Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#112751) RudiLicenc válasza Sapphi (#112750) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Pinggarancia sajnos nincs, de mindenképp jelentsd be. Nekem kötbért valahogy mégis adtak miatta. Kb. 1 hónap után volt egy karbantartás, és megjavult.

De lehet, hogy nálad lokális a probléma.

Üdv!

(#112752) unicumnext válasza Sapphi (#112750) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Hasonló probléma volt nekem is annó, újra kell néha indítani modemet, viszont mióta saját routert használok és bridge üzem módban van azóta nincs ilyen problémám

(#112753) cocka


cocka
veterán

Ha valakit érdekel még ez egyáltalán.

Régi boxon: műsorvisszanéző még simán megy, akkor elvileg jövő januárig ezt békén hagyják.

Horizon Go-n, csak a műsorvisszanéző megy, az élő adás -2031-es hibával leáll azt hazudva, hogy rossz a netkapcsolatod.

(#112754) vargalex válasza gaben22 (#112744) üzenetére


vargalex
félisten

Nálam naponta 1-3 alkalommal indult újra 3 különböző Connect box is. Végül Hitronra cserélték, ez nem produkálja a hibát.

Alex

(#112755) kabelmania27 válasza gaben22 (#112749) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Az egy jófajta elosztó. Így (kék vagy piros színű) néz ki a csillapító. Nézd meg, hogy az elosztó bemenetén lévő csillapítóra hányas szám van írva, ha készítenél az osztóról egy képet meg tudjuk írni, hogy csillapító van-e a bemeneten vagy csak az F csatlakozó, esetleg megpróbálhatod kivenni, hogy javuljanak a modemértékek.

[ Szerkesztve ]

(#112756) fojtviki


fojtviki
senior tag

Sziasztok. Rendeltem TV-t Vodafone-tol, de en hulye nem jeloltem be, hogy kerek sms ertesitest. Ma lenne elvileg a kiszallitasi nap amit megjeloltem rendeleskor. Viszont semmi ertesitest nem kaptam eddig. Mi a tapasztalat, kellene kuldeni ertesitest a varhato kiszallitasrol vagy sem? :) Koszonom. :R

(#112757) MadMancs válasza fojtviki (#112756) üzenetére


MadMancs
veterán

Vagy igen vagy nem. De valamelyik biztos.
Anyumnak mikor rendeltük bár kértünk sms értesítés + ugye házhoz szállítás. Ahhoz képest se értesítés se házhoz szállítás nem volt senkitől. Sokadik napon mikor elkezdtem érdeklődni mivan voda nagy nehezen adott csomagszámot ami alapján kiderült 9 napja postán pihen TV, másnap küldték volna vissza feladónak..

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#112758) Amazonas


Amazonas
senior tag

Sziasztok,

most akarták rám tukmálni telefonon az új tévécsodabox-ot - természetesen a havidíj drágább lenne (a szerződés egyébként már egy ideje határozatlan, ám ezúttal most nem akartak visszaláncolni magukhoz). Amikor kértem, hogy ugyan magyarázzák már el, hogy miért, a felsorolásban elhangzott, hogy a Vodafone TV-box havidíja 500 Ft.
- Mondom: "Miért is?"
- Válasz, mint egy hülyének, kissé ingerültebb hangon: "Azért, mert az több szolgáltatást tud, és az első box havidíja 500 Ft."
- "Köszönöm, akkor nem kérjük, jó nekünk a jelenlegi box."
- Mire az ügyintéző sértődötten: " Akkor majd a 1270-en tudják igényelni."
Magyarázatot ugyan nem kaptam, hogy a TV-szolgáltatásuk igénybevételéhez (amiért már fizetek) miért is kellene pluszban egy olyan új eszközért fizetnem, amit ők tukmálnak rám...
Kérdésem: akinek már ilyen csodaboxa van, szintén van rá havidíj, már rögtön az elsőnél, vagy csak - "jó" szokásukhoz híven - ismételten át akartak b.szni?

[ Szerkesztve ]

(#112759) Treed90


Treed90
újonc

Sziasztok!

Kb. 3-4 hónapja jelentkezhetett először az a jelenség, hogy meg-megszakadozik a net, de akár pár percen belül többször is. Az erre érzékenyebb szoftverek/játékok ilyenkor disconnectálnak is. Böngészés közben ez úgy manifesztálódik, hogy még egy google.hu se tölt be, mindenre azt írja, hogy nincs internetkapcsolat, majd hirtelen magához tér és betölti az oldalt. Fura mód a konstans élő kapcsolatokat mintha nem befolyásolná annyira, legalábbis sok letöltés simán megy, videók nézése is, persze az a puffer miatt csalóka. Playstation például kb semmi adminisztrációt/cloud snycet nem tud csinálni, folyamat leszakad a PS networkről, de a letöltés ott is simán pörög. Fontos info, hogy ezt kábellel és wifin egyaránt... Vagy akár olyan eszközzel ami wifin ami 20 centire van a modemtől. Van valami tippetek esetleg, hogy mit lehetne kezdeni ezzel? Már brutálisan idegesít... IPv6 azt hiszem be van kapcsolva, gondoltam ennek a kikapcsoltatására akár. A modem egyébként a régi UPC-s connect box: CH7465LG-LC. Wifiből mind2 sávszél be van kapcsolva, de az egyik kikapcsolásával már próbálkoztam és nem nagyon segített. Köszi előre is!

(#112760) Inhouse válasza Treed90 (#112759) üzenetére


Inhouse
őstag

Firefoxban böngészek, én ezen vettem észre pár hét óta. Minden működik, aztán egyszer nyitnék új oldalt és csak pörög. Semmilyen oldal nem megy. Az időtúllépés végén kiírja, hogy ez most nem fog menni, akkor egy frissítés és onnantól jó. A fura az, hogy otthon Vodafone, a cégnél pedig Invitech van és mindkettőnél csinálja napjában kb egyszer, majd mindennap.

Üdv Inhouse

(#112761) Treed90 válasza Inhouse (#112760) üzenetére


Treed90
újonc

Nekem ez sajnos egy konstans dolog, napszaktól függetlenül, akár 1-2 perces gyakorisággal is előfordulhat :/ De tény, hogy hullámzó.

(#112762) MiZo1990 válasza Amazonas (#112758) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Igen, van havi költsége a Vodafone TV-nek.
A visszanéző majd csak ezen lesz elérhető, ha neked ez nem fontos, akkor lehet alkalmas TV-be Mediacardot is kérni. Ezzel kiváltod a boxot és az elsőnek nincs havi költsége. Alkalmas TV-vel ezzel is lehet felvenni külső merevlemezre.

(#112763) vargalex válasza Amazonas (#112758) üzenetére


vargalex
félisten

Ha te hívod őket és a lemondás menüpontot választod (ha már úgy sincs hűséged), akkor ott jobb árat tudsz kialkudni. Nálam pl. az első VTV Box-nak nincs havidíja...

Alex

(#112764) Ledi válasza Amazonas (#112758) üzenetére


Ledi
aktív tag

Szia!

A VTV boxnak első helyen idén 9.28-tól az új TV csomagokra már nincs havidíja. A 2. és 3. box továbbra is 1000 Ft.

(#112765) kezo0 válasza Amazonas (#112758) üzenetére


kezo0
addikt

Akkor íme az én sztorim, csak, hogy lásd, a Vodafone-nál bármilyen konstrukció elképzelhető – és az ellenkezője is, attól függően, hogy milyen ügyintézőt fogsz ki ill. milyen ügyesen alkudozol.
Nálam 3 db eszköz van, ez eddig úgy nézett ki, hogy 2 db Cisco HD DVR box + 1 db mediacard. Mindháromért fizetnem kellett 500-500-500 Ft-ot havonta.
Okt. 1-jén tévés csomagot váltottam (Premium —> HD Plus), hogy nézni tudjam az új HD csatornákat is. Ezzel párhuzamosan az egyik Cisco boxot Vodafone boxra cseréltettem. Most az új boxért 0 Ft-ot fizetek, a megmaradt régi Cisco-ért és a mediacardért pedig továbbra is 500-500 Ft-ot.
Szóval semmilyen szabály nincs itt kőbe vésve, kérem szépen.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#112766) cocka válasza Amazonas (#112758) üzenetére


cocka
veterán

Ez esetben neked még szerencséd volt. Voltak ugyanis itt olyanok (pl. én), akik semmilyen értesítést nem kaptak arról, hogy érkezni fog vodkabox. Egyszercsak csenget a postás és beadja. Miközben azt hazudják, hogy az elérhetetlen előfizetőknek küldik ki, MIUTÁN felhívták őket telefonon. Mivel náluk van a vezetékes szám, igenis tudják a számunkat. Nem hívtak. Innentől kezdve letojom.

Plusz elvileg küldtek egy hatoldalas levelet, amit mai napig nem kaptunk meg. Abban tájékoztatnak arról, hogy érkezni fog egy vodabox.

(#112767) Sapphi válasza RudiLicenc (#112751) üzenetére


Sapphi
aktív tag

Köszönöm neked és unicumnext-nak is a tanácsokat.

Tegnap este kikapcsoltam a tűzfalat a modem-ben és azóta nincs gondja... Nekem úgy van hogy a modem-ben ki van kapcsolva a Wi-Fi és onnan egy másik szobába megy át a kábel, ahol a tényleges Wi-Fi router van.

Remélem tényleg ez megoldotta. :)

(#112768) Amazonas válasza cocka (#112766) üzenetére


Amazonas
senior tag

...és utána el is kezdték legalább kiszámlázni az általad nem kért, mégis elküldött boxot? Mert ha igen, az pedig már a pofátlanság csimborasszója. Mi van akkor pl. ha megtagadod az átvételt?
Múlt héten voltak itt a Telekomosok, húztak be valamilyen kábelt az utcába (gondolom optikai), nagyon várom már, milyen ajánlatuk lesz. A Vodafone-nak sikerült elérnie azt, hogy 15 év után erősen a szolgáltatóváltáson gondolkodom. A UPC sem volt egy leányálom, de bőven kompenzálták egyéb dolgokkal a f.szságaikat, éppen ezért nem is váltottunk eddig DIGI-re, pedig az is jó ideje van itt.

(#112769) blakey válasza Amazonas (#112758) üzenetére


blakey
titán

Mi a probléma? Ez a dolga. Ha neked is ez lenne a munkád akkor pontosan ugyanezt tennéd. Ilyen esetben megköszönöd, leteszed majd felhívod a 1270-et, a lemondás menüpontot választod, ott a másik "ügynök" beszél és olyan ajánlatot kapsz, amit valószínűleg örömmel elfogadsz. Én is így tettem, olyan ajánlatot kaptam, amit elfogadtam. A csomaggal járó boxnak nincs díja, csak azoknak, amiket azon felül igényelsz.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#112770) Amazonas válasza blakey (#112769) üzenetére


Amazonas
senior tag

Hogy mi a probléma?
Magyarázatot nem kaptam, hogy a TV-szolgáltatásuk igénybevételéhez (amiért már fizetek) miért is kellene pluszban egy olyan új eszközért fizetnem, amit ők tukmálnak rám.
+ át akartak b.szni, mert mint te is írod, nincs külön díja a csomaggal járó boxnak.
Talán tapsolnom kellene hozzá, hogy neki az a munkája, hogy átb.sszon?

[ Szerkesztve ]

(#112771) blakey válasza Amazonas (#112770) üzenetére


blakey
titán

Esetleg rosszul értetted, mert a csomag része egy kártya vagy box, annak nincs díja. Kérd ki a beszélgetés felvételét és panaszold be. Nekem még soha nem mondtak olyat, hogy a csomaghoz tartozó eszköznek plusz költsége van, csak a meglévőn felülieknek. Azért ennél komolyabb dolgok is vannak mintsem, hogy ebből problémát generálj, de ha neked ez jó akkor csináld. Én az ilyenekkel nem foglalkozom, megköszönöm, leteszem aztán elintézem, ennyi, nincs probléma, minden megoldva.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#112772) Amazonas válasza blakey (#112771) üzenetére


Amazonas
senior tag

Konkrétan rákérdeztem, többször is visszakérdeztem "Frei Tamás-osan" ("Tehát, ha jól értem..").
Nem foglalkozom én sem különösebben vele - mint mondtam, "fél lábbal már elhagytam őket", csak azért is írtam ide is be, hogy olyanok is okuljanak belőle, akiket még esetleg a jövőben át akarnának b..ni, illetve, hogy meggyőződjek arról, hogy valóban úgy van-e, ahogyan az ügyintéző hazudta.

[ Szerkesztve ]

(#112773) gaben22 válasza kabelmania27 (#112755) üzenetére


gaben22
senior tag

Kép a bemenetről ill. a kimenetről. Tegnap ugye megmozgattam a modemet, mert szerinte túl meleg volt, utána éjjel még párszor újraindult, de ma speciel nem volt rossz a helyzet, nem tudom a kettő összefügg-e.

@Treed90

Nekem is ugyanez a modem van, én modem módban használom, mögötte router, csak Ethernetet használok, Wi-Fit különböző okok miatt nem. Utóbbi 1-2-3 hétben egyre rosszabb lett a helyzet (előtte is volt napi 1-1 restart), tegnap már 20-30-szor újraindult a modem. Tényleges restartról beszélünk, ping 8.8.8.8 se ment.
Pár éve még máshol laktam, akkor felhívtam az ügyfélszolgálatot ugyanilyen tünetekkel (más modem, más router), ugyanezeket elmondtam, akkor azt mondták kivizsgálják, majd jött pár napra a válasz, hogy a technikusuk megvizsgálta (remote) és nem talált újraindulásra utaló nyomokat. Akkor engedtem el az ilyen inkompetens hülyékkel való kokettálást... azért kérdezek inkább itt.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01, RHA T20

(#112774) cocka válasza Amazonas (#112768) üzenetére


cocka
veterán

Szerencsére nem.

A topic tanulsága:

Ha hívnak az sose jelent jót. Ha te keresed őket telefonon, akkor legalább esélyed van számodra kedvezőbb ajánlatra.

(#112775) Amazonas válasza cocka (#112774) üzenetére


Amazonas
senior tag

Az utolsó mondatod mehetne az összefoglaló elejére. :) :))

[ Szerkesztve ]

(#112776) Ireg310 válasza kabelmania27 (#112723) üzenetére


Ireg310
csendes tag

Sziasztok,

Ma felhívtam az ügyfélszolgálatot és elvileg kikapcsolták az iPv6-ot és iPv4-et állítottak be.
Ennek ellenére a seedelés továbbra se megy, illetve ha a 192.168.0.1-n megnyitom a modembeállításokat és megnézem a készülékem IP címét, utána pedig mondjuk a whatsmyip oldalon megnézem az iPv4 címemet, a kettő nem talál egymással. Az egyik 192-vel indul, a másik 188-al. iPv6-ra egyébként azt írja: "not detected". Valami ötlet mi lehet a baj? :W :W
Köszi! :R

(#112777) gaben22 válasza blakey (#112771) üzenetére


gaben22
senior tag

Én is arra tippelnék, hogy félreértette. Nálam is bepróbálkoztak 2-3 hónapja szerződés újrakötéssel azzal az indokkal, hogy a régi connect cuccal nem fog működni a műsorvisszanéző és kössek új szerződést és akkor küldenek újat. Én meg mondtam nekik nehezen tudom elképzelni, hogy (még ha határozatlan idejű szerződésem is van) csak úgy megszüntetnek egy szolgáltatást szerződésmódosítás nélkül és hogy szerintem kéne kapnom ingyen egy cserét. Erre csaj mondta azt csak az ügyfélszolgálat tudja megmondani. Annyira nem izgat TV így nem hívtam fel őket, de 2-3 hete kaptam ingyen egy új boxot... :)

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01, RHA T20

(#112778) gaben22 válasza Ireg310 (#112776) üzenetére


gaben22
senior tag

192.168.0.0/16 illetve a 10.0.0.0/8-as IPv4 tartományok fenntartot tartományok privát (-> belső) hálózatra. Nem jó IP címet nézel a modemen.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01, RHA T20

(#112779) Ireg310 válasza gaben22 (#112778) üzenetére


Ireg310
csendes tag

Most átkutattam a beállításokat, ezen kívül más ip-t nem látok a modemen. Na mind1, ettől függetlenül a seed továbbra se megy. :O

[ Szerkesztve ]

(#112780) kabelmania27 válasza gaben22 (#112773) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nálad nincs bekötve csillapító, nézd meg hogy az osztó bemenetén lévő F csatlakozó nem lazult-e ki, ha sokszor akad a net érdemes az osztó és a modem/tv közötti kábelt cserélni.
Ajánlott a modemet olyan helyre tenni ahol könnyen tud szellőzni.

[ Szerkesztve ]

(#112781) gaben22 válasza Ireg310 (#112779) üzenetére


gaben22
senior tag

Lehet nincs nyitva a portod és akkor passzív vagy így csak aktívak tudnak tőled tölteni. A routeren tudsz nyitni portot majd a torrent kliensedben kell beállítani ugyanezt a portot. Ehhez persze publikus IP cím is kell, NAT-olt hálózatban nem fog így menni. Létezik UPnP protokol amivel lehet "autodiscovery-t" tolni, a torrent kliensedben és a routeren is be kell pipálni valamit hozzá úgy emlékszem (én manual csinálom az előbb leírt módon).

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01, RHA T20

(#112782) kezo0 válasza Amazonas (#112772) üzenetére


kezo0
addikt

Folyamatosan az ügyintéző szót emlegeted, pedig ha ők hívnak téged, az rendszerint nem a Vodafone-nál alkalmazottként dolgozó ügyintéző, hanem egy, a Vodafone-nal szerződéses viszonyban levő, külsős üzletkötő, aki jutalékért dolgozik. Az ilyen embertől épp ezért sosem fogsz jó ajánlatot kapni, hiszen neki nem az az elsődleges érdeke, hogy neked jó legyen. Ezért kell minden esetben neked megkeresni őket, bármit el akarsz intézni, hacsak nem vagy önmagad ellensége.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#112783) Amazonas válasza kezo0 (#112782) üzenetére


Amazonas
senior tag

Visszakerestem: kettő (2) alkalommal írtam le az "ügyintéző" szót (ezzel most már három (3)).
Ha ez neked "folyamatosan", akkor OK.
A hozzászólásodra érdemiekben reagálva: nem én kerestem a Vodafone-t, hanem ők (vagy megbízottjuk, vagy akárki - másoknak okulásul: +36-1-881-2619) engem.

[ Szerkesztve ]

(#112784) kezo0 válasza Amazonas (#112783) üzenetére


kezo0
addikt

Igen, ők kerestek téged, éppen erről beszélek. Hogy amikor ők keresnek téged, akkor az nem ügyintéző, hanem üzletkötő, és ez nagyon nem mindegy. Te pedig minden alkalommal, amikor a téged kereső emberre hivatkoztál, ügyintézőt írtál. Tájékoztattalak, hogy nem az. Szívesen!

(És persze én sem csak miattad írtam ezt le, hanem másoknak is, okulásul.)

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#112785) kotsyzs


kotsyzs
csendes tag

A héten engem is kerestek a 06-1-354-7912 számról, box csere miatt. 2 db Pace van most. Az ajánlat két Vodafone TV médiaboxról szólt az 1. 500 Ft, a 2. 1000 Ft lett volna. Tehát, akitől lehet, próbálnak minél többet kihúzni.
Egy példa a minden lehetséges és az ellenkezője is. A szeptemberi számlalevélen szerepelt, hogy októbertől a 2. Pace boxért már 0 Ft-ot kérnek, az 1. eddig is 0 Ft volt, és tényleg lecsökkent az amúgy sem magas havidíjam.

[ Szerkesztve ]

(#112788) kezo0 válasza #72445440 (#112786) üzenetére


kezo0
addikt

„Éppenséggel kereshet ügyintéző is, bár valóban nem jellemző, de ők is értékesíthetnek ha úgy van.” – ezért fogalmaztam úgy az eredeti hsz-omban, hogy rendszerint üzletkötő keres.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#112789) kezo0


kezo0
addikt

Más, de ez sem új téma. Nézem felvételről a Barça – PSG kézimeccset, úgy, hogy közben folyamatban van a rögzítés, mert a meccs még tart. Magyarul timeshifttel nézem. A félidei szünetet szeretném áttekerni, de nem lehet, sőt, a lejátszás visszaugrik az 1. félidő huszonvalahányadik percére (amit nyilván már láttam), és csak onnan hajlandó folytatni. Beletekerni nem enged. Kilépek a rögzített anyag lejátszásából, megkeresem az EPG-ben a meccset, elindítom a lejátszást. A meccsből ekkor még van hátra 10 perc, de ugye én a 2. félidő elejétől szeretném nézni. A hangot leveszem, és igyekszem tekintetemet nem vetni a képernyő tetején kiírt eredményre, így tekerek vissza oda, ahonnan nézném... Siker! Ugye, milyen egyszerű…? :W

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#112790) cocka válasza kotsyzs (#112785) üzenetére


cocka
veterán

A szeptemberi számlalevélen szerepelt, hogy októbertől a 2. Pace boxért már 0 Ft-ot kérnek, az 1. eddig is 0 Ft

Na ezért érdemes volt levágniuk akkor a kártérítéskövetelő szennyet. Tehát nem kérnének értük a jövőben havi díjat, de a bennük lévő kártyákkal még simán működhetnének jövőre is, de egy szerelő szerint a leadott boxok is az elektronikai hulladékgyűjtőbe mennek. Zseniális.

(#112791) #49553920


#49553920
törölt tag

Sziasztok,

4. keruletben valakinek akad problemaja az internettel? (1Gbps - coax)
WAN IP-t kapok, DHCP megy, de semmifele ping nem megy ki. Karbantartasi munkalatok elvileg nincsenek.

(#112792) #49553920 válasza #49553920 (#112791) üzenetére


#49553920
törölt tag

7. kerulet*

(#112793) kabelmania27 válasza #49553920 (#112791) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Amennyiben megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a szakadást. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#112794) gregory91 válasza gregory91 (#112514) üzenetére


gregory91
senior tag

Mára volt igérve szerelő/technikus,reggel ránéztem semmi,ugyanaz a állapot hagytam egy kicsit hátha semmi,kikapcsoltam úgy hagytam.Jött a technikus,mutatnám neki a dolgot erre működik minden. :D
Mesélte is hogy rájött a problémára,és előtte rátelefonált a központra hogy ugyan küldjenek már egy frissítést.Így csak azért jött hogy megnézze minden rendben.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#112795) Rage47 válasza #49553920 (#112792) üzenetére


Rage47
veterán

8. kerben tegnap este óta szakadozik. Amint elmegy, ki-be kapcsolom a modemet, és megjavul, van internet, egy ideig, aztán megint elmegy, ki-be kapcs és van internet.
Most a modemem döglődik, vagy a Vodánál van gond vajon?

(#112797) kabelmania27 válasza Rage47 (#112795) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod a modemértékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint problémától akad-e a kapcsolat.

(#112798) unicumnext válasza Rage47 (#112795) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Szintén 8 ker, nálam minden rendben van, gigabites net.

(#112799) Rage47 válasza kabelmania27 (#112797) üzenetére


Rage47
veterán

Legközelebbi szakadáskor megnézem a modem alján az admin jelszót és megnézem a jelszintet. :R

(#112800) gduck válasza kezo0 (#112789) üzenetére


gduck
addikt

Ezt a "hibát" már a megjelenéskor leírtam ;) Élő műsorban NEM LEHET 120 percnél többet visszatekerni! :( Amikor véget ért a műsor, akkor már nincs probléma.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.