Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113301) macy válasza kabelmania27 (#113299) üzenetére


macy
addikt

(#113302) kabelmania27 válasza macy (#113301) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak a letöltési értékek, kevés a hibás csomag és a bejövő jel is erős.
Analóg tv adások megszüntetése után bővíteni fogják a letöltési csatornák számát 24-re ezért csúcsidőben is meglesz az 500Mbit.

[ Szerkesztve ]

(#113303) macy válasza kabelmania27 (#113302) üzenetére


macy
addikt

Most a feltöltésnél csomagvesztéseket ír a router. Na mindegy, köszi szépen.

(#113304) cocka válasza tutyinéni (#113291) üzenetére


cocka
veterán

A gyári beállítások visszaállítása általában megoldja. Ha nem, akkor a kényszerített hard reset vagy mi az a csatorna mínusz meg mittomén melyik gomb nyomva tartva. Ezt mindig elfelejtem, meg attól is függ, hogy konkrétan melyik az a "régebbi".

(#113305) cocka válasza MiZo1990 (#113294) üzenetére


cocka
veterán

Vagy 4 órája néztem régi boxon visszanézőt, semmi baja nem volt. Mióta van ez?

(#113306) tasiadam válasza MiZo1990 (#113272) üzenetére


tasiadam
veterán

Megoldottam ugy hogy chromeben megnyitottam, aztan onnan share a mi stickre. Latszott h nem az igazi 720p, de az sd-nel jobb volt

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#113308) Gubek-Einste válasza Csubakkka (#113307) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Hogy visszanézés közben nem lehet előrelépni, és a reklámokat kihagyni szintén elképesztő.
Az RTL nem engedi, nem a Vodafone hibája.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#113310) LouiS22 válasza Csubakkka (#113309) üzenetére


LouiS22
veterán

RTL Moston fent a teljes adás.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#113312) kezo0 válasza Csubakkka (#113307) üzenetére


kezo0
addikt

Nyilván tovább tartott a műsor az EPG-ben előrejelzettnél. Ilyenkor érdemes az utána következő műsor visszanézését elindítani, mert nagy valószínűséggel annak az elején ott lesz az előző műsor (jelen esetben az X-faktor) vége.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113313) MadMancs válasza Csubakkka (#113307) üzenetére


MadMancs
veterán

Úgy hogy majdnem 23:15 kor lett vége, holott 23:00 már a következő műsornak kellett kezdődnie. Ez az RTL sara.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#113314) arfer válasza MadMancs (#113313) üzenetére


arfer
aktív tag

Azért érdekes, hogy a 21. század.elején nem tudják megoldani, hogy helyesen jelöljék.meg egy műsor elejét/végét... Már a régi VHS magnókon is volt VPC vagy micsoda, ezek szerint már akkor is tudták sugározni ezt a jelet, csak akarni kell :((( ...

(#113315) asdf_ válasza arfer (#113314) üzenetére


asdf_
veterán

VPS volt az, no de ott valakinek nyomkodni kellene a gombot az adásrendezőiben, hogy mindjárt kezdődik a műsor, meg hogy vége a műsornak. Szóval itt realtime kellene updatelni a műsorvéget az EPG-ben. Manulálisan. Ilyet nem fog csinálni senki.

(#113316) gduck válasza kezo0 (#113312) üzenetére


gduck
addikt

Igen ez szokott működni ;) Viszont pl. pénteken a TV2-n a Ninja Warrior előbb kezdődött 5 perccel. Az előző műsor végén megtaláltam az elejét, viszont magának a Ninja Warriornak az elejét nem lehetett megnézni. Azaz kb. a 5. perctől a 15. percig, nem volt meg a műsor. :W

(#113317) LouiS22 válasza asdf_ (#113315) üzenetére


LouiS22
veterán

pláne úgy, hogy maga az EPG adatsor is naponta egyszer frissül csak (hajnalban).

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#113318) LouiS22 válasza MadMancs (#113313) üzenetére


LouiS22
veterán

A kiadott műsorterv tájékoztató jellegű és nem szentírás (vö a műsorváltoztatás joga fenntartva). Akár ott is összejöhet egy csúszás, hogy egy élő hírműsorban adás közben történik valami, ami "borítja" az addig tartott menetet (a híradó mindig fix időpontban kezdődik). Onnantól már cipeli magával a csatorna a csúszást. De előfordulhat az is, hogy a műsorterv publikálása és a tegnapi nap közt időközben töltötték fel teljesen a reklámblokkot (nem kötelező ugyanis - de nyilván célszerű, hiszen ebből él a csatorna) a törvényileg előírt maximumon tolni. Márpedig most csúcsidő van hirdetői szempontból is, ráadásul a zászlóshajó műsorról van szó, aminek környékén mindenki is hirdetni akar. 10 perc késést - viccesen szólva - a MÁV sem nagyon kommunikál :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#113319) vibra


vibra
tag

Szép estét!

Olyan kérdésem lenne,hogy egy családtagunk kb 2 hónapig nálunk fog lakni,én is ő is
vodás előfizetők vagyunk ugyanabban a városban.
Az Ő előfizetéséhez tartozó mediabox használható-e az én lakhelyemen?

(#113320) MadMancs válasza vibra (#113319) üzenetére


MadMancs
veterán

Minden további nélkül működni fog.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#113321) vibra válasza MadMancs (#113320) üzenetére


vibra
tag

Köszönöm!

(#113322) MadMancs


MadMancs
veterán

Azon a szinten vagyok hogy ezt az ipari hulladékot (VTV box) kivágom az ablakon. Egyszer néznék vissza valamit, erre közli: hibás idő. Na bazmeg. Valtanék csatornát, erre: a médiabox nem indult el.
Mi a fsz? Hát indulj akkor. Ki be kapcs, ugyanez. Mondom alaphelyzet állítás. Újraindul, ekkor meg SA005.
Ház száradna le a keze aki ezt a roncshalmazt engedélyezte. :W:W:W:W:(((:(((

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#113323) SnoopDoggOG


SnoopDoggOG
csendes újonc

Sziasztok, valaki nem tud valami NOC emailt, ahova lehetne írni közvetlenül a networkösöknek? mert a hibabejelentésnél nem csinálnak semmit, 5-ször írtam és mindig csak azt mondják, hogy távdiagnosztikai eszközökkel megállapították hogy a hiba elhárult........

(#113324) Gubek-Einste válasza SnoopDoggOG (#113323) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nincsen ilyen lehetőség, folyamatosan kell őket zaklatni telefonon.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#113325) bajtokarpi válasza kabelmania27 (#113251) üzenetére


bajtokarpi
senior tag

Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adott egy 1000 Mbit/s-es internet (vodafone, amit másfél hete köttettünk be), ami 2 asztali pc-t szolgál (na) ki. A probléma a következő. Az 1-es pc, a modemhez egy másfél méteres utp kábellel csatlakozik, itt átlagban 700-800 mbit/s-es netet tudok mérni. Na most a 2-es pc egy 15 méteres cat6-os kábelen keresztül csatlakozik a modemhez, és itt bizony a max sebesség már 500 mbit/s-re korlátozódik a net. Ezen a gépen gyakori jelenség, hogy online adás-t, illetve streaming szolgáltatást elég nehézkes érdemben nézni, mert mintha microszakadások lennének az elérésben, rengeteg töltögetés van, és sajnos sokszor előfordul az adás teljes megszakadása. Ugyanez elmondható böngészésről is. Sok oldal "A kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt" üzenettel nem jelenítik meg az oldalakat, majd ezt követően befrissítem az adott oldalt, és gond nélkül bejön. Ez nagyon sokszor előfordul. Próbáltam már firefox, Opera, Edge, Chrome böngészőknél is, hátha a firefox bővítmények okozzák ezt a gubancot, de nem, mert a többinél ami "szűz" böngészőnek mondható ugyanez a szitu. Mind a két gépen ugyanaz a vírusvédelem szolgál ( F-Secure IS), nem volt még vele ilyen jellegű probléma. Wifi-vel is ugyanez a probléma, utalásnál random megszakad a kapcsolat. Hálózatos fórumba már írtam, ott utp kábelcserét javasolt a kolléga. Ezen nem múlik veszek újat, de gyanítom, hogy itt valami nagyon nem stimmel.

Köszönöm

battletag: bossi#2666

(#113326) Csabi1984 válasza MadMancs (#113322) üzenetére


Csabi1984
addikt

Jó lenne közösen összefogni és bejelenteni a médiahatóságnak ezt a Vodafone társaságot. Nem azért mert hibák vannak hanem azért mert annyi pénzt fizetünk mintha tökéletes lenne a szolgáltatás miközben hibák,hibák sorozata.

[ Szerkesztve ]

(#113327) nicu71 válasza Csabi1984 (#113326) üzenetére


nicu71
addikt

A nemzeti médiahatóságnál? Jézus... Rendben . :D

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#113328) ates2


ates2
senior tag

Aki online játszik, nem vett észre bármi fajta hibát ?
Értem én,hogy csomagveszteség nincs,ping elvileg jó,sávszél elvileg jó,de mintha mégse lenne valami franko... !?

(#113329) Goldelf


Goldelf
csendes tag

Sziasztok!

A következő jelenséggel találkozott már valaki?
Vodafone 500-as net, fehér Connection Box.
Minden megy rendesen, mindaddig amíg bármilyen torrrent klienst el nem indítok. Onnantól net lehal, vagy olyan sebességre lelassul hogy percekig hoz be egy oldalt. Torrent megy olyankor, de teljesen mindegy hogy töltök e le vagy fel éppen, ha 0 adatforgalmam van akkor is ezt csinálja. Ilyenkor a wifi is megy a levesbe és a connection box ip címére sem tudok fellépni. És mindezt teljesen véletlenszerűen csinálja, megy mondjuk 20 percig minden, aztán 10 percig halál, aztán 10 percet megint megy, megint halál, stb. Ötlet? Cseréltessem le a routert (nyilván nem torrentre hivatkozva)?

(#113330) kabelmania27 válasza bajtokarpi (#113325) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Meg kellene nézni a modemértékeket.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lehet-e lakáson belül javítani az értékeken.
Ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

(#113331) kabelmania27 válasza Goldelf (#113329) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Kapcsoltasd ki az ipv6-ot, kliensprogramban kimenő titkosítást állítsd eröltetve-re.
192.168.100.1 címen lépj be a modem oldalára, jelszint az eszköz alján találod, utána haladó beállítás majd hálózat állapota utána letöltés és feltöltés fülekről másold a következő hsz-ba az értékeket.
Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lakáson belül javíthatóak-e az értékek.

(#113332) Rage47


Rage47
veterán

Írtam talán múlt héten, hogy újraindulgat a modem (8ker), főleg este, nagyon gyakran. 2 hétig ez ment. Jó volt a jelszint itt meg is néztétek. Az ügyfélszolgálat szervizest akart persze kiküldeni, mert a jelszintek nem jók szerinte. Nem akartam, mondtam, hogy megvárom a karbantartást. Igazam is lett, múlt csütörtök óta minden rendben, nem akarom elkiabálni, de a karbantartás során valamit csináltak, amitől jó lett.
Tanulság, hogy sokszor náluk van a gond, nem nálunk.

(#113333) kabelmania27 válasza Rage47 (#113332) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ussnr értéket nem írja ki a modem viszont bentről látják ezért ha legközelebb akad jelentsd be, kimegy a technikus és ha nem nálad van a hiba külső hálózati javítást kér. Milyenek lettek a modemértékek?

[ Szerkesztve ]

(#113334) Rage47 válasza kabelmania27 (#113333) üzenetére


Rage47
veterán

(#113335) kabelmania27 válasza Rage47 (#113334) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak az értékek, nem kell szakadástól tartanod.

[ Szerkesztve ]

(#113336) cocka válasza ates2 (#113328) üzenetére


cocka
veterán

Ettől függetlenül a jitter még lehet szar. :D Ez kb. az, hogy mennyire tud folyamatosan közel azonos pinget tartani. Ha gyakran vannak kiugrások, akkor az az online játékban is érződni fog.

(#113337) Csabi1984


Csabi1984
addikt

Sziasztok! Hajnal óta az a csodás Vodafone box nem akar működni. Hol sötét a háttér ha meg bejön a Vodafone logó akkor "Vodafone box nem indult el hibaüzenet".

Kiírtam Facebookra, hogy az újabbnál újabb csodás akciók mellett a vezetékes szolgáltatásukkal is foglalkoztatnának mert a Vodafone boxuk egy nagy rakás f.s!

[ Szerkesztve ]

(#113338) MadMancs válasza Csabi1984 (#113337) üzenetére


MadMancs
veterán

Ez volt nálam is. Ezért kapott egy gyári visszaállítást menüböl, azóta SA005. 1270 nem tudott vele mit kezdeni. Holnap jön technikus.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#113339) Csabi1984 válasza MadMancs (#113338) üzenetére


Csabi1984
addikt

F.....a szuper vagy Vodafone! :((

(#113340) Goldelf válasza kabelmania27 (#113331) üzenetére


Goldelf
csendes tag

Szia!

Köszi a választ!
Szolid 3/4 óra alatt sikerült a kért értékeket kimásolnom, mivel állandóan hibát írt ki a box.
[kép]
[kép]
Koax bekötés:
[kép]
Csillapítót nem találtam lakáson belül, de a lépcsőházban sem, valszeg nincs.
Válaszod előre is köszi!

(#113341) Jarno13


Jarno13
friss újonc

Sziasztok,

Friss Vodafone tv előfizető vagyok. Tudtok segíteni, hogy tudom az Rtl most pluszt és a Net 4 streaming szolgáltatásokat nézni?

Köszönöm

(#113342) nova001


nova001
senior tag

Sziasztok

folyamatosan eltűnik az lg tv-n a digitális adók (DTV). mindig ujra kell kerestetni a tvvel. Tvvel van a baj vagy a szolgáltatóval ? :Y :F

media card nem set top box

[ Szerkesztve ]

(#113343) MiZo1990 válasza Jarno13 (#113341) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

RTL Most+ aktiváló kódot kell kapj email-ben, azt tudod használni mobilon és böngészőben is és egyszer lesznek majd ezek az appok a Vodafone TV-n.

(#113344) Jarno13


Jarno13
friss újonc

Köszönöm a választ!

(#113345) mad823 válasza nova001 (#113342) üzenetére


mad823
őstag

A tévével, vagy inkább a beállításaival. Hogyan tűnnek el?

(#113346) bbsofficial


bbsofficial
tag

Nálatok sem megy a régi UPC Horizon Box műsorújsága?

Nincs se visszanézés, "OK" gomb nem működik, használhatatlan.

(#113347) lkiss2


lkiss2
csendes tag

Sziasztok,

Hasznalja valaki a Vodafone TV bongeszos verziojat? A felulet szep, csak epp az alapfunkciokat nem talalom. Lehet valahogy favorit listat osszerakni? Musorujsagot szinten nem lelem. A UPC-nel azert ezek megvoltak.

Laci

(#113348) bajtokarpi válasza kabelmania27 (#113330) üzenetére


bajtokarpi
senior tag

Szia.

Jelenleg is folyamatosan szakadozik, mind a vezetékes, mind a vezeték nélküli kapcsolat is. ipv6-ot nem tudtam tiltatni, mert 50 perc után sem tudtam ügyintézővel beszélni.



battletag: bossi#2666

(#113349) LouiS22 válasza Jarno13 (#113344) üzenetére


LouiS22
veterán

Ha esetleg nem kaptad meg, akkor hívd fel az ügyfélszolgálatot és segítenek a kódokkal.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#113350) LouiS22 válasza Csabi1984 (#113326) üzenetére


LouiS22
veterán

Ez egy szolgáltatás, mindig is voltak és lesznek hibái (ahogy minden szolgáltatásnak, gondolom te is szoktál hibázni a munkád során, pont ezért vagy ember). Ezzel nem őket védem, de nem is neked adok igazat. Ha úgy érzed, hogy sérelem ért, bármikor megteheted a felettes szervnél a bejelentést - ehhez nem kellünk mi, többiek. A felügyeleti szerv nem a mennyiséget fogja nézni, hanem a bejelentés tárgyát. De egyébként mielőtt belevágsz, azért javaslom, hogy olvasd el a szerződést, meg tanulmányozd át az ÁSZF-et is. Csak hogy ne csinálj hülyét magadból.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.