Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113951) vlevi válasza Csöves (#113950) üzenetére


vlevi
nagyúr

Nekem csak tegnap nem volt.
Azóta látszólag visszajött, de a régebbi eszközeim, amik csak 2.4-es wifit tudnak, azok nem kapcsolódnak a szürke, trapézalakú modemhez :(
Nem a jelszóval van probléma, mert az jó, csak éppen nem kapcsolódik.
Az újabbak, amik mennek 5GHz-en, azok működnek.

[ Szerkesztve ]

(#113952) fecke78


fecke78
senior tag

Kijött a szerelő amint bridge módba rakják elszál minden , nem tudja megoldani , azt mondta használjam így 1 napig és ujjra kérjem bridbe hátha megoldóik ?WTF

(#113953) tomaszka88


tomaszka88
aktív tag

Üdv!

Ennél az új modemnél nem állítható saját kezüleg a modem-router mód??

(#113954) patrikcoc


patrikcoc
aktív tag

Sziasztok, optikán (T-s terület) a voda milyen HGW-t ad? PPPoE Passthrough-t lehet kapcsolni? Illetve duplán lehet tárcsázni? (1x a HGW, 1x saját router)

(#113955) Angel132688


Angel132688
újonc

Sziasztok! Kis segítség annak, akinek hbo problémája van az új vodafone tv-vel. Egy hete kellett boxot cserélnem, 3 hbo-ból csak a hd működött, a 2 és a 3 fekete képernyő volt. Az ügyfélszolgos tanácstalan volt, azt mondta biztos hbo hiba. Ma már netem sem volt, felhívtam őket és ha már ugy is vonalban voltam, megemlitettem hogy továbbra sincs hbo. Box hihúz, az emberük valamit csinált, box bedug, alaphelyzetbe állítás, kaptam egy frissitést és működik minden. Azt mondta valami nem csatlakozott. Tanulság: ne add fel, ha nem szállsz le a témáról akkor megoldják. Ha az egyik kezelő elhajt, vagy nem tud segiteni, akkor próbálkozz egy másikkal :)

(#113956) kezo0 válasza Angel132688 (#113955) üzenetére


kezo0
addikt

Ez nem csak az HBO-probléma megoldása, hanem inkább bármelyik Vodafone-os probléma megoldása. Ha nem ért hozzá egy ügyintéző (ami sajnos elég gyakori), addig kell próbálkozni, amíg nem kerülsz egy olyanhoz, aki érti a problémádat, és meg is tudja oldani.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113957) cocka válasza Angel132688 (#113955) üzenetére


cocka
veterán

Ja csak az elcseszett idődet meg nem fizetik ki. :(

(#113958) kezo0


kezo0
addikt

Más. Sajnos úgy tűnik, haldoklik az egyetlen megmaradt Cisco HD DVR boxom HDMI-kimenete. Néha se kép, se hang nem megy át a tévére, egyszerűen megszűnik a jel. Aztán kis időre megint ad képet és hangot, majd megint semmi. A tévé másik bemenetén is ugyanezt csinálja, tehát nem a tévé bemenete romlott el – másik lejátszó eszköz a tévé minden bemenetén normálisan ad képet és hangot. Másik kábelt is kipróbáltam, az sem változtat semmit a jelenségen, szóval nincs kétség, hogy a Cisco kimenete hülyéskedik.

Kérdéseim:
1. Másnál előfordult már hasonló meghibásodás ezzel a boxszal?
2. Hibás Cisco box helyett vajon adnak még másik Cisco-t?
3. Ha Vodafone boxra kell cserélnem, az is csak havi 500 Ft-os díjjal ketyeg majd, vagy az már 1000 Ft, ha nem az első eszköz?

Gondoltam, itt is megkérdem ezeket, mielőtt találok egy szabad órácskát, amikor várom, hogy felvegye valaki a 1270-en a telefont. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113959) cocka válasza kezo0 (#113958) üzenetére


cocka
veterán

Hát őőő... ez nem áramellátási probléma? (egyszer megnéztem, a HDMI kábelen kb. 4.5 volt megy keresztül)

Lehet hogy szar az eszköz tápja vagy magát az eszközt túlfesztiválozza a koax.

Válaszaim:

1. Mint tudod, nekem csak Pace van, de ilyen nem fordult még elő. Viszont a vodkabox néha bolondozik és nem ad képet.

2. Ha jó erélyesen megfenyegeted őket, akkor biztosan. :)

(#113960) kezo0 válasza cocka (#113959) üzenetére


kezo0
addikt

Végül is mindegy, mi a konkrét hiba, csak az a lényeg, hogy a box hibája, mivel a HDMI-kábelt és a tévét is kizártam hibalehetőségként… Évek óta megvolt már ez a box, ugyanazon a koaxon lógott mindig, nem tudom, ez a kábel egyszeriben mitől „fesztiválozná túl” a boxot.
Tudod, hogy az egyik boxom már Vodabox (az most papíron az első számú nálam levő eszköz, 0 Ft-os havidíj ellenében), szóval ismerem a hibáit, de speciel olyat még nem produkált nálam, hogy ne adott volna képet. Persze lehet, hogy csak idő kérdése, hiszen szinte naponta mutat be valami új és váratlan figurát. ;]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113961) cocka válasza kezo0 (#113960) üzenetére


cocka
veterán

Akkor még esetleg megnézhetnéd, hogy mi újság van, ha tápot cserélsz. (mielőtt még lehuhogsz: értem, hogy ez Cisco médiabox és nem modem)
Ugyebár ebben a topicban egy időben rendszeres volt pl. a modem-routerek esetén a táp hibája, ami ugye abból eredt, hogy a kedves UPC évekig ugyanazt a szar tápot adta mindig a modemekhez (nyilván típusonként eltérőt) és emiatt simán képesek voltak modemcserére is, holott csak egy normális tápot kellett volna biztosítaniuk.

Szerintem nekem is úgy maradhatott meg még mindig a Cisco modemem, hogy saját táppal működtetem, ugyanis idejét se tudom már, hogy mikor ment tönkre a UPC által biztosított. Ha akkor elkezdek óbégatni, akkor ugyanolyan szar cseretápot kapok, amivel megint nem ment volna egy idő után a modem, aztán pedig ráfogták volna a modemre, hogy hibás. Na most ha emiatt a baromság miatt kicserélték volna a modemem, lehet én is zsinórban qrva anyáznék egy csomót, hogy miért ilyen szar a net, holott eddig jó volt.
Hát valaki itt meg is fejtette korábban: az újabb modemek érzékenyebbek a szarabb jelre. De ez engem, mint előfizetőt, hadd ne érdekeljen már, hogy miért szarakodna a net egy újabb modemmel. Oldják meg pont. :DD

[ Szerkesztve ]

(#113962) patrikcoc válasza kezo0 (#113960) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Milyen hibái vannak? Én is most tervezek váltani és érdekelne, hogy mire számíthatok. Bár szerintem a T-s androidos boxnál rosszabb semmi nem lehet. :D

(#113963) kezo0 válasza cocka (#113961) üzenetére


kezo0
addikt

Ez nem egy szappantartó, mint a Vodabox, ebben a házon belül van a táp, héló! Ugye nem gondolod komolyan, hogy szereljem szét, vegyek bele saját pénzemen egy alkatrészt, és cseréljem ki – mindezt csak azért, mert HÁTHA ez a hibajelenség okozója…? :Y

patrikcoc: ha rákeresel a hozzászólásaimra, az utóbbi időben szinte csak erről szóltak, most hadd ne összegezzem. ;)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113964) cocka válasza kezo0 (#113963) üzenetére


cocka
veterán

Ja megnéztem a használatit. Bocs, hogy mertem feltételezni, hogy már külső tápos. Ez tényleg csak egy fostalicska piskótakábellel megy. LOL

Hát akkor ez az így járás esete. A használati szerint ezek szerint a Pace az egyetlen, ami külső tápos. :C

(#113965) peugeotmate


peugeotmate
őstag

Sziasztok,

ha az otthoni vezetékes internet szolgáltatás havi 500 forinttal olcsóbb most a címemen újrakötve, mint ami nekem van (szintén Vodafone, 2021 márciusában kötve), akkor érdemes telefonon érdeklődnöm kedvezményért? :D Vagy várjam meg az 1 éves hűség lejártát és kössem majd újra akkor ha megéri?

meg

(#113966) kezo0 válasza cocka (#113964) üzenetére


kezo0
addikt

Így jártam, de most pl. órák óta direkt bekapcsolva tartom azt a boxot és tévét, és akárhányszor csak ránéztem, mindig volt kép + hang, hogy rohadna meg… Addig nem jelenthetem be a hibát, amíg nem produkálja megbízhatóan! :DDD

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113967) Gyuri27


Gyuri27
félisten

Kis faluban van voda (volt upc). Bár ne lenne. :)
A történet lényege: szar a hálózat. Upc se költött rá (a konkurens invitel se).
Aztán jött a voda. Mivel ők se költöttek rá így szar maradt. Hol tv, hol net ment el. Volt mikor mindkettő.
A voda huszárosan elkezdte felmondani a szerződéseket, újat nem kötnek.
Hivtam őket kb 1,5 hónapja. Azt mondták amig fent döntés nem születik, hogy mi lesz addig nem lesz semmi.
Felhivhatnám őket, hogy a november közepe már elmúlt és mire jutottak, csak nem szeretnék néhány órát zenét hallgatni.
Ha van itt tudós, bennfentes ember akkor szivesen vennék némi infót vagy itt vagy privátban. Köszi.

Amd - Radeon - Ryzen

(#113968) Latsza válasza woodworm (#113940) üzenetére


Latsza
aktív tag

Hali,

Kösz a választ. Ettől tartottam. Akkor jól bemegyek és megérdeklődöm a részleteket náluk. :U

(#113969) tomaszka88 válasza kezo0 (#113958) üzenetére


tomaszka88
aktív tag

Üdvözletem!

Olvastam a panaszod, és igen jártam így. Nem olyan régen plusz boxokat kértem, bár én Horizont. Az egyik elkezdte azt a hibát, hogy elment a kép vagy néha a hang. Volt, hogy csak néha-néha, aztán rögtön bekapcsolás után. Szerelő volt kint, jel meg minden rendben volt, így hát én oda is ezt az új fajta mediaboxot kértem. Azzal eddig nem volt gondom.

(#113970) gregory91 válasza Ricsi_127 (#113910) üzenetére


gregory91
senior tag

A manapság a legtöbb tv tud felvenni csak adattároló szükséges hozzá.
Nekem sharp van azon lehet megállítani visszatekerni előretekerni is(pl az első pause-ig).

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#113972) Csabi1984 válasza gregory91 (#113970) üzenetére


Csabi1984
addikt

A felvétel miként működik? Gondolom egyszerre csak egy csatorna tartalmát tudja rögzíteni (készenléti mód) ?

(#113973) Toth_Jani válasza Csabi1984 (#113972) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Rendesen működik, a legtöbb TV csak 1 csatornát rögzít, a több tuneresek tudnak többet, de lehet hogy abból nem sok van az országban.
Kikapcsolt állapotban simán felveszik a műsort ami be van állítva.
Amúgy meg ott van mellé a VTV alkalmazás, vagy WEB oldal, ahol egyidejűleg korlátlan felvétel is készíthető, majd akár TV-re is kivetíthető.

(#113974) gregory91 válasza Csabi1984 (#113972) üzenetére


gregory91
senior tag

Tudtommal igen(jobb esetben lehet időzíteni - rosszabb esetben meg epg alapján).

