Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65451) pinnacle válasza Lazarski (#65444) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Szerelő állította, hogy ami előttünk van, az nem UPC-s, doboz, ezért nem volt jó a kulcsa hozzá. Pedig tudom, hogy az. Mondjuk lehet az új optika rendszer, már a csatorna a fedél alatt van.
Házunk 3-4 méterre van a UPC-től.
Koax, telefonkábel van behúzva. Szerelő rángatta, de azt mondta, mivel nem mozog, biztos csak beásták a földbe.
Mondjuk szerintem is a UPC dolga a bekötés, hiszen ennyi erővel a légkábelt is nekünk kellene behúzni. Csak egy másik topikban írták, hogy város közepén laknak, de valahogy kimaradtak a tervezésből, és a UPC csak szívességből vezeti be az optikát, viszont nekik kell kiépíteni.
Mondjuk ezt sem értem, hogy a tervezési hiba, miért az ügyfél költsége?

(#65452) Karel666


Karel666
tag

Sziasztok. Van egy 3 éves upc hd médiaboxom. Olvasgatom a upc honlapon, hogy van 5.1 dd hang.
Én nem nagyon találkoztam még vele. Mit kell tennem, hogy legyen?
UPC box --- hdmi --- avr pioneer lx 55
Válaszokat előre is köszi

(#65453) 4Grider válasza PeL (#65450) üzenetére


4Grider
nagyúr

A honlapon lévő csomag beetetés, csak akkor él, ha normális konkurencia van nálatok. Ha bejelentkezel és még mindig látod, akkor van csak létjogosultsága.
És az utolsó mondatodban a lényeg. Mindenki pénzből él.

(#65454) Lazarski válasza pinnacle (#65451) üzenetére


Lazarski
kezdő

"Szerelő állította, hogy ami előttünk van, az nem UPC-s, doboz"
Közmű térkép szokott náluk lenni, az alapján kicsit könnyebb betájolni, de ha azt mondja ennek ellenére, hogy nem az övék, akkor viszonylag nehéz ezzel vitatkozni. :)

Ezt mondom, nem a te költséged kell legyen.
" Mondjuk lehet az új optika rendszer, már a csatorna a fedél alatt van."
Ott van az persze sok helyen, csak gondolom arra nem tudsz előfizetni, mert nem húzták ki minden házhoz. :)

"Szerelő rángatta, de azt mondta, mivel nem mozog, biztos csak beásták a földbe."
Ha be van ásva attól még rá van kötve a hálózatra, nem? Ha nincs akkor, akkor meg nézze meg melyik aknában van a másik vége. Mint említettem van térképük, tehát gyorsan kiderül az, csak akarni kell. :D

"valahogy kimaradtak a tervezésből, és a UPC csak szívességből vezeti be az optikát, viszont nekik kell kiépíteni."
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy érdekük bevezetni oda is, különben hidd el nem tennék. :)

(#65455) PeL válasza 4Grider (#65453) üzenetére


PeL
addikt

Igazából csak az esik szarul ha hülyének nézik az embert :D

(#65456) pinnacle válasza Lazarski (#65454) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Ez biztos, hogy UPC-s doboz. Innen van bekötve a TV, telefon. Régebben zöld volt, UPC-s felirattal, csak később szürkére cserélték. Térkép nem volt náluk, csak egy nagy kulcscsomóval próbálta kinyitni a lakatot.
Lehet, hogy egyszerűen elfelejtették bekötni a házunkat? UPC-nél sem értették, mert náluk úgy látszódik, hogy ki van építve a csatlakozás. Egyébként a UPC-nek kötelessége biztosítani az analógról, optikaira váltást, vagy mondhatja azt, hogy neki nem éri meg bekötni minket és megszünteti a szolgáltatást, TV-t, telefont?
Nem tudom miért, de ha nem lépek be, akkor címünkön csak az ADSL látszódik, belépve viszont csak FiberPower van.
Azért jó lenne ezt a szerződést nem elbukni, illetve nem tudom, hogy végszükségben, lehet-e ADSL-re "konvertálni".

Te különben ezzel foglalkozol?

[ Szerkesztve ]

(#65457) kabelmania27 válasza pinnacle (#65456) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

29-es körzetben általában oszlopon vezetik az optikát, lehet még nem épült ki az utcában a hálózat.
Szerintem kérhetsz ADSL-re ügyfélmegtartót ha még nem elérhető az új hálózat.

[ Szerkesztve ]

(#65458) Karel666 válasza PeL (#65450) üzenetére


Karel666
tag

Én is most váltottam!
Pár hónappal ezelőtt felhívott egy ügynök. Ajánlott job netet tv-t, de olcsóbb előfizetést nem adott semmiképp. Végül akkor nem léptem semmit. Pár hétre rá, kicsit bosszankodtam, hogy miért nem fogadtam el.
Végül jól tettem, mert most majdnem 1500-al lesz kevesebb az előfizetés.happy home mix 3 és gyorsabb net, több HD csatorna.
Ügyfeles csaj nálam is félrebeszélt először, meg kérdezgette, honnan tudok róla..... Mondtam, hogy ott van a honlapjukon a csomagoknál.. :P
Melyik az a műsor, ahol biztosan van 5.1 hang, hogy kiderítsem nálam küldik-e?

[ Szerkesztve ]

(#65459) pinnacle válasza kabelmania27 (#65457) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Városközpontig van légkábel. Utána már csak UPC-s dobozok, csatornafedelek vannak.

[ Szerkesztve ]

(#65460) ztsoft válasza ztsoft (#65377) üzenetére


ztsoft
őstag

Sziasztok!

Ma kaptam egy e-mail-t a UPC től, hogy olvasták az általam kitöltött kérdőívet (ugyan azt írtam le benne, mint amit szóban az ügyintézőnek, meg ide a fórumba). Elnézést kérnek a többszöri megrendelés miatt, meg a MyUPS-s üzenetek miatt (utóbbit idézném, A beállított számlaküldési mód továbbra is a MyUPC számla, amelyről több elektronikus visszaigazolás nem várható. :F ).

A fentiekre tekintettel, és köszönetként azért, mert megosztotta velünk tapasztalatát, a mai naptól 3 hónapon keresztül díjmentesen biztosítjuk Filmbox kiegészítő csomagunk csatornáit a mediaboxon. A plusz csatornákat a 121-124. programhelyeken érheti el, a műsorokhoz pedig kellemes kikapcsolódást kívánunk.

Tudom, ajándék lónak ne nézd a fogát, de azért a Filmbox Extra HD csatorna is benne lehetne (van HD csomag). Most nézem a csatorna kiosztást, a Filmbox kiegészítő csomag pont a 121-től 124-ig van, mint az e-mail-ben is, akkor ismét mehet egy telefon, hogy a Filmbox Extra HD kimaradt. :W Az már csak mellékes, hogy már nincs "mediabox"-om (ma sikeresen megváltam tőlük). :C

Ha már úgyis telefonálok, akkor rákérdezek, hogy hogyan áll a múltkori panasztételem, mert eddig semmit nem kaptam róla (ha jól emlékszek, akkor erről kellene valami értesítést kapnom, hogy megkapták, meg, hogy kivizsgálják és értesítenek).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65461) boneyard


boneyard
tag

Sziasztok! Csepel bizonyos részein reggel 8 óta nincs szolgaltatás. Mi az az idő, ami után már kötbér jár, ha nem javítják? Bejelenteni próbáltam, de bemondja, h hívjam máskor, mert túlterheltek, aztán ha hibabejelentés választok, akkor elmondják, h 21. kerületi ügyfelek türelmét kérik, dolgoznak az ügyön. Itt tettem le a telefont, h felesleges órákig hallgatnom a zenélést, de azért egy egész nap alatt kijavíthatták volna a hibát...

(#65462) kabelmania27 válasza boneyard (#65461) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
72órájuk van a hibajavításra. Ha társasból írsz nézd meg, hogy működik-e a lécsőházvilágítás.

[ Szerkesztve ]

(#65463) ztsoft válasza Karel666 (#65458) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

5.1-es hang a Nat Geo HD, Nat Geo Wild HD, Animal Planet HD, M4 Sport csatornákon szokott lenni (persze az HBO HD sem kivétel).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65464) 4Grider válasza boneyard (#65461) üzenetére


4Grider
nagyúr

Természetesen a 72 óra csak akkor él, ha a hibát saját magad is bejelented. És a bejelentés időpontjától számítják...

(#65465) kezo0 válasza ztsoft (#65463) üzenetére


kezo0
addikt

A NatGeo HD és a NatGeo Wild HD nem 5.1-es hangú, az M4 Sporton meg csak nagyon ritkán vannak 5.1-es közvetítések (a Forma-1 szokott ilyen lenni, de pl. most a kézilabda EB hangja sem 5.1-es). Az HBO HD-n sem minden film 5.1-es (az eredeti hangsávot választva inkább találkozni ilyennel, mint a magyar nyelvet választva).
Az Animal Planet HD valóban 5.1-es, és amit nem írtál, a Discovery Showcase HD hangja is DD 5.1-ben jön.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#65466) tomp válasza kezo0 (#65465) üzenetére


tomp
félisten

+MTV Live HD is 5.1-es.

