Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
flpuovd
csendes tag
Sziasztok,
Az alany egy b6 passat, 2.0 crtdi, cbab, 2009-es autó.
Állok a dugóban, és bevillant az izzításjelző hibalámpa, az autó pedig vészüzemmódba kapcsolt. A következő piros lámpánál leállítottam, majd újraindítottam az autót, a hiba megszűnt.
Itthon rádugtam vcds-re, és az alábbi hibakódot dobta:
1 Fault Found:
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 218092 km
Time Indication: 0
Date: 2017.12.12
Time: 17:53:13
Freeze Frame:
RPM: 897 /min
Speed: 39.0 km/h
Load: 0.0 %
Load: 51.8 %
Lambda: 32.4 %
Mass Air / Rev.: 210.0 mg/str
Temperature: 71.1°C
Readiness: 0 0 0 0 0
Döglődik az EGR szelep? Egyébként mostanában mintha büdösebb is lenne az autó (tudom, a dízel alapból büdös, de mintha most még jobban). Ez lehet ettől?
DPF nincs eltömődve, kopp-kopp, 7-800km-ként regenerál, az autóval inkább hosszabb távon megyek.
Ha jól tudom, ebben elektromos EGR szelep van, de ha jól látom, ebből is két fajta létezik. Levétel nélkül ki lehet deríteni, hogy ebben melyik van?
Érdemes először a tisztítást megpróbálni? Egyáltalán az elektromos EGR szelepet lehet tisztítani?
Az autóval egyébként azóta is közlekedtem, városban is, pályán is, jól meg is hajtottam, a hiba nem jött elő azóta.
A válaszokat előre is nagyon köszönöm
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
ingyenes kategóriában
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis