Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64651) Skyhigh


Skyhigh
senior tag

Kb 1,5 hónapja jeleztem nekik, hogy eléggé szaggat a net 20-200Mbps között ugrál a sávszél.
Jött a technikus, jelezte, hogy az egyik erősítővel van a gond, de azért átnézte a kábeleket a lakásban.

Múlt héten jeleztem nekik hogy most kockás a kép szinte az összes csatornán, ma jelentkeztek, hogy majd kijönne a technikus megnézni a társasházi elosztó dobozukat. Mondom ok a délelőtt van a gondnok. Ok mondják,de utána be kéne jönniük a lakásba is megnézni a csatlakozókat. Jeleztem neki, hogy pát hete volt a lakásban a technikus, átnézett mindent és mivel a vezetékek nem kézközelben vannak, ahhoz nem nyúlt hozzá senki.

Utána vagy 10 percen át arról ment a duma, hogy miért kell bejönnie a lakásba, hiába jeleztem, hogy 2 TV-n 1 boxon van a hiba jelen csak nálam és még 3-4 szomszédomnál is ez a helyzet...

Utána le akarta zárni a hibát, hogy a tulajdonos miatt nem tudják ellenőrizni... pedig azzal indult a beszélgetés hogy a társasház közös helyiségében lévő elosztó dobozt néznék meg, mert többen jelezték a környéken és a házban a hibát...

A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...

(#64652) kiraly.andra


kiraly.andra
aktív tag

UBEE EVW3226 routeren beállítom a szülői felügyelet menüben az időkorlátot, hozzárendelem az eszközhöz, routert újraindítom (úgy gondolom, ez szükséges lépés), de a korlátozás nem érvényesül. Kicsit keregéltem a neten, egy fórumban a Technicolor eszköz kapcsán írta valaki, hogy megbízhatatlan ez a funkciója. Az UBEE esetében mik a tapasztalatok? Működnie kellene a dolognak? A beállítás biztosan jó, szerintem nem lehet elrontani (több telefonnal is megéztük, több időprofillal, soha nem működik).

:a:

(#64653) Watercolour válasza Skyhigh (#64651) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Ez eléggé tipikus UPC ügymenetnek tűnik, kitartást kívánok. Esetleg, ha fel akarod venni velük a kesztyűt és érvényesíteni az igazad, a közelmúltben ezeket javasoltam egy fórumozónak.

(#64654) Skyhigh válasza Watercolour (#64653) üzenetére


Skyhigh
senior tag

Jaja olvastam és rá is leltem, hogy az ASZF-ben benne van hogy az ügyfélnek otthon kell tartózkodni vagy ilyesmi, és nem térnek ki olyan esetekre amikor a lakáson kívül van egy társasházi elosztó doboz és abban kell valamit csinálni.
Nem túl életszerű, ezt el is mondtam a telefonba ma, hogy vannak táv diagnosztikai eszközeik amivel elég jól be lehet határolni a hibát. Plusz ők is láthatják hogy a közelmúltban járt technikus a lakásban és megnézett mindent.
Az lenne életszerű ha a fejállomástól a házig leellenőriznének ők mindent és ha ott nem találnak hibát csak akkor "rendelik haza" az ügyfelet és nem fordítva
Azóta megtudtam a gondnoktól hogy a UPC-s dobozokhoz csak neki van kulcsa és az elmúlt 12 hónapban senki nem járt abban a helységben.

[ Szerkesztve ]

A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...

(#64655) ztsoft válasza #72042496 (#64623) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Az Amiko HD8260+-os box nálam ugyan így mutatja az adók neveit (ékezetes betűk), de már az EPG tökéletes.


Holnap elméletileg jön a Mediacard, majd tesztelem az Amiko box-ot.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#64656) #72042496 válasza ztsoft (#64655) üzenetére


#72042496
törölt tag

Köszi szépen, kíváncsi leszek rá.

Én közben már be is dobozoltam a K2-t, és holnap, vagy a két ünnep közt visszaviszem. Linuxos dobozoknak jobban utánaolvastam, és úgy járok a legjobban, ha elkerülöm ezeket, mint ördög a szenteltvizet. Nem nekem valók. Én azt akarom, hogy gyárilag menjen minden tökéletesen.

Pár ismerősöm röhögött is, hogy mit összeszerencsétlenkedek a tévével így 2017-ben. Ők benyomják a TV Go és/vagy MyTV előfizetést, aztán nézik. Ezen a ponton én is felszállok inkább a stream vonatra, egy próbát legalábbis teszek a jövő év elején.

(#64657) 4Grider: Olyanom most is van az előfizu mellé. :) Az kilőve, nagyképernyőre eleve nem is lehet streamelni vele, ha jól tudom. A telefonon megmarad a Horizon Go, a kártya megy a tévébe, havi 100 forintért elfér.

[ Szerkesztve ]

(#64657) 4Grider válasza #72042496 (#64656) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak ne a Horzion Go-val. Az csalódás lesz...

(#64658) Toth_Jani


Toth_Jani
őstag

Mennyi probléma van a UPC-vel, már lassan kezdem megbánni hogy nem az Invitel csomagját választottam, 60 SD TV csatorna és brutális 5/1-es internet, potom 5000-ért. ;]

(#64659) Gyurka6 válasza Toth_Jani (#64658) üzenetére


Gyurka6
őstag

Hali!
Kábelos tv-t túlbonyolították, net-el lemaradtak a fénysebességről, direct.ben jók, szerintem.

Gyurka

(#64660) csabi63 válasza #72042496 (#64656) üzenetére


csabi63
senior tag

A Technisat is Linux alap, csak a gyártó zárt rendszerré tette. Eltekintve a viszonyától az ékezetes karakterekkel, semmi rosszat nem tudok mondani a K2-ről.

De már nincs meg, mert leszokóban vagyok a kábeltévéről, és a legritkább esetben rögzítek bármit is. Elajándékoztam a családban, a Cisco-t pedig már jóval korábban visszaküldtem.

(#64661) ztsoft válasza ztsoft (#64655) üzenetére


ztsoft
őstag

Megjött a Mediacard, az Amiko HD8260+-os box tökéletesen kezeli, első pillanatra azt hittem, hogy HofiZoli hozzászólása igaz lesz, de nem. A gyári szoftver (2.4.22_conax) nem kezeli a UPC Mediacard-ot, csak a modult ismerte fel. Feltettem a 2.4.22_emu-t (lehet, hogy van újabb szoftver, de már egy ideje nem követem a változásokat), egyből ment az azonosítás, majd a kódolt adás elindult, még a régebbi írásom sem kellett, a modul a legújabb szoftverrel érkezett (nem talált újabb szoftvert).

Ha valaki együtt tud élni azzal, hogy az ékezetes betűket tartalmazó csatorna nevek hibásan jelenek meg (mint az előző hozzászólásomban a képeken látszik), akkor ajánlott az Amiko HD8260+-os box, emu-s szoftverrel.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#64662) ArthurShelby válasza ztsoft (#64661) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Érdekes ez az ékezetes dolog. Nálam a tv mediacard nélkül rosszul kezelte az ékezeteket, át kellett állítanom a régiót magyarról szlovákra.
Viszont mikor már megjött a mediacard már magyar régióval is jó volt.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#64663) Madycsa


Madycsa
tag

Sziasztok!

A CB-t modem módban használva gondolom a wifi része nem üzemel. Vagy igen? A Upc-s hölgy úgy tájékoztatott, hogy a wifi része akkor is megy, azt csak központilag tudják lekapcsolni. Modem módban szeretném használni, egy Asus RT-AC56U routerrel, aminek kapcsolható a wifi része. Direkt ezért választottam ezt a típust.
Sajnos most fogok váltani erre a cuccra, aminek nem örülök annyira, mert Cisco EPC3212 van jelenleg, ami maximálisan bevált. :(

(#64664) kabelmania27 válasza Madycsa (#64663) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
A wi-free lehet nem kapcsol le, de azt a my upc-ben vagy a telefonos ügyfélszolgálatnál kitudod kapcsolni.
Ha nem kérik vissza a régi modemet elvileg vissza tudod regisztrálni 500-as csomag alatt tudod használni, 500-as csomagnál nem lesz meg a max letöltési sebesség mert csak nyolc letöltési csatornát használ a cisco.

[ Szerkesztve ]

(#64665) woodworm válasza Madycsa (#64663) üzenetére


woodworm
veterán

Nincs wifi modem módban. A wi-free szolgáltatásod valóban nem kapcsolódik ki és te tudod használni másoknál, de ez a upc sara.

(#64666) Madycsa válasza kabelmania27 (#64664) üzenetére


Madycsa
tag

A wi-free sztem nekem ki van iktatva. A hölgy sajnos azt mondta, hogy le kell adnom. :(

(#64667) kabelmania27 válasza Madycsa (#64666) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem üzemmódban saját routerrel elvileg stabilabb.
Miért kell cserélni a modemet?

[ Szerkesztve ]

(#64668) Madycsa válasza kabelmania27 (#64667) üzenetére


Madycsa
tag

Igen, azért akarnám saját routerrel. Olvasgatom a fórumot. :)

Ügyfélmegtartó ajánlatnál választhattam, hogy 500-as vagy 120-as net legyen. Most 240 van. Ez is elég lenne egyébként.

[ Szerkesztve ]

(#64669) kabelmania27 válasza Madycsa (#64668) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

500-as csomagnál cserélni kell a modemet.
Modemcserét követően 10napon belül elállási jogra hivatkozva visszakérheted a régi csomagot, addig ne add le a régi amíg ki nem derül, hogy az új rendben van-e.
Az új modem érzékenyebb a jelszint értékekre ezért ha van kedved 192.168.100.1 címen ránézhetsz az értékekre.

[ Szerkesztve ]

(#64670) Madycsa válasza kabelmania27 (#64669) üzenetére


Madycsa
tag

Igen, ezt tudtam is. 120-ast viszont nem akartam választani azért, hogy a régi modemet megtarthassam. :)
1E Ft lett volna a különbség az 500-as és a 120-as között.
Ok, ránézek majd. Január elején hozzák ki. Köszönöm a tanácsot!

[ Szerkesztve ]

(#64671) kabelmania27 válasza Madycsa (#64670) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincsmit. Cisco modem stabil kis modem.
Szolgáltatók szeretik ha a maxcsomagra fizet elő az ember. Természetesen senkit nem szeretnék lebeszélni az 500-as csomagról. Az a lényeg, hogy teszteld és ha nem felel meg akkor időben válts vissza.

[ Szerkesztve ]

(#64672) Madycsa válasza kabelmania27 (#64671) üzenetére


Madycsa
tag

Kérdés, hogy időben tudom e tesztelni, mert január 2-re adott időpontot, hogy kihozzák a CB-t. Az meg majdnem két hét. Ma volt telefonos egyeztetés.

(#64673) kabelmania27 válasza Madycsa (#64672) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elvileg tudod tesztelni.
Lehet jobban jártál volna, ha csak januárban kérsz ügyfélmegtartót.
Mennyi volt a régi csomag és mennyi lesz az új?

[ Szerkesztve ]

(#64674) Madycsa válasza kabelmania27 (#64673) üzenetére


Madycsa
tag

Dec 18-án járt le a hűség.

Digital Gold 4169.99 - 3699
FB 240 3428.50 FB500 2500
Nonstop S 500 - 500

A HD csomagot nullázták -750Ft, van még DTV plusz TV-n 490Ft, mobilnet 3GB 2127.72Ft és egy Freedom S 3070Ft-ért. (-E pack kedvezmény)

(#64675) kabelmania27 válasza Madycsa (#64674) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek jó havidíjak.

(#64676) cocka válasza kabelmania27 (#64675) üzenetére


cocka
veterán

Ha igazán happy csomagokat akarnának biztosítani, akkor engednék hogy az ügyfél a saját szájíze szerint rakja össze a csomagját helytől függetlenül. De hát ez egy szép álom.

(#64677) TeeJay


TeeJay
félisten

karácsonyra 6napig szülőknél leszek
kíváncsi vagyok hogy ünnepek alatt hogy fog hasítani a 240-es net amikor mindenki szabin van és otthon ülnek bent a tré idő miatt
:D

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#64678) Victoryus94 válasza cocka (#64676) üzenetére


Victoryus94
őstag

Akkor egységesen drága lenne mindenhol...

(#64679) 4Grider válasza cocka (#64676) üzenetére


4Grider
nagyúr

Vannak már az iptv piacon rá példák, hogy lehet csatornák között válogatni. 3-500 Ft/csatorna áron. Magyarul 10-15 választható csatorna kerülne annyiba, mint most egy fullos csomag. És ez reális is, hiszen a műsorszolgáltatók úgy adják olcsóbban a csatornákat, ha teljes portfóliót vesz a műsorelosztó. A teljes portfólióval lehet ui. a reklámot a legjobban letolni a célközönség torkán.
Kérdés, hogy ezek után hány olyan előfizető lenne, aki 4-15 csatornánál nem akarna havonta többet látni a tv-jén...

(#64680) ArthurShelby válasza TeeJay (#64677) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Ilyenkor szokott megugrani a pornó forgalom is :D

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#64681) Toth_Jani


Toth_Jani
őstag

Kell a sok csatorna, hiszen szerdán is este 21-kor két csatornán is a Lopott idő ment. :)

(#64682) the.odzsy válasza Toth_Jani (#64681) üzenetére


the.odzsy
aktív tag

Nagyon igaz! Feltűnt nekem is miközben kapcsolgattam a a tv-t a "hatalmas kínálatot" :((( pásztázva.

MAGYAR vagyok nem turista!!!

(#64683) TeeJay válasza ArthurShelby (#64680) üzenetére


TeeJay
félisten

meg ha rotty az idő akkor minden film forgalma is megugrik ám :D
bent vannak az emberek és filmeznek

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#64684) v.attis


v.attis
őstag

Ez a modem üzemmód miatt van, vagy valami hiba van nálam. Connect box...

(#64685) kabelmania27 válasza v.attis (#64684) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha az oldalak betöltődnek és gigabites a lan kapcsolat nem kell vele foglalkozni.
Modem értékek rendben vannak?

(#64686) v.attis válasza kabelmania27 (#64685) üzenetére


v.attis
őstag

Mi az, hogy rendben?
Letöltés jelszint 3-tól 5-ig változó.
Feltöltés 43-47.
Amúgy egy 1043nd v4 router van rajta, minden megy csak van egy ps4 az vacakol néha. Most épp nem megy rajta a youtube. Minden máson meg megy.

[ Szerkesztve ]

(#64687) kabelmania27 válasza v.attis (#64686) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek az értékek rendben vannak. Összefoglalóban levan írva pár dolog.

(#64688) v.attis


v.attis
őstag

Köszönöm! Mikor utoljára kinyitottam az összefoglalót, még fele ennyi infó sem volt benne... Mondjuk az jó rég volt már...

(#64689) v.attis


v.attis
őstag

Most olvasom a médiacard-ról:
Amennyiben ékezet-gondok vannak az EPG-ben akkor szlovák területi beállítással kell hangolni

A tévé készüléket kell így hangolni? Mondjuk egy gyári visszaállítás kellene neki? Mert én nem találok szlovákot a kártyát érintő menünél...

(#64690) #78121280 válasza v.attis (#64684) üzenetére


#78121280
törölt tag

Modem módban nekem is ezt írja ki. Router módban is néztem akkor is ilyen de csak akkor ha a Horizon media box rá van dugva. Ha nincs rajta akkor 100% jó.

(#64691) Gubek-Einste válasza v.attis (#64689) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Magában a tévében kellene ezt beállítani.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64692) v.attis válasza Gubek-Einste (#64691) üzenetére


v.attis
őstag

Sikerült, köszi!

(#64693) Victoryus94


Victoryus94
őstag

Valami jó tanács az alábbi esetre?

A cégünk egyik partnere szeretett volna internetcsomagot váltani [Telekom 10/10mb-ről], mivel már nem szolgálta ki igényeiket. Hosszas szórakozás után úgy döntöttek, hogy szolgáltatót váltanának -mivel a T szó szerint b*szott válaszolni a megkeresésükre (telefonon pedig a weboldalon hirdetett ár 10-szeresét ajánlották partnerünknek). Mivel sürgetett a dolog, megbeszéltem velük, hogy a kollégáimmal intézzük a váltást, hogy gyorsan letudjuk (nincs informatikus kollégájuk)
Így jött a képbe a UPC.

Egyeztettük az igényeket a céggel, megkerestük a UPC-t telefonon, következő héten jöttek, betették a modemet, majd mentek is tovább.
(Ez volt kedden.)

Én külsős partner lévén másnap érkeztem, hogy az új szervert bekonfiguráljam, amikor kiderült, hogy a modem a kérésünkkel ellentétben nem bridge módban van, és szórja a wi-fit. Gondoltam, sebaj, gyorsan átállítom.
Hosszas keresgélés után tudatosult bennem, hogy erre nincs mód az eszköz beállításai között.
Semmi gond -gondoltam, felhívom az ügyfélszolgálatot.
10 perc várakozás, majd 2 ügyintézővel később egy fiatalember azt állította, hogy már bridge módban van az eszközöm, és nem tudnak vele semmit csinálni, nem az ő dolguk (hiába mondtam neki, hogy ez nem igaz, úgy tett, mintha fel sem fogná, amit mondok).
Eztán telefonáltam egy rendszergazda kollégámnak, aki megerősített benne, hogy márpedig az ügyfélszolgálat dolga lenne az átállítás, hívogassam őket, amíg meg nem oldják.
Így is tettem.

Újabb 10 perc zene után kapcsoltak egy másik fiatalembert, aki felvilágosított, hogy a szerződésben! (amiből nekünk egy példányunk sincs, és nem is láttuk, mivel csak telefonon beszéltünk velük) wi-fi opcióval "kértük" (kérte a fene, van 4 szuper Access Point) a szolgáltatást, így csak szerződésmódosítással lehet átállítani a modemet (mivel új IP-t osztanak). A kollegina elfoglalt épp, 24 órán belül keres (ez volt szerdán).
Csütörtökön más partnerekkel foglalkoztam, de felkészülten vártam a UPC hívását.
Péntek délelőtt ismét hívtam őket (immár 17 perces zene után kaptam ügyintézőt).
A telefonos kolléga közölte velem, hogy "folyamatban van" a megkeresésem, ő nem tudja átállítani a modemet, a kollégájuk keresni fog "még ma".
Mivel elmúlt éjfél, láthatóan ez sem történt meg.

Kérdésem az lenne: Mi a leghatékonyabb módja, hogy túlessünk ezen a "bonyolult" (2-3 perces) procedúrán, és végre csinálhassam én is a dolgom? (Legszívesebben éjjel-nappal hívogatnám őket, amíg ki nem borul az összes agyatlan ügyfélszolgálatis majom. De már azon is gondolkodom, hogy benyújtom az órabérem, amíg nem tudom miattuk végezni a saját dolgom -ami egyébként részemről is határidős-)

Céges hálózat révén speciális igényeik vannak, amiket nem tudok megoldani, ha belső hálózatba kerülnek a -már konfigolt- routerek, és addig a kiépített szerver sem tudja végezni a feladatát (mivel a 10/10-es net alkalmatlan is rá), NAT-olt hálózatból pedig nem működnek bizonyos funkciók

A vicces az egészben, hogy januártól terveztem a UPC-re váltást. De ha üzleti ügyfélként így tojnak ránk, és a saját szavuk is leszarják, akkor "mezei ügyfélként" mire számítsak?

[ Szerkesztve ]

(#64694) kali válasza Victoryus94 (#64693) üzenetére


kali
legenda

Milyen típusú "modemről" van szó?
Sokszor az IPv6 az oka, ha az eszköz adminisztrációs felületén nem adott a bridge módba állíthatóság opciója, az ügyfélszolgálat kérésre IPv4-et ad - céges/üzleti előfiztésnél ez is ütközhet akadályokba - és megjelenik a választható bridge mód.
Wi-Free háló nincs szórva? Mert azt még a bridge mód sem minden esetben lövi ki, külön kell kikapcsol(tat)ni.

[ Szerkesztve ]

(#64695) cocka


cocka
veterán

Az ugye csak vicc, hogy az új Horizon HD médiabox csak ott lehet, ahol a modem van, merthogy állítólag a modemről kapja a netet? Röhej. És ha másik helyiségben van a tévé?

(#64696) Gubek-Einste válasza cocka (#64695) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Az interaktív szolgáltatásoknak kell az UTP kábel de az adásnak önmagában nem.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#64697) gduck válasza cocka (#64695) üzenetére


gduck
addikt

Az egész médiabox egy vicc! A bevezetésekor került nálam a UPC a prémium kategóriából a gagyiba :W

(#64698) Victoryus94 válasza kali (#64694) üzenetére


Victoryus94
őstag

Hitron CGNV4

(#64699) ArthurShelby válasza Victoryus94 (#64698) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Az ipv6 lesz az oka. Az üfsz-nél kérd vissza az ipv4 címet (ezt csak ők tudják beállítani távolról), és akkor megfog jelenni a modemmód/bridge mód

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#64700) Madycsa


Madycsa
tag

Sziasztok!

FP 500-hoz a CB helyett lehet esetleg választani, kérni más modemet?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.