(#65467) ztsoft válasza kezo0 (#65465) üzenetére


ztsoft
őstag

Köszönöm a kiigazítást. Ezeket csak emlékezetből írtam (HBO-m meg nincs, csak készülék csere után egy darabig jött, akkor 5.1-es magyar hang volt). :B
Eddig a box rá volt kötve az erősítőre, de mióta kártyára váltottam, azóta nem néztem (lustaság, még a TV nincs rákötve az erősítőre, mesze van még az F1).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65468) bakgab válasza boneyard (#65461) üzenetére


bakgab
csendes tag

Üdv!
Érdekelne, hogy Csepelen van-e változás, beindult már a net?

(#65469) boneyard válasza bakgab (#65468) üzenetére


boneyard
tag

Nem még sajnos, remélem reggelig javítják, mert itthonról dolgoznék.

[ Szerkesztve ]

(#65470) Karel666 válasza kezo0 (#65465) üzenetére


Karel666
tag

Köszi! Mivel tv-ből bronz csomag van, azt hiszem hbo nincs, a többi nem érdekes számom. A filmeket úgy is kiveszem a "téká-ból" rendes minőségben :P! Köszi a segítséget

Telefonon váltottam ma délelőtt csomagot. Mikor számíthatok a szerződésre, amit elvileg emailben küldenek el! Csajszi 22-ét mondott, hogy akkor él az új csomag? Csak azért kérdem, hogy nehogy elfelejtsék, hogy csomagot váltottam.

(#65471) boneyard válasza 4Grider (#65464) üzenetére


boneyard
tag

Remek :) Egyelőre akkor bízom benne, h megcsinálják, mert nincs kedvem a zenét hallgatni. Köszi a választ neked és kabelmania27nek. ui: lépcsőház világítás az van.

[ Szerkesztve ]

(#65472) -Maujuri-

Sziasztok.
pcreg oldalon kellene beregisztrálnom az új modemet. A felhaszn név és jelszót már nem tudom.
Mióta van upc az előfizetőjük vagyok, de a szerződés azon lapját nem találom ahova le volt írva. ha hívom őket beregisztrálják?

(#65473) Levi123 válasza -Maujuri- (#65472) üzenetére


Levi123
senior tag

Keress rá az emailek között, elküldték pdf formátumban.

Levi

(#65474) -Maujuri- válasza Levi123 (#65473) üzenetére

kb 18 éve volt:)
szerinted?

(#65475) headhunter válasza Madycsa (#65431) üzenetére


headhunter
addikt

Topikban van olyan, akinek nincs internet szolgáltatása a UPC-től "csak" TV és vagy telefon, ePack kedvezményt kap?

Azon a számlán nem igen tudnak sumákolni az ePack áfájával, ott biztos 27% szerepel és maradt a -500Ft-os kedvezmény.
---------------------------------------------------------------------------------------

Én a januári számla megtekintése előtt már jeleztem itt a fórumban, mert a MyUPC oldalán gyanús volt a kedvezmény csökkenés. 2017.12.31.

Visszanézve a számlákat így csökkent az ePack Áfája:

ePack 2016.12.01 - 2016.12.31 1 hónap -393,70 -393,70 27,00 -106,30 -500,00
ePack 2017.02.01 - 2017.02.28 1 hónap -423,73 -423,73 18,00 -76,27 -500,00
ePack 2018.01.01 - 2018.01.31 1 hónap -423,73 -423,73 5,00 -21,19 -444,92

(#65476) Levi123 válasza -Maujuri- (#65474) üzenetére


Levi123
senior tag

Ajjaj az más, erre nem gondoltam, szerintem hívd fel őket beazonosítanak telefonon és megmondják.

Levi

(#65477) erahurka


erahurka
félisten

Na:

Voltak kint szerelők decemberben, azt mondták a házban minden okés, az utcában lesz a gond.
Múlt héten elvileg megoldották az utcában a problémát, de ugyanúgy szakadozik a net este 17-18 óra után random időpontokban.

Ezek szerint a bejövő kábel lehet a hibás? Azt gondoltam ha már átnézik az oszlopokat vetnek egy pillantást a hónapok óta feszülő vezetékre, ezek szerint mégsem... :F

Azt tudom valahogy ellenőrizni, hogy a szobám és a modem közt minden rendben van-e? Egy UTP kábel van felvezetve. Amikor nincs net a modem elérhető, ebből arra gondolok hogy itt nem lehet gond.

:R

[ Szerkesztve ]

(#65478) kezo0 válasza tomp (#65466) üzenetére


kezo0
addikt

Jogos. De ott nem az 5.1 az alapbeállítás, amikor odakapcsolsz, hanem még külön át kell váltani arra a hangsávra, ezért nem tűnt fel nekem.
És akkor említsük még meg a Dunát is, ahol – bár nem jellemző, de – szintén megesett már, hogy 5.1-es hangot mellékeltek egy műsorhoz. Ilyen volt pl. az újévi bécsi koncertközvetítés.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#65479) bakgab válasza boneyard (#65469) üzenetére


bakgab
csendes tag

Innen már jónak tűnik, remélem nálad is oké.

(#65480) boneyard válasza bakgab (#65479) üzenetére


boneyard
tag

Sajnos még mindig rossz. Legalább vmi tájékoztatást tehetnének ki facebookra vagy az oldalukra, h mi a hiba és várhatóan megoldódik 1-2 órán belül vagy estig esélytelen...

(#65481) Dönc válasza boneyard (#65480) üzenetére


Dönc
tag

Szintén Csepel: CB restart megoldotta a problémát, modem felületéről történő újraindítás nem segített, áramtalanítás után jónak tűnik (kop-kop)...

(#65482) kabelmania27 válasza erahurka (#65477) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A modemet el tudod érni a 192.168.100.1 címen mindkét üzemmódban.
Dönc: Nézd meg rendben vannak-e a modemértékek.

[ Szerkesztve ]

(#65483) boneyard válasza Dönc (#65481) üzenetére


boneyard
tag

Ma már kétszer újraindítottam, de sajnos nem segít. Felső led folyamatos zöld, alatta lévő villog.

(#65484) kabelmania27 válasza boneyard (#65483) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Tv adás sincs?

(#65485) boneyard válasza kabelmania27 (#65484) üzenetére


boneyard
tag

Nincs az se, de az kevésbé zavar. A net lenne a fontos a munka miatt.

(#65486) v.attis válasza kezo0 (#65478) üzenetére


v.attis
őstag

Nekem alapból DD5.1 van rajta, mediacarddal.

Apropó mediacard! Technika smart tévém van és kedvencekbe raktam pár csatornát, ezután betúrendbe szedtem. Hetente néhány alkalommal megkeveri a csatikat, de nem számsorrendbe teszi, hanem totál katyvasz. Másnál hasonló eset a kártyával?

(#65487) kezo0 válasza v.attis (#65486) üzenetére


kezo0
addikt

Nálam amit írtam, az a Cisco boxon van úgy, de akkor majd csekkolom mediacarddal is.
Nem lehet, hogy a tévéden be van kapcsolva az automatikus csatorna-frissítés? Akkor szokták a tévék rendszeresen átrendezni a csatornasorrendet.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#65488) erahurka válasza kabelmania27 (#65482) üzenetére


erahurka
félisten

Mindkét üzemmódban? Milyen üzemmódok vannak? :B Eddig 192.167.0.1-gyel nyomtam de mindig behozta.

[ Szerkesztve ]

(#65489) boneyard


boneyard
tag

Nálam újra van net és tv. Csepel, Béket tér.

(#65490) kabelmania27 válasza erahurka (#65488) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Router üzemmód és modem üzemmód, 192.168.100.1 cím működik modem módban 192.168.0.1 router módban, de általában a 192.168.100.1 cím mindkét módban működik.
Milyen tipusú modem van nálad?

(#65491) erahurka válasza kabelmania27 (#65490) üzenetére


erahurka
félisten

Fene tudja, nagy fekete :DDD A szoftververzió EVW-vel kezdődik, nem tudom ez utal-e valamire. A gyártási szám meg UAAP-vel.

[ Szerkesztve ]

(#65492) kabelmania27 válasza erahurka (#65491) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szerintem ubee lesz.

(#65493) erahurka válasza kabelmania27 (#65492) üzenetére


erahurka
félisten

Igen, ilyen. Ennél is 51 alatti felfelé irányuló kéne? :F

(#65494) 4Grider válasza erahurka (#65493) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden kábelmodemnél.

(#65495) canniball válasza v.attis (#65486) üzenetére


canniball
nagyúr

A kártya semmit nem csinál a csatornákkal, csak dekódol; ergo a probléma forrása a TV-ben keresendő. Ahogy kezo0 is javasolta nézz rá az automatikus csatornafrissítésre!

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#65496) kabelmania27 válasza erahurka (#65493) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha a modem oldalán látsz wifi4alll menüpontot és nem használod 1221-en csak internethiba menüpontba kapcsoltasd ki, ha üzemmód menüpontban nincs bridge mód 1221-en kérd vissza az ipv4-et, ezt a beállítást my upc oldalon is eltudod végezni.
50 feletti értéknél akadhat a kapcsolat. Milyenek a letöltési értékek? Azért magas az adási mert egy négyes osztó van a modem előtt aminek kb 7,5dB körül van a csillapítása, ha van kéznél F toldó megtudod nézni osztó nélkül milyenek a modemértékek elvileg 50 alatt lesz az adási.
A négyes splittert kellene cserélni egy kettesre és egy hármasra, ha a modem előtt csak egy kettes lenne (3,5dB csillapítás) alacsonyabb lenne a feltöltési értéké lehet kevesebbet akadna. Két osztó közé mehet egy ilyen összekötő. Nem kötelező a linkelt tipust választani az a lényeg, hogy az osztón 5-1000Mhz CE felirat legyen.

[ Szerkesztve ]

(#65497) ztsoft válasza ztsoft (#65460) üzenetére


ztsoft
őstag

Sikeresen megkaptam a hiányzó Filmbox Extra HD csatornát is, de a panasztételem is hibásan lett rögzítve (pedig hangfelvétel is van róla), csak a többszöri megrendelés szerepel benne. :W Ilyen egy piacvezető szolgáltató hozzáállása! Csak gratulálni tudok nekik ehhez a teljesítményhez!

Részemről itt le is zártam a dolgot, sem energiám, sem időm, főleg türelmem nincs erre, hogy harcoljak velük.
Már csak abban reménykedek, hogy egyszer összeakadnak egy olyan emberrel, aki nem adja fel, akár a bíróságig is hajlandó elmenni.

Remélem a konkurencia nem halogatja túl sokáig az építkezést, hogy a hűség leteltével el tudjak húzni tőlük.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65498) Watercolour válasza ztsoft (#65497) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Több alkalommal volt már panasztételem a UPC-nél, és egyetlen panaszomat sem sikerült kielégítően megválaszolniuk, és még nagyon enyhén fogalmaztam.
Előfordult olyan, hogy nem is értettem, hogy tulajdonképpen mire válaszolnak, mert semmi értelme nem volt a levélnek, és olyan is, amikor a 6 kérdésemből 1-re válaszoltak, és arra is teljes hülyeséget, már a levél is önmagával ellentmondásba került, mert a kedves ügyintéző belekeveredett a dátumokba.

Ha nem írásban a weboldalon, MyUPC-n vagy facebook üzenetben teszel panaszt, csak magadat szívatod. Ha mindenképpen telefonon akarsz, akkor írd meg előre, és mondd az ügyintézőnek, hogy le fogod diktálni szó szerint a panaszod, gépelje le, bár én még ebben sem bíznék.
Sajnos az ügyfélszolgálat az esetek túlnyomó részében teljesen inkompetens.

[ Szerkesztve ]

(#65499) ztsoft válasza Watercolour (#65498) üzenetére


ztsoft
őstag

Nem ez volt az első panasztételem, már többször összeakadtam velük, de már unnom, hogy mindig nekem kell többször ugyan azt elmondani (ráadásul még kötik is az ebet a karóhoz, ezzel teljesen hülyének néznek), mire nagy nehezen sikerül megérteni, hogy miről beszélek (teljesen mindegy, hogy hol teszem ezt meg, Facebook, MyUPC, telefon, e-mail, már mindet kipróbáltam). Szerinted az írásos üzeneteket ki olvassa? Nyoma ugyan úgy van a hangfelvételnek is, ha meg el akarják tüntetni, azt az írással is megtehetik.

Ez volt az első alkalom, hogy reagáltak a kérdőívre (nem először írtam rosszat, hibát benne).

A véleményem megvan róluk (nem beszélve a szerzett tapasztalattal), ahhoz, hogy változzon, nagyon nagy fejlesztésekre lenne szükség, ez pedig tudjuk, hogy lehetetlen.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65500) nyuszó


nyuszó
tag

Sziasztok! Elég sok panaszt látok, bár akinek nincs baja, az nem ír. Szolgáltató váltás előtt állok. Telekomtól jönnék el, sajna vonalhibát nem tudnak javítani, élvezhetetlen a szolgáltatás. UPC az esélyes. Mennyire ajánljátok?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.