Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105351) tresh válasza Dot (#105342) üzenetére


tresh
addikt

ultetessel lazan atmegy, ha nincs porig rakva ha nem 5k plusz azt nem is lattak.. azt meg van oldva a honositas bar nem ertem ha honositod es hasznalni is akarod akkor a muszaki vizsga is alap feltetel ergo ha fos a gatlo akkor csere hasznalhato 60-70%os telot bontottan lazan veszel ala 40-50k 4 dbot rugoval mindennel kozott csak keresni kell kicserelni meg nem nagy feladat de max 20k ert barmelyik autoszerelo jelolt pek megoldja..

[ Szerkesztve ]

(#105352) !Overdose! válasza tresh (#105351) üzenetére


!Overdose!
őstag

Ha van rajta érvényes kinti műszaki, akkor nem kell itthon is műszakiztatni.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#105353) rob210 válasza TaaT (#105349) üzenetére


rob210
nagyúr

Hidraulika olajat szoktam / tunk használni.
Tökéletesen tisztít és nem okoz kárt a motorban.
De 5-10 perc max amíg benne van két olajcsere között.
Nekem bevált, pedig az elején én se hittem benne.
:R

Egyébként a xado mosó is jó csak sokkal sokkal drágább.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#105354) Mágus2 válasza VR6-Fan (#105346) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ezt mind cserélted? N75/maf/map/iat/dv/ Vagy csak tesztelted? Dv tud szorulni a melegben, tesztelve nem veszed észre. Valami ilyesmire tippelek, vagy vákuum problémára. Hidegen-melegen csinálja? N75 meghülyül ha nincs elég vákuum. Ezt mondjuk ki lehet mérni. Dugd rá a vákuum rendszerre a mérőórát, dobd fel az ablakba és menj egy csapatós kört(be ne verd a szélvédőt azokon a jó magyar utakon :U). Ezzel ki lehetne zárni azt is.

Taat: Szép barna, látszik, hogy jó olajat kapott. Ne mosd le róla. ;)

[ Szerkesztve ]

(#105355) MunezXBK válasza tresh (#105351) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Lemaradt egy 30-40 db vessző. ;]

(#105356) tomcsi23 válasza TaaT (#105349) üzenetére


tomcsi23
veterán

Itt meg kb ennyi. :DDD

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#105357) VR6-Fan válasza Mágus2 (#105354) üzenetére


VR6-Fan
veterán

csere, több darabra is.

nálam nyomásos a reguláció mint a régi 90le-seknél :)

dv-nek még a vákumját tudod kikötni, hogy mindig zárva legyen.
hidegen 1800-ról 4./5.-be nem nagyon szoktam padlozni, de ott még harapósabb, üzem melegen jön elő a gond.

vákum rendszerem meg egy cső direktbe az FPR-re egy meg a dv-re igaz abba van köz darab, holnap szerzek oda is vágatlan csövet

tomcsi23:van már ettől jobb képed is ;] :P

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#105358) TaaT válasza tomcsi23 (#105356) üzenetére


TaaT
veterán

Ez mondjuk azért szép. :)

Give them hell Ukraine!

(#105359) VR6-Fan válasza VR6-Fan (#105357) üzenetére


VR6-Fan
veterán

elég volt elolvasni kiírta :))

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#105360) Mágus2 válasza #89874944 (#105338) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Elsa néni már nem olyan megengedő mint etka néni. Csak 1 darab gyári ajánlású gyertya van a motorodhoz:
bosch 101000051AA(F7LTCR), ami kétpólusú. Hézagról szó sincs. :U

Ez egy kényes rendszer, nem jól tűri a kísérletezést. :N Vegyél bele 4 ilyen bosch gyertyát és ne kísérletezz tovább.

[ Szerkesztve ]

(#105361) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#105357) üzenetére


tomcsi23
veterán

Olajbetöltőből nézve? :F
Vagy melyikre gondolsz, valami közelebbire? ;]

TaaT: :R

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#105362) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#105357) üzenetére


tomcsi23
veterán

Összenézve azzal a 3,2-es motorral, hát az valami brutál nemtörődést kaphatott, hogy így néz ki. :U
Gondolom már régóta segítségért kiáltott, csak nem hallották meg.

Ja, ez TaaT 1. linkelt képére ment volna. :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#105363) tresh válasza MunezXBK (#105355) üzenetére


tresh
addikt

jah lustasag fel egeszseg ;] telefonrol meg plane :D

(#105364) Mágus2 válasza tomcsi23 (#105361) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ilyen nekem is van a régi kályhámról:

Tudom, hülyeség 8000km-ként olajat cserélni. De mégis...

