Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113801) blakey válasza modflow (#113800) üzenetére


blakey
titán

192.168.100.1 az elérési út.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#113802) kabelmania27 válasza modflow (#113800) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

192.168.100.1 címen megtudod nézni az értékeket.

(#113803) modflow válasza blakey (#113801) üzenetére


modflow
veterán

Annak ellenére, hogy az van ráírva:
Elérési út: 192.168.0.1?

(#113804) cocka válasza kabelmania27 (#113802) üzenetére


cocka
veterán

Valamelyik nap megtörtént a vezetékes telefon "karbantartása", amiről a népet itt tájékoztatták:

[link]

Nekem natúr modemem van, nincs rajta router mód. Amíg ez a marhaság tartott, addig a 192.168.100.1 sem volt elérhető.

(#113805) modflow válasza kabelmania27 (#113802) üzenetére


modflow
veterán

Fura, de tényleg ott elérem...

(#113806) blakey válasza modflow (#113803) üzenetére


blakey
titán

Bridge módban megváltozik az eléréi út.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#113807) cocka válasza cocka (#113804) üzenetére


cocka
veterán

Különben ez azért érdekes, mert ha eddig bármikor elment a net, simán be tudtam tölteni a modem oldalát, ez volt az első alkalom, hogy ez nem ment.

(#113808) kabelmania27 válasza modflow (#113805) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elvileg a cisco 3925 modem kivételével a 192.168.100.1 cím mindkét módban működik. a 192.168.0.1 csak router módban.
Ezek az értékek rendben vannak. Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.

[ Szerkesztve ]

(#113809) kabelmania27 válasza cocka (#113804) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi az infót, pedig a cisco modemnél szinkronizálás előtt is meglehetett nézni a modem oldalát.

(#113810) modflow válasza kabelmania27 (#113808) üzenetére


modflow
veterán

Oké, megnézem reggel.

Azért ez úgy, hogy hozé nem nyúlok, elég vagány, nem?

(#113811) Hory84


Hory84
tag

Nem akarom elhinni, de úgy tűnik augusztusi bejelentés után de tegnap végre megszűnt a hiba nálam. Írtak sms-t hogy vonali hiba volt, javították. Akinek nem lenne meg, 200mhz alatt valami gebasz volt a jellel, minőség sokszor 0% volt.

(#113815) zozimoto


zozimoto
aktív tag

Hali.
windowson eddig volt a horizon go alklamazás, a tv app megoldható vhogy?

"...az enyémre az van írva hogy sivatagi sas 0.50"

(#113816) ates2 válasza modflow (#113810) üzenetére


ates2
senior tag

elszállt a modem és nem bír vissza csatlakozni,ilyen nálam is volt,aztán reggel mikor forgalmat generáltam rendbe jött,érdekes.

(#113817) Ron Swanson


Ron Swanson
senior tag

Gigabites nethez milyen típusú modemet adnak?

(#113818) cigam


cigam
félisten

Ma kaptam egy SMS-t:

Ugyanakkor a hivatalos "táncrendjükben" ez nem szerepel. Más is kapott hasonló üzenetet (Veszprémben)? Mi lehet ez a "karbantartás"?

---

Az létezik, hogy a kártyával tudom nézni a HD Galaxy4-et, de a Horizon box azt írja rá, hogy nem vagyok előfizetve, az SD verzióban pedig nincs EPG-ke, így a visszanéző sem működik.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#113820) kezo0 válasza kezo0 (#113795) üzenetére


kezo0
addikt

Na, megnéztem, és tényleg: ezeknél a csatornáknál valóban az a helyzet, hogy minden jövőbeli műsort be lehet programozni felvételre, de egyetlen múltbeli műsor sem nézhető vissza, ha nem vetted fel. Érdekes…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113821) Onderon


Onderon
senior tag

Sziasztok, gondolkodom a váltáson, hűségem már rég lejárt. Connect Boxom van modem mode-ban 500mbittel abból a UPC-s időből, amikor még 500mbit volt a max. Jelenleg kábellel desktopon 510mbit Speedtest, laptopon 6-7 méterre a routertől 400-510mbit napszaktól függően. Gondolom akkor 1000mbittel olyan 800-1000 között kellene mozognia, feltéve ha elérhető egyáltalán a maximális sávszél. Félek kicsit az új modemtől is, Connect Box évek óta jól muzsikál, egyszer kellett adaptert cseréltetni hozzá, azóta is fixen hozza amit kell, nincs érzékelhető hiba, kimaradás régen volt. Mediacard-om van, felesleges a médiabox (van helyette több más), magyar adást ezer reklámmal nincsen igényem rögzíteni, meg visszatekerni sem már régóta. Legalább eggyel kevesebb távirányító.

Milyen az új modem a Connect Boxhoz képest? Ha váltok 500ról 1000mbitre mennyire valószínű hogy megbolydul a rendszer és előfordulhatnak problémák? Van belső információja valakinek hamarosan induló akcióról, változásról (a mostani 1000Ft-os havidíjkezdeményt november 21-ig írja a honlap).

Köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#113822) GoodSpeed válasza GoodSpeed (#113779) üzenetére


GoodSpeed
őstag
LOGOUT blog (1)

Új számomra, hogy most már emailben is jelzik, hogy elhárult a hiba. Megjegyzem kicsit késve, szóval nem érdemes az emailre várni, de azért olyan gesztus, ami a fejlődés biztos jelét adja ;)

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#113823) kabelmania27 válasza Onderon (#113821) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Az új modem érzékenyebb a jelre ezért ha megírod, hogy milyenek az értékek meg tudjuk írni, hogy kell-e szakadástól tartanod. Az értékeket a 192.168.100.1 címen (jelszó az eszköz alján) tudod megnézni, haladó beállítások majd hálózat állapota menüpont után letöltés és feltöltés füleknél. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e lakáson belül javítani az értékeken .

(#113824) hhgygy válasza Onderon (#113821) üzenetére


hhgygy
senior tag

Nálam semmi gond nem volt, amikor vagy már egy éve lecserélték az 500-ast 1000-esre. Nekem is 500 körül volt a valós sebesség, most meg fixen 940/40 és ritkán van probléma. Lekopogom.

[ Szerkesztve ]

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#113825) hackeeeee


hackeeeee
Jómunkásember

Eddig minden rendben volt, de októberben nem kaptam számlát.. Feleségemé elkészült, azt ki is fizettük, nekem semmi. Várjam a csodát? Nem szeretnék 2 havot egyben fizetni.. :/

Véleményem szubjektív...

(#113826) Zolik válasza hackeeeee (#113825) üzenetére


Zolik
senior tag

Én ilyenkor - ha na jön a számla - mindig félre teszem azt hogyha egyszerre jön pl egy elszámoló számla akkor ne érjen meglepetés.

'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''

(#113827) GoodSpeed válasza Zolik (#113826) üzenetére


GoodSpeed
őstag
LOGOUT blog (1)

Amúgy szerintem is ez a megoldás, vagy hívni az ügyfélszolgálatot.

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#113828) Carline válasza hackeeeee (#113825) üzenetére


Carline
őstag

Nekem is volt ilyen. Késöbb egymás után pár nap eltéréssel jött az elmaradt számla az új után. Szóval ahogy írták, rakd félre a számla összegét, ha nem akarsz meglepetést.

˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI

(#113829) Apaxp


Apaxp
senior tag

Talán elkezdődik valami?
[link] set top box

[ Szerkesztve ]

Samsung A52s 5g dual sim, Acer E5-573G win10+linux mint

(#113830) d.tiborz válasza Apaxp (#113829) üzenetére


d.tiborz
aktív tag

Egy pár napig/hétig cikkeznek róla. De azután leül mint az iszap.
Szerintem.

