Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113501) thomasrc válasza kabelmania27 (#113474) üzenetére


thomasrc
tag

Köszi, próbálkozom. :R

A koaxot egyébként tavaly húzta át egy technikus, mert a Vodafone kiadta nekik munkába. A hármas elosztó és a 6 dB-es csillapító pedig kb. egy hónappal ezelőtt került be, miután megszűntették nálunk az analóg TV adást és előfizettünk a digitálisra (plusz a 300 helyett 500-as netre, ami ezen a környéken a legnagyobb csomag). Akkor a technikus mért jelszinteket is és ellenőrizte a kábelezést is, tehát elvi szinten egy év alatt duplán is át lett nézve az egész, így szerintem nem szabadna, hogy szerelési hiányosság legyen a dolog mögött. A csatlakozókat leellenőriztem a javaslatod alapján, szerintem azok meg vannak húzva rendesen.

(#113502) gregory91 válasza LouiS22 (#113494) üzenetére


gregory91
senior tag

Békéltető testület vagy fogyasztóvédelem ami szóba jöhet.

"Egyébként ilyesmikkel nem is feltétlenül a felügyeleti szervet, hanem az országgyűlési képviselődet érdemes bszogatni. Elvégre téged (is) képvisel (papíron)."
Üres ígérgetés
"Meg egyébként is választási év közeleg."
Így meg aztán pláne.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#113503) gregory91 válasza Csabi1984 (#113437) üzenetére


gregory91
senior tag

Netkábel kihúz,box áramtalanít visszadug.Némi késéssel netkábel visszadug.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#113504) gduck válasza #40047616 (#113488) üzenetére


gduck
addikt

Erre ;) [link]

(#113505) Biqci


Biqci
aktív tag

Sziasztok!
Van egy gondom, de azt sem tudom, hogy jó topikban vagyok-e. Szóval, új lakásba költöztem és a Voda-t választottam, mint net szolgáltatás. Nincs semmi baj magával a szolgáltatással, csak annyi, hogy a tabletem nem látja a wifimet. Minden cuccom látja és tud csatlakozni, egy régi Elitebook, két telóm, de egy viszonylag jó üzleti tablet, Dell Venue 11Pro pedig nem. Hol kellene keresgélni a gondot elhárítani? Van esetleg tippetek?

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#113506) Intruder2k5 válasza Biqci (#113505) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Üdv!

Pont ma is volt szó hasonlóról. [link]

(#113507) Biqci válasza Intruder2k5 (#113506) üzenetére


Biqci
aktív tag

Ó bakker, eszembe sem jutott utánanézni. Azt hittem, valami egyedi eset ami nekem van.
Köszi, megpróbálom :R

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#113508) Biqci válasza Intruder2k5 (#113506) üzenetére


Biqci
aktív tag

Szóval állítgattam mindenhová, de így sem látja a hálózatot. Sőt, hamár itt vagyok, beállítottam a vendég hálózatot is, de azt sem látja. Valami mást nem kell állítani, elég lenne elméletileg csak a csatornát átállítani?

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#113509) Inhouse válasza Biqci (#113507) üzenetére


Inhouse
őstag

Esetleg ha ugyanaz a neve a 2,4GHz-es és az 5GHz-es Wifinek, és a tablet csak 2,4GHz-et tud, akkor ideiglenesen kikapcsolni az 5GHz-eset, majd kapcsolódni a tablettel, aztán visszakapcsolni az 5GHz-es részt is. A klímánál csak ez segített.

Üdv Inhouse

(#113510) #40047616 válasza gduck (#113504) üzenetére


#40047616
törölt tag

Hát ha lenne voda fiókom belépnék. Holnap megpróbálok regisztrálni. Kiváncsi leszek ez megoldja e a gondom. Nem tartom valószínűnek.

[ Szerkesztve ]

(#113511) kezo0


kezo0
addikt

Vodafone box update: a mai napon rögzített műsorokban csak vakon lehet tekerni, mert nem jelenik meg tekeréskor a szokásos kisméretű betekintőablak. Igazán megbízható ez a rendszer. Megbízhatóan meglep minden egyes napon valamivel, ami máshogy van, mint addig. Ez persze kevésbé lenne probléma, ha a változás nem visszalépés lenne a korábbi működéshez képest. ;]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113512) Biqci válasza Inhouse (#113509) üzenetére


Biqci
aktív tag

Hol tudom kikapcsolni az 5GHz-es wifit, mert nem igazán találom :)

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#113513) quint válasza kezo0 (#113511) üzenetére


quint
aktív tag

"ha a változás nem visszalépés lenne a korábbi működéshez képest"
Próbáltam elképzelni a mai állapothoz viszonyított visszalépést, de nem ment.

(#113514) gduck válasza kezo0 (#113511) üzenetére


gduck
addikt

Ez olyan havonta előjövő hibajelenség, 1-2 napon belül szokták megoldani. :(

(#113515) Inhouse válasza Biqci (#113512) üzenetére


Inhouse
őstag

A routeredben, amire csatlakoznál Wifin keresztül.
Ez az egész akkor lehet megoldás, ha:
- a routered mindkét sávon üzemel
- mindkét sávon ugyanaz az SSID
- a tablet csak a 2,4GHz-es sávot tudja
- tényleg ez okozz a bajt
Az utolsó csak akkor derül ki, ha kipróbálod, de ehhez az első 3 feltételnek teljesülnie kell.

Üdv Inhouse

(#113516) Csabi1984 válasza kezo0 (#113471) üzenetére


Csabi1984
addikt

Biztos csatornákat bányászik az eszköz :D

(#113517) Csabi1984 válasza gregory91 (#113503) üzenetére


Csabi1984
addikt

Ok legközelebb kipróbálom :), köszi!

(#113518) Biqci válasza Inhouse (#113515) üzenetére


Biqci
aktív tag

Igen, az stimmel, hogy a router beállításokban, de ott nem találom, hogy lehet akár valamelyik sávot lekapcsolni. A router mind a két sávon üzemel, de annyit tudtam csinálni, hogy szétválasztottam az SSID-t, de ahogy írtam, nem tudom hol lehet lekapcsolni, csak a komplett wifit tudom...

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#113519) cocka válasza kezo0 (#113511) üzenetére


cocka
veterán

Ezt egyébként nagyon sok szoftveres és hardveres lejátszó sem tudja. Ez nem alapfunkció. Más örül, ha fel tud venni és tekerhet. Te meg a bélyegképeket hiányolod, hogy tudd hova kell csavarni. LOL Még a sokak által istenített Kodi és CoreELEC sem tud ilyet vagy legalábbis plugin nélkül biztosan nem tudja.

(#113520) crey


crey
MODERÁTOR

/VENTILLATION ON

Sziasztok,

Ha esetleg van köztetek mártír Vodafone alkalmazott, és már unja a mindennapjait, az olvassa végig ezt a kis szösszenetet, majd jelentkezzék nálam, mert én kb. a Lechner Ödön fasorba készülök kanna benzinnel...

Kb. 4 napja kezdtem telefonálni, mert a hétvégén költöztünk A-ból B-be, és szerettem vola a vonalas szolgáltatásaimat (internet, TV) egy címről a másik címre költöztetni.

Az új lakásban ahova költözünk is Voda előfizetés volt eddig, szóval úgy gondoltam én kis naív, hogy ez kb. egy három perces ujjmozdulat lesz valakinek, összekattintják, a kábel a helyén, egy-két nap alatt Józsi visszaroutol nekem ide netet, boldogságosság... meglesz.

Jaj... 2021-ben egy modern magyar szolgáltatónál?... Vagy a UK benzinválsága már a magyar leányra is kihat?

Kezdem az elején: kisvállalkozói előfizetésem van, avi 45k-t hagyok ott a Vodánál mobilra meg internet+TV kombóra átlagosan, ez egy mobil és egy internet+TV előfizetés.

Hívtam őket Szerdán, estefelé... 30 perc zenebona, semmi válasz. Jól van, eldöntöttem bemegyek a Duna Plazaban lévő üzletbe.

Csütörtök reggel nyitás után 20 perccel érkezem, gyakorlatilag 15 ember várakozik, a biztonsági őr közli velem, hogy ezt a problémát telefonon el tudom intézni, különben 1,5 óra minimum a várakozás. Már aznap 3x hívom a 1270-et, még kétszer a 1788-at, ezek egyenként legalább 30 perces hívások, mert végighallgatom a klimpírozást, majd elmondom panaszom, a kolléga / ina közli velem hogy nem tud segíteni, mert Ő csak lakossági ügyfelekkel foglalkozik (tök jó hogy kifjezetten üzleti ügyfél menüből kapcsoltattam magam), majd bájosan egytől egyig közli velem mindegyik, hogy kapcsolja a társosztályt, aki tud velem foglalkozni. Ha hiszitek, ha nem, itt 20-25 percnyi semmittevés után vagy én bontok vonalat, vagy visszadob egy másik lakossági ügyintézőhöz(!) majd a sztori kezdődik előről. A negyedik ilyen után visszahívási kérelmet rögzíttetek be.

Megunom, épp a lakással is matatnom kell (pénteken költözünk), de miután egész nap nem érkezik visszahívás, azért csak elkezdek telefonálgatni, hogy tán jó lenne ha valaki a "kiemelt ügyféllel" foglalkozna... az eredmény ugyan ez, nem kicsit vagyok már paprikás hangulatban. Második visszahívási kérelmet rögzíttetek be.

Eljő a péntek, lakást átpakoljuk, délután már van egy kis időm arra hogy újra telefonáljak. Megint legalább 6-8 ügyintézővel beszélek a négy hívás alatt, a 6. után (pedig ügyintézővel nagyon nem szokásom, mert nem tehet róla) káromkodok, anyázok, és a magyar nyelv legcifrább kifejezéseit használom, folyamatosan. Az eredmény ugyan az, hiába mondom nekik el, hogy hiába kapcsol át, kurvára nem lesz senki azon a melléken ahova kapcsol, mert szar az egész rendszerük úgy ahogy van. Három napja küzdök, mint malac a jégen. Van aki csak bepróbálkozik, hogy márpedig tud egy rövidebb utat, és majd nekem jó lesz... Nem, nem lett jobb.

Ma úgy döntöttem hogy a Dunakeszi Auchanban próbálok szerencsét, ahol egy srác próbált segíteni nekem... De jelezte hogy 1,5 hete küzd egy lakossági költöztetéssel is, mert szar a rendszerük, és nem tudja megoldani... Az mondom igen ba....ameg.

Ülök 20 percet, nézünk egymásra, majdnem eljut a végére, amikor kivágja a rendszer. Továbbra sem tudom elindítani a szolgáltatás költöztetést. Hétfőtől nekem szükségem lenne a vonalas internetemre, mert mobilnetről nem igazán tudok dolgozni.

A szolgáltató szarik a fejemre, a UPC - Vodafone összeborulás óta az ügyfélszolgálat használhatatlan (mind a kettő), az meg közröhej, hogy nem tudok egy szolgáltatás költözést nem hogy elindítani négy nap alatt, hanem legalább a kérést bejegyeztetni.

Kedves Vodafone, a hűségem lejár a November 29-el, a szomszéd házban meg van Digi jelentősen olcsóbban... hátha ide is áthúzzák a kanócot ;)

A Red Infinity mobil csomagom hűsége is lejár lassan, a T-nél meg hasonlóan jó csomagok vannak, jelentősen jobb szolgáltatás mellett, és ha anyósomat látogatom vidéken, akkor még térerőm is lesz... Szóval egy okot mondjon nekem egy Vodafone alkalmazott arra, hogy miért is maradjak ennél a tetves szolgáltatónál.

Köszi :)

/VENTILLATION OFF

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#113521) kezo0 válasza cocka (#113519) üzenetére


kezo0
addikt

A UPC összes korábbi boxán teljes képernyőn lehetett nézni a gyorsan mozgó képet tekerés közben, és eddig a Vodafone boxon is volt legalább ez a mozgó bélyegképes megoldás, csak ma tűnt el – ami nyilvánvalóan egy (újabb, nálam eddig nem jelentkezett) bug. Ha műsort rögzítek a tévére kötött HDD-re, annak visszajátszásakor is van mozgókép az anyagban történő előre-hátra tekerés közben.
Én úgy gondolom, hogy ez egy alapfunkció, szóval inkább azok az eszközök és megoldások bééénák, amelyek ezt nem tudják. ;)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113522) cocka válasza kezo0 (#113521) üzenetére


cocka
veterán

Ja hát a teljes képernyős tekerést eddig is tudta szinte minden asztali lejátszó, de én most kifejezetten az alsó bélyegképes megjelenítésre gondoltam.

(#113523) kezo0 válasza cocka (#113522) üzenetére


kezo0
addikt

OK, de a nyomorult Vodabox csak ezt a bélyegképes megoldást tudta, és most már azt sem! :D

(Ami a teljes képernyős tekerést illeti, kicsit azért visszasírom a VHS-korszakot… ;])

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113524) erahurka válasza cocka (#113522) üzenetére


erahurka
félisten

Ha eddig tudta akkor miért kell védeni a Vodát meg a boxot, hogy ezt sok más lejátszó se tudja? :F

[ Szerkesztve ]

(#113526) Adams84 válasza #40047616 (#113510) üzenetére


Adams84
tag

Nekem ugyanez volt a problémám (kiléptetett a Voda TV app és nem engedett vissza se felhasználó névvel, se QR kóddal).
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, először elindítottak egy MyVodafone jelszó cserét, illetve küldtek a box-ra egy központi frissítést, ami azonnal megoldotta a problémát. Simán beengedett QR kóddal…
Mindezek előtt érdemes lehet megpróbálni törölni az érintett eszközt (nekem sajnos ez sem működött, mert hiába mutatta sikeresnek az eszköz törlést a rendszer, sajnos a valóságban nem törlődött az eszköz).

[ Szerkesztve ]

(#113527) Inhouse válasza crey (#113520) üzenetére


Inhouse
őstag

Kb ez van, de van egy rossz hírem, a Diginél jó az ár/érték arány, viszont az ügyfélszolgálat "működőképességét" tőlük importálta a Voda.
Elképesztő egyébként, hogy EU, meg 2021 és gyakorlatilag a fogyasztókkal ezt minden következmény nélkül megtehetik. Brüsszelben foglalkozhatnának ilyen nekik piszlicsáré, de talán sok másnál hasznosabb nekünk dologgal is, ha már mindenre ennyire rálátnak.

Üdv Inhouse

(#113528) erahurka válasza Csubakkka (#113525) üzenetére


erahurka
félisten

Majd kiszámolnak neked is annyi kötbért, hogy egy évig nem kell számlát fizetni. Utána meg majd ők hívnak ha valami hibát észlelnek :C

Én se tudtam őket elérni múltkor mikor lehalt a szolgáltatás... Nevetséges az egész. Kirúgták a UPC-s ügyfélszolgálatot és a nem tudom hány millió vezetékes előfizető panaszait is a mobilos csapat intézi? 200 IQ...

(#113529) erahurka válasza Inhouse (#113527) üzenetére


erahurka
félisten

Őket jobban érdekli hány centi az uborka meg hogy ne legyenek magányosak a sertések a kamionokon....

(#113530) #40047616 válasza Adams84 (#113526) üzenetére


#40047616
törölt tag

Ugyanez hogy hiába törlöm az eszközt, sikeresnek írja de mégis ott marad. Nincs myvoda fiókom. Megpróbálok regisztrálni egyet.

(#113531) hhgygy válasza kezo0 (#113523) üzenetére


hhgygy
senior tag

A bélyegképes tekerés inkább hol megy, hol nem, tapasztalataink szerint, tök random.

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#113532) Adams84 válasza #40047616 (#113530) üzenetére


Adams84
tag

Nekem a MyVodafone webes fiókban sem működött az eszköztörlés ... Persze nem árt, ha van ilyen regisztrációd is :DD Az ügyfélszolgálatos kisasszony telefonon azt mondta nekem, hogy minden bizonnyal a legutóbbi Voda box frissítésnél valami "beragadhatott" :D Ha MyVodafone profilon keresztül sem tudod törölni az eszközt, akkor a 1270 maradt ... :U :) (Este tíz után általában már belátható időn belül felveszik a telefont, nekem csak 2 percet kellett várakozni.)

[ Szerkesztve ]

(#113533) edeleny


edeleny
őstag

Új CI modult, másik CI modult mennyi idő kérni?
Ha bemegyek az ugyfelszolgálatra ott tudnak adni?

Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.

(#113534) gduck válasza cocka (#113519) üzenetére


gduck
addikt

LOL! Ez a "nagyszerű" fejlesztés, ami szerinted prémium kategória, csak "helyettesíti" az ősidők óta, még a videomagnók által is tudott ALAP funkciót: KÉP MUTATÁSA TEKERÉS KÖZBEN!

Francnak se kellene ez a bélyegkép vacak, mutatná inkább tekerés közben a képet! :W :W

Ráadásul a VTV box TUDJA a bélyegképet, csak BUGOS! De akkor ezek szerint nekünk örülni kellene, hogy egyáltalán van ilyen :W .

Hát ne haragudj, de ettől a véleménytől eldobtam az agyam! :R

[ Szerkesztve ]

(#113535) kabelmania27 válasza crey (#113520) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Telefonos ügyfélszolgálatnál érdemes többet várni, mert előbb-utóbb felszokták venni. Esetleg írj az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com e-mail címre vagy a vodafone oldalon bejelenteni a költöztetést, amennyiben van my vodafone felhasználó fiókod akkor elvileg ott is tudod kérni az áthelyezést.

[ Szerkesztve ]

(#113536) moonster


moonster
tag

Sziasztok!
Visszaolvasgattam, de nem találtam megoldást.
Ha nem vagyok otthon, akkor a Qr kódos azonosítással nem lehetséges belépni a VodafoneTV alkalmazásba.
A weboldal azt írja, hogy a My Vodafone profiladataim (email, jelszó) alkalmasak a bejelentkezésre, de folyton MA122 (Sikertelen bejelentkezés) hibát dob.
Valaki tudja ezt használni vagy BUG-os?
Egyáltalán miért dobál ki időközönként az app?
Köszi és bocs, ha volt már.

- Errare humanum est -

(#113537) Faterkam


Faterkam
addikt

Sziasztok!

PC-ről szeretném nézni a tv.vodafone.hu oldalt, login, jelszó ok, de ezt írja ki:
Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)

A fiókomból töröltem mindenkit, de csak App-ból lehet belépni. Gépről sehogy. Eddig ment, de törlés után nem :(

[ Szerkesztve ]

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#113538) #40047616 válasza Adams84 (#113532) üzenetére


#40047616
törölt tag

Beléptem de az én mobilom nem is volt a hozzáadott eszközök között csak páromé. Töröltem és azóta már elfogadja az enyémet is újra. Köszönöm a segítségedet és gduck-nak is!

[ Szerkesztve ]

(#113539) modflow


modflow
veterán

Kedden élesedik a Vodafone vezetékes hálózattól, TV + net.
A modemen valami csodatorony.
Lenne pár kérdésem:
1. Milyen linken érhető el a modem és admin/admin az alapjelszó?
2. Alapból úgy lesz beállítva, hogy modem + Wifi módban lesz? Érdemes így használni? Vagy csak modemként?

(#113540) MadMancs válasza modflow (#113539) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem egészen értem milyen toronyról beszélsz.

Belépési cím modemen szerepel, belépési jelszó (minden HGW-n más és más) megint rajta van.
Alap esetben ROUTER módban van. Modem módban nincs wifi.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#113541) cocka válasza erahurka (#113524) üzenetére


cocka
veterán

:DD És ezt pont nekem írod? Jó vicc. Olvass vissza pár hsz.-t tőlem, aztán meglátod mennyire "védem" a vodát.

(#113542) cocka válasza gduck (#113534) üzenetére


cocka
veterán

Olvass már vissza! Azt írtam hogy a teljes képernyős tekerés valóban alapfunkció, a bélyegképes nem.

(#113543) cocka válasza MadMancs (#113540) üzenetére


cocka
veterán

Feltehetően a gigabitest hívja toronynak. A régi modemekhez képest simán az. :D

(#113544) Gubek-Einste válasza cocka (#113543) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

A fekete CBN is elég torony formájú.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#113545) modflow válasza MadMancs (#113540) üzenetére


modflow
veterán

Erről:

(#113546) kezo0


kezo0
addikt

Meg is alkottam egy új szót: WIFI-TORONY! :DD

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#113547) Toth_Jani válasza kezo0 (#113546) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Akkor ezen túl ez legyen a WIFI-Torony, (WT) a fehér meg a CB (Connect Box) ?? :)

[ Szerkesztve ]

(#113548) erahurka válasza modflow (#113545) üzenetére


erahurka
félisten

Mi ez, a monolit az Űrodüsszeiából?

(#113549) modflow válasza kezo0 (#113546) üzenetére


modflow
veterán

El kell keserítselek, már van ilyen szó. :(
[Wifi tower]

(#113550) modflow válasza erahurka (#113548) üzenetére


modflow
veterán

Az. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.