Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Golf 7 GTI ~116e km-nél. Akad némi kokszosodás a szelepeken, igaz nem ismertek a használat körülményei:
[YT_Alert - JMTec_Fahrzeugtechnik]Augusztus elején viszem a sráchoz a Cuprát, hátha tud vele valamit kezdeni, a legutóbbi mágnes-mágnesszelep csere javított a helyzeten, de a probléma még mindig fennáll, meglátjuk mit mond majd.
-
biksz
újonc
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok, abban szeretném kérni a segítségeteket.
Kinéztem egy 2017-es évjáratú VW Transporter T6 2.0TDI 150LE-s autót 220.000 km-el DSG váltóval szerelve.
Írnátok tapasztalatokat, véleményeket ezzel a motorral és váltóval kapcsolatban?
Köszönöm a segítséget! -
grizlisandor
veterán
válasz rasotamas #209609 üzenetére
Én sima tárcsa + ATE Ceramic betét kombót raknék fel, a kevesebb fékpor és a jobban adagolható fék miatt, powerdisc tulajként.
Mondanám a magas széntartalmú TRW tárcsákat + TRW DTEC betét kombót, de magas széntartalmú tárcsát már nem gyártják.
Kimentem a kocsihoz és megnéztem, félig-meddig látszódnak a gyári számai a betéteknek, ATE keresővel összenézve be tudnám azonosítani pontosan őket. Nézd meg, hátha látszódik nálad is a betétek cikkszámai.
-
bul07
nagyúr
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
-
bul07
nagyúr
válasz bul07 #209658 üzenetére
Aki nem nézné meg és hogy kereshető legyen
MULTITRONIC váltó , cvt automata váltó680e Ft a videóban látható javítás karbantartás, lamellákat cseréltek és karbantartás szűrők cseréje
Sose szabad vontatni, csak tréler
Váltó átmosás nem jó semmire
200-300e Km között kb bármikkor előjöhet ez, tervezhető költség[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #209655 üzenetére
A csere érdemességéröl konkrétan nem beszél, csak hogy 80-90-nél már volt az autón cserélve, mert nyáron nem tette a dolgát rendesen, ezért cserélték az autón.
Meglátjuk, az eddig cserélt dolgok/hatásuk ismeretében (Barcsikhoz hasonlóan) Ö is elsönek a vezérlést említette, hogy mivel a mágnesek valamit javítottak a helyzeten ezért szerinte is gyanús, hogy maga a láncnál lehet kezdödö nyúlás, amit még hellyel-közzel tud "kompenzálni" a vez.tengely állítással a motor, de nem folyamatosan.
Majd megkérdem, hogy erröl is tervez-e videót csinálni, nem lepne meg, ha készülne, nem túl sablonos hibáról van már szó.
-
nrb263
tag
válasz grizlisandor #209656 üzenetére
Hali énis e 2 között gondolkozok épp...
Ate sima tárcsa + ceramic betét vagy
Trw high carbon tárcsa (DF4027) + trw dtec betét.
Szerinted?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rasotamas #209659 üzenetére
Megnéztem, a hátsó tárcsák és a betét is kiváló állapotban vannak, szerintem nem sokkal vásárlás előtt lehetett cserélve. Textar van benne, és valóban a kisebbik nem szellőztetett tárcsa. Volt is az egyik féknyereg cserélve mielőtt vettem, de nem tudtam, hogy lett tárcsa és betét is cserélve, anyira nem néztem meg a számlát.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
nomic
aktív tag
válasz yodamester10 #209668 üzenetére
nem az enyém az autó, nekem meg még sose volt szükségem lakatosra, nem tudom mennyibe mennek az ilyen dolgok.
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
macilaci78
nagyúr
válasz nomic #209667 üzenetére
Az attól függ, mi van még benne a fél millában. Ha felemelte, alánézett, az ajtókat, dobbetéteket is megnézte és minden is rozsdás, ami a kilincs vonala alatt van, plusz a fényezés, bruttó, számlás ár, akkor okés lehet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nomic
aktív tag
válasz macilaci78 #209671 üzenetére
Nem emelte fel. Ránézésre, és "tapogatásra" adta ezt az árat.
Komplett, bontott alkatrész csere ilyenkor szóba jöhet? Vagy ilyen formán "áttétes" a rohadás?
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
grizlisandor
veterán
válasz nrb263 #209665 üzenetére
ATE fékkel nem lő mellé az ember, az autószerelő akihez hordom az autót, múltkor kérdeztem fék ügyileg, minimum Textar féket rak fel, amúgy TRW és főleg ATE.
ATE fék van a kocsimon és elégedett vagyok vele, de a TRW high carbon + DTEC kombó se rossz, elismerően nyilatkozott a szerelő ezekről.
-
boti19871125
csendes tag
válasz grizlisandor #209674 üzenetére
ATE tárcsa (nem powerdisc)+ ATE betét (nem ceramic) nagyon jó párosítás
-
#214
aktív tag
válasz macilaci78 #209673 üzenetére
Ránézésre a két kép az bal-jobb első sárvédő alja és küszöbök eleje. Az 1-es Fabianak ez gyenge pontja, főleg, ha nincs rendszeresen kitakarítva a dobbetét mögött. Szerintem az 500 ezer a legrosszabb eset, ha megemelés, vágás után még kiderülnek további javítandó dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
2ofthem
aktív tag
Sziasztok! Kérlek segítsetek. Az alany egy 2011 B7 Passat Variant 2.0 cr tdi 140 le 6-os dsg-vel. 18-as felnivel vettem nem megfelelő gumimérettel (225/50) januárban. Márciusban kapott helyette egy Hankook Kinergy 4S2 205/55 R16-ot teljesen új felnikkel. Úgy éreztem hogy ha egyenesen tartom a kormányt akkor picit balra húz az autó. Áprilisban lengőkar szilent, toronycsapágy készlet, toronyszilent és futóműállítás. A húzás akkor úgy tűnt megszűnt, viszont egy idő után úgy éreztem remeg a kormány a kezemben bizonyos sebességeknél viszont nem mindig. Először nagyobb sebességnél jelentkezett ( 140 km/h-tól egyre jobban ) majd megpróbáltuk kicserélni az első kerekeket és a hátsókat illetve újra centíroztuk a kerekeket, viszont nem oldódott meg a probléma, annyi változás történt hogy most 50 km/h és 80 km/h-nál érezhető jobban a rázás. A szerelőm azt mondta centírozásnál mintha valami deformitás látszana az új gumiknál, valószínűleg ez lesz a gond. Vettem helyette erősített nyári gumikat ( Kumho Ecsta XL HS52 205/55 R16 ) viszont nem oldódott meg a probléma. Megfigyeltem továbbá hogy álló helyzetben ha tekerem a kormányt előfordul hogy darabos a mozgása ( nem minden alkalommal ) illetve a rázás rossz úton jobban érezhető. A gumicsere után két hibakódot kaptam, az egyik a tire pressure alarm a másik pedig ELV (electronic steering column lock) control unit - J764. Kitöröltem a hibakódokat, nem jöttek vissza.
Mi okozhatja a rázást a fentiek ismeretében? Esetleg kormánymű specialista műhelyt lenne érdemes felkeresni vagy inkább máshol kell keresni a bajt?
Köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
Adblue-t túl lehet tölteni?
Mire kell figyelni? (Mk7 golf, 2.0 tdi)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
#214
aktív tag
válasz macilaci78 #209680 üzenetére
Abszolút nem mindegy. A látható hibák anyagköltsége nem tűnik veszélyesnek, elég lehet egy-egy sárvédő alja [link] és egy-egy külső küszöb [link], de ügyes lakatos ezt a pár centit akár le is hajtja. Kérdés, hogy milyen a belső küszöb, taposó, amik már nem csak látvány célt szolgálnak. Az meg úgy is csak rendes átvizsgálás vagy elkezdés után derül ki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #209681 üzenetére
Annyi megy bele amekkora tartály van benne (ha jól rémlik nekünk 13 vagy 16 literes volt a Skodában). Inkább arra figyelj, hogy nehogy a fényezésre fröccsenjen töltögetés közben, mert erősen korrozív anyag.
#nincsbennetarcsi
-
csabi10
senior tag
Sziasztok! Ma cserélnem kellett akkumulátort Octavia 2018 1.6 crtdi-ben, Banner running bull efb aksit kapott. Kérdés az lenne, hogy kell-e programozni az autót?
-
grizlisandor
veterán
válasz boti19871125 #209675 üzenetére
Igen, így döntsön az ember!
(#209687) csabi10:
A cserét követően célszerű feltanítani (VCDS). -
csabi10
senior tag
válasz grizlisandor #209688 üzenetére
VCDS nekem nincs. Valaki esetleg itt Érden?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 2ofthem #209683 üzenetére
Szerintem ez okozza, vagy még valami gömbfej is ki lesz kopva. Nézess meg a teljes első futóművet, cseréljenek ki mindent, ami kopott, utána 1 geometria, és nem húzhat semerre, főleg hogy ez a kormánmű szélnek és útdőlésnek is ellen tart egy bizonyos fokig. Arra kell ügyelni, hogy a geometria előtt jelen legyen a kormány a kormányoszlophoz képest. Ha csak 1 foggal van rosszul feltéve, mindig húzni fog oldalra a fent említett funkció miatt.
-
Lacess
tag
válasz ArthurShelby #209681 üzenetére
Sajnos igen.
Én akkor, és annyit töltenék bele, amikor és amennyit kér. Az a biztos.
Időben fog szólni, nem kell majd miatta "kapkodni".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
daniel2121
senior tag
válasz nomic #209667 üzenetére
Na figyelj,ebből a két képből nem lehet árajánlatot adni. Sajna Fabia betegség,de más típusoknál is gyakori. A sàrvédő elméletileg javító darabbal javítható,de a küszöbök végei kukák,azokat cserélni kell vagy lehajtani,pótolni. A munkadíj sok nagyon alig akarnak màr ilyet elvàllalni vagy nagxon sok pènzèrt. Nem tudom merre vagy,mi karosszériàzunk,ha kell segítsèg priviben írj rám.
-
imyourfriend
őstag
Felkerült előre is a TRW szett, volt seregnyi féle zsír, nem is gondoltam volna kell szilikon az agyra, csúszkára megint másfajta, réz a fékpofákhoz aztán bevasaltam volt is szaga.. 80ezer km-ig nyugalom most.
-
wartburg1111
újonc
Sziasztok!
Octavia mk2, diesel, 2008-as évjárat.
A jobb első ablakemelő cserélve lett kb egy hónapja. Most működik, attól az apróságtól eltekintve, h fordítottan, vagyis miond a saját, mind pedig a vezető oldali kapcsolóval vezérelve a fel/le irány fordítva működik -- de ezt már lénygében megszoktam :-)
Viszont ma hirtelen a hátsó ablakemelő kapcsoló is elkezdett rosszalkodni: a saját gombokkal a két hátsó ablak jól működik, viszont a vezetőoldali kapcsolóval a jobb hátsó gombbal egyáltalán nem működik, a bal hátsó gombbal viszont a két hátsó ablak egyszerre indul el le- és felfelé. Ez elég zavaró, és félek, h újabb problémák jönnek elő idővel, pl. egyszer csak nem zár majd be az egyik ablak.
Nézegettem a neten lévő videókat, de eddig csak olyanokat találtam, ahol a teljesen zárt/nyitott pozíciókat lehet viszonylag egyszerűen, hosszú gomb lenyomással betanítani.
Mivel kézenfekvőnek látszott, h esetleg a vezető oldali kapcsoló a rossz, így kiszedtem, szétszedtem, megnéztem: a NYÁK huzalozás alapján tesztelve maga a kapcsoló működik. Megtisztogatva visszatéve sajnos nem javult a helyzet.Ha van erre vonatkozó ötletetek, örömmel venném, de szintén megköszönnék egy ajánlott autóvillamossági szerelő elérhetőségét is, Budapesten v környékén.
Köszönöm! -
molnarpeter
nagyúr
válasz wartburg1111 #209697 üzenetére
Ajtó kábel átvezetőt nézted, nincs vezeték probléma?
3. kerületben New Duett vagy 16-ban Konyári autódiagnosztika. -
wartburg1111
újonc
válasz molnarpeter #209698 üzenetére
Szia,
köszönöm a gyors választ!
Mindkét szerelő elérhetőségét felírtam, ha nem oldódik meg, akkor hétfőn megpróbálok időpontot kérni valamelyiktől (nekem így elsőre az utóbbi szimpatikusabb, de pontos címet nem találtam..)"Ajtó kábel átvezetőt nézted, nincs vezeték probléma?"
Vagyis, ha jól értem, ki kellene szedni újra a kábelt, és úgy megnézni, nincs-e sérülés valamelyik vezetéken az első ajtónál lévő átvezető gumi védőcsőben..(?).
Ehhez nem lenne elég csak a gumicső két végét kipattintani és belekukkantani? -
Dew007
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest