Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#129451) sifarr válasza norbertoth (#129442) üzenetére


sifarr
senior tag

Ez nem egyoldalú szerződés módisítás hűségidőn belül?
Ha majd bevezetik ezt a változást, akkor ez egyoldalú szerződésmódosítás lesz, de nem jogosítja majd a fogyasztót a költségmentes szerződésbontásra.
Ugyanis, ha a változás jogszabályváltozás miatt van és nem a szolgáltató döntése miatt, akkor azt az ügyfélnek tűrnie kell.

(#129452) csako válasza gabor9991 (#129447) üzenetére


csako
veterán

Remélem majd így: "Akció érvényessége: 9999.12.31." :DDD

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#129453) adika4444 válasza #08176384 (#129439) üzenetére


adika4444
addikt

Köszi neked és a többieknek is aki reagált! Nem hosszabbított, hanem változtatott az előfizetésen, gondolom ez játszott közre. Nem idegen szám, az övét írja, csak ahogy beállítottam az új SE-t, és életrekelt az esim, a fizikai azzal a lendülettel megszűnt működni, engem meg marhára zavart, hogy most én vagyok ennyire felületes, vagy ez így üzemszerű. De végül is akkor lehet utóbbi.

üdv, adika4444

(#129454) tomi5244


tomi5244
őstag

Üdv!

Van itt valaki aki mostanában vett iPhone 11 készüléket? Elég régóta nincs készleten. 2 hete rendeltem meg, de még semmi. :(

Ügyfélszolgálat azzal rázott le, hogy a készülék ugyan rendelhető, de nem tudják megmondani mikor érkezik.

(#129455) kuyarashi válasza kovacsmi_74 (#129418) üzenetére


kuyarashi
őstag

Máshogy fogalmaz ez a telefon, de sikerült, köszi. :)

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#129456) Nikaré


Nikaré
őstag

Hi!
Domino Day
300 MB és
30 perc (hálózaton belül)
belföldön és EU roaming helyzetben.
Szinte már a szokásos, hogy felülről a harmadik a listában.

[ Szerkesztve ]

(#129457) mazsiii92


mazsiii92
aktív tag

Sziasztok!

Magentás vagyok, feleségem mobilszámát most hoztuk át ide, tegnap aktiválódott az előfizetés, de a Telekom fiókomba belépte a szolgáltatások fülön a feleségem telefonszámát nem a Magenta csoport részben listázza a "Mobil szolgáltatások"-nál, hanem a Magenta csoport alatt egy másik "Mobil szolgáltatások"-ban. Nem is én adtam hozzá, mikor beléptem már ott volt, ez mondjuk dícséretes a T-től, hogy magától felismerte ezt, csak tehette volna a Magenta csoportba.

Igazából nagy gond nincs, mert értelem szerűen megkaptuk a Magenta csoportért járó havidíj kedvezményeket, viszont engem csak zavar, hogy nem ott van listázva ahol szeretném. Gondoltam kitörlöm az előfizetést majd kézzel hozzáadom, de ezt nem engedi, ide-oda dobálgat az oldalak között, de nem tudom az istenért sem törölni.

Nektek hogy mutatja a Telekom fiók, ahol több mobil előfizetés van a magenta csoportban?

iPhone 13 Pro + Watch Ultra 2 + MacBook Air M1 + AirPods Pro 2 + PS5

(#129458) RVR400 válasza mazsiii92 (#129457) üzenetére


RVR400
veterán

Hívd fel a 1414-et, fél perc alatt megoldja az ügyintéző a problémát.

(#129459) hellopeti válasza mazsiii92 (#129457) üzenetére


hellopeti
csendes tag

1-2 nap múlva ott lesz. Tapasztalat.

(#129460) tuto558


tuto558
tag

Sziasztok!

Nemrég lett új Telekomos mobil előfizetésem, a kérdésem az lenne, hogy normális, hogy Samsung mobilok esetében nem jelenik meg a VoLTE ikon a jobb felső sarokban? Telefonon be van kapcsolva és maga a szolgáltatás is aktív. Sőt, hívás közben ki is írja hogy "HD" hívás, illetve hívás közben is tudok internetezni 4G-n, szóval elvileg megy a VoLTE, csak valamiért nem mutatja egyik telefonom sem jobb felső sarokban a VoLTE ikont - a többi előfizetésem mind Yettel-nél van, ott jelzi a telefon rendesen, azért furcsa nekem, hogy itt miért nem.

T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG

(#129461) #76055552 válasza tuto558 (#129460) üzenetére


#76055552
törölt tag

Telekom nem írja ki.

(#129462) Kaba válasza tuto558 (#129460) üzenetére


Kaba
veterán

4g=volte , külön ikon nem jelzi.

[ Szerkesztve ]

(#129463) Avayasoft válasza #76055552 (#129461) üzenetére


Avayasoft
tag

Előfizetős kártyán kiírja, Dominón nem... Ettől is függhet még.

[ Szerkesztve ]

(#129464) tuto558 válasza Avayasoft (#129463) üzenetére


tuto558
tag

Előfizetős kártyám van, számhordozással.

T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG

(#129465) slice14 válasza Avayasoft (#129463) üzenetére


slice14
veterán

Előfizetős kártyán kiírja

Nem írja ki előfizetéses kártyánál. Legalábbis a Samu, de az OP sem.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#129466) RVR400 válasza Avayasoft (#129463) üzenetére


RVR400
veterán

Poco X3 NFC előfizetéssel sosem írja ki.

(#129467) MadMancs válasza Kaba (#129462) üzenetére


MadMancs
veterán

4G nagyon nem egyenlő VoLTE vel.
4G simán van VoLTE nélkül, fordítva nem működik. Voice Over LTE. Azaz Hanghívas 4G hálón.
És igen. Samsung esetében Telekommal nincs VoLTE logo. Voda, Digi, Yettel van.

Avayasoft , Samsung előfizetés esetén sem írja ki. Nem ettől függ.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#129468) tuto558 válasza MadMancs (#129467) üzenetére


tuto558
tag

Köszi az infót!

T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG

(#129469) szpeti40


szpeti40
addikt

Sziasztok!

Tegnap délelőtt kaptam céges (üzleti) előfizus simet. Írt a főnök emailt, hogy aktiválják a simemet, de még nem mindig nem aktív (angol a telefonom, "sim1 not provisioned").
Egy dual simes Galaxy s10-ben van, a sim2-be átraktam a saját dominos kártyámat, az megy rendben.
Annyit csináltam összesen, hogy kikapcsoltam a PIN kérést, nincs kedvem mindig irogatni :D
Én csinálok valamit rosszul vagy ez az aktiválás hosszabb folyamat?

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#129470) dptrsk válasza szpeti40 (#129469) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Az aktiválás nem hosszú folyamat, pár kattintás.

A kérdés, hogy a főnök írt valakinek, aki szól a flottamanagernek, aki beszél a Telekomos kapcsolattartóval, aki jelzi a backofficenak, hogy aktiválják... vagy ennél is hosszabb a lánc....

Ezen lánc ismerete nélkül nem lehet tudni meddig tart, ha a flottamanager 1 hétig szabin van, lehet 1 hétig nem történik semmi....

(#129471) MadMancs válasza dptrsk (#129470) üzenetére


MadMancs
veterán

Telekomos kapcsolattartó már nem szól senkinek. Ő tudja aktiválni (tapasztalat). :DDD

Szóval Főnök - Flottamenedszer - Kapcsolattartó csak a lánc. Kivéve ha főnök a Flottamenedszer is egyben, akkor rövidebb 😅

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#129472) Schnorkel


Schnorkel
tag

Van valami titkos kombináció, csillagállás vagy bármi amivel a Domino Day működképessé tehető? Alkalmazás, android, "Hiba történt! Request not allowed"

Személyi edzőt keresel? tutitrener.hu

(#129473) szpeti40 válasza dptrsk (#129470) üzenetére


szpeti40
addikt

Érdemes lehet nekem felhívni a 1400-át hogy aktiválják?

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#129474) 4Grider válasza szpeti40 (#129473) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ismered a flottakódokat?

(#129475) szpeti40 válasza 4Grider (#129474) üzenetére


szpeti40
addikt

Nem, csak sim kártyát kaptam, akkor viszont majd egyszer aktiválják :D

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#129476) dptrsk válasza MadMancs (#129471) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Jobb esetben van ilyen legrövidebb lánc... de ha ilyen rövid lenne a lánc, akkor már tegnap aktív lett volna a SIM (vagy eleve aktívan adja oda)
De ha a főnök csak a titkárnőnek szól, aki értesíti a flottamenedzser titkárnőjét, máris kettővel hosszabb a lánc.
Egy kis (pl 100 fő alatti) cég(flotta) esetén lehet, hogy a főnök a flottamenedzser, de egy 3-5-10 ezer fős cégnél biztos nem 1-1 ember felel ezért.

"Írt e-mailt" sem tudjuk kinek..., a telekomnak egy publikus címére, ahol 30 nap is lehet a feldolgozás vagy a Telekomos kapcsolattartónak?

Én mindenképp jelezném a főnöknek, hogy nem működik a SIM...

(#129477) dptrsk válasza Schnorkel (#129472) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Telekom app kilépés, cache törlés, újratelepítés egyike sem segített?

(#129478) szpeti40 válasza dptrsk (#129476) üzenetére


szpeti40
addikt

Az uzleti@telekom.hu címre írt, azért tudom mert be lettem CC-zve rá. Szólni most pont nemtudok neki, szabadságon van.

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#129479) Schnorkel válasza dptrsk (#129477) üzenetére


Schnorkel
tag

Teljes újratelepítés, újra belépés, cache törlés megvolt... ugyanaz az eredmény

Személyi edzőt keresel? tutitrener.hu

(#129480) MadMancs válasza szpeti40 (#129475) üzenetére


MadMancs
veterán

1400 nem fog tudni segíteni. Intéztem már én is ügyet hétvégén este mikor nem akartam kapcsolattartót zavarni. Cégnév, adószam, az én nevem és mélyebb ügyintézés esetén az ügyfélbiztonsági kód is kell.
Ha a kapcsolattartót hívom akkor semmi nem kell, ha a megadott számomról hívom.
Üzletit kicsit komolyabban veszik, ha netalántán tudnál minden adatot se valószínű hogy veled szóba állnának ha nem vagy meghatalmazott.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#129481) MadMancs válasza dptrsk (#129476) üzenetére


MadMancs
veterán

Persze valószínűleg van külön Flottamenedszer. Illetve nagyvállalati flottánál nem is várható el hogy minden pikpakk menjen. De azért 1-2 nap alatt le tud futni a dolog.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#129482) jack982


jack982
aktív tag

Csúcs sebesség, Győrben.

(#129483) szpeti40 válasza MadMancs (#129480) üzenetére


szpeti40
addikt

Értem, köszi :R

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#129484) btudos válasza szpeti40 (#129478) üzenetére


btudos
veterán

Üzleti online ügyfélszolgálaton van SIM aktiválás funkció pont ilyen esetekre, ajánlom a főnök figyelmébe. :)

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#129485) ballazol válasza jack982 (#129482) üzenetére


ballazol
senior tag

jelenleg Sopron, Lővérek, 4G

"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung

(#129486) 4Grider válasza ballazol (#129485) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mert olyan helyen vagy, ahova csak a B20 (800 MHz) jele jut el, a városban elhelyezett B7 celláké már nem. Ráadásul a környéketeken a tornyok többségében yetisek, onnan amúgy is csak a B20-at láthatod (mert az közös a Telekomosokkal), így az egyértelmű, hogy túlterhelt lesz.

(#129487) Nordik válasza 4Grider (#129486) üzenetére


Nordik
őstag

Illetve Volt fesztivál is van. :U

(#129488) szpeti40 válasza szpeti40 (#129483) üzenetére


szpeti40
addikt

Na, ha minden igaz aktiválva lett a SIM, mert a mobilnet már megy, jött is sms róla, viszont ha hívnék valakit, kicsörgés előtt már bontódik is a vonal :F

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#129489) 4Grider válasza szpeti40 (#129488) üzenetére


4Grider
nagyúr

2G/3G üzemmódban is ez van?

(#129490) szpeti40 válasza 4Grider (#129489) üzenetére


szpeti40
addikt

Igen ugyan úgy bontódik a vonal telefonálásnál.

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#129491) 4Grider válasza szpeti40 (#129490) üzenetére


4Grider
nagyúr

1400-at sem tudod hívni róla?

(#129492) szpeti40 válasza 4Grider (#129491) üzenetére


szpeti40
addikt

Nem, azt sem, ha engem akarnak hívni, akkor "előfizu nem kapcsolható".
De a mobilnet meg megy :F

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#129493) SV21


SV21
tag

Üdv mindenkinek!

Hordozott mostanában/a közelmúltban valaki telefonszámot domino csomagba?
Tényleg úgy van, ahogy a honlapon írják, miszerint készülék nélkül 990 Ft a SIM kártya (Domino Fix Extra, 80 perc/1 GB net/5 sms)?
Érdemes előtte rákérdezni, hogy van e készleten adott boltban, vagy tudnak adni általában?
Két, nevemen lévő számot vinnék át, hétfőn intézném legkésőbb.

Előre is köszönöm a segítséget! :)

(#129494) dptrsk válasza SV21 (#129493) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1.990 a díja, 990ért csak online van az a SIM

(#129495) 4Grider válasza dptrsk (#129494) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nincsen már 990 Ft-ba kerülő, 500 MB adatot és 40 lebeszélhető percet tartalmazó és 180 napig használható Domino sim a boltokban?

(#129496) szpeti40 válasza szpeti40 (#129492) üzenetére


szpeti40
addikt

Mobilnetet bekapcsolva ha próbálok hívni akkor eltünik a mobilnet és a bontás után vissza jön.

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#129497) Schnorkel válasza 4Grider (#129495) üzenetére


Schnorkel
tag

Benzinkúton még találsz, de az nem számhordozós...

[ Szerkesztve ]

Személyi edzőt keresel? tutitrener.hu

(#129498) kovacsmi_74 válasza SV21 (#129493) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Az oldal alján a "Gyakori kérdések" alatt a 4. kérdésnél a részletek.

link

(#129499) 4Grider válasza kovacsmi_74 (#129498) üzenetére


4Grider
nagyúr

No ez az, ami nem igaz, üzletekben az 1990 Ft-os sim szokott előkerülni.

(#129500) kovacsmi_74 válasza 4Grider (#129499) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Lehet.

Mondjuk nekem is 1990 Ft volt a sim (1 GB, 80 perc, 5 sms), de az Telekom havidíjas - > Domino váltás volt kb. 4 éve.
Lehet a számhordozás kedvezményezett kategória (lenne), csak aztán úgy van, ahogy írod.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.