Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65501) ztsoft válasza nyuszó (#65500) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Én csak annyit írok, hogy vannak olyan területek ahol nincs, vagy nagyon kevés hiba van, de vannak olyanok is, ahol elég sok a hiba (főleg felvásárolt terület, ahogy nálam is).
Az ügyfélszolgálatról meg gondolom nem kell írnom semmit, mindent megtalálsz itt (főleg az utóbbi időben).

A többi a Te döntésed.

[ Szerkesztve ]

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65502) kabelmania27 válasza nyuszó (#65500) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
DSL szolgáltatás után jóval gyorsabb netkapcsolatod lesz, Connect box hgw használható modem (bridge) üzemmódban, összefoglalóban pár dolog le van írva+javasolt az oldalt lévő linkelt cikkeket is megnézni.

(#65503) PeL válasza nyuszó (#65500) üzenetére


PeL
addikt

Telekomnál szerintem minden jobb...

(#65504) Victoryus94 válasza nyuszó (#65500) üzenetére


Victoryus94
őstag

Erre így nehéz választ adni. Én azt mondanám, hogy a vonalhibás T-től rosszabb nem lehet, de azért nem egységes a szolgáltatás minősége mindenhol. (pl ott a 29-es körzet, ahol 10 megabites netet adnak drágábban, mint máshol a 200-ast)
Amúgy meg mindenhol emberek dolgoznak, és nem mind egyformán lelkiismeretes. Szóval tényleg sokmindenen múlik, kinek mennyire pozitív élmény.

Amúgy én is most fogok T-ről váltani. :)
De céges környezetben ismerem mindkét céget. Egyikkel sem egyszerű, ha gond van.

[ Szerkesztve ]

(#65505) Takashi válasza nyuszó (#65500) üzenetére


Takashi
aktív tag

Magam részéről tudom ajánlani, nekem eddig nem volt velük semmi különös problémám. Ráadásul most sikerült árat is lentebb vinni egy kedves ügyintézőn keresztül: 500-as net, digital gold tv, alap telefon ÉS egy 3GB-os mobilinternet csomag - mindez 8900 forintért havonta.

七転八起

(#65506) tillatrilla


tillatrilla
senior tag

Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot,és írta valaki,hogy akinek nincs gondja,az nem ír be ide.
Igaza lehet,ezért pár szót írok,biztatva azokat,akik szolgáltató váltás előtt vannak,és a UPC-re váltanának. Veszprém melletti kis faluban lakom,és a szolgáltatom több mint 12 éve a UPC. Lehet,hogy árban kicsit többet kérnek másokhoz képest,de meg mondom őszintén,nem volt bajom még velük ennyi év után sem,így nem is váltanék. A tv boxok gond nélkül működnek, a nettel szinte semmi olyan hiba nem volt,max néhány óra kiesés. De ez sem volt vészes! Stabil,nem szakadozik. Sebességgel sincs gond. A telefonnal nem vagyok egyedül kibékülve,mert az eléggé halk. A hívott fél hangját nehezen hallani... Készüléket is cseréltem már,de nem azzal van a gond. Szóval én nem mennék át másik szolgáltatóhoz,az biztos!!

Remélem segíthettem!

Üdv: Attila

(#65507) Dönc válasza kabelmania27 (#65482) üzenetére


Dönc
tag

Mit kéne nézni és hol? Nem nagyon volt affinitásom beleásni magam (eddig) ebbe a csodaszerkezetbe.

(#65508) 4Grider válasza Dönc (#65507) üzenetére


4Grider
nagyúr

Te sem szoktad elolvasni a topic összefoglalóját?

(#65509) Dönc válasza 4Grider (#65508) üzenetére


Dönc
tag

ŐŐ, jelen esetben nem tettem ezt meg, random guglizások közepette jutottam ide és láttam, hogy van lokális érintettség. Mindjárt pótlom a hiányosságot. :R

Megnéztem, erre gondoltam, minden ok :)

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#65510) kabelmania27 válasza Dönc (#65507) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

192.168.100.1 címen. Milyen modem van nálad?

(#65511) Dönc válasza kabelmania27 (#65510) üzenetére


Dönc
tag

Connect box van jelenleg router üzemmódban. Nem néztem, hogy ebből készült-e többféle verzió.
Hardver verzió : 5.01
Szoftver verzió : CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH

A modem-router elérésével semmi gond nem volt,ez ment mindig is.

(#65512) kabelmania27 válasza Dönc (#65511) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

192.168.100.1 címen betudsz lépni a modembe jelszó a modem alján van, haladó beállítások hálózat állaponta után letöltési és feltöltési füleket kellene megnézni.

(#65513) tobi'' válasza tillatrilla (#65506) üzenetére


tobi''
tag

Elég régóta ismert hibája van a CB-nek, én meg azt nem értem miért erőltetik még mindig azt. Nekem sikerült lecserélnem (köszönet az itteni tippekért), azóta nincs latency spike és a böngészés is gyorsabb..de ki mihez szokott hozzá illetve mire használja a netet. (Azért az elég necces mondjuk, ha valaki kiad majd fél milkát egy gépért és a csoda box elrontja az élményt.)

(#65514) Toth_Jani válasza tobi'' (#65513) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Hát igen ahogy mondod ki mire használja akinek elég egy 20 ezer forintos leselejtezett irodai gép 4GB memóriával meg egy Dual CPU-val az valószínű csak HTPC-nek használja a gépet.
Egy ilyen gép 20 megán pont olyan gyors mint 500-on, hiszen az a sok idő mire a böngésző a sok szemét reklámot beillesztgeti az ablakba.
A játékosok drága gépet vesznek, de a játékot mindenki kinövi, van aki utóbb, van olyan ismerős hogy 20 évesen el sem lehetett rángatni az FPS játék elől, most elmúlt 30 és nem akarja lerakni a gyereket.
Aki ipari alkalmazásra használja az otthoni előfizetést, az meg megérdemli a smucigságáért.

[ Szerkesztve ]

(#65515) Jankó7


Jankó7
csendes tag

Sziasztok!

Olyan problémám akadt, hogy a UPC-nél nagyobb csomagba kerültünk, így az internet 120 Mbit/s-ről 500 Mbit/s-es lett, de az újjabb gépen nem hogy gyorsabb lenne, hanem sokkal lassabb lett a net.
Hívtam őket, először azt mondták a háló kártya gyengébb, majd h hibásnak látják.
Realtek PCIe GBE Family Controller van benne, drivert már frissítettem, tulajdonságoknál 10 Mbit/sec-et ír a sebességre. Más nem okozhatja ezt a lassulást? Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv.

(#65516) Gubek-Einste válasza Jankó7 (#65515) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Mire van állítva a kártya?
Kábelcsere?

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#65517) nyuszó


nyuszó
tag

Köszönöm a hozzászólásokat. Még azt szeretném tudni, milyen eszközt válasszak? Média boxot, vagy médiacardot? Egyik biztosan box lesz a visszanéző funkció miatt.Felvevős box nincs, csak visszanézős? Miyen a hang a boxon keresztül? Kártyával lehet hogy jobb? A telekom boxon keresztűl siralmas a hang. Néha a beszédet alig érteni, olyan torz.

(#65518) kabelmania27 válasza nyuszó (#65517) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha a tévéd tudja a CI+ szabványt kérj médiacardot, box és a modemet utp kábellel is össze kell kötni az interaktív funkció miatt, de ha jelenleg iptv-t használsz ez nem lesz probléma, a tévé jel koax kábelen fog érkezni. Nem használok boxot, topikba vannak többen akik boxhoz használnak erősítőt, szerintem nem lesz vele gond, hamarosan erre a kérdésre is kapsz választ.

[ Szerkesztve ]

(#65519) Watercolour válasza Toth_Jani (#65514) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Aki ipari alkalmazásra használja az otthoni előfizetést, az meg megérdemli a smucigságáért.

Senki nem beszélt "ipari alkalmazásról".
A latency spike felhasználástól függetlenül létezik. A távolról kihasználható DoS sebezhetőség felhasználástól függetlenül létezik.

Továbbá arról nem is beszélve, hogy ha a UPC-től vásárolsz üzleti előfizetést, mert - a te szavaiddal élve - "ipari alkalmazásra" használnád (bármit is jelentsen ez), Hitron CGNV4 modemet fogsz kapni, mely szintén Puma 6 chipsetes, ezért ugyanazok a hibái, mint a Connect Boxnak (latency spike, DoS).

A kis szociológiai értekezésed a játékok kinövéséről pedig eléggé anekdotikus, és egyáltalán nem értem, hogy jön a témához.

[ Szerkesztve ]

(#65520) likeaRAINBOW


likeaRAINBOW
senior tag

Sziasztok!

Ma meghozta a postás az új, csodás fehér modem/router kombót[CH7465LG-LC]. Az első kérdésem az lenne, mennyire éri meg ezt használni, mint elsődleges router? Mik a tapasztalatok vele?

Illetve ha a jelenleg is használt routert szeretném megtartani, akkor jól tudom, hogy bridge üzemmódba kell állítani, hogy továbbra is a jelenlegi routerem port forwardoljon és egyéb okosságok?

Jelenleg egy Asus RT-N18U van, szóval a kérdés érdemes-e kiváltani, vagy nem ér annyit ez a csoda. [5Ghz-es Wifi nem létszükség, stabilitás, Wifi erősség inkább elsődleges szempont]

(#65521) 4Grider válasza likeaRAINBOW (#65520) üzenetére


4Grider
nagyúr

Semennyire. Tele van tapasztalattal a fórum.
Igen.
Ha meg vagy vele elégedve, akkor ne váltsd le. Ha nem, akkor van itt milyen routert válasszak topic is.

(#65522) Toth_Jani válasza Watercolour (#65519) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Ipari alkalmazásnak én azt nevezem amikor a előfizető hőbörög hogy nem tud naponta 100 gigát feltölteni.
Kérnék rá példát hogy egy átlag otthoni felhasználónak mire kell ilyen feltöltési mennyiség, mert ezt elképzelni sem tudom? Lehetőleg olyat ami itt 100 emberből 51-en valóban használnak.
A késést pedig szintén csak a játékoknál tudom értelmezni, hiszen különben kit zavar hogy az Időkép 1 másodpercet késik betöltéskor, vagy a Youtube videó kicsit késve indul mert utána már akadás mentesen megy.

(#65523) rgeorge válasza Watercolour (#65519) üzenetére


rgeorge
addikt

Mi pont most kötöttünk UPC üzletit, a legkisebbet. A honlap szerint ConnectBox jár ehhez is, persze lehet, hogy a hitron-t is így hívják marketingnyelven. Hétfőn jön a technikus, kiderül.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#65524) Klown válasza PeL (#65503) üzenetére


Klown
aktív tag

Ez aztán megalapozott, alátámasztott vélemény! :C

Rám mindent lehet mondani, de azt nem, hogy T-s bérenc lennék! Mennék én is máshova, ha lenne konkurencia! De azt azért hozzátenném, hogy az optikás net 0-24-ben hozza a 945/205 mbps-et. A net nagyon jó, stabil, kellemes 1-2 ms-os pinggel, érzékelt szakadásom bő 1 év alatt egy nem volt. Az IPTV csomag sacc-per felér a Gold HD-val, de a minősége csak közepes. Sokkal jobban örülnék egy jó DVB-C szolgáltatásnak! A telefont nem használom, csak van, mert úgy olcsóbb... Ezért fizetek havi 7 ezret. Ez UPC-hez viszonyítva korrektnek számít.

Üdv: Klown

<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>

(#65525) faranus


faranus
aktív tag

Sziasztok

Még kora ősszel irtam egy rövidke postot a UPC-s kalandomról, az esténkénti szakadozott internetről, és az éppen hogy csak garantált sávszélességről (500 netem van és a 100 ugy éppen megvolt esténként)

Tengernyi telefonálgatás után, számtalan saját magának ellentmondó telefonos "hibaelháritó" ember után, négy technikus kiszállás után elismerték, hogy központi leállás volt, és a körzetembe javitani kell egy "fejegységet", valamint valószinüleg kábelt is fognak cserélni! Egész jó kis szöveget irtam már magamnak, hogy a lehető legrövidebb idő alatt el tudjam magyarázni, hogy mi a hibabejelentésem oka, mert ugye minden este más veszi fel a telefont, és ő nem tudja hogy nekem mi volt a gondom előző este, ő csak a bejelentést látja! Fura ez nekem, nem lehet 2 sorba oda irni, hogy a parasztnak ez a gondja, ne beszélgess vele 20 percet, de nem is ez a lényeg! Karácsony után a két ünnep között járt le a 30 napos határidő, amin beül kell elvileg kijavitaniuk a külső hálózati hibát. Fel is hivtam őket egy nap ráhagyással, hogy nehogy azt mondják számoltam a perceket, pedig igy volt :D. Felvette egy fiatal srác, mondom még mindig nem jó, ja hát nem érti mert a hibát kijavitották még tegnap! Mondom ezt értem én de a valóság nem ezt mutatja, valamint nem kaptam hivatalos értesitést arról, hogy ki lett javitva, se email se sms se telefon semmit! Mondom akkor ez hogy lehet? A srác hebeg habog, mondja várjak egy kicsit. Néhány perc elteltével, beleszól megint a telefonba, igen megnézte, az a gond, hogy voltk javitani a hibát, de amikor azt kijavitották, pont abban a percben egy másik egység is elromlott, és az én régi bejelentésem hibáját lezárták mert az már jól működik, de a másik egység most romlott el, szóval akkor még a türelmem kérik! Általában saját magamon is meglepődve soha nem látott nyugalommal szoktam beszélni ezekkel az emberekkel, de itt kicsit ideges lettem! Mondtam neki, hogy akkor ezt igy nem, ezt ő se hiszi el, én nem vagyok hajlandó elfogadni! A lényeg, hogy igéretet kaptam hogy egy héten belül megjavul az internet.
Hát nem sikerül, akkor már a panaszügyintézést hivtam. Onnan kapcsoltak a számlával kapcsolatos osztályra, egy bájos hangú hölgy vette fel a telefont, persze ő semmit nem tudott a 2 hónapja tartó napi szintű hibabejelentésekről és az ügy előzményeiről! Szépen elmondtam neki, hogy ez van, nekem elegem van ebből, hogy nem tudjak kijavitani, nem kell nekem kötbér, se egyszeri kedvezmény amit felajánlottak (1500 magyar forint...) mondtam a hölgynek, hogy csupán annyit szeretnék, mivel ők nem teljesitették a szerződés rá eső részüket, ezért szeretném kivenni az internetet a csomagomból (TV, telefon marad HBO csomag stb.) Húzta kicsit a száját, hogy még van egy év hűségidő, de megkérdezi a felettesét, vissza hiv pénteken (ez hétfőn volt)! Jeleztem felé hogy nem fogadom el hogy 4 munkanap kell egy ilyenhez, akkor mondta hogy rendben akkor csütörtökön hiv!
Eltelt a három nap, ugyan úgy használhatatlan volt az internet, csöng a telefonom csütörtök késő délután, a hölgy az! Közli velem, hogy ki van javitva a hiba és ha továbbra is el szeretnék állni a szerződéstől akkot 55 ezer forint kötbért fizessek! Na itt megint ideges lettem, megkérdeztem tőle, ez miért telt három napba, amúgy megint nem értesitettek hogy ki lenne javitva, ami megint hazugság mert nincs, mert ugyan úgy rossz, erre olyan hangnembe kezdett el velem flegmán beszélni a csaj, hogy el se hittem! Mondtam neki, rendben, akkor kapcsolja a közvetlen főnökét vagy felettesét, vagy olyan embert akivel tudok érdemben beszélni! Erre az volt a válasza, hogy hát, ez nem igy működik, ilyet nem lehet csinálni! Fogadjam el amit mond mert az úgy lesz! Na itt letettem a telefont! 1221 # gomb, felveszi egy férfi, elmondtam neki megint az egész sztorit, mondom kapcsoljon valakit aki döntéshozó! Az mondja ez nem igy működik és elég ingerlékenyen a szavamba vágott, mentségére legyen szólva hogy utána elnézést kért, és kapcsolt egy másik embert, akivel megbeszéltem, ez pénteken volt, mondta hogy okés intézi de kér még egy kis időt! Mondtam neki hogy rendben, csak legyen már vége! Eltelt egy hét, múlthét pénteken kaptam egy emailt, hogy lezárták a hibabejelentést és szuperül működik minden! Hát a nagy túrót! Péntek este hivom őket, persze csak a hibabejelentés veszi fel, mert a többiek már nem dolgoznak, elmondom megint az egész storyt, közli a csaj, hogy akkor kiküld jövőhéten egy technikust hogy megnézze! Szóval kezdődik elölről az egész! Mondtam hogy nem! Persze hétvégén ugyan úgy rossz volt a net alig tudtam használni, hétfő reggel hét óra hivom a panasz osztályt, mondom megint az egészt, kis mesereggelt tartottam nekik, mondja hogy ahhhhha, hát az ügy le van zárva, de akkor ir a kollégájának egy emailt, aki intézte az ügyem hogy most mi van! Délután már vissza is hivott a srác, mondta hogy ő próbált engem elérni 10x hivott de ki lehetett kapcsolva a telefonom... persze... mindegy is, hogy állunk kérdezem tőle, mert attól még hogy a hiba ki van javitva, én továbbra is fel szeretném mondani az internetre vonatkozó részét a szerződésnek! Mondta várjak kicsit még valakivel meg kell beszélni! (kérdem én mit csinált egy hétig???) Egy óra múlva csörög a telefonom, mondta hogy okés akkor megbeszélte, és közös megegyezéssel, ha a TV-t náluk hagyom elállnak a kötbértől a telefonra és az internetre! Kicsit vitáztunk még, hogy ez mennyire jogszerű, és etikus! A vége az lett hogy jövő hétig kell leadnom a modemüket, persze azóta is rossz az internet, de ha minden igaza bármikor megérkezhet a mai nap folyamán a telekomos technikus a gigabites optikai kábeles netemmel negyed annyi pénzért...

Bocsánat, ha hosszúra nyúlt, de szerintem ez egy jó tanulság lehet mindenkinek, aki a szerződés lejárta előtt akarja felmondani a szolgáltatást! A számtalan törvényszegést és hazugságot egy idő után már nem is számoltam! :D

Ha bárki hasonló cipőben jár, nyugodtan irjon pü-ben és segitek mindenben!

tisztelettel faranus :R

(#65526) ArthurShelby válasza faranus (#65525) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Tipikus!
Húzzák az időt és hazudoznak (az adott hibát kijavították, csak közben föllépett egy másik..., 4nap kell hogy a főnökével megbeszélje, kijavították a hibát), mindig mindent elölről akarnak kezdeni (küldik a tehcnikust).

Ez a tipikus kifárasztásos módszer. Rengeteg időt/energiát kell beleölni (amit a hibát tapasztalók 1%-a csinál meg), és a végén már örülsz hogy szabadulsz (már nem kérsz kötbért, kárpótlást...).

Félreértés ne essék, nemcsak a UPC ilyen, ilyen minden nagy cég (mint pl telekom).

Engem az egészben az zavar/háborít fel legjobban, hogy bizonyítottan (megvan 1000 és 1 hangfelvétel) hazudtak/hülyének nézek (és itt főleg a magasabb beosztásúakra gondolok, mert míg egy átlag ügyintéző jogosan adja a hülyét mivel nem ismeri az ügyet, addig egy főnöknél ez nincs így).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65527) Watercolour válasza Toth_Jani (#65522) üzenetére


Watercolour
aktív tag

"Ipari alkalmazásnak én azt nevezem amikor a előfizető hőbörög hogy nem tud naponta 100 gigát feltölteni."

Senki sem hőbörgött azért, mert nem tud naponta 100 gigát feltölteni. Szó sem volt adatforgalomról, feltöltési sebességről. Továbbá senkit sem érdekel egy csak általad használt kitalált fogalom hasraütésre megállapított definíciója. A szolgáltatásnak a szerződésben meghatározott paraméterekkel kell működnie. Az, hogy Toth_Jani a prohardverről erről mit gondol, a kutyát nem érdekli.

"Kérnék rá példát..."

Miért, egészen pontosan ki vagy te, hogy bárkinek magyarázkodnia kellene neked? Egyébként továbbra sem beszélt senki naponta 100 GB feltöltéséről, nem tudom, ezt melyik álmodban láttad.

"A késést pedig szintén csak a játékoknál tudom értelmezni..."

Ez azért van, mert nem értesz hozzá. Számos más dolgot befolyásol a latency, például DNS kérések, TCP kapcsolatok felépítését, realtime adatforgalmat (video- és audiohívás, streaming), satöbbi.
Még ha igazad is lenne (ami hangsúlyozom, nincs), akkor sem érdekel senkit, hogy Toth_Jani a prohardverről véleménye szerint a játékokat érintő hardveres hibákkal nem kell foglalkozni, hiszen a játék hülyeség, majd kinövi a kedves előfizető.

Nem vagyok hajlandó a továbbiakban a fröcsögéseiddel foglalkozni, mert láthatólag a téma technikai részéhez inkompetens vagy és a stílusod is irritál.

(#65523) rgeorge
Igazából teljesen mindegy, a CB hibáit a chipset (Puma 6) okozza, és a Hitronban is az van. Az itt kitárgyalt hibák minden Puma 6-os eszközt érintenek.

(#65525) faranus
"Karácsony után a két ünnep között járt le a 30 napos határidő, amin beül kell elvileg kijavitaniuk a külső hálózati hibát."

Ezt a 30 napos határidőt ők mondták neked? Mert a saját ügyemre visszaemlékezve ilyet sehol sem olvastam, bármilyen hiba kijavítására 72 óra áll rendelkezésükre. A "külső hálózat" kifejezéssel nekem is dobálóztak, de valójában nem jelent semmit, sem az ÁSZF-ben, sem a vonatkozó törvényekben nincsen a javítási határidő megkülönböztetve "külső hálózati" és "belső hálózati" hibák esetén.

"nem kaptam hivatalos értesitést arról, hogy ki lett javitva"

Ezt is rendszeresen eljátszák, pedig a vonatkozó törvény (és nyilván a saját ÁSZF-jük) szerint a hiba kijavításáról 24 órán belül kötelesek tájékoztatni az előfizetőt.

Az egész történeted elolvasva kísértetiesen hasonlít az én tavalyi ügyemhez. Már a sokadik ilyen történetet olvasom, úgy tűnik, ez a szokásos ügymenet a UPC-nél.
A törvény szerint ha a bejelentett hibát 15 napig nem tudják kijavítani, akkor jogkövetkezmények nélkül (tehát kötbérfizetés nélkül), azonnali hatállyal felmondhatod a szerződést.
Neked annyi szerencséd van, hogy van másik internetszolgáltató a lakóhelyeden. Nekem sajnos nincs, ezért 3 hónapig cirkuszoltam velük, mire kijavították, majd még külön kardoskodni kellett velük, hogy fizessék ki a kötbért, amit nagynehezen, de sikerült.

[ Szerkesztve ]

(#65528) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Nem tudom, hogy a problémás internet kiváltására megfelelő, de itt a táblázatban a korlátlan mobilinternet az iQpro-nál 4362,27 Ft , EuroQuattro-nál 5419,00 Ft, viszont az utóbbinál (10k a belépési díj) 600Ft-os adatmegosztóval 2 helyen is lehet használni.

[ Szerkesztve ]

(#65529) Lacccca87


Lacccca87
őstag

Negatív élményke melé kis pozitívat is tennék.
Nálunk is ( V ker váci utca) 2017 végére iszonyat megszaporodott a kapcsolat szakadása, szinte 1-3 naponta mindig volt 1-2 ilyen eset főleg este amikor használva is van ( nem kell komoly terhelésre gondoloni, szimpa játék vagy stream nézés TVGO val).
Betelefonáltam az üggyel kapcsolatosan, mondtam hogy lakás ban a hiba kizárva mivel kb 2-3M a bejövő kábel atán egy elszosztó van rádugva amiről meg megy a modembe meg egy üres ág az osztón. Jeleztem hogy ezért nem fogok itthon maradni a hiba valószínüleg a lépcsőházban lesz vagy távolabb. (lehetséges hogy a szemközti lakás felújjításakor elbarmoltak valamit).

Visszajelzést nem kaptam, pedig kértem e-mailes vagy telefonost, de ettől függetlenül azóta megszünt a probléma. Eltelt már majdnem egész január és nem volt szakadás.

(#65530) 4Grider válasza Lacccca87 (#65529) üzenetére


4Grider
nagyúr

Számomra az nem pozitív, ha kijavítják a hibát. Főleg úgy nem, hogy nem értesítettek a végén, amikor a hibát kijavították, így nem tudhatod, hogy az ténylegesen megtörtént-e, avagy valami más ok miatt volt szerencséd. Ez ui. a kötelességük (mind a hiba kijavítása, mind az, hogy erről értesítsenek).

(#65531) kabelmania27 válasza Lacccca87 (#65529) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üres kimenet okozhat problémát, 50-es adásival akadhat a net, osztó helyére mehetne egy F toldó.

[ Szerkesztve ]

(#65532) Lacccca87 válasza kabelmania27 (#65531) üzenetére


Lacccca87
őstag

Előtte egy évig nem volt probléma vele, mostmár hagyom így. kb fél évig vagyok még ugyis abban az ingatlanban utána költözés.

(#65533) kabelmania27 válasza Lacccca87 (#65532) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Okés, az hogy egy évig nem volt vele gond, nem jelenti azt hogy a későbbiekben nem lehet, de ahogy gondolod.

(#65534) Indiant válasza 4Grider (#65530) üzenetére


Indiant
addikt

Pláne, h, most elkérik a telefonszámot, h. értesítsenek és nem teszik.

(#65535) faranus válasza Watercolour (#65527) üzenetére


faranus
aktív tag

Igen a 30 napot ők mondták, hogy a házamon belüli hibára van 72 órájuk a "külső hálózati" hibára pedig 30 nap! Ezért mondtam, hogy tengernyi jogsértést követtek el, de már nagyon elegem van, ha meglátom hogy UPC már ideges leszek :D viszonylag jól jöttem ki belőle, ha a beleölt időt és energiát nem számolom :D

Azért a telekom is vicces, ma jöttek volna, de nem jelentek meg a megadott időben, felhivtam őket, közölték, hogy fizikai okok miatt nem tudnak kijönni mert nagyon leterheltek, felfüggesztették a telepitést egy héttel...

Vagy mind geci vagy én vagyok szerencsétlen :D

tisztelettel faranus :R

(#65536) ArthurShelby válasza faranus (#65535) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"ma jöttek volna, de nem jelentek meg a megadott időben"
Ezt anno a upc is eljátszotta velünk (2-szer), szóval az utolsó mondatodra a válasz az, hogy mind.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65537) erahurka válasza faranus (#65535) üzenetére


erahurka
félisten

Az a baj hogy itthon nem kell minőségi terméktámogatást nyújtani, mert a felhasználók úgysem fognak váltani. Senki sem fog fogyasztóvédelemhez fordulni, senki sem fogja felbontani a szerződést... Egyszerűen túl láma a magyarok nagy része, vagy egyszerűen nincs ideje puffogni a szolgáltatóval. :(

(#65538) ArthurShelby válasza erahurka (#65537) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Szerintem ezt állami szinten törvényekkel/jogszabályokkal kéne valahogy szabályozni (fogalmam sincs hogy). Egy-egy ember túl kicsi és jelentéktelen.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65539) erahurka válasza ArthurShelby (#65538) üzenetére


erahurka
félisten

Nem hinném hogy a hanyatló nyugaton extra szabályozások lennének ezzel kapcsolatban (bár nincs kizárva hogy van pár iránymutató jogszabály, ami képes értelmes mederbe terelni a dolgokat). Egyszerűen felvilágosultabb a társadalom, nagyobb a verseny, ha az ember lát egy jó ajánlatot eldobja a korábbi szolgáltatót és átmegy a másikhoz stb.

Ha belegondolsz mivel díjazza a hűséged egy-egy szolgáltató itthon? Azzal hogy le se fossa a fejed kb., mert soha nem fogsz átmenni a konkurenciához.

[ Szerkesztve ]

(#65540) 4Grider válasza ArthurShelby (#65538) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az állam szabályoz, pont ezért alakult ki ez a helyzet. Kezdve 2004-el, amikor is a jótállásról szóló törvényt - EU-s jogharmonizációra hivatkozva - a fogyasztók kárára jelentősen felhigították. A fogyasztóvédelmet azóta akkurátusan szétverték, az aktuális helyzet a következő:
A 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.
Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.
Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

(#65541) ArthurShelby válasza erahurka (#65539) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Szerintem nyugaton szimplán kevésbé szemetek a szolgáltatók (illetve mondjuk egy német telekom kevésbé szívatja a németeket, és az államnak is nagyobb ráhatása van a német telekom cégre).
Kétlem hogy ott az emberek többet törődnének az internet/tv/telefon előfizetésükkel, mint itt a magyarok. Egyszerűen itt a cégek engednek meg több mindent maguknak.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65542) erahurka válasza ArthurShelby (#65541) üzenetére


erahurka
félisten

Nem azt mondom hogy hű de foglalkoznak vele, de ha valami szar és nem történik változás, akkor felmondják a szerződést és más megoldást keresnek. Itt meg két napig puffognak aztán szépen beletörődnek hogy szar vagy elfogadnak félmegoldásokat. Ezen felbátorodva a szolgáltatók pedig a terméktámogatáson spórolnak, mert nincs következménye.

[ Szerkesztve ]

(#65543) ArthurShelby válasza 4Grider (#65540) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Magyarán erősebb állami szabályozás kéne, vagy pontosabb/újabb törvények.

Mert most egy szolgáltató azon van, hogyan csökkentsen költséget, és erre embereket fogad.
Valaki megtervezi, hogy milyen legyen a telefonos menürendszer és mivel a upc-nek dolgozik úgy fogja kialakítani, hogy az upc-nek ideális (költségcsökkentő) legyen. Nem véletlenül van kitalálva úgy, hogy 5percig csak a tárcsázón irkálod be a számokat, hogy jó helyre kapcsoljanak és akkor is csak olyannal tudsz beszélni, akinek semmi esze/tudása és jogosultsága sincs az ügyhöz.

Szerintem az államnak is fel kell vennie a harcot, és ugyanúgy embereket kell fogadnia/alkalmaznia, hogy hogyan lehetne a szolgáltatót normális határok közé szorítani.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65544) ArthurShelby válasza erahurka (#65542) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Ha rossz a szolgáltatás (pl 500 helyett csak 50-es a net), akkor egy átlag előfizető először próbálkozik telefonálni, és megoldani a helyzet. Aztán 1 telefon után kb feladja, mert nincs annyi ideje és energiája ehhez (esetleg idege sincs), és használni így is tudja a netet. Faranus is eszméletlen sok energiát és időt ölt bele, hogy idáig eljusson, de lássuk be egy átlag embernek nincs ennyi ideje erre.
Egy gazdag ember nem fog ezzel szórakozni, és ugyanúgy egy szegény sem, mert mindkettő dolgozik, egyiknek sincs erre ideje.
Németország ebben nem hinném, hogy más lenne. Egyszerűen itt minket ehhez szoktattak hozzá, és nincs más lehetőség. Nagyon kevés olyan hely van, ahol upc-ről (koax) tudsz optikára (T, DIGI) váltani. Az adsl-t meg a háta közepére kívánja az ember.
Hidd el, ha ideköltözne egy német, ő is ugyanúgy viselkedne, mint a magyar átlag, és azért, mert ugyanúgy semmi fegyver/lehetőség nincs a kezében.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65545) HartgeH3-2.8


HartgeH3-2.8
addikt

Sziasztok!

Kábelesen milyen pingek , sebességek mérhetőek ezen a UPC Connect Box csodarouteren? Erősen gondolkozom rajta. A kínai ahova járunk, ha tömve van is atom stabil wifit képes tolni az étterembe. Viszont a régóta nagyon bevált Cisco EPC3212-őt nem szívesen adnám le, mert soha többet nem látnám.

Megérné a váltás?
(Wifi miatt kéne otthonra mobilnetet spórolni)

Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

(#65546) kabelmania27 válasza HartgeH3-2.8 (#65545) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Csak akkor érdemes váltani, ha 500-as csomagra váltasz, az új modem router üzemmódban kábelesen kevésbé stabil, modem üzemmódban stabil, helyedben nem cserélném le a cisco modemet.
ITT részletesen ki van fejtve a ping probléma.

[ Szerkesztve ]

(#65547) szaba75


szaba75
tag

Sziasztok
A Teletronik RG6-os koax kábel az jó lesz a upc-hez?

(#65548) kabelmania27 válasza szaba75 (#65547) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha trishield vagy rg6-tr felirat elvileg van rajta akkor jó lesz.

[ Szerkesztve ]

(#65549) pjen válasza szaba75 (#65547) üzenetére


pjen
félisten

Ha 3x árnyékolt akkor igen.

(#65550) HartgeH3-2.8 válasza kabelmania27 (#65546) üzenetére


HartgeH3-2.8
addikt

Köszönöm a gyors választ, akkor marad :R
Hölgy isminek ugyan ez van otthon csak a wifis változat. Lehet elcserélem vele okosba. Elvileg csak be kell regisztrálnom és mehet?! ..csak amikor a szerelő esetleg erre jár akkor lenne ciki ;]

Nem baj marad a 3212 imádom. Oda nem adom, HTK-za rám az se érdekel.
Ez már az enyém.

Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.