Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#112151) gduck válasza PeL (#112150) üzenetére


gduck
addikt

UPC idejében is sokszor vártam fél órát. Nyugodtan hangosítsad ki a telót, közben tudsz mást csinálni.

TIPP: a lemondó melléket válasszad, mondjad hogy Telekom miatt váltani szeretnél, mert az olcsóbb ;)

(#112152) eight válasza PeL (#112150) üzenetére


eight
senior tag

Régebben az volt itt az ajánlott eljárásrend topikgazdák részéről, hogy telefonos menüben le kell mondani a szolgáltatást, és akkor felhívnak/megkeresnek "megtartó" ajánlattal.
Lehet hogy ez még mindig így van?

ui.: én az elmúlt napokban kétszer is megpróbáltam a telefont, mindkétszer egy óra zene után raktam le, szerintem ott elég kevés az esély az ügyintézésre ha emberrel szeretnél beszélni (vagy csak nagyon szerencsétlen időben próbáltam).

-

@112153"És ha a lemondó melléket választom garantáltan kapok ajánlatot? Mi van ha azt mondják hogy akkor viszontlátásra?"
Lejárt a hűség, akkor nem rendelhetnéd meg másnap újra?
(bár nem hinném, hogy önszántukból konkurenciának adnának át ügyfelet ha nem problémás. Az üzlet az üzlet, a hűséges és fizető ügyfelet meg kell becsülni).

[ Szerkesztve ]

(#112153) PeL válasza gduck (#112151) üzenetére


PeL
addikt

És ha a lemondó melléket választom garantáltan kapok ajánlatot? Mi van ha azt mondják hogy akkor viszontlátásra? :DDD

(#112154) gduck válasza PeL (#112153) üzenetére


gduck
addikt

Eddig még senkinek se mondták :)

(#112155) pjen válasza freddirty (#112148) üzenetére


pjen
félisten

NálM megy, telón.

(#112156) MadMancs válasza PeL (#112150) üzenetére


MadMancs
veterán

Egy kört érdemes futni voda telefonos ügyfélszolgálat lemondás részlegével. De ahoz bizony türelem kell. 10-90perc.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#112157) jeni válasza eight (#112152) üzenetére


jeni
félisten

még személyesen is reménytelen bármiféle ügyet intézni.
ma az Arena / Vodafone boltjába vissza vittem a Connect Box-t mivel a 2. LAN portja hibás.
egyszerűen haza küldtek,hogy nem tudnak ezzel foglalkozni mivel a rendszerűk összeomlott és amúgy elismerte,hogy az lenne a helyén való ha a hibás Connect Box-t kicseréli egy újra.így azt mondta jelentsem be hibának és majd ők adnak időt,hogy a szerelő mikor tud eljönni a lakásra egy új Connect boxxal? sőt még a számlát sem lehetett befizetni ,a mögöttem levő ügyfél ezért is ment be,közölték neki,hogy menjen a postára vagy az automatához és ott fizesse be.

(#112158) Subimp


Subimp
tag

Lehet, hogy volt már szó róla, de miért nem engedik egyes csatornák, hogy műsort rögzítsek? A boxoknak ez az egyik legfontosabb funkciója számomra.

(#112159) eight válasza jeni (#112157) üzenetére


eight
senior tag

Uh, részvétem. Az nem lehetett egy jó érzés , megoldás helyett bemenni feleslegesen hétvégén egy plázába :S

(#112160) kavics válasza gduck (#112146) üzenetére


kavics
csendes tag

Én nem vagyok (annyira) öreg, de nekem is fontos a kedvencek leetősége
Egészen addig biztosan, amíg nem leesz lehetőség csak azokra a csatornákra előfizetni, amiket nézek
Főleg, hogy sokat tévézek laptopon, ott meg botrányosan xar a felület kezelése a jól megszokott horizonthoz képest....

freddirty: Nálam most megy mindkét Comedy

(#112161) asdf_ válasza eight (#112159) üzenetére


asdf_
veterán

Én azt nem értem, hogy annyi de annyi módja van egy számla befizetésének. A legutolsó utáni utáni utáni gondolatom lenne az, hogy no, bemegyek egy plázába szombaton(!) és ott befizetem (egyetlen kivétel a tartozás miatt egyirányúsítottak, így a mihamarabbi feloldás miatt náluk fizetem be, de az is csak hétköznap, hétvégén pont nem érdekelne, hogy kifele irányban nem megy a telefonom)

[ Szerkesztve ]

(#112162) kezo0 válasza gduck (#112146) üzenetére


kezo0
addikt

Nekem a kedvencek funkció elsősorban nem arra szolgál(na), hogy megjelöljem azt az x db csatornát, amit nézni szoktam (amúgy bőven több ilyen van, mint amennyi elfér a két kezemen, és tudom is fejből mindnek a sorszámát), hanem arra, hogy ezáltal kizárjam azokat a csatornákat, amelyeket egész biztosan nem nézek soha. Nálam ilyen az összes gyerekcsatorna, a Fishing & Hunting, Extreme Sports és hasonlók, a gagyizenés (Sláger, Dikh stb.) csatornák, ami legalább 50 db csatorna a teljes választekból, vagy még tán több is. Ha az EPG-ben lehetne a beállított kedvencekre szűrni (mint pl. a Cisco boxon), akkor ezek az engem biztosan nem érdeklő csatornák ott meg sem jelennének – és ugyanígy, a csatornák közötti szörföléskor sem kéne ezeken átlépdelni minden alkalommal.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#112163) Amazonas válasza asdf_ (#112161) üzenetére


Amazonas
senior tag

"a mögöttem levő ügyfél ezért is ment be" - tehát valószínűleg más ügyet is intézni akart.

Egyébként azt honnan tudod, hogy csak a Voda miatt ment be a plázába? :)
Ha éppen arra jár (gondolom Glamour-napok), akkor már egyúttal le akarta tudni ezt is.
(Nem én voltam. :) )

[ Szerkesztve ]

(#112165) cocka


cocka
veterán

Nem aszontad a múltkor, hogy két Cisco médiaboxod van és mindkettővel elégedett vagy? Vagy az egyik meghibásodott vagy minek cserélted vodaboxra, ha eddig működtek?

(#112166) gduck válasza kezo0 (#112162) üzenetére


gduck
addikt

Ez jó indok... Lehet engem is érdekelni fog a kedvencek funkció? :)

(#112167) Amazonas válasza #72445440 (#112164) üzenetére


Amazonas
senior tag

Lebuktam. :)
Egyetértek, hasznos és jó dolgok ezek az elektronikus megoldások, én is élek velük, sőt a hetvenes éveiben járó anyukám is most már magabiztosan egymaga mobilról fizeti be a "csekkeket" a postára járás helyett, de szerintem itt generációs különbségek is vannak. Nagyon sok egyedülálló idős embernek a boltba/üzletbe/piacra járás az egyedüli szociális interakciója - azon kívül, hogy vagy nincs meg hozzá az infrastruktúrája (okostelefon, PC, internet) és/vagy nem is értene hozzá. Azon kívül még, ahogyan írod is, számtalan egyéb oka lehet a személyes ügyintézésnek. Adott esetben akár az ügyintéző kislányka is... :D

(#112168) kezo0 válasza cocka (#112165) üzenetére


kezo0
addikt

Gondolom, nekem szól a kérdés. Igen, két Cisco volt nálam, de múlt héten, amikor megjelentek az új tévés csomagok, és váltottam Premiumról HD Plusra, akkor kértem az egyik Cisco cseréjét Vodaboxra. Elegem volt már belőle, hogy minden nap áramtalanítani kell a Cisco-t, plusz a koaxot is ki-bedugdosni, hogy menjen rendesen az EPG, és legyen visszanéző… Meg azért már egy kicsit kiváncsi is voltam, hogy milyen ez a kis szappantartó, amire úgyis váltani kell majd két-három hónap múlva, ha tetszik, ha nem.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#112169) szabogabor10 válasza kezo0 (#112162) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szerintem rohadt jó megoldás van a Sky Q boxon: 1-99-ig azt raksz be, amit akarsz, 100-tól felfelé pedig fix a sorrend. Így egyszerre van jelen a kedvencek listád a te sorrendedben, meg a Sky fix csatilistája is. Ezt itt is el tudnám kepzelni….ha a kedves MTVA nem kötelezné a szolgáltatókat az idióta elmebajukra.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#112171) cocka válasza kezo0 (#112168) üzenetére


cocka
veterán

Igen csak elfelejtettem a megjelölést, mert kicsit fáradt voltam.

Elegem volt már belőle, hogy minden nap áramtalanítani kell a Cisco-t, plusz a koaxot is ki-bedugdosni,

Furcsa, mert Pace HD-n nincs ilyen hiba. Sőt mostanában ahányszor nézem mindig műxik a visszanéző is. Régebben volt olyan, hogy az EPG keresője betűnként hibaüzenetet írt ki, de közben megtalálta a keresett tételeket. LOL

Nem lehet, hogy a Cisco-t a HDD jobban melegíti alapból? Ha alátennél egy jó kis laptophűtőt, hogy jól megfázzon, akkor is ilyen kínjai vannak? LOL

úgyis váltani kell majd két-három hónap múlva, ha tetszik, ha nem.

De senki nem mondta, hogy az összes boxot. Vtv boxból egy is sok. Hát az mi, hogy visszanéző megy és random megáll, mintha pause-t nyomtam volna, aztán kb. 10 mp múlva random továbbmegy. LOL

Ez már csak ilyen hab a tortán: hab

(#112172) kezo0 válasza cocka (#112171) üzenetére


kezo0
addikt

Nem melegszik jobban a Cisco, mint az elmúlt nemistudomhány évben, ez a hiba csak azóta van, amióta bejelentették, hogy meg fogják rajta szüntetni az interaktív funkciókat. És azóta érdekes módon mindhárom Cisco box elkezdte csinálni, amelyekkel dolgom volt/van (kettő nálam, egy anyámnál). Ekkor áramtalanitás, kihúzott koax mellett. Utána 10-ből 9-szer helyrejön. Másnap kezdi elölről…

A Vodaboxon időnként nekem is megáll a visszanézés. De ma pl. egy „felvett” műsor állt meg a kellős közepén, és sehogy sem tudtam folytatni. A megoldás pedig az lett végül, hogy megnéztem visszanézőből. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#112173) cocka válasza kezo0 (#112172) üzenetére


cocka
veterán

Azt igazából nem is értem, hogy mi a francnak kínál fel már visszanézhető anyagoknál is sorozat vagy sima rögzítést, mivel ami már bekerült a visszanézőbe, annak valószínűleg az elkövetkezendő részei is bekerülnek majd. Így maximum "bookmarkolni" tudod azokat a műsorokat, hogy ne kelljen keresgélni a visszanézős opciót.

De az egész felület rohadtul nem felhasználóbarát, mert mindent nonstop keresgélni kell. Csomó figyelemelterelő baromság van pluszban.

(#112174) pjen válasza cocka (#112173) üzenetére


pjen
félisten

Visszanézni 7 napig lehet, ha jól emlékszem. A felvétel 90 napig él, esetleg valakinek nem mindegy.

(#112175) kisscom581


kisscom581
csendes újonc

Nálunk nem müködik a visszanéző se Cisco boxon se a koan-on. Ezeknél a boxoknál mikor szünik meg a visszanéző funkció?

(#112176) pjen válasza kisscom581 (#112175) üzenetére


pjen
félisten

Valamikor februárban elvileg.Gyári visszaállítást kell nyomni, akkor 1-2 napig megint jó.aqáSajnos kierőszakolják a cserét.

(#112177) jeni válasza Amazonas (#112163) üzenetére


jeni
félisten

hallottam és a "biztonsági úr" is előre mondta mielőtt bárki is kérdezett volna valamit,azzal kezdte a mondókáját ha számlát szeretne befizetni akkor.....

(#112178) kisscom581 válasza pjen (#112176) üzenetére


kisscom581
csendes újonc

Köszönöm a segítséget sajnos nem lett jó

(#112179) gduck válasza pjen (#112176) üzenetére


gduck
addikt

"Sajnos kierőszakolják a cserét."

