Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#85801) Something_ válasza RAiN91 (#85768) üzenetére


Something_
őstag

Ahogy van darabka, ott vagy nem mentel vele vagy nagyon lassan.

De sztem a guminyomasod sem volt az igazi. Probalgattad?

[ Szerkesztve ]

(#85802) baboss


baboss
őstag

Az előfordulhat, hogy 15 hónapos aksi a végét járja már ? Pár napos állás után van amikor be se indul, forgat egy párat és annyi. Töltésem van, alapjáraton 12.5v 3000 fordulatnál 14.5v. Álló helyzetben nincs áramfelvétel, tehát nem merítheti le semmi. Van egy bika töltőm, ha rárakom akkor pöcre indul. Az akkumulátor kapacitásának a 10 százalékával szoktam tölteni. Automata töltő lehet mert ahogy töltődik az aksi egyre kevesebb áramfelvételt jelez ki a töltő.

[ Szerkesztve ]

(#85803) Imy válasza HSM (#85799) üzenetére


Imy
veterán

Igen, de akkora már felesleges túrázni. A 650-es is elég teljesítményre szerintem közútra. Csak lenne stabilabb, kényelmesebb. :D

(#85804) vlevi válasza vendingo (#85752) üzenetére


vlevi
nagyúr

Pedig a gyártók az elmúlt néhány évben kezdtek nagyon rakapni a túra enduro témára. Világból kimenős kirándulás rá inkább az való, mint egy csutkakormanyos 650s. Még akkor is ha nem terepezel vele. De arra is van már kínálat. BMW 1000xr, Yamaha tracer, és persze a versys. Csak ezek még nagyon újak, ennek megfelelően drágák is

Akksi. Sajnos tavaly-tavalyelott én is kifogytam egy vackot a kocsiban, egy év sem kellett neki, és csere lett :(
A motorban viszont 9 éves banner van, és még bírja.

[ Szerkesztve ]

(#85805) -Mike-


-Mike-
addikt

Azt magyarázza már el valaki, hogy amikor egy 8 férőhelyes shell kút csuma üres, lehet hallani a madarakat annyira nincs senki sehol, ekkor megjelenik főhősünk 20-szal begördül és megàll a motor mögött 5centire és ott járatja mert hogy ő is oda akar állni. 10ből 7-8szor mindig ez van és ez rohadtul idegesítő. Legközelebb biztos visszamegyek még inni valamit. Napi rage rovatunkat olvasták.

(#85806) runner 125 válasza -Mike- (#85805) üzenetére


runner 125
nagyúr

Már én is jártam így, viszont tartva attól h leugrik véletlenül a kuplungról, vagy lefullasztja az autót és felborítja a motorom, tankolás után mindig eltolom a töltőfejtől és utána megyek fizetni.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#85807) Ferdzsoo válasza -Mosquito- (#84313) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Megjüttönk a dolomitok túráról. Magam sem tudom hány hágó (10felett) és 2000km. Dunlop Roadsmart 3 - számomra veri a Pilot Road 3-at és 4-et is. Nagyon bitang gumi lett. Volt 6 fok szakadó eső is benne... majd lesz vidi is.
Az eddigi legeslegjobb túránk. Nem tudom mihez hasonlítani. Nagyon nagyon etalon lett az olasz dolomitok ha motorozni akarunk menni...

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85808) -Mike- válasza CyberPunk666 (#85795) üzenetére


-Mike-
addikt

Már lehet is rendelni új Fireblade pólót £14.99-ért :D

(#85809) CyberPunk666 válasza -Mike- (#85808) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

lol, ezt te csináltad, vagy találtad valahol? :D

(#85810) Horvi válasza CyberPunk666 (#85809) üzenetére


Horvi
őstag

Ne viccelj, ő árulja :DD

Hello darkness, my old friend...

(#85811) CyberPunk666 válasza Horvi (#85810) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

?
Gondoltam van ilyen képszerkesztős pólótervező oldal vagy ilyesmi.

[ Szerkesztve ]

(#85812) Horvi válasza CyberPunk666 (#85811) üzenetére


Horvi
őstag

Csak vicceltem :DD De amúgy van ilyen oldal ha jól emlékszem ahol lehet ilyet csinálni.

Hello darkness, my old friend...

(#85813) -Mike- válasza CyberPunk666 (#85809) üzenetére


-Mike-
addikt

FB Aprilia csoportban találtam.
Guy-on kívül szerintem mindenki röhög rajta.

(#85814) HSM válasza Imy (#85803) üzenetére


HSM
félisten

No igen, jobb futómű elkélne alá. Nem is értem, hogy adhatják még mindig a legtöbb olcsó középkategóriás motort ilyen gagyi technikával.... :(

(#85815) Laca1212 válasza Ferdzsoo (#85807) üzenetére


Laca1212
őstag

Csikóssal nem találkoztatok :)

(#85816) Ferdzsoo válasza Laca1212 (#85815) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Mivel annak hágóknak a 90%-át mi is megjártuk amit ő írt, így a képekből látható (most már egyáltalán nincsen hó) hogy ők nem most voltak csak most írta meg a cikket... Így nem, nem találkoztunk. :)
De az 5 napban a megszámlálhatatlan motoros közül, egyetlenegy magyar rendszámmal találkoztunk!
Pedig olyan flashmotomobok (10 percen belül a 3 motrból lett 63 egyazon parkolóban :DDD ) voltak hogy beszartunk.
Idáig nem megyünk mi el magyarok ami egy óriási hiba...
De azért csendbe jegyzem meg hogy a tréleren lehúzásról megvan a véleményem. :DDD :C Mindegy hány éves, meg ki ő.
Velünk volt most a túrán egy 64 éves motoros is, nyökkenés nélkül tolta végig a túrát, úgy mint mi 32 évesen.
Tréler LOL.... :DDD

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85817) kcsa válasza Ferdzsoo (#85816) üzenetére


kcsa
veterán

Jaja, tökciki, nem szopatja az utasát, hanem elmentek "nyaralni", és közben motoroztak egy jót. De a lényeg hogy ti ilyen tökösek vagytok :)

(#85818) Chrys_ válasza kcsa (#85817) üzenetére


Chrys_
addikt

Én is levinném traileren és magas ívben leszarnám, ki mit gondol róla.

(#85819) runner 125 válasza kcsa (#85817) üzenetére


runner 125
nagyúr

Vérciki.. , bár Ducati, valszeg titkon ő se bízott benne, h megjárják lerohadás nélkül oda vissza, ennek fényében meg pláne:

"Előtte, amolyan indulás előtti bemelegítésnek úgy döntöttem, a Ducatival megyek a Balatonfüred Concours d'Élégance-ra tudósítani. A gép közel tökéletes, a rendezvény is bulisnak ígérkezett, miért is ne spékeljem meg innen-onnan egy jó kis tekergéssel? Aztán az M7-esen kiderült, hogy valami bibi van. A motor 6500-nál elvette a gyújtást, és amíg le nem estünk 4500 tájára, vissza se adta. Ráadásul az ilyen szünetek után néha csak az egyik hengerem ment, aztán nagy nehezen visszajött mindkettő."

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#85820) -Mosquito- válasza Ferdzsoo (#85816) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Szép hely bizony megannyi kanyarok, látnivalók. Jó nektek nem kell annyit felesleges motorozni. Ismerősök tavaly voltak idén is mennek lehet. Hol szálltatok meg?

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#85821) kcsa válasza runner 125 (#85819) üzenetére


kcsa
veterán

Ha már "hazavitte" a motort, belökhette volna valami szakadékba, összecsapkodja a tenyereit, és jöhet haza a kocsival.

(#85822) Ferdzsoo válasza kcsa (#85817) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Igen vérciki.
Kérdezd meg az utasomat élvezte e vagy sem az oda-vissza utat. Vagy bárkit aki a túrán volt. Mielőtt kijelentgetsz dolgokat úgy hogy totálisan fogalmatlan vagy. ;)Írj rám ismét ha lenyomsz egy ilyen oda vissza utat, és beszélgessünk el újra róla... Olyan dologról nyilatkozol amit nem ismersz, szerinted ez bölcs dolog?

Musquitó: Pécsről mentünk, nem nem tirolból. :)
Canazeiben volt a szállásunk, pontosabban felette itt: Lupo Bianco

Runner: Amúgy igen. Volt kint sok ducati arrafelé szinte kizárólag Multistrada és panigale. ;] 3 évnél fiatalabbak.

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85823) doc


doc
nagyúr

szerintetek hol tudnek BMW F800ST-re kormanyvegsulyt venni, kb. mostazonnal?
Annyi felet latok univerzalisak kozul (az adott tipushoz valot meg csak kulfoldon), nem is tudom pontosan mi kell nekem. A manualban nem talaltam mereteket hozza :(

(#85824) imibogyo válasza Ferdzsoo (#85816) üzenetére


imibogyo
veterán

Azt azért szerintem látni kell(ene), hogy ez egy vállaltan nem túl jó állapotú, vagy hibátlan motor volt a túra idején is... Szerintem egyfajta biztosításként (is) mentek autóval, hogy ha lerohadna kint a motor, akkor ne legyen gebasz. ;)

Kérdezd meg az utasomat élvezte e vagy sem az oda-vissza utat.
Ja, mert ti is egy lényegében bármikor elromolható és túrázásra nem éppen ideális sportgéppel (saját tapasztalat) voltatok kinn igaz? Ja nem... De te egy tökéletes állapotú (és lényegében túrázásra termett) motor nyergéből megmondod, hogy milyen ciki már, hogy ő ezt nem vállalta be egy 750SS-el... Na nekem meg erről van meg a véleményem és inkább ezt tartom vércikinek... :U

Olyan dologról nyilatkozol amit nem ismersz, szerinted ez bölcs dolog?
Te pedig egy motor nyergéből kijelentgetsz olyat, ami baromság egy másik motorra értelmezve. Ez szerinted bölcs dolog?

Én lenyomtam egy 1870 Km-es túrát XT660 nyergében (ami egyébként elég kényelmes), de ugyanezt mondjuk egy (hangsúlyozom, hogy számomra) baromira kényelmetlen 600RR nyergében biztos nem vállalnám be... :(

[ Szerkesztve ]

(#85825) Ferdzsoo válasza imibogyo (#85824) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Ez a 64 éves túratárs 250-es MZ-vel járta végig bulgáriát... 2 személlyel!
Miről beszélünk akkor? Volt nála egy koffer kizárólag pótalkatrészekkel....
Kérdezd meg hogy élvezte e.
Most egy 1400GTR-en ül.
Kérdezd meg hogy ő annak tartja e. :DDD Szerinted neki sincs viszonyítási alapja?
Mindegy nem folytatom, igen vércikinek tartom. :R

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85826) Geresics válasza Ferdzsoo (#85825) üzenetére


Geresics
addikt

Attól, hogy valaki papnak megy, nekem nem ciki dugni...

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#85827) Ferdzsoo válasza Geresics (#85826) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Csak pont az arány nem jó. Nem az a gáz hogy te dugsz hanem hogy ő ment papnak. :DDD

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85828) imibogyo válasza Ferdzsoo (#85825) üzenetére


imibogyo
veterán

De itt nem arról van szó elsődlegesen (nem is erre akartam kihegyezni a mondandómat, csak olyan szempontból tartottam fontosnak, hogy talán ez is döntő tényező volt az ő szemükben), hogy milyen motorral megy valaki és az milyen állapotban van (mert azt még legrosszabb esetben meg lehet oldani egy hátizsáknyi alkatrésszel is), hanem arról, hogy az-az adott motor milyen kényelmes egy túrához?

Nekem volt szerencsém (szerencsétlenségem) Zürichben sógorom 750SS-hez 610 Km-en át és még az ellenségemnek sem kívánom. Lehet másnak ez az istencsászár-motor, de én azt hittem benevezhetek egy instant gerinccserére (egyéni szoc. problem tudom), mire leszálltam róla. Mondtam is sógoromnak amikor kérdezett a motorról, hogy hogy tetszett, hogy jobban jár, ha nem nyilatkozom mert csak megsérteném. Azt hitte szívességet tesz vele, hogy ezt adja alám és nem a másik "unalmas" saját motorját (ZR-7). Na visszafelé cseréltünk és basszus megváltásként éltem meg, annak ellenére, hogy más aspektusokból (futómű, menetdinamika), egy alapvetően sokkal rosszabb motorról beszélhetünk...

Az MZ pl. pont elég kényelmes. 14 éven át hajtottam egy 250-es MZ-t szóval erről pont nekem is van "valamennyi" tapasztalatom és bejártam vele Magyarországot keresztül-kasul. Még egy 1490 Km-es ország-körbejáró túrán is voltam vele (még egy komplett csere karburátor is volt nálam a hátizsákban :DDD )... A GTR1400-at pedig megint felesleges példának felhozni, basszus az egy fotel-motor, például egy 750SS-hez képest. Épp csak kandalló, meg jakuzzi nincs a fedélzeten és te egy ilyen példát hozol egy lényegében sportgéppel szemben. Ültesd át az ismerőst egy 600RR nyergébe 2000 Km-re és megnézném, hogy akkor mit, minek tart...

Az a baj, hogy azt nem érted, hogy te csupa alapvetően kényelmes, túrázáshoz megfelelő (a megbízhatóságot most hagyjuk) motort soroltál fel eddig is és hogy bezzeg az "ismerőseid" ezekkel lenyomtak ennyit, meg annyit... Üljenek fel egy túrázásra messze nem ideális üléspozíciójú és kényelmű gépre és megnézném, hogy akkor is lenyomnák-e ugyanezen távokat vigyorral az arcukon? Bár biztos vagyok benne, hogy lenyomnák (én is megtettem anno), de hogy lenne-e benne köszönet? Azt azért kétlem...

És egyáltalán nem azzal van gondom, hogy valaki a "lenyomom a 2000 Km-t is motorral" túrákat favorizálja, vagy neki csak az az igazi túra, hanem azt, hogy lényegében megmondóemberként mindenki mást lehülyéz, ha valaki viszont nem úgy tesz...

Zárójelben az én feleségem sem jönne el motorral egy ilyen hosszú túrára, tehát én hiába szeretnék így menni, ha a feleségem meg nem akar. Nekem is maradna a tréler és a "helyben motorozás", a hosszabb túrákat pedig meghagyom amikor egyedül vagyok... Eddig is így volt, ezután is így lesz...

Csak pont az arány nem jó. Nem az a gáz hogy te dugsz hanem hogy ő ment papnak.
Na ez szerintem nettó baromság és még sértő is... De úgy látom, hogy te ilyen "mindenkiről meg tudom mondani a tutit" jellegű ember lehetsz, szóval én itt be is fejeztem. Aki másról ilyen kinyilatkoztatást és minősítést tud tenni, miközben annak az embernek (ha már ilyen rossz hasonlat született), adott esetben az volt az álma. Hát.... :U

[ Szerkesztve ]

(#85829) CyberPunk666


CyberPunk666
senior tag

Jó lenne pályázós motor és persu az aprillia rs 125-t ajánlotta, de azzal hova engednek fel kakucson kívül?
Nem kéne legalább 600-as motort venni hozzá?
Használt pályamotort mennyire gáz megvenni? Gondolom azok szét vannak hajtva és ezért bármikor kilehelhetik a lelküket, de egy alaposabb átnézetéssel (blokk szétkapás) jobban járok, mint ha magam alakíttatok át egy utcait pályázósnak?

(#85830) Moleman


Moleman
addikt

Egy akkutöltő mennyire létfontosságú a motoros léthez?
Fűtött garázsban állt a régi robogóm 8 hónapot, és még mindig teker (1.5+ éves Landport YTR4A-BS), ennél többet nem hiszem, hogy bármelyik jövőbeni motorom állna. Vagy az akku élettartamát is javítja?
Ha veszek, egy ilyen conradossal szóba szabad állni, vagy várjak egy aldis-lidis csodát?
Ilyesmi akksi lesz a Banditban.

Tudom, hogy már sok hitvita volt róla, gondolom az Exide-dal nem nyúlnék mellé, a Yuasára sajnálok kiadni majdnem kétszer ennyit. Vagy annyival olcsóbb, hogy annyiért jó a Landport is, lásd a robogómban? Kicsit tartok a témától, berúgókar híján. :U

Köszi!

(#85831) Pocee válasza Geresics (#85826) üzenetére


Pocee
senior tag

én pedig büszke vagyok,hogy ezt ilyen nyíltan kijelented és felvállalod másságod :DDD

Mr.Brightside

(#85832) Lomha 8V válasza imibogyo (#85828) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Azt tegyük hozzá, hogy a pali májusban egy 1956-os Moto Morinivel ment ki Weissenkirchenbe. A haverjával, akinek egy 1951-es NSU-ja van. Pomázig 3x robbantak le. :D Nem hiszem, hogy papírkutya lenne a faszi. :)

(#85833) demars


demars
addikt

Persu: vasárnap hazafelé lakott területen belül kb 45-50 km/h sebességnél elengedtem a kormányt, hogy igazítsak a kesztyűmön és a kormány elkezdett csapkodni. Eddig ilyen nem volt. Elviszem szakihoz, hogy nézzen meg mindent de kíváncsi vagyok te mit gondolsz (nem szeretném ha megvezetnének)? 2004 -es cbf600 s.
Városon kívül kb 90-100 -al jöttem, nem mertem ott elengedni. Nem éreztem semmi gebaszt, szépen lehetett terelgetni.
Gumi nyomás jó, mást nem néztem.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#85834) Ferdzsoo válasza demars (#85833) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Ez nálam is ilyen volt. Pedig semmi baja nem volt a gépnek. Doboz volt rajta?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85835) imibogyo válasza CyberPunk666 (#85829) üzenetére


imibogyo
veterán

Szerintem mint mindenben itt is az előélet a döntő. Ha tudod, hogy ki, hogyan használta és tartotta karban a gépet, akkor simán bele lehet ugrani. Ahogy egy utcai gép is lehet széthajtott, és egy pályagép is lehet "tökéletes állapotú", tehát egyáltalán nem biztos hogy egy utcai átalakításával jobban jönnél ki a dologból. Kérdés, hogy meg tudod-e oldani a szállítást pl., vagy jobb egy papíros motor, mert azzal mennél a pályára is?

Utcai motor "végleges" átalakítása esetében még a papírokkal is kell szenvedni (bár nem vészes), hiszen ki kell vonatni a forgalomból (igazából úgy jársz jobban, ha a tulajjal vonattatod ki véglegesen, és te már "papírok nélküli" motorként veszed meg, így neked már sem reg. adót sem semmi mást nem kell fizetni).

Nekem is ezért van teljesen papírok nélkül az 1000F (jah, közben megindult a teljes karburátor felújítás és lényegében célegyenesben van a gép :D ) és úgy is marad, mert közel 80.000 Ft lenne a papíroztatása, amit inkább már a következő (és sokkal-sokkal fiatalabb) gépbe teszek bele. Ez meg megmarad az E-ringre, meg Kakucsra "trélerrel". Mind a két pálya nagyon közel van hozzám, szerintem így járok a legjobban, mert így ha ki is leheli a lelkét a gép (vagy összetöröm, ami valószínűbb az én esetemben ;] :P ), akkor sem maradok motor nélkül. ;)

(#85832) Lomha 8V: ezért is írtam a saját "feleséges sztorit", mert lehet, hogy ebben az esetben sem csak a Csikós szempontjai alapján alakult a sztori. De mivel ezt nem tudhatjuk ezért sem szerencsés "leszólni" valakit. Én amúgy is úgy vagyok az egésszel, hogy mindenki csinálja úgy, ahogy akarja és ahogy neki a legjobb. Csak az egyéni preferenciák alapján ítélkezést nem szeretem... :K

(#85836) Chrys_ válasza demars (#85833) üzenetére


Chrys_
addikt

GSX 650 F-nél ha 50-nél elengedem a kormányt (jellemzően 3-ban, néha 4-ben van ennél a sebességnél), akkor elég intenzíven motorfékez :) Csak nagyobb sebességnél 6-ban nincs akkora fékhatás.

(#85837) demars válasza Ferdzsoo (#85834) üzenetére


demars
addikt

Igen volt rajta doboz. De mikor feltettem kb 180 -nál próbáltam, nem volt gond, nem rezonált semmi.
Lehet a doboz a ludas? Eső ruha és 1,5 l víz volt benne.

Majd próbálom doboz nélkül is akkor, csak furcsa számomra, hogy kis sebességnél ennyire számít a doboz. Eddig nem tűnt fel, bár ritkán teszem fel a dobozt mióta van tanktáska meg combtáska.

[ Szerkesztve ]

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#85838) Ferdzsoo válasza demars (#85837) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Nekem doboz nélkül jó volt, dobozzal mindig megindult és szitált. Gyári 45l-es honda volt.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85839) CyberPunk666 válasza imibogyo (#85835) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

Igen, az eleve pályázós motorok annyival olcsóbbak, hogy nagy a kísértés.

(#85840) yodamastah válasza CyberPunk666 (#85839) üzenetére


yodamastah
őstag

Nem feltétlenül azért olcsóbb mert szét van hajtva. Hanem mondjuk mert erősen kérdéses az eredete. Veszel egy fénymásolt olasz adásvételis motort fél áron, aztán döntsd el honnan van valójában...

(#85841) demars válasza Ferdzsoo (#85838) üzenetére


demars
addikt

Hm.. Futok még egy kört, általában 6. -ban szoktam lassabb tempónál. Most meg 4. vagy 3. volt. Csak eddig nem vettem észre.
Köszi a választ, remélem valóban nem ment el semmi sem.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#85842) Topiccsendőr válasza runner 125 (#85819) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Itt nem az a lenyeg, hogy ducati, meg egy ducati is elmegy par ezer kmt gondtalanul, akarmennyire hihetetlen, hanem eleve muszaki hibas motorral fogott neki az egesznek. Az elozo tulajnal is fennallt a hiba, ezt injektorpucolassal orvosoltak (!!!) Tehat fogalmuk sem volt mar akkor, hogy mi a baja egyaltalan. A motorban volt ganyolas, nem keves. Most a trafora gyanakszanak, de ha nem akarod szopatni magad, akkor
A. Kivizsgalod rendesen a hiba okat, nem injektortisztitozol talalomra, hanem eltoltesz sok orat a konkret hibafeltarassal
B. Treleren begurulsz, es jol erzed magad, ugyis a ceged fizeti az utazasodat.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85843) Topiccsendőr válasza CyberPunk666 (#85829) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Miert ne engednenek fel egy RS 125 ot barhova?
Mihez akarsz 600 ast venni?
Dontsd el mennyi a kereted, es attol fuggoen vegyel palyamotort. Egy palyamotornak sok baja lehet, kockazatos venni, az, hogy mukodik, nem jelenti azt, hogy jo is. Ettop fuggetlenul sokaig el lehet karcolni egy muszaki hibas motorral os, csak utana kidobod az egeszet a kukaba.
Blokk szetkapas egy 600 as 4T nel? Csak a szet-osszere melyen zsebbe kell nyulj, a tomitesekbol ujat kell venni, es meg semmit nem csinaltak a motoron. Palyahasznalatnal a hengerfejnel biztos talalnak valamit. Es akkor a forgattyusmechanizmusnal meg nem jartunk.
A blokk szetkapas a 2T nel rentabilis.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85844) Topiccsendőr válasza demars (#85833) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Gumi szokott ilyet. Nyakcsapagyat megneznem. A gumisok azt szoktak momdani erre, hogy a motort ket kezzel kell vezetni, es ne engedd el a kormanyt.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85845) baboss


baboss
őstag

? Valaki.

(#85846) Topiccsendőr válasza baboss (#85845) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Elofordulhat.
Konkret valaszert fordulj bizalommal a legkozelebbi terhelo villaval rendelkezo, merni tudo ismeroshoz/bolthoz.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85847) Gaboman válasza demars (#85833) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Most én is ilyen jelenséget tapasztaltam, igaz ezt azóta hogy a két oldaldoboz fent van a motoron, egyszer csapkodott a kormány, igaz 140 km/h-nál.
Megnézem majd ha leveszem, ha akkor is tapasztalható akkor a csapágyat nézetem meg.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#85848) Chrys_ válasza Gaboman (#85847) üzenetére


Chrys_
addikt

Az kellemetlen lehetett 140-nél. Hát még ami Dovizioso-val történt 340-nél, dobozok nélkül most Mugello-ban a verseny elején :) De szerencsére megfogta (és még a versenyt is megnyerte).

[ Szerkesztve ]

(#85849) baboss


baboss
őstag

Aksiba milyen márkát érdemes venni, zselés, vagy savas, ami nem gagyi, de nem is túl drága ?
Biztos, hogy az aksi rossz, mert tegnap reggel felraktam töltőre, délután levettem, ma délben a 4-ik indításnál már nem indult, be kellett tolnom.

[ Szerkesztve ]

(#85850) Laca1212 válasza runner 125 (#85819) üzenetére


Laca1212
őstag

Aztán a cikk végén írja is, hogy kiderült mit vett. Szép lista. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.