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#113975) gregory91 válasza Toth_Jani (#113973) üzenetére


gregory91
senior tag

"Amúgy meg ott van mellé a VTV alkalmazás, vagy WEB oldal, ahol egyidejűleg korlátlan felvétel is készíthető, majd akár TV-re is kivetíthető."

Talán, ha a tv "chromecast" tulajdonsággal is bír.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#113976) Toth_Jani válasza gregory91 (#113975) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Miért kellene neki??
Egyébként tudja de ki van kapcsolva, viszont van kábeles hálózati csatlakozása ami a CB-hez kapcsolódik, de elvileg WIFI-n is működnie kell. A lényeg csak annyi hogy a TV tudjon hálózathoz kapcsolódni valamilyen formában.
Ja igen és csak PC-ről megy mobilról nem lehet átküldeni.

[ Szerkesztve ]

(#113977) Soulfly842


Soulfly842
addikt

6370 körül fizettem eddig 1 digi kábel tv + 1 smart kártyával.

A digi kábel tv+ smart kártyát egyelőre meg akartma tartani. Ezek az új keletű boxok biztos vackok még, a T-nél is bűn szerintem, h. a jól működő iptv-t leváltják.

Szerencsére ez egyelőre kivitelezhető.

kaptam egy 7100-as árat, bevetettem a 10 éves telkós múltam tapasztalatát, s lementünk (2 tv csatlakozással, egy digi kábel box+ 1 smart kártyával értve) 5090 Ft-ra :)

300-as helyett 500-as net.
Prémium tv csomag tartalma megmarad, de több HD-val (hatvan valahány ha jól emlékszek),
vez. telefon kiírtva.

Hangsúlyoztattam vele, hogy a második vételi pont is benne van, megerősítette, kértem azért egy hívás hazonosítót, mert ezzel tudom igazolni, ami elhangzott és szépen elköszöntem :D

Ez jó kör volt.

Kérdés:

Csatornákat a smart kártyás tv-n újra kell keresni?

[ Szerkesztve ]

(#113978) Csabi1984 válasza Toth_Jani (#113973) üzenetére


Csabi1984
addikt

Köszi! Igazából csak átmeneti jelleggel kérdezem mert azért előfordulnak hibák a Vodafone-nal. Amúgy nekem az applikáció átláthatóbb pontosabban elöbb eljutok oda ha kezelni akarom a felvételeket mint magával a box-szal :)
Van olyan funkció applikációban, hogy küldés TV-re ez gondolom ugyan azt jelenti mintha a boxról játszanád le a távirányítóval ugye?

[ Szerkesztve ]

(#113979) Toth_Jani válasza Csabi1984 (#113978) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Igen az bekapcsolja a dobozt, és elinditja a választott műsort.
Persze én is szeretem a mobil applikációt, hiszen bárhol vagyok rábökők a műsorra felveszi, és majd otthon megnézem ha ráérek.

(#113980) Ryder1


Ryder1
senior tag

Sziasztok!

Az mennyire normális ügymenet, hogy bekötésre megérkezik a szerelő és amint kiderül, hogy nincs kihúzva a családi házig légkábel az oszloptól, kb el is köszön, mert az két emberes munka? Meg hogy nála nem is olyan kábel van, ami ide kéne és őt csak olyan helyre küldik, ahol már van légkábel.
Most ezt komolyan nekem kellett volna külön jelezni, mikor megrendeléskor ki lett választva, hogy nincs kábelezés a házban, szerelőt kérek? Egyébként nem is gondoltam rá, hogy ezt külön jelezni kell és nem alapból olyan szerelő jön, aki kompletten megcsinál mindent...
Nyilván vettem ki szabadnapot mára a semmiért. Így jártam, vagy egy esetleges sikeres bekötés esetén ezt mondjuk kompenzálják a havidíjban?

(#113981) villifog válasza Ryder1 (#113980) üzenetére


villifog
tag

Szerintem abszolút nem normális!!!
Amúgy ez komoly szervezettségre utal.

"Így jártam, vagy egy esetleges sikeres bekötés esetén ezt mondjuk kompenzálják a havidíjban?"

Igen, lehet dupla díjat számolnak fel. :DDD

(#113982) Xero


Xero
nagyúr

Sziasztok!

Rendeltem egy TV-t a Voda-tol meg 19-en. 19-en es 22-en jott visszaigazolo email de azota csond van. A szallitasi datumot 25-re adtam meg, ami az elso email szerint 25+5 munkanap lehet. Szamomat megadtam nekik.

Mivel ugy szoktam meg, hogy ha atadnak valamit futarszolgalatnak a nevemre, arrol kapok ertesitest, igy gyanus, hogy meg mindig nem kerult atadasra!?

Mi a megszokott menetrend naluk? Nem akarok feleslegesen a 1270-en logni 1.5 orat, ha ez igy altalaban normalis.

Koszi elore is!

(#113983) gregory91 válasza Ryder1 (#113980) üzenetére


gregory91
senior tag

A UPC idején egy ember csinált meg mindent nálunk(na meg némi kárral együtt).
Nem említette hogy hoz erősítést a feladathoz?

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#113984) gregory91 válasza embe (#113925) üzenetére


gregory91
senior tag

Google play-en nincs fent az alkalmazás? Az írásodbol azt láttom hogy natívan települt.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#113985) Ryder1 válasza gregory91 (#113983) üzenetére


Ryder1
senior tag

Annyit mondott, hogy hétfőn tudnának jönni. Csak ugye év vége felé már fogytán vagyok a szabikkal, úgyhogy esélyes, hogy tolódik inkább januárra...

(#113986) Toth_Jani válasza gregory91 (#113984) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Fent van, de mivel érintőképernyő kel hozzá ezért a TV nem is jeleníti meg az áruházban.
A TV csak azt jeleníti meg ami úgy van megírva hogy a távirányitó gombjai is tudják vezérelni.

[ Szerkesztve ]

(#113988) pjen válasza #72445440 (#113987) üzenetére


pjen
félisten

Nem okvetlen. Szerelő kijött a kocsija tetején volt létra. Nekitámasztotta a villany oszlopnak, felmászott és valamit csinált. :)

(#113989) villifog válasza pjen (#113988) üzenetére


villifog
tag

Hivatalosan nem csinálhat egyedül az oszlopon semmit. Csak két ember végezhet munkát, természetesen az egyik szerelő lent tartózkodik.
Nem hivatalosan meg úgy is eljárhat ahogy Te írtad.

(#113990) pjen válasza villifog (#113989) üzenetére


pjen
félisten

Teljesen igazad van.

(#113992) villifog válasza #72445440 (#113991) üzenetére


villifog
tag

Régebben is így kellett volna lennie. Közös oszlopsoros hálózaton csak az áramszolgáltató engedélyével és oktatáson részt vett személy dolgozhat.
Mi van akkor, ha pl: nem áramütést szenvedtél, de rosszul lettél (elvesztetted az eszméletedet, bármilyen okból) a magasban történő munkavégzésnél.
A zuhanásgátló és a beülős testhevederzet megvéd az eldőléstől vagy a lezuhanástól, de ki fog téged szakszerűen lehozni az oszlopról?
Mindenképp két ember kell a munkavégzéshez a közös oszlopsoros hálózaton. Régebben nem egyedül ment a szaki hibára, mint általában most.

(#113993) Menotti válasza #72445440 (#113991) üzenetére


Menotti
aktív tag

A lakásbekötéseket szinte mindig külsős alvállalkozó alvállalkozójának az alvállalkozója végzi...:-) Ő a bekötések után kapja a pénzt,ami a fizetése.
Az összeg ugyanannyi ha egyedül csinálja és akkor is annyi ha ketten vannak.Értelemszerűen csak akkor kér segítséget ha egyedül valami miatt nem tudja megcsinálni.Hivatalosan természetesen "mindig párban vannak"...(Őket a főnökük,akinek szintén a címek után van a bevétele,sose fogja ellenőrizni...
A hibaelhárítók álltalában havi fixért dolgoznak,nekik jobban belefér,hogy kérnek segítséget ,ha fel kell mászni az oszlopra...legfeljebb ha sokat kell várni,akkor nem ér oda az utolsó hibacímére.-(
Őket a főnökük,aki szintén havi fixért dolgozik,gyakrabban fogja ellenőrizni..
Hivatalosan az aktuális áramszolgáltató(akinek az oszlopsorát használják) MINDÍG megköveteli a magasban végzett munkánál a két embert

(#113994) Zolik


Zolik
senior tag

sziasztok

kb 1,5 hete az online felületem megrendeltem a vodánál 500-as netet de se visszahívást, se emailt nem kaptam pedig a megrendelés után még feljött egy ablak hogy köszönik és 6 munkanapon belül keresnek. Ez ugye már elmúlt bőven. Érdemes felhívni őket vagy várjak még? van 500Ft havidíj kedvezmény ha online rendelem meg, ezért gondoltam hogy akkor nem állok sorban a voda boltba fél órát főleg ha még kedvezményt is kapok.

'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''

(#113995) villifog válasza Menotti (#113993) üzenetére


villifog
tag

" A lakásbekötéseket szinte mindig külsős alvállalkozó alvállalkozójának az alvállalkozója végzi...:-)"

De akkor a hibabejelentés kapcsán is az lett volna a megoldás: Mint bármelyik műszaki termék esetén, legyen illetve lett volna garancia idő, most nem 3 évre gondolok, csak 1 évre. Vállaljon garanciát a munkája után. Ezred annyi hiba lett volna amennyiben 1 évig neki kell hibára mennie. Most nem a meghibásodott végberendezésekre gondolok.
Hanem az oszlopsoron illetve a lakáson belüli nem korrekt kiépítésre elsősorban.

(#113996) Menotti válasza villifog (#113995) üzenetére


Menotti
aktív tag

Jól látod,de mivel nekik nincs műszerük,szakértelmük gyakorlatilag soha nem fognak visszamenni.Ügyfél szempontjából nincs garancia,a Vodafone bármilyen hibára küldi a hibaelhárításra tartott technikust 1 nap után és 1 év után is

(#113997) villifog válasza Menotti (#113996) üzenetére


villifog
tag

Rosszul értelmezted amit írtam, nem az ügyfél felé kell vállalnia a garanciát, hanem a cég felé.
Amennyiben kiépítette az oszlopon a hálózatot, hogy adta azt át (hogy szintezte be) műszer nélkül????????????
Amennyiben meg tényleg nincs műszere, abban az esetben lakáson belüli kiépítésnél ott a modem (az is egy műszer), oké nem hitelesített, de azért minden végpontot le tudna ellenőrizni vele. Már azért elég sok előfizetőnél van internet.
Azt írod:
" Jól látod,de mivel nekik nincs műszerük,szakértelmük"
Akkor mi van nekik????????????

(#113998) Menotti válasza villifog (#113997) üzenetére


Menotti
aktív tag

Én azokról írtam,akik az oszloptól az ügyfélig húzzák be a kábelt,helyezik ki a berendezéseket (box,modem)

(#113999) villifog válasza Menotti (#113998) üzenetére


villifog
tag

A válaszom második felében én is azokról írtam.

(#114000) Menotti válasza villifog (#113999) üzenetére


Menotti
aktív tag

Akiket én ismerek,azok közt van pék,autószerelő,lakodalmas zenész (ennyit a szakértelemről:-)....és igen van egy db. modemje (ennyit a műszerről:-) amivel megnézi a jelszintet (ott ahol az ügyfél modemje lesz) felpattintja és már rohan is el.Ha gond van akkor úgyse őt küldik vissza másnap...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.