(#105365) VR6-Fan válasza Mágus2 (#105364) üzenetére


VR6-Fan
veterán

legtöbb AKL, nem néz ki így :B

megakadtál Te is a hibámon? :O :O

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#105366) Mágus2 válasza VR6-Fan (#105365) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Annyi mindent kizártál, hogy valami banális hülyeség lehet csak, valami apró vákuum cső, vagy hasonlók. Szenzor hiba is lehetne, de minden szenzort cseréltél, ami beleszól a nyomás szabályzásba. Kábelhiba is lehetne az N75-höz, de akkor jelezne szakadást az ECU. Csak ez az egy kód van? Bemásolnád a teljes hibakódot?

IC nem lyukas? :U Mert ha kirágta a csavar, az tud ilyet csinálni.

[ Szerkesztve ]

(#105367) tomcsi23 válasza Mágus2 (#105364) üzenetére


tomcsi23
veterán

Japp, az új kályha meg még bírja. ;]
Itt mondjuk inkább 10e km szokott lenni, de jó az a 8-10e-s csere. :K

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#105368) zsolt19900


zsolt19900
őstag

gewinde mennyire változtatja meg az autó komfortjat? mindegyikkel olyan pattogos lesz? most van egy felujotott kw fbn és ezért kerdezlek benneteket köszi

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#105369) Mágus2 válasza VR6-Fan (#105365) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Vákkum labdát is cseréltél a tyurbón? Annak a szar kinyúlott rugója melegben még jobban kinyúlik. Ez aztán elég rendesen betesz a regulációnak.

Már semmin nem lepődöm meg. ;]

A ferde bilincset észre se vettem, csak most... Tudnak ezek tartalékot gyártani, ha akarnak. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#105370) tomcsi23 válasza Mágus2 (#105369) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ez egy fasza kis ágyrugó? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#105371) VR6-Fan válasza Mágus2 (#105366) üzenetére


VR6-Fan
veterán

szakadást jelezné, meg akkor nem lenne jó. (találkoztam már ilyen hibával)

átnéztem, sehol se taknyos, ahol a hűtőhöz rögzül ott sem.

hiba (abs can-jét hiányolja ez állandó hiba, ill evap/sai helyetelen áramlás, ill néha egy katalizátor hatás fokra panaszkodik, de ezek mióta a golfba vannak meg vannak):

dobok egyet a csigáról is, ez 1 estés állás után, nem törölgettem semmit, levettem a TIP-et és ilyen:

még annyit beszélgettünk Ignitront gyártó ismerőssel, hogy a 003-115 lelogolom hogy amikor lustán épül a nyomás nem zárodik e be a folytó annak ellenére és én két téglát teszek a gázpedálra.

utána jön az n75 kikötés mbc-vel 1,1-1,2 betekerjük a nyomást, még esetleg arra gondoltunk hogy a szokásos turbina ház repedés eljutott abba a stádiumba hogy megkerülje a turbinát, és lehet csak "melegen" nyílik meg annyira hogy kifújon (a dp részbe), 1-2 padlózás után.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#105372) Mágus2 válasza VR6-Fan (#105371) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A repedés nekem is eszembe jutott, de nem kellene ilyen nagy különbséget okoznia.

(#105373) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#105371) üzenetére


tomcsi23
veterán

Vettél volna pd-t.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#105374) VR6-Fan válasza Mágus2 (#105372) üzenetére


VR6-Fan
veterán

sajna ilyen "nagy" nyomásnál már sokat számít, de én azért vetném el, mert vasárnap este azért rugdaltam 1-2-3ba is, úgy hogy volt világítás már a motortérbe :D , utána meg direkt szórakoztam vele 4.-5.-be 2000-ről de nem akart tíltani, ma egy hosszó 5.-be motorfékezős gurulás után 2000-ről kezdtem el nyomni és olyan 2900 körül már tiltott is, de ahogy lenyomtam érezhetően nem úgy indult mint vasárnap este.
a két időszak közt meg annyit mentem a kocsival hogy kiálltam reggel a műhelyből, dél után meg be :U

úgy hogy kezdek tényleg tanácstalan lenni.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#105375) MunezXBK válasza VR6-Fan (#105374) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Olyan nálam is előfordul random, hogy 3.000-3.500-ig nem megy, felette meg összekapja magát.

Rendszerint indítás után, kövi indításnál meg minden oké. De ezt nagyon ritkán csinálja.

(#105376) VR6-Fan válasza MunezXBK (#105375) üzenetére


VR6-Fan
veterán

és van limp?
gyári softtal csinálja?

Mági: bekell ruházni, én is megvettem inkább az új bosch-t :D bár nálam tuti az lett tuti a limp oka :DDD

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#105377) Mágus2 válasza VR6-Fan (#105376) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van neki limp és akkor azt írja, hogy nincs légtömegmérő a verdában. :D Problem Solved.

[ Szerkesztve ]

(#105378) VR6-Fan válasza Mágus2 (#105369) üzenetére


VR6-Fan
veterán

csak most láttam ezt a posztot!

megcibáltam kézzel, meg a másik 2 n85 labdát is, kézi erő mérő kb azonos, de nyitó nyomást is megmértem azonos (max 1-2 század difit láthattam a 3 labda közt).
de volt "spring mode" is, azzal is ugyan tudtam limpeltetni, viszont azzal volt egy fasza 2 baros boostom 3500-nél másodikba, azt hittem teret ugrok hirtelen ;] ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#105379) Mágus2 válasza VR6-Fan (#105378) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha a fluxuskondenzátor be lett volna kapcsolva, időt is ugorhattál volna. :D

(#105380) K Norbi válasza VR6-Fan (#105371) üzenetére


K Norbi
addikt

Jó kis műszer hol vetted? mennyi volt? Már régóta akarok én is venni.

[ Szerkesztve ]

(#105381) K Norbi


K Norbi
addikt

Mágus2 Ezeket az olajszűrőket mennyire kell meghúzni? rá van írva 20Nm de nem fértem hozzá nyomatékkulccsal a klímacső miatt, Tegnap szervizeltem a golfot és a 30 as villáskulcs megfordult lefele vételnél. :D Vennem kellet egy olyat ami körbe fog, ezt elköszörültem hogy hozzá férjek. kipukkadt a szemem mire lejött, az olaj szűrőn a szegecse kezdtek elfele engedni! rendesen meg kellet támasszam magam, közbe imádkoztam hogy bele ne szakadjon valami :D :DDD lehet kicsit túlhúztam tavaly..
Meghúzás a gumitömítés felfekvése után kb 3/4 fordulat, így húztam meg. Szerinted ennyi elég neki? természetesen a tömítést megolajozom.


(#105382) Mágus2 válasza K Norbi (#105381) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

20Nm az nem sok. Nm kell nagyon erőlködni, mert utána nem lehet leszedni. Nem akadásig kell húzni, csak lazán. Nem fog leesni. Nem kell teljesen összenyomni a gumit, elég félig. Hasonló szűrő van a favoritomon, csak ott nincs anya a végén. Azt is 20Nm-el kell meghúzni, szigorúan kézzel. Semmi fogó, vagy egyéb segédeszköz és még így is ráég a gumi, utána nem akar lejönni.

[ Szerkesztve ]

(#105383) K Norbi válasza Mágus2 (#105382) üzenetére


K Norbi
addikt

Értem, köszi :R :R

Megkérdeztem kíváncsiságból mennyi lett volna a golfomhoz ha"Gyárit veszek mindenből" :U

Az Ön autójához, a felsorolt gyári alkatrészek árai a következők:

Olajszűrő: 4,055.-
Levegőszűrő: 12,805.-
Pollenszűrő: 8,515.-
Leeresztő csavar: 806.-

[ Szerkesztve ]

(#105384) 7600 GS válasza K Norbi (#105383) üzenetére


7600 GS
addikt

Ez rablás.

(#105385) K Norbi


K Norbi
addikt

Meg se gondoltam volna hogy az olajszűrő ennyi mindent csinál [link]

(#105384) 7600 GS Hát ez már durván rablás.. és ha megnézed Mann van bele írva a gyáriba is, ott van kicsivel a referencia számuk, a gyári olajszűrőbe is benne van. Akkor nem értem miben más?
Pl a levegő/pollen szűrőt szerintem teljesen ugyanabból az anyagból készítik mint a gyárit.

[ Szerkesztve ]

(#105386) Mappa válasza K Norbi (#105385) üzenetére


Mappa
addikt

Drága a logó :K

nem kötelező megadni

(#105387) K Norbi válasza Mappa (#105386) üzenetére


K Norbi
addikt

Bármennyire nevetséges jobban megéri megvenni Németből mint itthonról, szállítással együtt 19,719Ft :Y [link]
49,90 €
Versandkosten:. Ungarn 12,90 €

[ Szerkesztve ]

(#105388) zsolt19900


zsolt19900
őstag

azért érdekelne a gewinde téma, mivel lenne egy felújított KW teljes állítható futómű eladó facen, 65k irányárban.... nekem gyanúsan olcsónak tűnik, de ha azt nézem, hogy kedvezménnyel a két új hátsó lengéscsillapítóm 24k lesz, akkor effektíve 40kba lenne a KW futómű.... pusztán ezért gondolkodtat el, de ha olyan lesz akár 4-5cm ültetéssel is, amit sok helyen látok, hogy "pattog" nem tud rendesen "kirugózni" akkor el is vetem az ötletnek még a gondolatát is, mivel azoktól irtózom, mikor látom, hogy ott ugrálnak benne az emberek amikor átmennek bármilyen kis útegyenetlenségen

és egy másik tévhit ill. nem tévhit: jobban fogja tartani kanyarban az autót? szóval előbb lesz szűkebb keresztmetszet a gumi ill. a poros út, mint gyári futóművel?

igazság szerint jobb lenne az állítható, mert oda tekerem ahova és azt mondták egyen-ketten (és én is, mert az otc nagyon nyomatta ezeket a futóműveket), hogy elég jófélék ezek.... csak picit tartok tőle, hogy használt -igaz felújított- de a másik felvetés pedig egy fix rugószett betétele, de azt ugye nem tudom állítani (de ki tudja, hogy mennyire tekergetném év közben) :)

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#105389) Piwi válasza zsolt19900 (#105388) üzenetére


Piwi
addikt

nekem volt tekergetős és fix is..mindkettő pattogott,mivel a keménységet nem lehetett állítani egyikkel sem,pár KW tudja de az nem a 100ezres kategória(újonnan). A tekergetősbe persze lehetett érezni mikor van fullra leengedve az autó,nah olyankor volt kőkemény ;]

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#105390) zsolt19900 válasza Piwi (#105389) üzenetére


zsolt19900
őstag

szóval a lényeg, hogy a keménységet lehessen állítani, oksika :)

KW v1 a pontos típusa a futóműnek, és azt mondja az eladó, hogy szerinte állítható a keménysége, mivel elég kényelmes

[ Szerkesztve ]

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#105391) Piwi válasza zsolt19900 (#105390) üzenetére


Piwi
addikt

igen. A komolyabb tekergetősöknél lehet külön keménységet is állítani,vagy ha nem tekered le porig,akkor tudsz picit játszani vele,de szerintem az nem igazi..Gyári futóműnél viszont keményebb lesz így is úgy is :U

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#105392) bitpork válasza zsolt19900 (#105388) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Miért akarod azt a szép passatot elrontani?!

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#105393) Piwi válasza zsolt19900 (#105390) üzenetére


Piwi
addikt

KW Variante 1 - "inox-line"
Sportos és harmonikus, gyárilag beállított keménységgel

Ideális belépőszint azon ügyfelek számára. akik egy technikailag magas szintet vagy egy egyedileg állítható ültetést szeretnének. Alapos vezetési teszteken a KW gyár tapasztalt mérnökei meghatározták az egyensúlyt a sportos vezetés, a komfort és a biztonság között.

optimálisan előre beállított fix keménység
egyedileg állítható magasság
sportosan, harmonikusan ható csillapítási technika
kétféle lengéscsillapító ház kivitel: "inox-line" (teljesen rozsdamentes kivitel)
TÜV által bevizsgált ültetési tartomány
beszerelésre kész összeállítás
magas minőségű összetevők a hosszú élettartamért
teljes dokumentáció az egyszerű kezeléshez

a 65ezres ár meg túl olcsó...

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#105394) zsolt19900 válasza Piwi (#105393) üzenetére


zsolt19900
őstag

bitpork nem szeretném elrontani csak gondolkodom

piwi akkor ez most okés, hogy nem állítható a keménysége, de a ha azt mondod, hogy olcsó a 65 akkor ez egy jó szett?

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#105395) mmdms válasza TaaT (#105349) üzenetére


mmdms
addikt

Ismersz valami gyári cuccot? Vagy legalább hogy milyen néven keresgéljek, ha esetleg kellene.

Piwi: Neked mi a tapasztalatod dojcslandba az esso kutakkal? Elég jelentős különbség van a shellhez képest, ott 1,20-1,28 € /liter, essonál 1-1,06 € /liter a gázolaj. Shell párti vagyok, de a difit elnézve lehet esso-s leszek. :)

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#105396) TaaT válasza mmdms (#105395) üzenetére


TaaT
veterán

engine flush, magyarul motoröblítőnek hívják ezeket :)

Give them hell Ukraine!

(#105397) Piwi válasza zsolt19900 (#105394) üzenetére


Piwi
addikt

A KW talán a legjobb..(szerintem)
Árban biztos, mert 300ezer egy alap szett :U

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#105398) Piwi válasza mmdms (#105395) üzenetére


Piwi
addikt

Esso kúton nem jártam még, a faluban Fazeni kút van nálunk, bolttal, étteremmel, motellel, mosóval, ns meg jojó árakkal ( 0.99 a diesel), itt tankolunk évek óta dieselt, semmi bajunk vele, após meg benzint tol a Hondaba ott, azzal sincs gond. Shell picit drágább (1.04) de amerre járok ott nincs. Jet kút van még sok a közellben, de az nem szimpi :D

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#105399) zsolt19900 válasza Piwi (#105397) üzenetére


zsolt19900
őstag

szóval azt mondod, hogy ez a újonnan 300k?

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#105400) 7600 GS válasza K Norbi (#105385) üzenetére


7600 GS
addikt

Mennyibe voltak amúgy a Mann szűrők? :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.