Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#125101) KillerATi válasza Ron Swanson (#125098) üzenetére


KillerATi
tag

Ugyanígy jártam én is. Egy előfizetésem van csak, az újítottam meg, és nekem is van ott ilyen kedvezmény. Kiváncsi leszek a számlán is látszani fog-e.

(#125102) Ron Swanson válasza KillerATi (#125101) üzenetére


Ron Swanson
senior tag

Hát én is kíváncsian várom az első számlát. Örülnék ha tényleg ez a kedvezményes ár lenne. :)

(#125103) pana0017 válasza Kaba (#125093) üzenetére


pana0017
senior tag

Nos bementem ma, volt is raktáron. Viszont azt mondták nem tudom megvenni sem listaáron, sem Dominoban személyesen. Mivel a jelenlegi előfizetésre júliusban kötöttem hűséget 2 évre egy tv miatt, így kötnöm kellett volna egy új előfizetéses szerződést és fölöslegesen fizetnem egy SIM kártyát 2 évig.. Elengedtem ezt a Telekom dolgot, megvárom amíg lesz raktáron máshol.

(#125104) Kaba válasza pana0017 (#125103) üzenetére


Kaba
veterán

Listaáron bárki vásárolhat au üzletben is (kivéve ha csak online rendelhető).A vásárlásnak semmi köze a hűséghez.A házhozszállítást rendelheti más is a családodban nem kell előfizetőnek lenni hozzá(mivel írtad,hogy nálad nem játszik a futár).

[ Szerkesztve ]

(#125105) Boond


Boond
addikt

Ma van 27. milyen változások vannak? Vagy még csak lesz?

(#125106) Kaba válasza Boond (#125105) üzenetére


Kaba
veterán

Ma biztosan nem lesz változás,majd Szept 29-én.

[ Szerkesztve ]

(#125107) Ron Swanson válasza Boond (#125105) üzenetére


Ron Swanson
senior tag

Remélem nem új mobil csomagok lesznek amik jobbak mint a mostaniak, mert 3 napja váltottam 2 év hűséggel. :D

(#125108) Kaba válasza Ron Swanson (#125107) üzenetére


Kaba
veterán

Megillet a14 napos elállás amennyiben online váltottál.

(#125109) pana0017 válasza Kaba (#125104) üzenetére


pana0017
senior tag

Nem értem miért nem engedte akkor a hölgy.

(#125110) Kaba válasza pana0017 (#125109) üzenetére


Kaba
veterán

Nem lett volna akadálya,hogy megvásárold,mivel egy olyan készülék ami nem csak online vásárolható meg.Vélhetően peched volt és nem a legalkalmasabb ügyintézőt fogtad ki.Listaáron mindenki vásárolhat(nem csak ügyfelek.Amennyiben nincsen messze egy másik üzlet,akkor próbáld ott.

[ Szerkesztve ]

(#125111) Winne válasza pana0017 (#125109) üzenetére


Winne
nagyúr

Mert nem akartál nála kötni előfizetést, amiből pénze lett volna.

;]

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#125112) lge73x


lge73x
tag

Esim átváltása fizikai SIM-re díjköteles?

[ Szerkesztve ]

(#125113) Kaba válasza lge73x (#125112) üzenetére


Kaba
veterán

Igen,díjköteles 4500 Ft.Csak Telekom üzletben személyesen.

[ Szerkesztve ]

(#125114) lge73x válasza Kaba (#125113) üzenetére


lge73x
tag

Köszi szépen a gyors választ!

(#125115) Ron Swanson válasza Kaba (#125108) üzenetére


Ron Swanson
senior tag

Üzletben váltottam.

(#125116) Kaba válasza Ron Swanson (#125115) üzenetére


Kaba
veterán

Akkor már nem tehetsz semmit.

(#125117) kakuk.tamas válasza lge73x (#125112) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Hallkan megjegyezném, hogy ÁSZF szerint díjköteles, gyakorlatban pedig ügyintézőtől függ, hogy fizetsz-e érte.
Én eddig kétszer váltottam e-simet fizikaira, sose kértek érte pénzt. :))

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#125118) Kaba válasza kakuk.tamas (#125117) üzenetére


Kaba
veterán

Igen, hivatalosan díjköteles,de általában nem kérnek érte pénzt az üzletben.