(#113831) pjen válasza Apaxp (#113829) üzenetére


pjen
félisten

Valami történhetne, mondjuk a voda lehúzhatná az összes szép új boxát a WC n. Ennél UPC cisco boxa is 100x jobb volt.

(#113832) v.attis


v.attis
őstag

Ez mitől van? Adattörlés, újratelepítés megvolt.
Nincs tv boxom, tehát jelszóval működik a fiókom.
Újratelepítés esetén működik rendesen 1 napig kb.

(#113833) Exian


Exian
őstag

Sziasztok!

Van egy Hitron cgnv4 router a UPC-től (bocsánat, Vodafone, de még bőven UPC időben kaptuk, a menüje is még UPC-s logós).

Szükségem volna arra, hogy tudjam változtatni saját magam a bridge és router módot.

Neten talált kép alapján ezt elvileg meg kellene tudnom csinálni a menüből. Neten talált kép szerint:

A saját routerünk menüjéből viszont ez hiányzik. Csak a UPNP van ott, ahol ennek lennie kellene:

Van rá lehetőség, hogy magam állítsam, vagy csak központilag tudják, telefonon kérve? Az nekem nem nagyon lenne jó, mert a hálózaton, ahol van ez a cucc, próba jelleggel kellene ki-be kapcsolnom a bridge módot, amíg nem áll be élesbe a profibb router, amivel ki akarnánk váltani a szolgáltatói routert.

Szóval Vodánál csak telefonon lehet kérni (lehet egyáltalán?), vagy bele tudják varázsolni kérésre a menübe ezt a gombócot?

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#113834) modflow válasza ates2 (#113816) üzenetére


modflow
veterán

Megint elszállt a modem, reseteltem.
Ekkor normális, hogy pirosan villog?

Ilyenkor ha bridge módban volt, akkor megint hívhatom az ügyfélszolgálatot, hogy kapcsolja ki a wifit? :F

[ Szerkesztve ]

(#113835) modflow válasza modflow (#113834) üzenetére


modflow
veterán

A padon a bejövő koaxon ilyen elosztó van:

(#113836) modflow válasza modflow (#113834) üzenetére


modflow
veterán

Fa@xom a Vodafone-ba, mire mindennel szenvedek, denyögik, hogy egész városban nincs net....
Még jó, hogy reseteltem és később ha végre jó lenne a hálózat, újra hívhatom, hogy tegyék át bridge módba... :W

(#113837) Csabex válasza Apaxp (#113829) üzenetére


Csabex
őstag

Na fene...

"illetve azt, hogy amikor a szolgáltató munkatársa a hiba elhárítására a megbeszélt időpontban előzetes jelzés nélkül nem jelent meg, az ügyfélszolgálat csak közel három héttel későbbi időpontra vállalta a kiszállást."

Ezek szerint akkor nem voltam egyedül evvel a dologgal, vagy pont az én esetem a példa? :DDD

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#113838) Intruder2k5 válasza Csabex (#113837) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ugyan már, mindennapos történet...

(#113839) xcvbn


xcvbn
csendes újonc

Ha WT1807-es hibát ír a tv.vodafone.hu lejátszás helyett, az azt jelenti, hogy az én oldalamon van a hiba? Ha igen, mit tudok tenni ellene? (Windows 10, Chrome, HDCP-képes monitor és kártya, HDMI-kábel)

Android telefonon működik, de minek. Van, akinek PC-n megy?

(#113840) thomasrc


thomasrc
tag

Modem témakörben lenne egy kérdésem.

Nálatok a Pre RS Errors oszlopban milyen értékeket ír a modem?

Ez két nap termése nálam:

CH7465VF modem.

Az előző Connect Box-os modemnél is milliárdos nagyságrendű volt a hibák aránya, de ez 2 nap alatt háromszor akkora értéket ír, mint amennyit a Connect Box egy hét alatt szokott.

Tudom, hogy elvi szinten nem hiba, mert arányaiban alacsony a Post RS Errors, de ekkora nagyságrendű hibás bit tényleg normálisnak számít egy távközlési hálózatban?

Ui.: Az lemaradt, hogy nem tapasztalok hibát, packet lossot sem, pusztán szakmai kíváncsiságból kérdezem, hogy ez mennyire számít normálisnak.

[ Szerkesztve ]

(#113841) kabelmania27 válasza modflow (#113835) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi a képet, ez egy jófajta elosztó, jól van bekötve az elosztó amennyiben a fekete kábel a bejövő. Ellenőrizd le, hogy az osztónál és a modemnél lévő F csatlakozók nincsenek-e kilazulva.
Azért kaptál 8dB tap osztót mert erős a bejövő jel, lehet közel vagy az erősítőhöz.
Lehet központi probléma miatt tapasztalsz szakadást de az is lehet, hogy cserélni kellene a modem adapterét vagy a modemet ezért ha nem javul érdemes bejelenti a hibát.

[ Szerkesztve ]

(#113842) kabelmania27 válasza thomasrc (#113840) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ez nem vészes, az a lényeg, hogy a javíthatatlan kevesebb legyen, lehet ez a tipus érzékenyebb a jelre mint a korábbi.

(#113843) modflow válasza kabelmania27 (#113841) üzenetére


modflow
veterán

Köszi, elvileg központi hiba volt.
Csak az a baj, hogy utána nem állt magától helyre...
Még úgy se, hogy többször újraindítottam a routeremet.
Mindig azt jelezte, internet leválasztva.
A modemhez meg már nem merek nyúlni, mert teljesen misztikus, hogy mikor és mitől feleződik a sebesség... :F

Ilyenkor a modemmel mit kellene tennem?
a.) Kihúzni 1 percre a konnektorból?
b.) Újraindítani szoftveres úton? (de hogy?)
c.) Resetelni a hátsó gombbal?

(#113844) kabelmania27 válasza modflow (#113843) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Áramtalanítsd két-három percre a modemet utána kapcsold vissza.

[ Szerkesztve ]

(#113845) modflow válasza kabelmania27 (#113844) üzenetére


modflow
veterán

Köszi!

(#113846) kezo0 válasza Exian (#113833) üzenetére


kezo0
addikt

Valószínűleg IPv6-on vagy, ezért nem jelenik meg a HGW menüjében a modem módra váltás lehetősége. Fel kell hívni az ügyfélszolgálatot, hogy tegyenek át IPv4-re, elvileg ezt követően már látni fogod a menüben a hiányzó kapcsolót.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113847) erahurka


erahurka
félisten

Magától megoldódott a netrádiós para... Valamit az óraátállítás kavarhatott be vagy nem tudom. De nem értem mitől javult meg.

(#113848) Menotti válasza Csabex (#113837) üzenetére


Menotti
aktív tag

A technikusokat kiszervezték új cégekbe...aki teheti menekül,kevesen vannak..+ ha azt jelented hibára,hogy kikötődött a cipőfűződ,akkor azt is felveszik hibára..,rengeteg a feleslegesen felvett hibacím

(#113850) patrikcoc válasza cocka (#113770) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

Csodás… Akkor itt se sokkal jobb a helyzet ezek szerint. Igazából amiket eddig itt olvastam mindenki isteníti az OTT-t hogy még a kábeles diginél is jobb (igaz, azt se láttam soha mert itt csak T IPTV van meg ugye a voda, de a T-s HD eléggé 720p hatást kelt annak ellenére hogy 1080, meg azt sem értem hogy 10Mbit bitrátával miért kockázza szét magát gyors jeleneteknél, ilyen szempontból milyen itt a helyzet OTT-n?). Maga a stream (tehát nem a visszatekerés) mennyire stabil? Azzal van probléma? Engem nem érdekelnek az appok meg az okos funkciók, csak az hogy stabilan menjen az élő adás, és jó minőségben. Hangra volnék még kíváncsi, T-nél 64kb/s bitrátával tolják mindenhol a DD kivételével, ami sajnos hallatszik is.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.