Miért nem lehet megérteni, hogy nem használhatják idők végéig a UPC rendszerét? Szolgáltató váltás volt, más technikai feltételek vannak! Ez a váltás szükséges velejárója, NEM ERŐSZAKOLÁS! :U Két év eltelt már, szerintem ez nem kis idő az átállásra!

[ Szerkesztve ]

(#112180) pjen válasza gduck (#112179) üzenetére


pjen
félisten

Én megértem, azt nem értem mért nem készültek fel, mért nem tanulmányozták a nézési szokásokat?Hétközben és napközben szinte semmi gond, este és hétvégén össze omlik az egész. Pont ez az két év eltelt és meg sem közelíti a UPC t.

[ Szerkesztve ]

(#112181) Pécsi gyerek


Pécsi gyerek
addikt

Kipróbáltam HDMI-VGA átalakítóval sem megy az egyik pc-men tv-n a Vodafone tv. :(((

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#112182) gregory91 válasza PeL (#112150) üzenetére


gregory91
senior tag

Érdemes olyan időpontot keresni mikor nem sokan vannak azok akik telefonálnak,mondjuk munkaidőben.Nekünk így félórán belül sikerült ügyet intézni(igaz harmadszorra).

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#112183) MadGame


MadGame
senior tag

Sziasztok!
Tud valaki valamit arról, hogy a 8. kerületben miért hasalt el a hálózat? :F

(#112184) gregory91 válasza MadGame (#112183) üzenetére


gregory91
senior tag

Esetleg karbantartás?
Amúgy kellenének a részletek is(melyik része,előzménye,jelenlegi állapot,"szomszéd" véleménye).Így csak tapogatunk a sötétben.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#112185) MadGame válasza gregory91 (#112184) üzenetére


MadGame
senior tag

Nincs karbantartás, Blaha környéke, a szomszédban sincs net, gondolom így az egész házban sem. Sehol nem találok semmi infót.

(#112186) jeni válasza Pécsi gyerek (#112181) üzenetére


jeni
félisten

ehhez kell egy HDMI extraktor ez az olcsóbbik fajta

(#112187) gregory91 válasza MadGame (#112185) üzenetére


gregory91
senior tag

Akkor 1270 lesz a megoldás.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#112189) MiZo1990 válasza gregory91 (#112187) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Napok óta központi hiba van a VTV és a régebbi boxos visszanézővel, tehát Cisco meg Horizon boxon nem szűnt meg.

Az elmúlt napokban háromszor hívtam az ügyfélszolgálatot más-más időpontokban és minden alkalommal 5 percet vártam maximum.

(#112190) woodworm válasza asdf_ (#112188) üzenetére


woodworm
veterán

Arról nem is beszélve, hogy nem csak a szolgáltatók tiltják a sorrend állíthatóságát, hanem a tv gyártók is. Nem kicsit van túlkompenzálva a törvényi előírás.

(#112191) fsdb


fsdb
aktív tag

Nemrég rábeszéltek mobilos előfizetésre, módosult a szerződésem.
Egyszer csak, se vonalas telefon, se net. Felhívtam őket, hogy nézzenek rá.
Cisco modemem van, pedig Connect boxnak kellene lennie, rá kellene dugni.
Kiegyeztünk abban, rendes volt a srác, hogy beállítják a Ciscot, telefont majd valamelyik nap központilag beállítják, adjam vissza a connect boxot 30 napon belül, mert ha van valami, az van nevemen, és megint az lesz beállítva.
El is felejtettem, hogy a Cisco tápja nálam, még elejével elfüstölt , és a connect box tápját kötöttem rá. Nagyon hiányolják majd? Sértetlen, csak nem piszkálnám. Mennyit kérnek érte ha lemarad? Mit kell vele visszavinni?

[ Szerkesztve ]

(#112192) asdf_ válasza woodworm (#112190) üzenetére


asdf_
veterán

A TV szerintem csak kap egy flag-et a ktv szolgáltatótól, hogy állítható-e vagy sem a leküldött csatornalista ésa TV annak megfelelően cselekszik. Talán szlováknak vagy dánnak kell hazudni magad a tv-nek (nyelv: magyar, location: x) és egyből menni fog, ha jól rémlik (viszont ez meg az EPG és a Teletext ékezeteket ronthatja el -ami egyes készülékeknél magyaron eleve rossz- , szóval valami arany középutat kell megtalálni).

[ Szerkesztve ]

(#112193) woodworm válasza asdf_ (#112192) üzenetére


woodworm
veterán

Ha a szolgáltató küldi a tiltás, akkor miért is számítana a nyelv?

(#112194) asdf_ válasza woodworm (#112193) üzenetére


asdf_
veterán

Hopp, jogos.

(#112195) gduck válasza Pécsi gyerek (#112181) üzenetére


gduck
addikt

Milyen videókártyád van? Érdekes, mert nekem egy ilyennel [link] simán működik.

#112186jeni: nem csak hang kellene neki, hanem kép is! :D

[ Szerkesztve ]

(#112196) MadGame válasza gregory91 (#112187) üzenetére


MadGame
senior tag

Köszi, de felesleges, úgysem veszik fel. Már mókolnak vmit, úgy néz ki, most már jó. De azért tájékoztatást nyújthatnának...

(#112197) Pécsi gyerek válasza gduck (#112195) üzenetére


Pécsi gyerek
addikt

Egy g4560- processzor integrált VGA-ját használnám.Egy 82-es tv re van kötve,ugyan ilyen átalakítóval :(

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#112198) szabogabor10 válasza asdf_ (#112188) üzenetére


szabogabor10
veterán

De akkor viszont a samu-LG páros is szarul értelmezi ezt, mert magyar régión az ő tv-iken se lehet sorrendet módosítani. Ami annyira gáz. Mondjuk én eleve nem állítok semmit magyar nyelvre/régióra, szal nem gond, és még ez EPG-vel sincs gond (LG OLED-en).

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#112199) sacaboy


sacaboy
tag

Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni Voda TV box beállításában?
3 napja szívok vele, nem tudja az ügyfélszolgálat működésre bírni a boxot.
Fél óra hosszú a csatorna keresés, lekeresi nagy nehezen a csatornákat, és bizonyos csatornák nem működnek. A következő hibaüzenetet dobja a box, "A kívánt adatfolyam hangolása sikertelen".
Ha visszanézőt indítok mindegyik csatorna megy.
Küldözgetik a frissítést a boxra de nem üzemel.
Valaki járt már így, hogyan oldották meg szerelő nélkül?
Ezek vannak a nagra fülön:
További Beállítások
Rendszerinformáció
PRMV verzió: 1.13.4
PRMA verzió: 1.13.4
IRDSN: 23 4191 9440 59
Init státusz: true
Tanúsitvány neve: Dx1362 VF
Tanúsitvány típusa: NAGRA_PRM_IC
Tanúsitvány biztonságl szintje: 24576
Tanúsitványplatform:NAGRA/4E11/EQR
Tanúsitvány kezelöjének azonosítóla: 19985
:10/09/21 19:03:38
Legutóbbi jogosultsági dátum: 10/09/21 19.03:40
LegutóbbI klépítésl dátum: 10/09/21 19:03:38
Legutóbbl AuthN token-frissítés: 10/09/21 19.03:39
Utols6 OTT kapcsolatok: 10/09/21 19:25:12
AuthNToken: Nem elérhetó

Ez pedig a box infonál:
OUI: 00604c
Márkanév: SAGEMCOM
Típusnév: DCI362-UHD
Hardververzló:1792/131074
Szoftververzló:6.1.8300.09ae(el)/6.1.8300.09830002
Utolsó szoftverfrissítés: Nem elérhetó
Az utolsó szoftverfrissítés állapota: Sikeres
EPG-adatok: V Okt. 10 2021 03:26:40
A háztartás azonosító|a: 304003559
A felhasználól felület verziója: 61.830.8
Szérlaszám:521048001992
Környezet:https://3047.dms-vfp1.ott.kaltura.com/

Az azonosítók nem érdekelnek hogy látszanak.
Eddig legalább a Horizon box ment, de mostmár az sem megy.
Előre is kössz a segítséget.

Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3

(#112200) kisscom581 válasza MiZo1990 (#112189) üzenetére


kisscom581
csendes újonc

Akkor lehet hogy nálunk is ez a gond azért nincs visszanéző?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.