- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz
Mágus2 #147895 üzenetére
Szerintem elmegy alvóba nem lezárva is, én sokszor hagyom úgy a garázsban, és nem veszek észre különbséget.
vagy passz ez az én tapasztalatom.Geli :
Én a fél éves Exide Premiummal ugyan ezt játszottam el tavaly... szar az akku, ne cifrázd túl.
(ha elmegy alvóba valóban persze)
110Ah-s? Kell egy új fel kell kódolni és reménykedni. -
válasz
#89874944 #147897 üzenetére
Ebben a hidegben az akksi sokkal jobban igénybe van véve. Amondó vagyok próbáld mi h nem 15, hanem mondjuk 30 km-t mész és úgy rakod le. Szerintem nincs ideje rendesen visszatölteni. Amikor sokat megyek rövid távot akkor szokott nekem is lenni lassabb tekerés. Mondjuk ebben már lehet a generátor kopása is benne van esetemben.
(#147896) Tannen: a pontos hibatároló tartalom nélkül ez lehet egr, dpf vagy bármi.
-
-
Tannen
tag
válasz
Tannen #147885 üzenetére
Mivel holnap reggel indulnék egy hosszabb vidéki túrára, ezért csak egy gyors diagnózisra lenne szükségem az "Emissions Workshop" hiba természetéről, hogy 500 km-t mehetek-e így.
Az világos, hogy ilyenkor irány a szerviz, de ha megoldható lenne, akkor azt Karácsony utánra tenném. -
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
válasz
Mágus2 #147877 üzenetére
Az akksi 12,2 V-on állt amikor mértük a töltő áramot, szerintem ez eléggé lemerültnek számít. [link] Itt azt írják ez 50%-nak felel meg. Én elvártam volna ettől a dögtől, hogy ráküld 20-30 ampert
De ha ez rendben van, akkor nem tudom mi lehet a baja. Szimplán gyári hibás az akksi?
Kiskokó: hogy tudom megnézni, hogy elmegy-e alvó módba?
Van elöl bikapont, azt még megnézem. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
freaghill #147887 üzenetére
Kékes volt ha jól láttam tükörben, legalábbis sokkal inkább az, mintsem fehér; hőfok alig egy osztással volt a 90°előtt már, pára kicsapódást kizárnám. Egyszer ismerős is jelezte, hogy mintha kékített volna, mikor elindultunk a házuk előtt, akkor szintén ketyegett vagy 10 percet, de nem láttam ezt igazán mostanáig, menet közben a következő kb. 100 km-en egy kanyi pamacs nem volt
-
freaghill
őstag
válasz
molnarpeter #147886 üzenetére
Füst színe?
-
molnarpeter
nagyúr
Minap megfigyeltem, hogy x perc alapjáraton ketyegés után megindulva kis füstöt produkál az autó, ami viszont pár sec. alatt látszik csak az elindulást követően. Talán szelepszár, vagy esetleg gyűrűk, hogy lehetne megbizonyosodni?
Golf 4 1.9 SDI AQM
-
Tannen
tag
Tiszteletem Mindenkinek!
Egy mai indítás alkalmával az "Emissions Workshop" figyelmeztető jelzés + a sárga Engine check jelent meg a műszerfalon.
Milyen hibára utal ez a jelzés?
Skoda Octavia 1.9 TDI 2005 BKCKöszönök minden útmutató segítséget.
-
Kiskokó
veterán
válasz
#89874944 #147876 üzenetére
Hát figyi, nekem az Exide volt ugyan ilyen. Lehet akkor az akku szar... vagy nem tudom.
Arra nézz rá hogy az autó elteszi e magát alvó üzemmódba (attól függetlenül hogy mértél ,és kicsi a nyugalmi áramfelvétel) még nem biztos hogy elmegy alvóba. Nagyon sokaknál ez szokott a baj lenni.
Generátornak tuti semmi baja.Neked elől van bikázási pont?
Hideg indítás után fogd meg, ha langyosnál melegebb akkor az a kábel cserés. -
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #147879 üzenetére
Biztos vagy benne? Amikor azzal áll még a kocsi soha nem hallani a búgó hangot, mint amikor kézzel húzom be a féket. Meg a kocsi leállítása után húzza be automatikusan, akkor lehet hallani.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Doki16
addikt
Az auto hold funkciót használja valaki. Nekem állandóan be van kapcsolva és mindig rá bízom a kocsi helyben tartását a lámpánál vagy kereszteződésnél. Amikor beállok a parkolóba akkor is hold fogja meg a kocsit és amint kikapcsolom az övét behuz a kézifék is.