(#125119) kakuk.tamas válasza Kaba (#125118) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Legutóbb még nekem állt feljebb az üzletben, hogy a csajszi nem engedte kifizetni a cserét. De nem úszta meg, 10 perc múlva kapott egy tábla csokit. Nézett ám nagyott, hogy wtf?! :DDD

(Egyébként úgy voltam vele, hogy a számomat tudja, csak keres majd… de nem… :O :DDD )

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#125120) Zeki válasza kakuk.tamas (#125119) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nem salátatálat vittél a Mekiből. :)

(#125121) lugosi válasza Winne (#125111) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Éppen írni akartam, hogy a héten volt egy érdekes tapasztalatom listaáras vásárlási kísérlettel, érdekes kifogásokkal hajtottak el. Nyilván az volt az érzésem, hogy ebből nincs jutalék, nem akarják erre feláldozni a készletet (annyira átlátszó volt a kifogás, hogy még az is megfordult a fejemben, hogy bepanaszolom a partner üzletet a szolgáltatónál, de végül úgy voltam vele hogy erre most nekem nincs időm).

(#125122) UHHH


UHHH
senior tag

Ismét ott tartok, hogy LTE hálózaton (Pécs, itt van szemben egy 10 emeletesen az adótorony) hiába van látszólag térerőm, "nem kapcsolható" vagyok. Nesze neked számhordozás... A 1414-nek is szóltam már korábban ezügyben, több telefonnal is csinálja, nem tudom, kinek kellene szólnom, hogy alaposabban megnézzék, hogy "mi folyik Gyöngyösön". 2020 decemberi a sim-em, nehogy már ne legyen jó, eddig sokáig jó volt, s most nyáron kezdte az "elromlást".
Semmilyen extra LTE funkció nincs bekapcsolva.

Más nem szív ilyennel, aki számhordozott?
De legalább jön az sms, hogy ennyi meg amannyi nem fogadott hívásom van.
Raktam vissza 2G-re, ott legalább elérnek! :(

[ Szerkesztve ]

Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html

(#125123) 4Grider válasza UHHH (#125122) üzenetére


4Grider
nagyúr

Milyen telefon?

(#125124) P@ppaJoe válasza UHHH (#125122) üzenetére

Szia. A kollégám pont ezeket a hibákat sorolta fel. Neki 2db készüléket is érint. Mindkét készülék Samu a70. Dunaújváros. Jelezte a hibát, de még nem történt változás.

(#125125) UHHH válasza 4Grider (#125123) üzenetére


UHHH
senior tag

Bármilyen! Dominó, B20-as LTE is van, a net nincs bekapcsolva egyébként, szóval nincs semmi VOLTE, se semmi. Kicsit megvizsgáltam a dolgokat és LTE-n vagyok, bejön a hívás, levág 3G-re vagy 2G-re, de nem sikerül neki rögtön konnektálni és emiatt off-network vagyok. A hívó meg megkapja, hogy off vagyok. Hívó leteszi, én visszamegyek automatice LTE-re. S így tovább. Fuck! :(

#125124 P@ppaJoe: A kollegád is számhordozott?

[ Szerkesztve ]

Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html

(#125126) juve600 válasza UHHH (#125122) üzenetére


juve600
nagyúr

nekem a Netfon-nál volt ugyanilyen problémám, ők is T-Com hálózatát használják de nincs náluk 4G hang,kb fél évig nem volt gond,utána csak sms-t kaptam hogy nem fogadott hívásom volt,
visszajöttem a T-Com-hoz és amint bekapcsolták az előfizetésemhez a VoLTE-t ( alapból a tcom üzletben elfelejtették,pedig ott is elsírtam a problémám) megszűnt a probléma

[ Szerkesztve ]

(#125127) Renwick


Renwick
őstag

Találkoztatok már olyannal, hogy Telekom hálón 5G-n egyszer csak elmegy az adatkapcsolat a c-sávban? Újraindítás, repülőgép mód ki/be sem teszi helyre, de 4G-n azonnal felépül a csatorna. A delikvens egy i13 Pro - mondjuk gyanítom, hogy ez inkább telekomos bug lesz, pláne mivel eddig minden alkalommal ugyanabban a cellában jelentkezett.

I see you blaming each other -- And I love you still

(#125128) #08176384 válasza Renwick (#125127) üzenetére


#08176384
törölt tag

Próbáld ki a 15.1 bétát. Elég sok benne az általános hibajavítás és van benne modem firmware frissítés is. A carrier bundle is ugrott 47.5-re, a modem 1.13. Nekem 13 pro max van és az első nap óta a 15.1 béta használom, nem volt hálózati hibám vele. A legjobb dolog, hogy végre van dual esim mód is. Telekom/Vodafone esim kombó gond nélkül működik.

[ Szerkesztve ]

(#125129) Renwick válasza #08176384 (#125128) üzenetére


Renwick
őstag

Kösz, lehet teszek vele egy próbát.

I see you blaming each other -- And I love you still

(#125130) pitiless


pitiless
senior tag

Elsősorban azokat kérdezném, akik használnak VoWifit. Hónap eleje óta van előfizetésem a Telekomnál, egy Nord 2 5G-vel használom. Az elején a VoWifi 2-3 óránként leszakadt, majd újraindítás után volt csak hajlandó újrakapcsolódni. A OnePlusnál nyitottam hibajegyet, logokat kértek, amit el is küldtem. De abból semmit sem tudtak kihámozni, így újabb logokat kértek. Már több mint 24 órája megy a logger a telefonon, de most meg nem akar lerohadni. A kellemetlen része az, hogy újraindítás után jó, viszont érvényes loghoz pedig újra kell indítani a telefont. Nektek is hisztis vagy csak nekem van valami szerencsétlen csillagállás. A feleségem 7T Projában gond nélkül megy, ott nem volt szakadozás (MultiSIM).

(#125131) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Sziasztok. Februárban vásároltam a T-nél Samsung S21-et. Na most az van, hogy már hónapok óta érik bennem, hogy legszívesebben kib...nám a 3-ikról! Van egy (eddig) 7 pontból álló hibalistám, amiket produkál, vagy ami nem tetszik. Ezeket most nem részletezem, van benne olyan, amit sokan mások is tapasztaltak (sz.r térerő), ill. olyan, ami nekem nem annyira jó, míg mások azt mondják, patika (pl. ujjlenyomat olvasó). Nekem semmi kedvem ezt szervizeltetni, én inkább kicseréltetni szeretném valami másra, hasonló árban. Pl. iphone 12. (Megbántam, hogy nem azt választottam akkor, de sem a Samsungot, sem az Apple-t nem komálom, de most a kettő közül 1000%, hogy az iphone-t választanám). Szóval szerintetek ilyesmire van mód, meg lehet velük beszélni valami termékszavatosságra alapozván? Otthagyni, leadni semmiképp nem akarom a telót, mert melóhoz is használom sokszor.

[ Szerkesztve ]

(#125132) 4Grider válasza Gabesz87 (#125131) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az én azonos készülékemmel szerencsére nincs gond, kirándulás közben a hegyekben ugyanott nincs térerő, mint az S9-el nem volt. A szolgáltatók nem kölcsönzők, ha nem tetszik a telefon, próbáld meg eladni.

(#125133) m1lan válasza Gabesz87 (#125131) üzenetére


m1lan
őstag

Nekem semmi kedvem ezt szervizeltetni, én inkább kicseréltetni szeretném valami másra

Ilyen nincsen. :N Február óta használsz egy készüléket, ami a leírásod alapján nem is feltétlenül hibás, csak szimplán nem felel meg az igényeidnek. Milyen alapon kellene cserélniük egy kb. 7 hónapja használt készüléket egy teljesen újra? Nekik annyi kötelességük van ebben a történetben, hogy elküldjék garanciaidőn belül a gyártó által kijelölt szervizbe. Amíg ez nem történik meg, addig arról sem beszélhetünk, hogy hibás a készülék.

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#125134) Zeki válasza m1lan (#125133) üzenetére


Zeki
nagyúr

Én inkább nem is válaszoltam, mert akkora hülyeség a kérdés.
Ha ez úgy működne, hogy mindenki bemondásra kitalálna hibákat, csak hogy 7 havonta cseréltesse a telefonját.... mindenki cseréltetné.

(#125135) Gabesz87 válasza m1lan (#125133) üzenetére


Gabesz87
addikt

Itt [link] leírtam az általam tapasztaltakat.

(#125136) BBke válasza Gabesz87 (#125135) üzenetére


BBke
tag

Szerviz… vizsgálják be.
Vagy add el… a feleséged nem engedi. Akkor is add el :)

Nálunk nem szól(hat) bele a dolgaimba, de nem is teszi.
Ha megtenné, mondanám neki, hogy Téged meg eladlak kettő tevéért :P

(#125137) lugosi válasza pitiless (#125130) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Hogy érted azt hogy leszakadt a vowifi? Azért kérdezem mert nekem szoktak vele gondjaim lenni csak nem biztos hogy ugyanarra gondolok mint te a leszakadás terén.

(#125138) kovacsmi_74 válasza Boond (#125105) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

A fiúk a bányában már dolgoznak (gondolom).

Karbantartás van az app-ban és a honlapon is.

(#125139) pitiless válasza lugosi (#125137) üzenetére


pitiless
senior tag

Eltűnik az ikon és GSM/LTE hálózaton megy ki a hívás. Reboot után egy darabig jó, aztán megint eltűnik az ikon.

(#125140) lugosi válasza pitiless (#125139) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Értem, akkor nálam hasonló. Én amikor kérdeztem azt mondták, hogy ez akkor és azért van, mert olyankor elég jónak ítéli a telefon az lte hálót ahhoz hogy azon menjen, és nem használja olyankor a WiFi-t.

Nekem bejövő hívásnál szokott vele gondom lenni, ha be van kapcsolva előfordul (nem is túl ritkán) hogy csak egy értesítő SMS-t kapok arról hogy nem fogadott hívásom volt.

[ Szerkesztve ]

(#125141) Kaba


Kaba
veterán

A mai napon érvénybe lépett változások, megtalálhatók a Szept 29-i Ászf módosulások alatt.

(#125142) pitiless válasza lugosi (#125140) üzenetére


pitiless
senior tag

A telefon be van állítva arra, hogy a wifi hívások a preferáltak. Akkor reboot után miért csatlakozik vissza. Mondjuk az az érdekes, hogy egy iPhone 6s Plusban is produkálta ezt. Az elmúlt majdnem 2 napban viszont stabil, 9 GB-nyi logot írt a telefonom teljesen fölöslegesen.

Bejövő hívás problémám még nem volt. MultiSIM-es előfizetés, a másik kártya a feleségem telefonjában van, eddig még mindig kicsörgött mindkettő.

(#125143) 4Grider válasza pitiless (#125142) üzenetére


4Grider
nagyúr

Multisim esetén simán el tudom képzelni, hogy a VoWiFI szimultán működéséhez szükséges 2 db vpn csatorna valamiért küzd egymással. Milyen eszköz végzi nálatok otthon a routolást a magánhálózatotok felé? Valamilyen szolgáltatói router?

(#125144) Nikaré


Nikaré
őstag

Sziasztok!
Mai nap
Domino Day 40 perc vehető igénybe!
(hálózaton belül)

[ Szerkesztve ]

(#125145) martonl válasza Gabesz87 (#125131) üzenetére


martonl
senior tag

Add el a telefont szerintem, mást nagyon nem tudsz tenni. És többet ne vegyél Exynos chipsetes Samsungot. Nem írom, hogy rossz chipset, mert nem akarom sokak készülékét lenézni. Inkább azt írom, hogy javarészt hasonlóak voltak a tapasztalataim az Exynos készülékekkel, üdítő kivétel volt köztük az S7.

(#125146) pitiless válasza 4Grider (#125143) üzenetére


pitiless
senior tag

Mikrotik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN router, a szolgáltató eszköze azt csinálja, amire való: bridgeben van. Egyébként Vodafone a vezetékes szolgáltató. Routeren a szükséges ipsec beállításokat elvégeztem (pl. kiszedtem a fasttrack alól).

(#125147) 4Grider válasza pitiless (#125146) üzenetére


4Grider
nagyúr

A jelenség csak akkor jelentkezik, ha mindketten egy LAN-on vagytok?
Akkor is jelentkezik, ha másik wlan-on vagytok?
Szerk.:
A voda publikus ipv4 címet ad?

[ Szerkesztve ]

(#125148) pitiless válasza 4Grider (#125147) üzenetére


pitiless
senior tag

Másik lanon is jelentkezett, úgy, hogy csak az én telefonom volt rajta. Igen, publikus ipv4 címem van.

(#125149) 4Grider válasza pitiless (#125148) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mivel a multisim esetén is külön hívószámról beszélünk, így marad a telefon, ha mindig csak a te készülékeden szűnik meg a vpn kapcsolat.

(#125150) Gabesz87 válasza martonl (#125145) üzenetére


Gabesz87
addikt

Egy (talán) hibás telefont nem fogok eladni negyed/fél áron. Akkor inkább elviszem szervizbe. 3 év garival vettem. Nézzék meg, a köztes időszakot valahogy átvészelem, aztán ha azt mondják nincs baja, vagy javítják netán, akkor utána adom el.
Bíztam benne, hogy nem fogok csalódni, amikor ezt vettem. Réges rég volt nekem is meg páromnak is Samsung Galaxy S Advance telónk. Nyilván nem összehasonlíthtó a mai telefonokkal, de katasztrofális volt. Csak egy custom ROM segített rajta. Úgy ahogy. Na azóta nem is volt Samsungom! Ennyi bajom nem volt egyik telómmal sem.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.