Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65251) smiti


smiti
addikt

Igaz nekem még csak csütörtök óta van UPC szolgáltatásom, de azóta egyszer sem tudtam megnézni semmi lényegeset a weblapon. Nem látom még a saját szolgáltatásaimat sem, nemhogy a többit. Elvileg majd a számlát is itt kellene fizetnem, de ha állandóan eldobál akkor majd bajban leszek. :Y

(#65252) pjen válasza smiti (#65251) üzenetére


pjen
félisten

Ezt nem értem,az előbb egy pillanat alatt beléptem.

(#65253) kabelmania27 válasza smiti (#65251) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

My upc belépés nélkül is betudod fizetni a számlát vagy egy másik lehetőség, hogy regisztrálsz a dijnet.hu oldalra.

(#65254) smiti válasza pjen (#65252) üzenetére


smiti
addikt

Belépni be tudok, de nem látom pl. a szolgáltatásaimat. :(

(#65255) cigam válasza pjen (#65252) üzenetére


cigam
félisten

A kivétel erősíti a szabályt. Ma pl. gond nélkül beengedett, majd közölte, hogy ilyen nincs:

Most pedig szokásához híven nem enged be:

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#65256) pjen válasza cigam (#65255) üzenetére


pjen
félisten

Á,nem.Most nekem is azt írja,hogy a címen nem szolgáltat. :W

(#65257) ztsoft


ztsoft
őstag

Nem igazán értem a UPC-t.

Dolgoztam külső programozóként és mindent megtettem, hogy a kezem közül kikerült kód hiba mentes legyen (persze ez nem mindig jött össze). De még a cégnél is tesztelték, mielőtt kikerült volna a külvilágnak. Ha valami nem stimmelt, azonnal dobták is vissza javításra. Ezzel azt akarom mondani, hogy arra törekedtek, hogy hiba mentes legyen a kód (volt mikor nem sikerült, de ilyen, mint a UPC-nél, ilyen nem volt, a külvilág nem is tudott róla, volt hiba napló, stb).

Ezzel szemben a UPC még az Alfa állapotot el sem érő kódot teszi ki a külvilágnak. :F Szerintem egy piacvezető szolgáltató ezt nem engedheti meg magának!
Lassan elérik a "gagyi" kategóriát is. :C

Ha az anya cég fejleszti ezt is, akkor meg még siralmasabb a helyzet. Mivel a traceroute szerint a upc.hu erre a gépre mutat "sales.upc-cablecom.ch (213.46.237.24)", IP cím szerint meg Hollandiában van [link].

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65258) szabogabor10 válasza ztsoft (#65257) üzenetére


szabogabor10
veterán

”Lassan elérik a "gagyi" kategóriát is”

Nálam már elérték, a horájzon box és a konstansnak mondható csativálaszték következtében.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65259) Bridgeman válasza Winne (#65061) üzenetére


Bridgeman
csendes tag

Sajnos igen.Nem jelezték előre,nem is értem mi volt az oka.

Nekem a Balaton a Riviéra

(#65260) DeFranco válasza cigam (#65249) üzenetére


DeFranco
nagyúr

én azt se találom sehol, hogy ha átállnék digitális csomagra, és kellene másik beltéri/kártya egy második tévéhez akkor azt milyen feltételekkel és mennyiért adnák...

(#65261) Intruder2k5 válasza DeFranco (#65260) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Több tévékészülék

De az analóg és a szabadon fogható digitális adások akkor is megmaradnak.

[ Szerkesztve ]

(#65262) DeFranco válasza Intruder2k5 (#65261) üzenetére


DeFranco
nagyúr

:R köszönöm.

(#65263) Winne


Winne
nagyúr

Na volt itt a UPC-s srác, tett be egy csillapítót, 10.5 volt előtte, most ez lett:

Ez így jó most?

Azt mondta hőmérsékletfüggő, ahogy melegszik a levegő megy lejjebb, azért van feljebb tornászva, -10 és +10 között mindenhol jó. Sebességem kicsit kevesebb lett, mint reggel, de mondta, hogy ez majd visszaáll valszeg.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65264) Gubek-Einste válasza Winne (#65263) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Rendben vannak az értékek.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#65265) kali válasza Winne (#65263) üzenetére


kali
legenda

Jobb, bár a lefelé irányuló értékeket látva, szerintem még mindig beleférne némi (-3) csillapítás, mert ideális esetben közelebb van a 0 értékhez és még úgy is beleférne a hőmérséklet változása miatti minimális változás.
Amikor jelentősen változik a hőmérséklet és mérvadóan eltolódnak az értékek, akkor központilag is rászabályoznak általában.

[ Szerkesztve ]

(#65266) #78121280 válasza #78121280 (#65164) üzenetére


#78121280
törölt tag

Volt kint szerelő szombaton, berakott egy -3dB csillapítót. Természetesen ez nem oldotta meg a dktv random akadozását. :)

(#65267) kabelmania27 válasza Winne (#65263) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak az értékek.
Roli27: Hány % a jelerősség/minőség?

[ Szerkesztve ]

(#65268) #78121280 válasza kabelmania27 (#65267) üzenetére


#78121280
törölt tag

Megmért mindent zaj nincs, csatlakozok rendben, említettem neki, hogy szerintem az erősítő túl van húzva és szintezni kellene... erre azt mondta h azt nem lehet mert akkor a többi emeleten már gyengébb lesz a jel a többi lakónak. Arra is gondoltam, h nem itt van a probléma hanem máshol a hálózatban. 23.-án lesz rendszerkarbantartás vásárhelyen.

98/100% a tv szerint.

(#65269) kabelmania27 válasza #78121280 (#65268) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet máshol van a gond ha minden frekin akad.
Milyenek a modemértékek?

[ Szerkesztve ]

(#65270) #78121280 válasza kabelmania27 (#65269) üzenetére


#78121280
törölt tag

Lefele 8dBmV, felfele 47dBmV. SNR 40

[ Szerkesztve ]

(#65271) kabelmania27 válasza #78121280 (#65270) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Átvett hálózatoknál előfordul probléma, 80dB körül van a bejövő de ettől még nem kellene akadni ismerősnél a boxon nem akadtak az adások pedig 20-21es modem ds érték volt.
Nem zajos aj el. Adási közel van az 50-hez nyáron lehet gond.
Ha a tévén van jelszint szabályozó/csökkentő funkció akkor lehet bekapcsolva jobb lesz.

[ Szerkesztve ]

(#65272) #78121280 válasza kabelmania27 (#65271) üzenetére


#78121280
törölt tag

LG 42LB650V TV kártyával használom. Nincs automata jelszint szabályzó rajta. Van Horizon box is, de azt nem használjuk már, muternak nem tetszik, ő marad T IPTV-n. :D horizon box meg megy vissza upc-nek. :DDD

Ejj de gyorsan szerkeszted a hozzászólásaidat :D

[ Szerkesztve ]

(#65273) kabelmania27 válasza #78121280 (#65272) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Akkor majd cserélj osztót, mert az üres kimenet problémát okozhat.
Lehet karbantartás után javulni fog, ha nem változik akkor a tévénél jelcsökkentéssel lehet próbálkozni.

[ Szerkesztve ]

(#65274) #78121280 válasza kabelmania27 (#65273) üzenetére


#78121280
törölt tag

Lezáró tag van rajta. :)

(#65275) ztsoft válasza ztsoft (#65242) üzenetére


ztsoft
őstag

A tegnapin nagy nehezen túltettem magam, nagy nehezen sikerült kihámozni a MyUPC-ből, hogy milyen készülék tartozik az 1-es, mi a 2-es TV-hez. Így egy box csere megoldotta a tegnapi galibát.

Erre ma ismét jött a fekete leves!
Kaptam egy e-mail-t, hogy a szolgáltatást sikeresen bekapcsolták, no igen, csak a mediacard-ot nem kaptam meg hozzá!
Ismét telefon, majd közli velem, hogy törölték a kiszállítást! :Y De az értesítő azért megjött. :W
Most mindent vissza állított az eredeti állapotba, és előröl kezdte a megrendelést! :O
Ismét felment a pumpa! De uralkodtam magamon, próbáltam kedves lenni (mint ahogy az ügyintéző is az volt).
Mikor végzett, akkor megkérdezte, hogy segíhet-e még valamiben. Igen, volt a válasz, mondtam, hogy ez volt a harmadik megrendelés a mediacard-ra, meg felsoroltam a tévesen kapott értesítéseket is, meg a hibásan működő MyUPC-t (már rutinosként tudtam, hogy a hangfelvétel alapján vizsgálják a panaszt). Majd közöltem, hogy panaszt szeretnék tenni. Ja, és legfontosabb, megkérdeztem, hogy egy piacvezető cég, hogy engedhet meg magának ilyeneket, erre csak sűrű elnézés volt a válasz (persze, mit is mondhatott volna).

Kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle. A mediacard-ra 12.-ei szállítást mondott.

Egyelőre ennyi, ha lesz folytatása, majd jelentkezek.

ui.: Most már csak mosolygok az egészen. Nem irigylem az ügyintézőket sem, ha ilyen pocsék a rendszer. :C

[ Szerkesztve ]

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65276) hardverlog


hardverlog
aktív tag

többször többen írták, hogy a upc kábel tv adás néha-néha egy-egy pillanatra szétesik, a képernyő egy részében vagy teljes képernyőn stb.
Ez milyen időközönként elfogadható? Csak kíváncsiságképpen kérdezem, hogy mikortól reklamálásképes a helyzet :)
Teszem azt 5 percenként egy kis kép szétesés 1 mp-re az teljesen rendben van?

(#65277) ztsoft válasza hardverlog (#65276) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Szerintem nincs rendben. Ha a kép szétesik, akkor az azt jelenti, hogy a vevő egység már nem tudja javítani a hibákat (túl sok van). Szerintem egy jónak nevezhető szolgáltatásnál észre sem vennéd a hibákat (mind javítva lenne a vevő által, egy bizonyos százalékig).

Csak egy példa az eltérő képességekre. A Horizon box-on már a kép is meg, meg állt, ezzel szemben nálam a TV-n észre sem vettem, csak a diagnosztikai menüben látszódott, hogy valami nincs rendben (természetesen ugyan azon a csatornán).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65278) csabi63


csabi63
senior tag

A Liberty eladja az osztrák UPC- az ottani T-Mobile-nak 1,9 milliárd €-ért.

(#65279) pjen


pjen
félisten

Ha valakit esetleg érdekel,működik a honlap.Legalábbis nálam.

(#65280) Winne


Winne
nagyúr

Köszi a válaszokat. Annyi kérdésem lenne még, hogy ezzel a hercehurcával, meg a nem működő MyUPC oldallal egy hét alatt 3* kellett újra engedélyeznem a WiFree-t, ma reggel is pl újra, de még mindig nem megy, azt írja nem jó a jelszó, ami biztosan az, amit megadtam. Mi lehet erre a megoldás? Várjak kicsit? :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65281) hardverlog válasza ztsoft (#65277) üzenetére


hardverlog
aktív tag

Nálam mondjuk 5 percenként van egy max. 1 másodperces képszétesés, van amikor csak a kép egy részén, sávjában, valamikor nagyobb területen, de ahogy jön megy is és semmi gond,.....őszintén megvallva ez a mérték még nem zavaró....azért kérdeztem másnál milyen gyakori és milyen mértékű..

(#65282) pjen válasza hardverlog (#65281) üzenetére


pjen
félisten

Téged nem zavar?

(#65283) Kronk


Kronk
őstag

Sziasztok,

A Horizon Go alkalmazásban csak a közszolgálati csatornák jönnek HD-ban (külön van is a csatornán jelzés, hogy HD), a többi "csak" SD
Gold csomagom van, mit csinálok rosszul, hogy nem találom a többi HD csatornát ami a lista szerint még lenne:
[link]

Köszönöm!

http://totesz.myminicity.com/

(#65284) kali válasza hardverlog (#65281) üzenetére


kali
legenda

Az pedig elég durva már, engem legalábbis zavarna.

(#65285) ztsoft válasza Kronk (#65283) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

Ha nincs a Horizon Go-ban, akkor elsőnek meg kellene nézni, hogy van-e előfizetve HD csomag (TV-n tudod nézni a közszolgálati kivételével a többit).

(#65281) hardverlog Nézd egy kicsit másképp. Miért fizetsz, széteső, szakadozó adásért, vagy "kristály tiszta, tű éles kép"-ért (ahogy a UPC reklámozza)?

Én a helyedben már hívnám is 1221-et, hibabejelentést tennék. De ha ez Neked így jó, akkor ne vedd figyelembe ezt a hozzászólást.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65286) Toth_Jani válasza Winne (#65280) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Érdekes nálam is ezt irja a WiFree szolgáltatásra.
Az Ön használatában lévő kábelmodem típusa (amennyiben rendelkezik ilyennel): nem WiFi képes
Pedig CB van nálam UPC eredeti beállításon, és mobilon használom a WIFI-t.

(#65287) #78121280 válasza Toth_Jani (#65286) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nekem is ezt írja. :)

(#65288) Lazarski válasza csabi63 (#65278) üzenetére


Lazarski
kezdő

Svájc is tervbe volt/van véve. Még korai találgatni, hogy mi lesz ebből az egészből (többi országgal is ahol jelen vannak), személy szerint semmi jóra nem számítok. :(

(#65289) hardverlog válasza kali (#65284) üzenetére


hardverlog
aktív tag

5 percenként 1 másodperc képszétesés durva neked?

Ugyan, még ha fél percenként esne szét több másodperc hosszan okés, de ez....nem azt mondom nem veszem észre, hiszen ezért is írtam ide is, de az hogy ez durva lenne nagyon túlzás.

[ Szerkesztve ]

(#65290) ArthurShelby válasza Lazarski (#65288) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Csökken az amerikai befolyás (vagy már így is könnyedén megfigyelik az amerikaiak az európaiakat)? Esetleg már nem olyan jó üzlet?

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#65291) kali válasza hardverlog (#65289) üzenetére


kali
legenda

Nekem az lenne még akkor is, ha csak óránként egyszer csinálná.
Ettől persze elhiszem, hogy valakit nem annyira zavar, de én más akkor is felmordulok - az asszony rám is szokott olyankor szólni -, ha elvétve megakad egy másodpercre, pedig ilyenről sem sűrűn tudok beszámolni.

(#65292) ztsoft


ztsoft
őstag

(#65286) Toth_Jani és (#65287) Roli27 Ezek után már semmin nem lepődök meg.

(#65288) Lazarski Lehet nagyon sokba kerül a fenntartás, vagy nem tudják a lépést tartani. Ha "csak" a "csóró" országok maradnak, akkor a színvonal is mély repülésbe kezd. Akkor lesz csak igazán terhelt az ügyfélszolgálat.
Még egy kicsivel több, mint egy évem van hátra a hűségből, így kivárom a végét, legfeljebb sűrűbben hívom a 1221-et, sűrűbben teszek panaszt.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#65293) Lazarski válasza ArthurShelby (#65290) üzenetére


Lazarski
kezdő

Ha kicsit utána olvasol akkor lehetnek sejtéseid, talán az utóbbival jó irányba haladsz, de mondom ne találgassunk itt amíg nincs hivatalos és nem derül ki több infó. Bocs, de a komolytalan összeesküvés-elméleteket meg hanyagoljuk... :D

(#65294) #78121280 válasza ztsoft (#65292) üzenetére


#78121280
törölt tag

Mondjuk azt se közölte senki hogy be van kapcsolva a UPC WIFree, véletlenül vettem észre, hogy megy, felhívtam a 1221 és kikapcsoltattam, küldtek egy módosított konfigot a CB-re

fiberpower500_nocommwifi_v4-sip.cfg

(#65295) Winne válasza Toth_Jani (#65286) üzenetére


Winne
nagyúr

Akkor ez valami global problem lehet?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#65296) smiti


smiti
addikt

Úgy néz ki nálam helyreállt a rend, a TV adás is kiváló, szakadozás mentes bár azzal az eleitől kezdve sem volt gond. Bár biztosan sokat számít, hogy a kis falunkban teljesen új optikai hálózatot építettek ki, illetve a házban is viszonylag újak a kábelek.

(#65297) csabi63 válasza Lazarski (#65288) üzenetére


csabi63
senior tag

A Liberty vezetőség olyan lehet mint az Ökör-kör. Szépen átaludták, ahogy a fapapucsos UPC évekig szórja a pénzt, kiépít egy state of the art hálózatot és eszközparkot, majd csődbe megy. Kizárták a tőzsdéről, feljelentette egy tucat bank, bírósági eljárás elé néztek. SOS szexért cserébe a Vodafone kifizette a tartozást, de a közösülés 50% részesedés, és a UPC névhasználat elveszítésébe került a Liberty-nek. A közös gyerek neve pedig Ziggo lett.

(#65298) Toth_Jani válasza Winne (#65295) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nem igazán probléma csak az oldal ír ostobaságokat.
Azért megy a WiFree rendesen a szomszédok távolabbi routerével is és a sajátom is sugározza a jelet, pusztán csak az oldal hazudja azt hogy nincs WIFI képes eszközöm. :)
Ezért nem is erőlködöm vele hogy bekapcsoljam papíron is, az a lényeg hogy működjön a valóságban.

[ Szerkesztve ]

(#65299) hardverlog válasza kali (#65291) üzenetére


hardverlog
aktív tag

nem hiszem, hogy van olyan hely ma hazánkban, ahol legalább óránként 1x nem esik szét egy része a képnek egy pillanatra...

(#65300) woodworm válasza hardverlog (#65299) üzenetére


woodworm
veterán

A két hónap alatt még nem tapasztaltam.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.