Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
stickermajom #104140 üzenetére
A porsche M5 megnézte nekem géppel is. 25k Ft.
-
freaghill
őstag
Valakinek köccsibe porasztókiszedője? Zsolt?
-
stickermajom
addikt
válasz
bitpork #104139 üzenetére
50-50% arányban oszlanak meg az ajánlások ahogy én nézem. Van aki azt mondja márkaszervíz az állapotfelmérő lap miatt, van aki pedig, hogy inkább egy megbízható szerelő, aki nem próbál lehúzni és talán tüzetesebben átnézi. Topicja válogatja
Astrákat is nézek a Golf mellett, felhívtam az Opel márkaszervízt, hogy mikorra lenne időpontjuk, illetve miből áll a vizsgálat. Elmondta, hogy 5 rongy, karosszéria, futómű, fék, folyadékok. Rákérdeztem, hogy a gépet rádugják-e azért, azt mondta "nem, mert az már komolyabb beavatkozás".
Talán a Porsche komolyabban átnézi, mint az Opel szervízek?
Persze nem megbontásra gondolok, de azért amit az Opelnél ajánlottak soványka nekem.. Főleg, hogy azt mondta 20 perc alatt végzünk. -
válasz
stickermajom #104138 üzenetére
Márkaszerviz. A mily3n autot vagyek topik TIRjeben le vannirva a miert is.
-
stickermajom
addikt
válasz
stickermajom #104087 üzenetére
Nah, tud valaki korrekt szerelőt BP-n használt autó csekkoláshoz?
-
válasz
joshua7 #104127 üzenetére
Köszönöm, a Tiéd is ütősen néz ki! Szépen ül, de ugye a gyári rugók vannak alatta?
Most egy kölcsön gépet használok, 225/45R18-cal, sportfutóművel - nem horror, azért a keresztbordák jobban átjönnek, mint 205/55R16-nál.
Szerk: évi 20-25 ezret megyek, ennek nagyrésze az M7, ahol jellemzően tisztességes állapotú az aszfalt. Siófok környéken ráz a szélső sáv - majd ott megyek a belsőben, elvileg lesz elegendő motorteljesítmény is.
-
Henker2
addikt
Üdv! Van egy Skoda Fabia 1.4 mpi sedan-unk! Autohifit szeretnék beépiteni és az lenne a kérdésem, hogy az erősitőnek a tápkábelt hol tudom behúzni a motortérből? Köszi
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
net84 #104123 üzenetére
Ki kell venni az EGR szelepet és kipucolni, ellenőrizni a vákuum csöveit is. Dúrva pucolás csavarhúzó és kés segtítségével. Utána valami olajat oldó szerrel kell rámenni. A végén szárazra törölni és visszatenni.
Az EGR csövet kell levenni:
Alulról a nyomócsövet, a fojtószelepet és az EGR-t. Felső az EGR, alsó a fojtószelep. -
-
Ace owner
addikt
-
net84
őstag
válasz
Mágus2 #104120 üzenetére
Jónapokat!
Esemény van!
Mi más lenne...
Ma hazafele, előzés közben szívatott meg az autó...
Motorjel a műszerfalon. P0401 hibakód az ECU-ba. Először engedte törölni és el is tűnt, így majré nélkül hazabumliztam.Pár órával később újra előjött a kis ikon, ugyanaz a hiba bejegyezve, de most már rendszeresen visszajön, így már nem törölgetem...
EGR takarítás megoldás?
Van esetleg konkrétan a 2.0 PD TDI-re videó, hogyan lehet az EGR-t leszedni? Melyik részét és hogyan pucoljam? Féktisztító van kéznél, elégséges?Előre is köszi!
-
trance89
őstag
válasz
norrberth #104080 üzenetére
szintén, kerékcsapágyra gyanakodtunk ki is lett cserélve mind2 első de maradt ugyanaz a hang kanyarodáskor, sőt vezetés közben is hallani minél gyorsabban megyek annál jobban néha 3-4 másodpercig hallom aztán csend pár másodperc és megint, üresben gurulva vagy sebességben mindig ugyanaz a visító hang, többnyire 50 és 80-90 környékén hallom, ki lehet bírni de jók a füleim és azért idegesít
mágus tudsz rá mondani valamit? -
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #104118 üzenetére
Szijból én is Contitechet terveztem. Ugye beszéltük még Siófokon hogy a feszítő meg a szíj is akkor lett cserélve mikor a lendkerék csakhogy a feszítő megint csattog mert a szabadonfutó nem volt cserélve. Most az is ki lesz, de akkor már nem teszem vissza a régi szíjat természetesen. Hiába csak 10k km-t futott. Akkor is Conti lett berakva, nem is visított soha.
Sok lesz a tanulópénz... -
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #104115 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Felülről nem tudtam lefényképezni de ott még jobban kint van a gumiból a fém.
Nem tudom be merjek-e rakni bontottat, ráadásul időm sincs nagyon keresgélni. Hétfőn megy a szerelőhöz a kocsi a motortartókkal meg a komplett hosszbordásszíj környékének rendbetételével (morgó klíma, generátor-szabadonfutó, szíjfeszítő még1x). Jah lendkereket meg kupplungot majd elfelejtettem...Nálunk a két cső ~50+65€
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Lacess #104113 üzenetére
1J0145840G a műanyag cső.
1J0145828T a gumis.
3C0145117 -tömítő gyűrű.
1J0145769- Biztosító
Nekem anno a műanyag részt kellett volna csak cserélni és a tömítő gyűrűt. A műanyag kikopott és mozgott benne a gumis rész. Vettem egy egész bontott csövet, mindkét darabot, tettem új tömítést, így megúsztam 30 euróból. Olyan bontottat keress, ami száraz, az még biztosan jól tömített. Az új O gyűrűvel jó lesz.
Olyan volt nekem is, mint nálad a 2. képen. A gumi cső alu vége elállt a műanyagtól és kifújt közte.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
PindurAnna #104110 üzenetére
Az a kamu gomb nem a klímát kapcsolja ki, azt az econ kapcsolja, hanem az egész szellőzést.
Lacess Úgy volt hogy lefotózod, Látatlanban nem tudom mi legyen vele. Ha kell a két cső, megkapod a számát.
MunezXBK Úgy hívják vészmód.
kell egy log a 03,10, 11-es csoportról. Nem biztos, hogy köze van a turbóhoz, mint emlékszel a légtömegmérőre random hibát írt, hogy ki van húzva. Szerintem az szórakozik veled megint.
Hámán mér siklottam volna el, csak időbe telik míg szénné szerkesztem a hsz-t.
Ha log nélkül kellene tippelne, it should be légtömegmérő.
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz
Lacess #104109 üzenetére
A srác aki mutatta évek óta így jár vele, és neki csak úgy megsúgták..azaz valahol a neten osztotta meg ezt az infót egy skoda szervízes. Mivel a 3-as octaviaban már ez így van csinálva és fel is van iratozva az on/off jelöléssel. Azért mert az már 3-as széria, ugyanúgy gyártják hozzá ezt az alkatrészt, mint a 2-eshez. Semmi baja nem lesz tőle
-
Lacess
tag
válasz
PindurAnna #104108 üzenetére
Értem. Az jött át a hsz-ből hogy örülsz hogy végre le tudod kapcsolni a klímakompresszort. Erre pedig az ECON gomb szolgál.
Én úgy vagyok vele hogy az alkatrészeket okkal szerelik be. Reméljük a kitört darab, illetve a hiánya nem fog a későbbiekben problémát okozni.Használd egészséggel a továbbiakban is!
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz
Lacess #104106 üzenetére
Az ECON gombbal a klímát kapcsolod ki és megy a levegő, mint a régi ventikkel. De ezzel kikapcsolod egy gombnyomással a klímát (amit eddig úgy lehetett kikapcsolni, hogy a középső gomb külső gyűrűjét tekerted le, majd meg kellett állni és folytatni a tekerést le, akkor kapcsolt ki). Most egy nyomás és kikapcsolod az egészet.
(#104107) tomcsi23 Nem octavia tali volt, hanem a már 11. éve megrendezett Prohardver tábor, ahová országosan jönnek emberek. Az egyik Ph tagot haverja is elkisérte, akinek octaviája van és tanított engem, hisz még 3hete van meg az autónk
Már bitpork kollégával beszéltük, hogy össze kellene hozni a jövő évi Prohardver tábort úgy, hogy egyben ott legyen egy Ph-s autós tali is
-
tomcsi23
veterán
válasz
PindurAnna #104104 üzenetére
Fetmen szervezte az oktáv talit?
-
Lacess
tag
válasz
PindurAnna #104104 üzenetére
Erre a feladatra miért nem jó az ECON gomb?
-
norrberth
addikt
Nos Morris azt hiszem egy ilyet be kell hogy szerezz! [link]
-
PindurAnna
Közösségépítő
Csak egy kis okosság 2-es octaviához
PH táborban volt egy kis autós skoda octávia találkozó is, és egy másik octávia tulajtól a következőt tudtam meg:
a képen látható középső klíma gomb felső részét körömmel vagy késsel ha kiszeded, és a közepén lévő kis villa részt kitöröd, és tedd vissza. Akkor ezzel a gomb felső részét be tudod nyomni, amivel automatikusan ki és be tudod kapcsolni a klímát, nem kell tekergetni a gombot, hogy kikapcsoljon. Sőt meg is jegyzi a kikapcsoláskor a hőmérsékletet és ha bekapcsolod azzal a hőmérséklettel kapcsolódik be.
Más dolog: most vettem észre, hogy a bal oldali visszapillantó tükörben lévő index nem működik. Mit tudnék én tenni, hogy jó legyen?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Zenga Giulia gamer szék / Daccormax ergonomikus irodai szék
- Segway Ninebot G30 DII - elektromos roller
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol + fejhallgató garanciával hibátlan működés
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" M3 2024 24GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest