Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gubabela
senior tag
Nekem az van (eur 6d ), de nem foglalkoztat, hogy mennyi a korom meg hasonlók, nem is mérem. A regenerálásból sem csinálok nagy problémát, ha éppen akkor csinálja, ha megérkeztem valahová, simán leállítom, így járt, majd befejezi máskor.
Morris
veterán
Visszatérve kicsit a fejegységre.
Egy Facebook posztban láttam, hogy tudják okosítani valahogy.
Na mostani, nekünk ez van benne:
Navi nem szükséges, mindössze az Android autó lenne a lényeg és vele együtt a képernyő tükrözés.
A posztban ugyanilyen fejegységre cserélték az ennél is alapabb verziót.
Tudja valaki mi ennek a menete? Vagy hol és kivel tudnám ezt megcsináltatni?
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Sztem mert ki kell venni a motort, az meg tovabbi 1-1.5 milka kozott lett volna. Tobbnyire a 2008 utani 3 lityosoknal nem szakados fajta, de 400ezer korul mar barmi is lehet, azert nem is orokeletu.
De ez az olyanszivargas meg nem javitasa is olyan kategoria, hogy azert nem csak a szerelo es a tulaj kedven mulik, olykor sok munka is lehet. Nalam is szivargott, de a lancolassal egy idore lett halasztva, mar csak azert is, mert neha ugy/olyan helyeken van olaj, hogy a kis reseken keresztul az eletben nem pucoljak meg annyira, hogy megmondhato legyen honnan jott, ha csak nem naponta viszem a kocsit egy attekintesre. Sok folyasnal az a baj, hogy utana szorja is szet az anyagot es akar magassabban/mas alkatresznel is lehet olajfolt/csurgas, mikozben nem az a forras. Lancolasnal meg egyszeruen csereltek minden tomitest/szimeringet az olajteknotol a motorhaztetoig es a motort kiszerelve+szetszerelve olajtalanitottak a motorteret es a motort.
[ Szerkesztve ]
Poultier
tag
Tetőcsomagtartóra van ajánlott típus és bolt? Skoda Karoqra kellene
Kiskokó
veterán
Ez melyik motor melyik autó?
Hálistennek nekem a bitdi még száraz. 175e km.
Mondták is, hogy ezek kevésbé folynak. Az egyturbósról többek közt ezért is beszéltek le, hogy mindig mindenhonnan folyik belőle az olaj.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Kiskokó
veterán
Igen, én is így vagyok ezzel.
Régen mindenki mindenhol mindent csinált a DPF-el és semmire se volt jó.
Most állítólag akinek van erre gép amivel kiégetik előtte, azok már hatásosak... a mosás meg ilyen szarok sose ért semmi.
Kíváncsi lennék....
Poultier :
Szerintem Thule nyugodtan vehető!
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Asbee
veterán
Azért a tapasztalat azt mutatja, ezek a gépi mosások az olajhamut egész jól eltávolítják. Új nem lesz tőle, vagy ha már szerkezetileg van baja a dpf-nek, azon nem segít, de meghosszabbítja az élettartamát az biztos.
Runner_fxr
Ármester
fobcraistlin a te embered neki 400+ lóerős
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
diegho
nagyúr
Tudja valaki, hogy mi a különbség az 1.5TSI 131 és 150 lovas verziók között? Mindkettő ACT, gondolom a változó szelepvezérlés lehet máshogy megoldva, talán ugyanúgy, mint korábban a 122 és 140 lovasnál?
Qru
MODERÁTOR
Thule, nagyon jo minoseg es megbizhato, tartos marka.
#nincsbennetarcsi
Reggie0
félisten
Foleg az egyturbosok, de elobb utobb mind folyni fog. 175e km az semmi, nekem 275 korul kezdodott a folyas es 310e-ig elhanyagolhato is volt..
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Más a turbó meg a szoftver. A gyengébbik nem változó geometriás turbóval van.
Tin
veterán
Pont fordítva. Az erősebb sima wastegate turbós.
Szada85
aktív tag
Sajnos csak ~160 ezres futással, de nyúztam/nyúzok egy 2015-ös 280 ST-t DSG-vel, napi mászkálós, kirándulós, mindenes.
80 ezer Km-rel vettem 2020 szeptembere körül, mostanáig belepörgettünk ~80 ezret, megjártunk vele pár országot, évi 4-5-ször megjártunk vele egy hazautat (~1000km egy irányba).
Szerintem semennyiben nem irracionális, DSG-vel, klímázva, normális használattal elvan a fogyi 7-9 liter között, használva is az erejét, de csináltam már vele pályán angalogva 6 alja fogyit is, nyilván ha rúgod neki akkor inkább 10-es tartományban lesz.
Most tréfál meg az autó egy fura problémával, aminek a nyomozása még folyamatban van, autós topikban írtam pár posztot, nevemre rákeresve látod, amint megoldódik a dolog megírom majd azt is.
Eddigi tapasztalat viszont abszolút pozitív, jó ár/érték, a power böven sok, lehet vele szórakozni.
Henry1990
tag
Hálásan köszönöm a válaszod. Sajnos erre az autóvásárlás témára rettenetesen rágörcsöltem. Szeretnék erős autót ( ki tudja meddig lehet még rendes benzinest/dizelt venni) de szeretnék az ésszerűség határain bellül maradni. Laikusként azt hittem, hogy a felfújt "kis" benzinmotor nem tart majd sokáig. Ezek szerint tévedtem. Ezek az EA888 motorol, igaz?
Ezek nem koxosodnak? Esetleg mire figyeljek, ha végül cupra-t veszek? Ilyen 60-80.000km-t futottakat nézek 2016-2019 között.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
Mágus2
Közösségépítő
Az is lehet, tudom hogy a turbó a különbség… de annyira nem érdekelt, hogy pontosan megjegyezzem melyik milyen.
Tin
veterán
Nekem a 150 lovas van és örültem, hogy nem változó geos a turboja. Később csak a szívás van vele. Persze jobb az, de macerásabb is. Bár lehet, hogy előbb szarik be a hengerlekapcsolás, mint a turbó. De ahogy olvastam, utóbbit ki lehet programozni ECU-ból, bár én nem akarnám megcsináltatni, de tizeniksz évesen egy opció az olcsóbb fennhatóság érdekében.
(#209169) grizlisandor válasza grizlisandor (#208997) üzenetére
grizlisandor
addikt
Piros megkapta az új lambda szondát, tesztidőszak következik.
MunezXBK
nagyúr
Erősebb bal kanyarban, de csak körforgóban, a jobb elejéből olyan hang jön, mintha a kerék beleérne a dobba. De nem érhet bele.
Valamint nagyobb sebességről való fékezésnél rázza a jobb elejét. Sejtem, hogy futómű, de mi lehet az?
ArthurShelby
addikt
Pár tapasztalat és kérdés a 7.5-es golffal kapcsolatban:
1. Tegnap AA-n nem működött a 2 ujjas nagyítás a google maps-en (csak a + - gombok a nagyítás/kicsinyítéshez), aztán átmenve a waze-be igen, aztán visszamenve a google maps-re ott is működött. Valakinek már volt ilyen/hasonló problémája?
2. Hasznos tipp (bár lehet csak nekem új), hogy a telefonon az AA verzióját érintve megmutatja az AA-s alkalmazásokat, többet érintgetve (10) bele lehet kapcsolni az AA fejlesztői beállításait (nekem innen az ismeretlen források bekapcsolása volt hasznos)
3. A tolatókamerán kormányforgatásra nem mozognak a zöld vonalak. Ezt valahol be lehet kapcsolni? Az első radaroknál mutat íveket, és ott mozog is (ezt jól megaszontam).
4. A kormányon megszokni a gombokat és a középső kis kijelzőn a menürendszert még nem tudtam, egyelőre nekem még bonyolult.
5. Be van kapcsolva a menüben, a tükrök lehajtása tolatáskor, de meg sem mozdul, ha R-be teszem. Próbáltam forgatni a kis gombot (bal-jobb oldali tükörállítás, behajtás...), de nem jártam sikerrel (biztos valamit bénáztam).
6. Az adaptív tempomat egész kellemes, pozitív csalódás volt (bár még friss a kocsi, de egyelőre finoman dolgozott)
7. Jól sejtem, hogy ez mib2 fejegység (3q0035824c)? Van rá valami fasza update?
Eddig elég pozitívak az élmények, nagy szerelem a kocsi, próbálok nem elvakult lenni 🙃
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
zoo8800
veterán
5. Van külön beállított parkolóállás? Ha nincs, akkor azért nem billen
rip and tear, until it is done
Szada85
aktív tag
EA888 gen.3 van a Cuprában (illetve Golf 7GTI/ G7R-ben is, meg még jónéhány konszern típusban is), szóval relatíve sok darab szaladgál a világon, ha komoly baja lenne annak sokkal nagyobb visszhangja lenne.
Elvileg a Cupra (280-290 illetve az OPF nélküli darabok) még kettös befecskendezösorral készült, a legtöbb szervizes szerint nem illene kokszolódnia, ettöl függetlenül neten találni elvétve videót, tehát kizárni szerintem teljesen nem lehet, de az biztos, hogy kevésbé kokszosodik, mint a szimpla direkt befecskendezös modellek.
Neten elég jól össze vannak szedve a típushibái, motorikusan talán a vízpumpa-ház szivárgás a leggyakoribb, erre rá lehet kérdezni, hogy volt-e már cserélve, az autók nagy százalékát elöbb vagy utóbb eléri, ilyenkor ezt cserélni kell. Illetve ha tetöablakosat nézel, a lefolyók alján lévö gumi "szelepet" le kell vágatni a pékbe, és akkor megelözhetö, hogy eltömödjön, és az utastérbe csepegjen be a víz.
Ezen felül szerintem a megfelelö gyakoriságú és minöségi "karbantartás" a kulcsa ennek a motornak is, én 10-12 ezrenként cseréltem az olajat, minöségi Liqui Moly olaj ment bele, DSG olaj is legyen idöben (max 60 ezrenként) cserélve, illetve ha összkerekes modellt veszel (300 lovasból volt FWD/AWD is) akkor ott a diffiben is illik olajat cserélni. Minden más kopó dolog pedig terv szerint cserélendö.
Más rosszat nem tudok róla mondani, idáig mindenhova elvitt, hazahozott, jó vele autózni, most 160 ezernél kezdte el a bohóckodást, jövö hétfön lesz a következö idöpontom a szervizben, meglátjuk az megoldja-e a dolgot.
rbalint88
addikt
1-2. iPhone-t kell venni
3. Nem is fog forogni, azt csak a Passat tudja.
5. R allasban kellene mozgatnia, ha a menuben bekapcsoltad.
nVIPER
senior tag
1 vagy 2 sd kártya slot van benne?
ArthurShelby
addikt
Ez a parkoló állás? És csak a jobboldali tükörnél van?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
ArthurShelby
addikt
1-2. 3GS volt az első és utolsó iphone-om. Nekem kell a szabadság, hogy apk-kat telepítsek (revanced, spotify premium)
3. Azt hittem a VW egy lego. Bár gondolom rá lehet hack-elni a golf-ra is (obd eleven hátha tudja pl). Az objektum fölismerés is szoftveres trükk, vagy a hardver is más lehet?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
imyourfriend
őstag
Mágus: elnézést hogy megint téged zavarlak, sikerrel vette a DPF történetet a bódé. P3043-ra hivatkozik, ez már korábban is volt de random és egyre sűrűbben előjön.. tankban az üzemanyagpumpa mechanikus hibát ír, lehet ennek valami olyan dolga, hogy a pumpát javítani kell vagy jellemzően csere? Cikkszámot kérhetek? 2015 1.6 cr cxxb 5e5 a bódé.
Runner_fxr
Ármester
(#209180) ArthurShelby válasza Runner_fxr (#209179) üzenetére
ArthurShelby
addikt
Gratula hozzá!
Sok boldog, balesetmentes km-t vele!
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Henry1990
tag
Alapvetően a 300ast néztem, de lehet, hogy 280-290-300 lesz a vége. Bevalom, tekintgetek más kocsi felé is ( bmw 430d) de azok alapvetően rizikósnak tűnnek. Neked külön köszönöm ezt a sok információt, nagyon sokat segítettél.
Őrlődöm még, hogy mi legyen.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
Srácok!
Kérek szépen gyors, szakértő helpet!
Szerdán gyertyacsere (plusz olaj, stb.) lesz a Golfon (CHHB, G7), a gyertyákat már tavaly megvettem. Kell hozzá kontakt zsír?
A kutya vinné el, a Kauffernél pont nincs. [link] Esetleg erre tipp ha kell?
Köszönöm!
simonjoe
senior tag
Grat!!! Remélem csak mosoly lesz az arcodon, őszintén kívánom!!
Ebbe talán a villanybájk is befér.
[ Szerkesztve ]
Joe
Asbee
veterán
Grat! Szép gép.
Gratulálok!
Kormányt cseréld egy szep, bontott bőrre, vélhetően a Golf 6-é jó bele. (30-40 e Ft, pl. Miskolci úti bontó, alias VW Depo)
Morris
veterán
Én is vadásztam hozzá, de végül nem raktam.
Mágus2
Közösségépítő
HA biztosra akarsz menni, meg kell nézni a pumpa tetején a gyári számot. Ki kell hozzá venni a hátsó ülést.
MunezXBK Kezdetnek a kerékcsapágyat kellene megnézni.
[ Szerkesztve ]
És nem is ajánlott?
A vaspinák bubusa nagy nehezen fogad de ebben tanácstalan.
AA okosításra tudok kontaktot adni, viszont Bp.
Lacess
tag
Gratula! Sok balesetmenteset!
Nyugtass meg, hogy az első képen nem rétegvastagságmérés-kísérlete zajlik a műanyag lökhárítón!
focvis: Ha jársz addig Veszprémben, adok gyárit. Kéne hozzá... youtubeon találsz videót, hogy mekkora szop@s mikor nem raknak alá, és beleszakad a gumicsöcs.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
daniel2121
senior tag
uh ha ez az akkor nagy a baj.
Köszönöm, sejtettem!
Kíváncsi vagyok, az előző cserénél (60 K km) tettek-e alá. Egy másik Golfnál a gyári szerelésű gyertya csöcse beszakadt cserénél, volt utána 3 hengerezés. 2,5 hét múlva ezzel megyünk nyaralni, nem hiányzik az extra cumi.
Veszprém környékére leghamarabb pénteken, a csere pedig szerdán.
- Sima szilikon zsír jó lehet?
- Vagy vegyek a Porsche Budánál?
- Vagy halasszam el a gyertyák cseréjét a szabi utánra? (Az olajcsere sürgetőbb.) Addig szerzek Beru gyertyazsírt.
imyourfriend
őstag
[link] egy csodás mutatvány kiszedni az üzemanyagpumpát, ami az igazat illeti.. az élen a szürke rögzítővel ami a tetején van. Kell hozzá csodaszerszám, vagy ezt inkább hagyjam egy szerelőre akinél 10ezer forintos művelet kb? A pumpához adnak olyan rögzítőgyűrűt, tömítést is? Gondolom légteleníteni is kell utána géppel, van ott adagoló és visszafolyó ág is. Pumpából is áll a csak gyárit szabad?
Runner_fxr: jól néz ki ez a szekér, balesetmentes utat!
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Nem nagy mutatvány, havernak legutóbb 10 perc alatt kicseréltem a G7-ben. Nem kell hozzá semmi extra, nem fér oda az a fajta célszerszám, ami a műanyag anyákra van. Ezt én is így szoktam kikopogtatni. Az a fém gyűrű sokszor felhasználható, nem kell cserélni A pumpához jár tömítés és én is az eredetit, vagy pieburgot vennék bele. Az eredeti VDO.
Jelöld össze a fémgyűrűt a tankkal, akkor vissza tudod rakni a helyére, a pumpán és a tankon is van jelölés, hogy megfelelő irányba álljon.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
A skorpióval mi lett végül, kész van?
MunezXBK
nagyúr
Lacess
tag
G 052 565 A1 a gyárinak a cikkszáma. "Silicone grease" van ráírva, de biztosan nem "csak sima" szilikonzsír. Sárgás-zöldes színe van a kencének.
Nyilván van "utángyártott" megfelelője is. Ha megvan az esély bármelyik beszerzésére, ezen már ne múljon szerintem.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Köszönöm szépen, próbálok valamit felhajtani. (Ez a gyári ká drága, ~40 euró egy tubus.)
imyourfriend
őstag
Jobb ha kiugrok most megnézni milyen a kódja az üzemanyagpumpának, autodoc 37%-ot ad pl. a 5Q0919050P VDO pumpa 125 helyett picivel kevesebb mint 80ezer az AH-val jelölt szintúgy.
Morris
veterán
Szerintem érdemes. Lehet leveszem a pipákat megint és rakok rá én is.
Érdekes egyébként, hogy a VW szilikon zsírnak írja, valójában pedig dielektromos zsírnak kellene lennie. Most olvasgatok utána, hogy mi a különbség.
AA-val kapcsolatban nem tudok előrébb jutni, csak akkor ha másik fejegységet veszek.
[ Szerkesztve ]