Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113201) tope


tope
addikt

Szép napot!

1 ismerősöm meséli, hogy látja nincs neki szolgáltatása (mobil feltöltős).
Bement a helyi boltba, és ott közölték, meg lett szüntetve (adategyeztetés megvolt), de semmi más infót nem kapott, nem tudják mi történt, majd telefonon (vagy emailen értesítik). Annyit még tud, hogy van rajta pénz, azt látták, de semmilyen infót nem kapott ezen kívül.
Ilyen dolog lehetséges hogy semmit se tudnak, tájékoztatást nem adnak, és megszüntetik a számát? (az agyam eldobom...)

(#113202) MadMancs válasza tope (#113201) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.
Vodafone Mobilszolgáltatások

Egyébként ma már Te vagy a második ilyen eset.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#113203) tope válasza MadMancs (#113202) üzenetére


tope
addikt

Köszi!
remélem gyorsan kiderül...

(#113204) NoOne1976


NoOne1976
őstag

A csatorna sorrend változtatással most mi a helyzet?

Melyik fw ment ki "véletlenül"? Amelyikben benne volt ez a funkció vagy a következő, amelyik megint nem tartalmazta?

(#113205) Amazonas válasza XFreedy (#113197) üzenetére


Amazonas
senior tag

WT1809-hez: egyelőre hivatalosan csak a Windows támogatott. Linux-on ugyanezt a hibát dobja nekem és másnak is, pedig a videokártyám, a TV-m és a kábelem is tudja a 2.2-es HDCP-t.

[ Szerkesztve ]

(#113206) nicu71 válasza NoOne1976 (#113204) üzenetére


nicu71
addikt

az ,amelyik tartalmazta /mi más / :D

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#113207) domotorpeti válasza woodworm (#113199) üzenetére


domotorpeti
csendes tag

Össz-vissz ennyi beállítás van itt.
Wireless mode: 802.11b/g/n mixed | 802.11n | 802.11g/n (ezen volt eddig)
Channel : Manual 1-13 vagy Auto (jelenleg AUTO)
Channel width: 20Mhz | 20/40 Mhz (jelenleg 20/40-en van)

Próbáljam esetleg 802.11 b/g/n -el, manual csatornával és fix 20-as channel width-en?

Sic transit gloria mundi.

(#113209) betyarr válasza kabelmania27 (#113189) üzenetére


betyarr
veterán

köszi!

ilyen van,nem tudom jó-e?

3 hete jöttek bekötni,akkor új koaxot húztak be,meg akkor tették rá ezt az osztót is.a padláson nem tudom mivel osztottak.feltételezem ugyanilyennel.

(#113210) kabelmania27 válasza betyarr (#113209) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ez jófajta osztó, majd nézd meg a padláson milyen van mert vagy ugyanilyet kötöttek be vagy egy tap way tipust.

(#113211) Hory84


Hory84
tag


Hali!
Ezt a fajta kábelt használhatom kábeltévéhez is?

(#113212) kabelmania27 válasza Hory84 (#113211) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv! Használhatod, ha vételi problémát tapasztalsz cseréld ki 3x árnyékolásúra.
Híradástechnikai boltban készítenek méretre koax kábelt és még krimpelt F csatlakozót is tesznek a kábelvégekre.

(#113213) gregory91 válasza Hory84 (#113211) üzenetére


gregory91
senior tag

Egymagában nem,szükség lesz ehhez apa RF csatlakozóra is(de ha modemre megy, akkor akkor nem szükséges).
pl:

[ Szerkesztve ]

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#113214) Hory84


Hory84
tag

Köszi a válaszokat srácok!

(#113215) antal750


antal750
aktív tag

Sziasztok
Megszűnt itt Jászberényben is az analóg adás. Okos tv-n lehet valahogy a Vodafone tv-t nézni? Oké telefonon és tabon is megy de a Google play-ről letöltött alkalmazással. Okos tv-n ez hogy működik.?, ha működik...Gyermekemnek szeretnék valami megoldást. Köszönöm Samsung a tv

[ Szerkesztve ]

(#113216) unicumnext válasza antal750 (#113215) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Mikor legutóbb próbáltam Samsung tv böngészből ment a tv.vodafone.hu. Nem mondom hogy száguldott a felület, de működött a lejátszás és visszanézés is.

(#113217) antal750 válasza unicumnext (#113216) üzenetére


antal750
aktív tag

Köszi megnézem

(#113218) Csabex válasza Csabex (#113187) üzenetére


Csabex
őstag

Hát ezt elkiabáltam :D Tegnap éjjel 23:30 körül újra dobálta a csomagokat, a 23 letöltési csatornából 3 vagy 4-et tudott használni, összes többinél a Lock status NO volt és a 6 feltöltésiből is kettő kuka lett... Egy újraindítást hajtottam végre a modemen, de olyan szinten behalt, hogy már nem is sikerült neki online állapotba kerülni, ezért el is engedtem. A délelőtt folyamán újra kijöttek a srácok és elvileg nem csak erősítő, hanem táp hiba is volt, ezért kicserélték a tápegységet is. Eddig minden ok, remélem így is fog maradni :DDD

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#113219) kabelmania27 válasza MarduK666 (#113156) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Meg kellene nézni a modem jelszint értékeket, ha nem találod a modem oldalán a modem üzemmódot próbáld meg ügyfélszolgálattal kikapcsoltatni az ipv6-ot.

(#113220) vigyory71


vigyory71
tag

Úgy tűnik korai volt az örömöm nekem is... Pár napja örömködtem, hogy végre megtörténik a Cisco boxom Voda boxra cseréje, és egész tűrhető árakkal marad a szerződésem... Aha... Álmodj királylány!
Ma reggel hívott a Posta futár, hogy hozza a csomagomat a Vodafone-tól. Király... gondoltam. Mondja a futár a címet, Budapest, XI. Irinyi József utca 4-20... MI VAN?????
Hát, neki ez a cím van megadva... Mondtam neki, hogy ez nem jó, mert ennek a csomagnak Budaörsre kellene jönnie.
Ő sem volt boldog, azt mondta két opció van,
1. lerakja egy XI. kerületi postára és én érte megyek
2. ő visszaküldi most azonnal a Vodafonnak a csomagot, ha nem akarok érte menni

Mivel fogságban vagyok jelenleg (karantén) az első élből kiesik, a másodikat választottam.

Felhívtam a Vodát, ahol megkérdeztem, hogy ezt mégis hogyan, vagy honnan vették, hogy nekik A XI. kerületbe kéne küldeniük ezt a boxot. Soha, semmim nem érkezett oda, itt van Budaörsön a szolgáltatási hely, ide érkezik minden küldeményem tőlük, a webes profilomban sem szerepel XI. kerületi cím, nem is értem...
Kérdeztem, hogy akkor most hogyan tovább. A kishölgy felvázolta ugyanazt a két lehetőséget, mint a postás srác. Mondtam, hogy nekem akkor csak az jöhet szóba, hogy visszamegy a csomag hozzájuk.
A válasz az volt, hogy akkor az a processz, hogy majd én rendeljem meg újra. ??????????

Na itt egy kicsit kiakadtam, és közöltem, hogy én biztosan nem. Ők elcseszték, elküldték máshova a boxomat, amit amúgy sem én rendeltem, ők szeretnék lecserélni annak érdekében, hogy a szerződésben foglaltak szerint tudjanak szolgáltatni. Én egy métert nem megyek utána, én nem rendelem meg újra, lesznek szívesek ők ezt a hibát orvosolni, és a boxot oda küldeni, ami címem a rendszerben van. Ha ez nem megy nekik, akkor köszönöm, én más szolgáltatótól is igénybe tudom venni az ő szolgáltatásukat.

Abban maradtunk az egyébként nagyon kedves kishölggyel, hogy megpróbál valamit intézni akkor.
:W :W :W :W :W :W :W

(#113221) MarduK666 válasza kabelmania27 (#113219) üzenetére


MarduK666
csendes tag

Hali!
A modemen nincs gomb amivel tudnek ilyesmit valtoztatni.
Jelerosseg adatok:

Uptime: 10 ora

Don't know, don't care...

(#113222) gduck válasza vigyory71 (#113220) üzenetére


gduck
addikt

Hibák bármikor előfordulhatnak. A gond az, hogy mostanában elég sűrűn :( Telefonos ügyfélszolgálat várakozási idő 40-60 perc. Picit összeszedhetné már magát a Voda! :U

KITARTÁST, reméljük hamar megkapod a boxot!

(#113223) vigyory71 válasza gduck (#113222) üzenetére


vigyory71
tag

Én biztos nem állok neki megrendelni saját erőből tőlük. Ha küldik küldik, ha nem majd biztos lesz vele valami :-)

(#113224) dellfanboy


dellfanboy
senior tag

*vezetekes internet*
van itt olyan felhasznalo akinek regi upc-c kabelmodeme van [tc 72000U]? nekem toluk van net es 2 napja nincs.,, ami a home office miatt mokas, elvileg csatlakozik a halozathoz, de nincs internet? a modemen a zold led DS villog.. nincs mar meg a papirja de ez pontosan mit jelent?
amit idaig csinaltam: modem restart, megnezni a kabelt hogy okes-e
elballagtam a helyi voda uzletbe mert hatha nemfizetes miatt kapcsoltak ki de nem. a szamlak be vannak fizetve es az uzletben a 1270-et javasoltak.
1270-en meg nem sikerult humannam beszelnem..
(jah es mindamelett a 4 ethernet portbol mintha2 mukodne csak)
otletek? esetlek van a topicba vodafone ugyfelszolgalatos?

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#113225) Amazonas válasza MarduK666 (#113221) üzenetére


Amazonas
senior tag

A "a modem oldalán" kifejezés a modem böngészős felületére vonatkozott. :)

(#113226) szrobert


szrobert
tag

Sziasztok!

Adott egy régebbi UPC set top box, nem felvelvevős, visszanézős..
Az egyik Samsung tévé rákötve a boxra HDMI-vel egy idő után el kezd ki-be kapcsolgatni, a másik szintén Samsung tévé tökéletesen működik ugyan azzal a boxxal..
Egy hétig más set top boxxal használva a kikapcsoló tévé tökéletesen működött..

Kérdés:
elképzelhető, hogy a set top box valamiért HDMI-n keresztül ki-be kapcsolgatja a tévét?
Remélem érthető volt a leírásom..

Hetek óta küzdök vele, nem tudok megoldást rá...

Köszi a segítséget!

(#113227) gduck válasza dellfanboy (#113224) üzenetére


gduck
addikt

Esetleg próbáljad meg másik ugyanolyan paraméterekkel rendelkező tápegységgel. Már ha van.

1270-en beszéljél valakivel, várakozási idő lehet 1 óra is! :Y

(#113228) kabelmania27 válasza dellfanboy (#113224) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A ds led villogása azt jelenti, hogy nem talál letöltési csatornát azaz nincs jel.

(#113229) kabelmania27 válasza MarduK666 (#113221) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek az értékek rendben vannak. Ipv6 kikapcsolása lehet segítene.
Amennyiben rendelkezel tv előfizetéssel nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és nem lazultak-e ki az F csatlakozók.

[ Szerkesztve ]

(#113230) MarduK666 válasza kabelmania27 (#113229) üzenetére


MarduK666
csendes tag

Nincs TV elofizetesem, viszont a lakast amibe koltoztem ugy ujitottak fel, hogy a koax-ot a falban vittek el, 2 kimenetet biztositva a lakas 2 pontjan, viszont nem ferek hozza sehol sem, nemtudom ellenorizni.
ipv6-ot az automatas ugyfelszolgalattal siman eltudom inteztetni? tudni fogjak ez alapjan mit akarok? holnap felhivom oket, mert inditottam az oldalukon keresztul hibabejelentest, amire termeszetesen nem reagaltak semmit 48 oran belul.

Don't know, don't care...

(#113231) LouiS22 válasza dellfanboy (#113224) üzenetére


LouiS22
veterán

Ahogy előttem is írták: lehet, hogy a tápja haldokik, de esélyes, hogy maga az eszköz is elhalálozás előtt áll. Ez 127, hibajegy, technikus, új modem lesz 99%-ban. Én úgy szoktam, hogy munka mellett telefon félretesz kihangosítva, hallgatom a zenét, aztán egyszer csak előkerül Gizike.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#113232) Hory84


Hory84
tag

[link]
Hónapok óta szívok ezzel. Szarnak a fejemre.
Szerintetek ha veszek egy erősítőt az megoldhatja ezt az ingadozást? Egyáltalán az hogy 80% körüli a jelerősség az magában okozhat ilyen minőség ingadozást?

(#113233) Inhouse válasza LouiS22 (#113231) üzenetére


Inhouse
őstag

És amikor bemondja a hang, hogy tovább kell várakozni, akkor nem kapod fel?

Üdv Inhouse

(#113234) LouiS22 válasza Hory84 (#113232) üzenetére


LouiS22
veterán

Nem bántásként, de ez nem ámerika, a twitteren pingelni a Vodát halott ügy, ráadásul nem is dedikált ügyfélszolgálati csatorna :(

Azt a részét nem értem, hogy ha volt kint technikus és mért és megállapította, hogy igen, hiba van... akkor mi történt utána? Van egy nyitott hibajegyed? Mert ha igen, akkor már meglehetősen gazdag vagy, már amit a kötbért illeti. Vagy?

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#113235) LouiS22 válasza Inhouse (#113233) üzenetére


LouiS22
veterán

Nem. Egyszer biztosan eljutok Gizikéhez.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#113236) Hory84 válasza LouiS22 (#113234) üzenetére


Hory84
tag

Technikus rögzítette a hibát. Nem kaptam hibajegyet. Azt mondta majd megnézik ha sorra kerül. Ez volt augusztus végén. Múlt héten írtam nekik hogy mizu van. Nyitottak egy jegyet amit aztán le is zártak egy automata hívással miszerint a távdiagnosztika nem mutat hibát.

szerk:
szóval most addig fogom spamelni őket amíg le nem tiltanak. :D
amúgy még kb egy hónap a hűségem velük. Majd ott biztos jobban fognak rám figyelni ha hosszabbítani akarnak.
már ott tartok hogy veszek egy apple tv és azon keresztül a voda tv appal fogok tv műsort nézni. Röhej.

[ Szerkesztve ]

(#113237) Csabex válasza Hory84 (#113236) üzenetére


Csabex
őstag

Ezt velem is el akarták játszani, de nem ment :DDD Én mondtam neki, hogy asszonyom értem én, hogy most per pill nincs hiba, csak itt annyi a bibi, hogy a hiba időszakos, ezért véletlenül se zárják le a hibajegyet. Kaptam is kötbért, kb fél év net előfizetés értékének az összegét. Kegyetlen volt ez a két hónap a sok telefonálás és idegeskedés miatt, mert olyanra is volt példa, hogy 1 óra és 57 perc várakozás után kapcsolt operátort vagy ügyfélszolgálatist vagy minek hívják őket.
Egyik alkalommal suttogott a vonal másik végén, alig értettem és mondta, hogy alszik a gyerek, elnézést... Vicc... Most lekopogom minden rendben, remélem tartós is lesz.

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#113238) cocka válasza Hory84 (#113236) üzenetére


cocka
veterán

Aztán emiatt vagy annyira kiakadva?

Nézd meg ezt:

ez sokkal durvább :D

(#113239) kezo0


kezo0
addikt

Ma éjjel egy újabb meglepetéssel várt a Vodafone box. Amikor le akartam játszani néhány napközben rögzített műsort, a menüben nem jelentek meg a felvett műsorok, helyettük ott virított egy üzenet, mely szerint a felvételekre rendelkezésre álló tárhelyem megtelt. Ami persze kizárt, mert mindössze 4-5 órányi olyan felvételem lehetett abban a pillanatban, amit nem néztem még meg, így még nem is töröltem.
Természetesen most is az ultimate csodaszer segített: egy rövid áramtalanítás, és máris eltűnt az említett figyelmeztetés, és vissza tudtam nézni a rögzített műsorokat.
Azt hiszem, egy olyan dugaljba fogom dugni a kis szappantartót, ami egy kapcsolóval áramtalanítható, hogy ne a tápdugót kelljen állandóan kihúzogatni a box hátuljából…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113241) kezo0 válasza Csubakkka (#113240) üzenetére


kezo0
addikt

Budapesten pl. van.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113243) vadmajomka válasza Csubakkka (#113242) üzenetére


vadmajomka
tag

Nekem amikor ez volt az osztónál kellett meghúzni a koaxot ami a tv-hez ment.

(#113244) JR Veriga


JR Veriga
csendes tag

Üdv!!! :)
Szerintetek használható a vodafon Mediacard ezzel a TV-vel?
BLAUPUNKT BN32H1132EEB LED
LED HD TV 720p beépített DVB-T / T2 / C / S2 tunerrel földfelszíni,
kábel- és műholdas digitális HD TV és rádióállomások vételéhez, beépített CI+, HEVC (H.265)
10-bit video kodek és USB multimédia.
Természetesen a probáltuk náluk ezt a linket adták ,hogy válasszunk készüléket [link]
hihetelen :W
Nekem nincs lóvém ,csupán 60-70 misi

Köszönöm :)

[ Szerkesztve ]

(#113245) LouiS22 válasza Hory84 (#113236) üzenetére


LouiS22
veterán

Azzal tényleg sok mindent elérsz :D

Sokkal inkább célravezető lenne, ha most azonnal kikérnéd tőlük az augusztusi rögzítés dokumentációját (valaminek kell lennie). Neked akkor és ott hibajegyet kellett volna kapnod, ami a jelek szerint elmaradt. Mivel a hiba még azóta is fennáll, így szerintem jogosult vagy a kötbérre visszamenőleg. Én ezzel megpróbálkoznék, ha mást nem, azt elérheted, hogy esetleg most gyorsan fixálják a hibát. ;)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#113246) MadMancs válasza JR Veriga (#113244) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.
Igen alkalmas.
Voda listájára nem szabad adni. Elavult, nem frissítik. Mondjuk soha nem is volt korrekt.
Az én TV-mre, és édesanyáméra is azt írja nem alkalmas, de köszöni szépen jól működik vele.

A lényeg a CI+ interfész. Linkelt TV-ben pedig van.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#113247) betyarr válasza MadMancs (#113246) üzenetére


betyarr
veterán

nekem az egyik tv-m csak sima CI,de szerencsére jól elvan a CI+ kártyával :K

(#113248) JR Veriga válasza MadMancs (#113246) üzenetére


JR Veriga
csendes tag

Köszönöm :))

(#113250) kabelmania27 válasza MarduK666 (#113230) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ügyfélszolgálat ki tudja kapcsolni az ipv6-ot.
Lehet a bejárati ajtónál van az elosztás, azért kellene megnézni, mert az üres kimenet problémát okozhat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.