszedet meg átugrottam, elnézést, így már érthető miért írtad most ezt, benéztem, bocs.

[ Szerkesztve ]

(#65084) 4Grider válasza DeFranco (#65083) üzenetére


4Grider
nagyúr

Bocs, de néha felkapom az agyvizet, amikor 20-30 perccel később ugyanarra rákérdeznek, amit ezek szerint tök feleslegesen válaszoltam meg nálad is a #65077-ben.

(#65085) DeFranco válasza 4Grider (#65084) üzenetére


DeFranco
nagyúr

hibáztam. nyitom az ablakot. ugorjak, vagy elég ha felköpök és aláállok?

(#65086) Tamás34


Tamás34
senior tag

Sziasztok! Évek óta ez a Routerem ( Cisco EPC3925 ), és most vettem észre, hogy van rajta egy Pendrive foglalat, az mire jó?

Köszi!

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#65087) 4Grider válasza DeFranco (#65085) üzenetére


4Grider
nagyúr

Szerintem lépjünk. A lényeg, hogy a UPC-nél jobban talán senki sem védi a tartalmat kis hazánkban. És ez megmutatkozik más szolgáltatásaiknál is (pl. Horizon Go).

(#65088) 4Grider válasza Tamás34 (#65086) üzenetére


4Grider
nagyúr

Értelmes dolgokra nem igazán. Talán usb-s eszközöket tölthetsz vele, de jobban jársz egy standard töltővel.

(#65089) pjen válasza Tamás34 (#65086) üzenetére


pjen
félisten

Max telefon töltésre.

(#65090) DeFranco válasza 4Grider (#65088) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ez mondjuk nem hülyeség, egy kis médialejátszó elketyeg vele és nem kell külön töltőfej ha meg bírja tápolni.

(#65091) Winne válasza Winne (#65055) üzenetére


Winne
nagyúr

Elküldtem a hibajelentést reggel, aztán pár órával később fel is hívtak, hogy mikor tudna kijönni a szerelő, mert megnézték és rosszak a jelszintek és megnézték korábbra is és az előző hónapban is látnak már ilyet és megnézné a technikus.

Mit fog valszeg csinálni? Kábelt cserél, vagy modemmel bohóckodik?

A másik része a beszélgetésnek érdekesebb volt, mert megkérdeztem a hölgytől, hogy ha már úgyis beszélünk, akkor mivel közeledik a hűségem vége, tud-e más opciót arra, hogy az interneten, új ügyfeleknek fenntartott 3500 Ft-os 240 MBites csomagot én is tudjam ilyen áron kötni, mint hogy lemondjam a szerződést. Erre azt mondta, hogy ezzel kapcsolatban nem tud segíteni, de kapcsolja a kollégáját (mindig így szokott lenni) és Ő majd tud nekem felvilágosítást adni. Hozzá tartozik, hogy ezzel kapcsolatban már 7-8 emberrel beszéltem tőlük, a vége minden beszélgetésnek az lett, hogy nem tudnak segíteni, mert az az ajánlat csak új ügyfeleknek jár, én csak drágábban köthetem.

Felvette egy Úr, aki egyből más hangnemben és más felvezetéssel kezdett beszélni, mint eddig akikkel beszéltem (és ők is kedvesek voltak, csak máshogy beszéltek), és a második mondatánál már észrevettem, hogy tudja az adataimat, nem kért semmit, ahogy szoktak, majd két mondattal később eszembe jutott, amit itt szoktatok írni, hogy annak adnak jó ajánlatot, aki le akarja mondani. Valószínűleg a hölgy úgy adta át az infót, hogy én le akarom mondani a szolgáltatást és lényeg a lényeg, hirtelen tudtak olyan árban olyan csomagot adni (amit korábban a nem megoldható kategóriába soroltak), aminek nagyon örültem, elvileg mire hazamegyek már az a sebesség lesz.

500-ast is megkérdeztem, ahhoz adták volna a dualbandes fehér modem routert, de csak tv-vel együtt tudott ajánlatot mondani, az meg nem kellett.

Így most lesz egy gyorsabb netem lett szakadozó rossz jelszintekkel. :DDD

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65092) 4Grider válasza DeFranco (#65090) üzenetére


4Grider
nagyúr

A tények ismeretében viszont nem javasolnám. A cisco kábelmodemek tápegységei adják meg magukat elsőként, mivel jó eséllyel alultervezettek. Aktuálisan az ügyfélszolgálatok már nem igazán adnak új tápot, hanem inkább kicserélik kicseréltetik őket valami újabb, de vacakabb cuccra (Ubee, CB, stb.). Magyarul ha töltésre is akarjuk őket használni, célszerű kezdésként egy erősebb tápot hozzájuk venni. Már persze ha nem az a cél, hogy kapjunk egy erősebb, ám instabilabb modemet.

[ Szerkesztve ]

(#65093) kabelmania27 válasza Winne (#65091) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Átnézi a lakáshálózatot ha szükséges osztót cserélni akkor cseréli.

[ Szerkesztve ]

(#65094) Winne válasza kabelmania27 (#65093) üzenetére


Winne
nagyúr

Nálam nincs osztó lakáson belül, csak bejön egy coax kintről és ennyi.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65095) PeL


PeL
addikt

Üdv.

Egy Technicolor TC7200.U wifi-routerről lenne szó amiben sehogy nem tudok port-forwardot csinálni. Beállítottam a portot, hozzárendeltem az IP-mhez (192.168.0.14) amit az ipconfig-ból néztem ki, elmentem és ugyanúgy nem látja a port scanner. A routerben a tűzfal szintje alacsony, windows tűzfalat használok még és NOD32-t, ezek nem tudom befolyásolják e. Már nem tudom mi lehet, de pl. GTA V-höz kellene mindenképp mert folyton ledobál és azt írják a port forward megoldja. Hogy tudnám működésre bírni ezt a port forward dolgot?

[ Szerkesztve ]

(#65096) mikk2000


mikk2000
őstag

Sziasztok, HD box-on hogy lehet a csatornalistát frissíteni?

(#65097) norberto_th


norberto_th
aktív tag

Hihetetlen ez a upc komolyan, hogy egy ekkora cég nem tudja a weboldalát megcsinálni normálisan...megint nem lehet belépni, illetve számlát fizetni.

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#65098) pjen válasza mikk2000 (#65096) üzenetére


pjen
félisten

Sehogy. Kedvenceket tudsz csinálni.

(#65099) mikk2000 válasza pjen (#65098) üzenetére


mikk2000
őstag

Nem úgy értem... hanem pl. van pár csatorna ami nem jön be, pedig szerintem be kellene hogy jöjjön pl TV2 HD mert ezekből csak SD jön be, úgy értettem hogy magának a boxnak hogy lehet frissíteni a csatornalistáját (ha nem automatikus persze).

(#65100) Winne


Winne
nagyúr

Az a 3 antennás fehér modem router egyébként modemként jobb, mint a régi sötétszürke, vagy csak a router részében van különbség?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.