Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#147621) flpuovd


flpuovd
csendes tag

Sziasztok,
Az alany egy b6 passat, 2.0 crtdi, cbab, 2009-es autó.
Állok a dugóban, és bevillant az izzításjelző hibalámpa, az autó pedig vészüzemmódba kapcsolt. A következő piros lámpánál leállítottam, majd újraindítottam az autót, a hiba megszűnt.
Itthon rádugtam vcds-re, és az alábbi hibakódot dobta:

1 Fault Found:
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 218092 km
Time Indication: 0
Date: 2017.12.12
Time: 17:53:13

Freeze Frame:
RPM: 897 /min
Speed: 39.0 km/h
Load: 0.0 %
Load: 51.8 %
Lambda: 32.4 %
Mass Air / Rev.: 210.0 mg/str
Temperature: 71.1°C

Readiness: 0 0 0 0 0

Döglődik az EGR szelep? Egyébként mostanában mintha büdösebb is lenne az autó (tudom, a dízel alapból büdös, de mintha most még jobban). Ez lehet ettől?
DPF nincs eltömődve, kopp-kopp, 7-800km-ként regenerál, az autóval inkább hosszabb távon megyek.
Ha jól tudom, ebben elektromos EGR szelep van, de ha jól látom, ebből is két fajta létezik. Levétel nélkül ki lehet deríteni, hogy ebben melyik van?
Érdemes először a tisztítást megpróbálni? Egyáltalán az elektromos EGR szelepet lehet tisztítani?
Az autóval egyébként azóta is közlekedtem, városban is, pályán is, jól meg is hajtottam, a hiba nem jött elő azóta.
A válaszokat előre is nagyon köszönöm :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.