Az auto hold egyébként mit fog a kocsin? Az üzemi féket használja erre a feladatra? -
Mágus2
Közösségépítő
-
#89874944
törölt tag
válasz
Kiskokó #147867 üzenetére
Varta silver van benne, fél éves, és a végét járja. Lassan már minden nap töltöm 5-6 órákat, felmegy 13,1 V-ra a töltővel, ilyenkor a generátor is tudja 14,4 V-on töltteni, de másnapra az akksi megint csak 12,3 -12,4 V és ilyenkor a generátor is csak 13,8-al tölti.
Ezt próbálom kinyomozni, hogy miért. A nyugalmi áram felvétel 80 mA, ami 10 óra alatt is csak 1 Ah-t vesz ki, tehát a gond nem a vámpír fogyasztókkal lesz. Vagy a generátor tölt keveset vagy az akksi szar. Igazából már első nap is nagyon gyenge volt az akksi, 12,7V-ot már akkor se láttam benne...Meg van csipszelve a tied?
Qru: én először állok a féken, berakom N-be, berúgom a "kézi"féket, leszállok a fékről, és miután kilengte magát berakom P-be. Ahogy Malac doktor ajánlotta
Amíg nem így csináltam, olyat rúgott indításnál a váltó hogy beszarsz. Most meg semmi, észre se venni ha áthúzom P-ből.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #147871 üzenetére
A motort pont nem terheli, de a motor és váltó tartó bakokat annál inkább nyúzza. Manuálisnál is kézifék, üres, utána teszem sebességbe, mikor már a kéziféken lóg az autó. Ellenkező esetben az egész hajtáslánc ráfeszül a motor és váltótartó bakokra, meg lehet nézni nyitott géptetővel lejtőn és meg lehet mérni a motor helyzetét a motortérben előtte és utána. Aki nem hisz nekem, járjon utána.
Automatánál ugyan ez, csak még a P reteszre is rálógatja az autó súlyának elég nagy hányadát. Megtartja ez nem kérdés, de miért kellene nyírni a gépet, ha nem muszáj.
Kézifék utoljára a 120-as skodákon fagyott be, aki nem törődik a bowdenek állapotával, az meg meg is érdemli.
-
morfondőr
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
Nem szeretem sebességben hagyva terhelni a motort, az olajpumpa nem nyom
Automata váltó retesz viszont szerintem direkt fel van készítve erre, a P-ben terhelt részek szvsz nem szenvednek számottevő kopást (féltengelyben ott a zsír, difi frissen kapott szórt olajban áll, stb), ártani nem használ
-
Qru
MODERÁTOR
Ez, nem hülyeség? Én mindig előbb benyomom a parkolóféket (aka kézifék) és aztán teszem P-be a váltót, pont hogy a hajtásláncot tehermentesítsem. Itt meg pont az ellenkezőjét tanácsolják...
-
Kiskokó
veterán
válasz
#89874944 #147866 üzenetére
Én áramerősséget nem mértem még sose.
Elől 14V hátul az akksin 13,8V-ot mértem én is. Az teljesen jó.
Ha merül az Akkud, akkor csere. Varta Silver Dynamycot vettem mert az Exide Premium új kora óta merült.
Persze nekem szar, sokat városozok de érdekes a Varta nem merül... -
#89874944
törölt tag
honnan lehet megtudni, hogy hány amperrel kell töltenie a generátornak?
Most csak 9 amperrel tölt, alapjáraton is és 3ezren is. Az akksin mérve a fesz 13.7-13.8 V. A fesz még elmegy, de a töltőáram szerintem elég kevés egy 180 amperes generátortól. A 110 Ah-s akksit így elég lassan tudja visszatölteni.
-
Kiskokó
veterán
-
Matska
senior tag
Sziasztok.
Nagy megelégedéssel használok 4 éve egy 99-es A6-ost (1.9tdi). Egy dolog borzasztóan zavar. Nem látok a sötétben. A tompított egy nagy nulla, a reflektor so-so.
Mindenféle megoldás érdekelhet, csak lássak végre. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
BUZZLGHTYR #147858 üzenetére
A műszerfal milyen, nem az autó.
-
Gyula84
veterán
válasz
BUZZLGHTYR #147856 üzenetére
azért jó lenne tudni milyen az a műszerfal
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Muszerfalon az datumot es orat h tusom beallitani?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest