Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
Skyhigh
senior tag
Kb 1,5 hónapja jeleztem nekik, hogy eléggé szaggat a net 20-200Mbps között ugrál a sávszél.
Jött a technikus, jelezte, hogy az egyik erősítővel van a gond, de azért átnézte a kábeleket a lakásban.
Múlt héten jeleztem nekik hogy most kockás a kép szinte az összes csatornán, ma jelentkeztek, hogy majd kijönne a technikus megnézni a társasházi elosztó dobozukat. Mondom ok a délelőtt van a gondnok. Ok mondják,de utána be kéne jönniük a lakásba is megnézni a csatlakozókat. Jeleztem neki, hogy pát hete volt a lakásban a technikus, átnézett mindent és mivel a vezetékek nem kézközelben vannak, ahhoz nem nyúlt hozzá senki.
Utána vagy 10 percen át arról ment a duma, hogy miért kell bejönnie a lakásba, hiába jeleztem, hogy 2 TV-n 1 boxon van a hiba jelen csak nálam és még 3-4 szomszédomnál is ez a helyzet...
Utána le akarta zárni a hibát, hogy a tulajdonos miatt nem tudják ellenőrizni... pedig azzal indult a beszélgetés hogy a társasház közös helyiségében lévő elosztó dobozt néznék meg, mert többen jelezték a környéken és a házban a hibát...
A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...
kiraly.andra
aktív tag
UBEE EVW3226 routeren beállítom a szülői felügyelet menüben az időkorlátot, hozzárendelem az eszközhöz, routert újraindítom (úgy gondolom, ez szükséges lépés), de a korlátozás nem érvényesül. Kicsit keregéltem a neten, egy fórumban a Technicolor eszköz kapcsán írta valaki, hogy megbízhatatlan ez a funkciója. Az UBEE esetében mik a tapasztalatok? Működnie kellene a dolognak? A beállítás biztosan jó, szerintem nem lehet elrontani (több telefonnal is megéztük, több időprofillal, soha nem működik).
:a:
Watercolour
aktív tag
Ez eléggé tipikus UPC ügymenetnek tűnik, kitartást kívánok. Esetleg, ha fel akarod venni velük a kesztyűt és érvényesíteni az igazad, a közelmúltben ezeket javasoltam egy fórumozónak.
Skyhigh
senior tag
Jaja olvastam és rá is leltem, hogy az ASZF-ben benne van hogy az ügyfélnek otthon kell tartózkodni vagy ilyesmi, és nem térnek ki olyan esetekre amikor a lakáson kívül van egy társasházi elosztó doboz és abban kell valamit csinálni.
Nem túl életszerű, ezt el is mondtam a telefonba ma, hogy vannak táv diagnosztikai eszközeik amivel elég jól be lehet határolni a hibát. Plusz ők is láthatják hogy a közelmúltban járt technikus a lakásban és megnézett mindent.
Az lenne életszerű ha a fejállomástól a házig leellenőriznének ők mindent és ha ott nem találnak hibát csak akkor "rendelik haza" az ügyfelet és nem fordítva
Azóta megtudtam a gondnoktól hogy a UPC-s dobozokhoz csak neki van kulcsa és az elmúlt 12 hónapban senki nem járt abban a helységben.
[ Szerkesztve ]
A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...
ztsoft
őstag
#72042496
törölt tag
Köszi szépen, kíváncsi leszek rá.
Én közben már be is dobozoltam a K2-t, és holnap, vagy a két ünnep közt visszaviszem. Linuxos dobozoknak jobban utánaolvastam, és úgy járok a legjobban, ha elkerülöm ezeket, mint ördög a szenteltvizet. Nem nekem valók. Én azt akarom, hogy gyárilag menjen minden tökéletesen.
Pár ismerősöm röhögött is, hogy mit összeszerencsétlenkedek a tévével így 2017-ben. Ők benyomják a TV Go és/vagy MyTV előfizetést, aztán nézik. Ezen a ponton én is felszállok inkább a stream vonatra, egy próbát legalábbis teszek a jövő év elején.
(#64657) 4Grider: Olyanom most is van az előfizu mellé. Az kilőve, nagyképernyőre eleve nem is lehet streamelni vele, ha jól tudom. A telefonon megmarad a Horizon Go, a kártya megy a tévébe, havi 100 forintért elfér.
[ Szerkesztve ]
4Grider
nagyúr
Csak ne a Horzion Go-val. Az csalódás lesz...
Toth_Jani
őstag
Mennyi probléma van a UPC-vel, már lassan kezdem megbánni hogy nem az Invitel csomagját választottam, 60 SD TV csatorna és brutális 5/1-es internet, potom 5000-ért.
Gyurka6
őstag
Hali!
Kábelos tv-t túlbonyolították, net-el lemaradtak a fénysebességről, direct.ben jók, szerintem.
Gyurka
csabi63
senior tag
A Technisat is Linux alap, csak a gyártó zárt rendszerré tette. Eltekintve a viszonyától az ékezetes karakterekkel, semmi rosszat nem tudok mondani a K2-ről.
De már nincs meg, mert leszokóban vagyok a kábeltévéről, és a legritkább esetben rögzítek bármit is. Elajándékoztam a családban, a Cisco-t pedig már jóval korábban visszaküldtem.
ztsoft
őstag
Megjött a Mediacard, az Amiko HD8260+-os box tökéletesen kezeli, első pillanatra azt hittem, hogy HofiZoli hozzászólása igaz lesz, de nem. A gyári szoftver (2.4.22_conax) nem kezeli a UPC Mediacard-ot, csak a modult ismerte fel. Feltettem a 2.4.22_emu-t (lehet, hogy van újabb szoftver, de már egy ideje nem követem a változásokat), egyből ment az azonosítás, majd a kódolt adás elindult, még a régebbi írásom sem kellett, a modul a legújabb szoftverrel érkezett (nem talált újabb szoftvert).
Ha valaki együtt tud élni azzal, hogy az ékezetes betűket tartalmazó csatorna nevek hibásan jelenek meg (mint az előző hozzászólásomban a képeken látszik), akkor ajánlott az Amiko HD8260+-os box, emu-s szoftverrel.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
ArthurShelby
addikt
Érdekes ez az ékezetes dolog. Nálam a tv mediacard nélkül rosszul kezelte az ékezeteket, át kellett állítanom a régiót magyarról szlovákra.
Viszont mikor már megjött a mediacard már magyar régióval is jó volt.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Madycsa
tag
Sziasztok!
A CB-t modem módban használva gondolom a wifi része nem üzemel. Vagy igen? A Upc-s hölgy úgy tájékoztatott, hogy a wifi része akkor is megy, azt csak központilag tudják lekapcsolni. Modem módban szeretném használni, egy Asus RT-AC56U routerrel, aminek kapcsolható a wifi része. Direkt ezért választottam ezt a típust.
Sajnos most fogok váltani erre a cuccra, aminek nem örülök annyira, mert Cisco EPC3212 van jelenleg, ami maximálisan bevált.
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
A wi-free lehet nem kapcsol le, de azt a my upc-ben vagy a telefonos ügyfélszolgálatnál kitudod kapcsolni.
Ha nem kérik vissza a régi modemet elvileg vissza tudod regisztrálni 500-as csomag alatt tudod használni, 500-as csomagnál nem lesz meg a max letöltési sebesség mert csak nyolc letöltési csatornát használ a cisco.
[ Szerkesztve ]
woodworm
veterán
Nincs wifi modem módban. A wi-free szolgáltatásod valóban nem kapcsolódik ki és te tudod használni másoknál, de ez a upc sara.
Madycsa
tag
A wi-free sztem nekem ki van iktatva. A hölgy sajnos azt mondta, hogy le kell adnom.
kabelmania27
Topikgazda
Modem üzemmódban saját routerrel elvileg stabilabb.
Miért kell cserélni a modemet?
[ Szerkesztve ]
Madycsa
tag
Igen, azért akarnám saját routerrel. Olvasgatom a fórumot.
Ügyfélmegtartó ajánlatnál választhattam, hogy 500-as vagy 120-as net legyen. Most 240 van. Ez is elég lenne egyébként.
[ Szerkesztve ]
kabelmania27
Topikgazda
500-as csomagnál cserélni kell a modemet.
Modemcserét követően 10napon belül elállási jogra hivatkozva visszakérheted a régi csomagot, addig ne add le a régi amíg ki nem derül, hogy az új rendben van-e.
Az új modem érzékenyebb a jelszint értékekre ezért ha van kedved 192.168.100.1 címen ránézhetsz az értékekre.
[ Szerkesztve ]
Madycsa
tag
Igen, ezt tudtam is. 120-ast viszont nem akartam választani azért, hogy a régi modemet megtarthassam.
1E Ft lett volna a különbség az 500-as és a 120-as között.
Ok, ránézek majd. Január elején hozzák ki. Köszönöm a tanácsot!
[ Szerkesztve ]
kabelmania27
Topikgazda
Nincsmit. Cisco modem stabil kis modem.
Szolgáltatók szeretik ha a maxcsomagra fizet elő az ember. Természetesen senkit nem szeretnék lebeszélni az 500-as csomagról. Az a lényeg, hogy teszteld és ha nem felel meg akkor időben válts vissza.
[ Szerkesztve ]
Madycsa
tag
Kérdés, hogy időben tudom e tesztelni, mert január 2-re adott időpontot, hogy kihozzák a CB-t. Az meg majdnem két hét. Ma volt telefonos egyeztetés.
kabelmania27
Topikgazda
Elvileg tudod tesztelni.
Lehet jobban jártál volna, ha csak januárban kérsz ügyfélmegtartót.
Mennyi volt a régi csomag és mennyi lesz az új?
[ Szerkesztve ]
Madycsa
tag
Dec 18-án járt le a hűség.
Digital Gold 4169.99 - 3699
FB 240 3428.50 FB500 2500
Nonstop S 500 - 500
A HD csomagot nullázták -750Ft, van még DTV plusz TV-n 490Ft, mobilnet 3GB 2127.72Ft és egy Freedom S 3070Ft-ért. (-E pack kedvezmény)
kabelmania27
Topikgazda
Ezek jó havidíjak.
cocka
veterán
Ha igazán happy csomagokat akarnának biztosítani, akkor engednék hogy az ügyfél a saját szájíze szerint rakja össze a csomagját helytől függetlenül. De hát ez egy szép álom.
TeeJay
félisten
karácsonyra 6napig szülőknél leszek
kíváncsi vagyok hogy ünnepek alatt hogy fog hasítani a 240-es net amikor mindenki szabin van és otthon ülnek bent a tré idő miatt
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
Victoryus94
őstag
Akkor egységesen drága lenne mindenhol...
4Grider
nagyúr
Vannak már az iptv piacon rá példák, hogy lehet csatornák között válogatni. 3-500 Ft/csatorna áron. Magyarul 10-15 választható csatorna kerülne annyiba, mint most egy fullos csomag. És ez reális is, hiszen a műsorszolgáltatók úgy adják olcsóbban a csatornákat, ha teljes portfóliót vesz a műsorelosztó. A teljes portfólióval lehet ui. a reklámot a legjobban letolni a célközönség torkán.
Kérdés, hogy ezek után hány olyan előfizető lenne, aki 4-15 csatornánál nem akarna havonta többet látni a tv-jén...
ArthurShelby
addikt
Ilyenkor szokott megugrani a pornó forgalom is
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Toth_Jani
őstag
Kell a sok csatorna, hiszen szerdán is este 21-kor két csatornán is a Lopott idő ment.
the.odzsy
aktív tag
Nagyon igaz! Feltűnt nekem is miközben kapcsolgattam a a tv-t a "hatalmas kínálatot" pásztázva.
MAGYAR vagyok nem turista!!!
TeeJay
félisten
meg ha rotty az idő akkor minden film forgalma is megugrik ám
bent vannak az emberek és filmeznek
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
v.attis
őstag
kabelmania27
Topikgazda
Ha az oldalak betöltődnek és gigabites a lan kapcsolat nem kell vele foglalkozni.
Modem értékek rendben vannak?
v.attis
őstag
Mi az, hogy rendben?
Letöltés jelszint 3-tól 5-ig változó.
Feltöltés 43-47.
Amúgy egy 1043nd v4 router van rajta, minden megy csak van egy ps4 az vacakol néha. Most épp nem megy rajta a youtube. Minden máson meg megy.
[ Szerkesztve ]
kabelmania27
Topikgazda
Ezek az értékek rendben vannak. Összefoglalóban levan írva pár dolog.
v.attis
őstag
Köszönöm! Mikor utoljára kinyitottam az összefoglalót, még fele ennyi infó sem volt benne... Mondjuk az jó rég volt már...
v.attis
őstag
Most olvasom a médiacard-ról:
Amennyiben ékezet-gondok vannak az EPG-ben akkor szlovák területi beállítással kell hangolni
A tévé készüléket kell így hangolni? Mondjuk egy gyári visszaállítás kellene neki? Mert én nem találok szlovákot a kártyát érintő menünél...
#78121280
törölt tag
Modem módban nekem is ezt írja ki. Router módban is néztem akkor is ilyen de csak akkor ha a Horizon media box rá van dugva. Ha nincs rajta akkor 100% jó.
Magában a tévében kellene ezt beállítani.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
v.attis
őstag
Sikerült, köszi!
Victoryus94
őstag
Valami jó tanács az alábbi esetre?
A cégünk egyik partnere szeretett volna internetcsomagot váltani [Telekom 10/10mb-ről], mivel már nem szolgálta ki igényeiket. Hosszas szórakozás után úgy döntöttek, hogy szolgáltatót váltanának -mivel a T szó szerint b*szott válaszolni a megkeresésükre (telefonon pedig a weboldalon hirdetett ár 10-szeresét ajánlották partnerünknek). Mivel sürgetett a dolog, megbeszéltem velük, hogy a kollégáimmal intézzük a váltást, hogy gyorsan letudjuk (nincs informatikus kollégájuk)
Így jött a képbe a UPC.
Egyeztettük az igényeket a céggel, megkerestük a UPC-t telefonon, következő héten jöttek, betették a modemet, majd mentek is tovább.
(Ez volt kedden.)
Én külsős partner lévén másnap érkeztem, hogy az új szervert bekonfiguráljam, amikor kiderült, hogy a modem a kérésünkkel ellentétben nem bridge módban van, és szórja a wi-fit. Gondoltam, sebaj, gyorsan átállítom.
Hosszas keresgélés után tudatosult bennem, hogy erre nincs mód az eszköz beállításai között.
Semmi gond -gondoltam, felhívom az ügyfélszolgálatot.
10 perc várakozás, majd 2 ügyintézővel később egy fiatalember azt állította, hogy már bridge módban van az eszközöm, és nem tudnak vele semmit csinálni, nem az ő dolguk (hiába mondtam neki, hogy ez nem igaz, úgy tett, mintha fel sem fogná, amit mondok).
Eztán telefonáltam egy rendszergazda kollégámnak, aki megerősített benne, hogy márpedig az ügyfélszolgálat dolga lenne az átállítás, hívogassam őket, amíg meg nem oldják.
Így is tettem.
Újabb 10 perc zene után kapcsoltak egy másik fiatalembert, aki felvilágosított, hogy a szerződésben! (amiből nekünk egy példányunk sincs, és nem is láttuk, mivel csak telefonon beszéltünk velük) wi-fi opcióval "kértük" (kérte a fene, van 4 szuper Access Point) a szolgáltatást, így csak szerződésmódosítással lehet átállítani a modemet (mivel új IP-t osztanak). A kollegina elfoglalt épp, 24 órán belül keres (ez volt szerdán).
Csütörtökön más partnerekkel foglalkoztam, de felkészülten vártam a UPC hívását.
Péntek délelőtt ismét hívtam őket (immár 17 perces zene után kaptam ügyintézőt).
A telefonos kolléga közölte velem, hogy "folyamatban van" a megkeresésem, ő nem tudja átállítani a modemet, a kollégájuk keresni fog "még ma".
Mivel elmúlt éjfél, láthatóan ez sem történt meg.
Kérdésem az lenne: Mi a leghatékonyabb módja, hogy túlessünk ezen a "bonyolult" (2-3 perces) procedúrán, és végre csinálhassam én is a dolgom? (Legszívesebben éjjel-nappal hívogatnám őket, amíg ki nem borul az összes agyatlan ügyfélszolgálatis majom. De már azon is gondolkodom, hogy benyújtom az órabérem, amíg nem tudom miattuk végezni a saját dolgom -ami egyébként részemről is határidős-)
Céges hálózat révén speciális igényeik vannak, amiket nem tudok megoldani, ha belső hálózatba kerülnek a -már konfigolt- routerek, és addig a kiépített szerver sem tudja végezni a feladatát (mivel a 10/10-es net alkalmatlan is rá), NAT-olt hálózatból pedig nem működnek bizonyos funkciók
A vicces az egészben, hogy januártól terveztem a UPC-re váltást. De ha üzleti ügyfélként így tojnak ránk, és a saját szavuk is leszarják, akkor "mezei ügyfélként" mire számítsak?
[ Szerkesztve ]
kali
legenda
Milyen típusú "modemről" van szó?
Sokszor az IPv6 az oka, ha az eszköz adminisztrációs felületén nem adott a bridge módba állíthatóság opciója, az ügyfélszolgálat kérésre IPv4-et ad - céges/üzleti előfiztésnél ez is ütközhet akadályokba - és megjelenik a választható bridge mód.
Wi-Free háló nincs szórva? Mert azt még a bridge mód sem minden esetben lövi ki, külön kell kikapcsol(tat)ni.
[ Szerkesztve ]
cocka
veterán
Az ugye csak vicc, hogy az új Horizon HD médiabox csak ott lehet, ahol a modem van, merthogy állítólag a modemről kapja a netet? Röhej. És ha másik helyiségben van a tévé?
Az interaktív szolgáltatásoknak kell az UTP kábel de az adásnak önmagában nem.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
gduck
addikt
Az egész médiabox egy vicc! A bevezetésekor került nálam a UPC a prémium kategóriából a gagyiba
Victoryus94
őstag
Hitron CGNV4
(#64699) ArthurShelby válasza Victoryus94 (#64698) üzenetére
ArthurShelby
addikt
Az ipv6 lesz az oka. Az üfsz-nél kérd vissza az ipv4 címet (ezt csak ők tudják beállítani távolról), és akkor megfog jelenni a modemmód/bridge mód
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással