Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
trance89
őstag
jaja, kb ennyiért csinálták nekem is (120eur a 4 csapágyszett + 40eur meló), a porsche hungária véleménye pedig engem a legkevésbé sem érdekelne főleg mivel egy hivatalosan nem elismert gyári hibáról van szó, sok márkaszervizben nem is ajánlják hogy hozzá legyen nyúlva mivel tökéletes hangja van ennyit erről, holott a legtöbb esetben minden előjel nélkül robban ki a motor
az én szerelőm se találkozott még ilyen bxe-vel edészen 2 héttel ezelőttig amikor mentem hozzá és mondta hogy pont most voltam rólam szó, ugyanis éppen egy tag érdeklődött nála telefonon egy ugyanilyen kipukkant blokkos golffal kapcsolatban ami szintén 0 előjellel történt...
rengeteg bxe-vel szerelt kocsi futkosik még időzített bombaként szar csapágyakkal, ezek nagy része egyszer ott fogja végezni valahol az utakon a legváratlanabb pillanatban
ha teheted minél előbb cseréltesd
"(#104889) soldi3r
A hajtokar csavarok cserelve lettek?"
nem mivel a csavaroknak semmi közük a szar anyagból készült csapágyak miatt történt balesetekhez
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110100
a legelején gyanakodtak még a csavarokra (is) de itt a dieselpower fórumon egy tag írt róla hogy náluk labori körülmények között tesztelve is bebizonyosodott hogy a gyári csapágyak a ludasak, a 045701D / 701E jelzésűek mind ugyanúgy néznek ki 150-200e km körül, mászik ki a rézréteg, az enyéimen pedig az egyik párosnál már hatalmas karcolások is voltak, már akkora volt a hézag a hajtókar és a csapágy között hogy bejutott oda egy nagyobb koszdarab és szépen szétkarcolta de lehet hogy "csak" a csapágy belsejéből vált ki egy pici darabka, valszeg pont ennál a hengernél pottyant volna szét az egész
ezek a csapágyak pedig nem kicsit égett szagúak voltak, szóval ilyen állapotban csak égetik az olajat
[ Szerkesztve ]