Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#85851) Ferdzsoo válasza baboss (#85849) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

A gyárit. De az drága. Minden más utángyártottól nem szabad többet várni mint másfél - 2 év.
Akksis ember mondta...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85852) Topiccsendőr válasza Laca1212 (#85850) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

ennyi penzert ez van

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85853) baboss válasza Ferdzsoo (#85851) üzenetére


baboss
őstag

Akkor veszek egy ocsot 1.5 évre 8-10K :U

(#85854) Laca1212 válasza Topiccsendőr (#85852) üzenetére


Laca1212
őstag

A gáz, hogy sok pénzért is trágyát adnak sok esetben...kicicomázva. És sajna sokan be is szopják. :)

(#85855) emre válasza baboss (#85853) üzenetére


emre
veterán

Nálam volt többféle, és totál random melyik mennyit bír ki.
A legemlékezetesebb amikor is a banner egy év és egy hetesen megadta magát. Azóta úgy gondolom, hogy szart csakis olcsón. :D

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#85856) StoneBridge


StoneBridge
senior tag

Aztaqrva

A 24 éves Joshua Boyd a brit Snettreton 300-as versenyen egy egyenesben húzta a gázt, amikor egy előtte haladó motorról levált a rosszul rögzített haspajzs, hogy a jókora fém alkatrész kétszáz fölötti tempónál telibe találja. Az ütéstől Boyd azonnal elájult, a motort azonban nem engedte el, sem a motor őt, ezért változatlan sebességgel továbbszáguldva, eszméletlenül, fura pózban ment tovább. Csak közvetlenül a becsapódás előtt esett le, rongybabaként, a motorról, amivel együtt csapódtak be a fém korlát/falba. De a mázlikirálynak lényegében semmi baja nem volt, amikor a kórházban magához tért.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#85857) baboss válasza emre (#85855) üzenetére


baboss
őstag

Ezt vettem. Exide YB10L-A2 12V 11Ah Beleraktam a lötyit, 16:50- kor berakhatom a helyére. Holnap sok helyre kell mennem, (Szlovákia-BP-Páty-stb) nem szerettem volna minden megállás után tologatni. A régit reggel felraktam töltőre, rajta volt 6 órát, de el se indult. Ha jönnek a kisebbségiek lomizni akkor odaadom nekik.

[ Szerkesztve ]

(#85858) vendingo


vendingo
veterán

Csak felhívtam. Állítólag gyári a fény és a matricázás is. Ha valóban így van és műszakilag is rendben lesz, akkor lehet lecsapok rá, ha hajlandóak egy picit engedni az árból. Rákérdeztem, hogy mit értenek "leszervizelt" alatt: olajcsere :)
Nem tudom mi legyen, az eszem azt mondja, ne, a szívem, meg hogy igen. Baromi régi vágyam egy ilyen motor ebben a színben szép, jó állapotban.
A többi típus ami tetszene az mind sokkal drágább 1.5-2 milla körül van, annyit meg nem adnék ki motorért.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#85859) Gaboman válasza vendingo (#85858) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Szíved joga de, hogy egy 1991-es motorért kiadni 1.2 milliót. :U
Hidd el annyival nem lehet jobb hogy a dupla árat kérjenek érte mint egy 750 Super Teneréért.
Legyen szerencséd vele.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#85860) vendingo válasza Gaboman (#85859) üzenetére


vendingo
veterán

Valami oka csak van, hogy majdnem duplája az at a tenerenek.
Tenerenek azért vannak gondjai, indulás nehézségek, pár nap állás után be se indul, ki kell járatni leállítás előtt a karbiból a benyát, megeszi a 7-9 litert, páran panaszkodnak a gyengécske fékeire is.

Én se örülök, hogy ilyen drága, de ha egyszer ez tetszik , meg nem is találok mást, csak majdnem dupla ennyiért. Bezzeg speed mocikkal meg nakeddal tele van minden, azokból lehet csemegézni.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#85861) CyberPunk666


CyberPunk666
senior tag

Aki használt már perforált bőr ruhát.
Mennyire nagy a különbség a nem perforálthoz képest?
Mert ma már majd leszédültem a motorról, olyan melegem volt.
Ehhez képest komoly előrelépés a perforált vagy abban is meg fogok halni, ha még 3 fokkal melegebb lesz?

(#85862) -Mosquito- válasza vendingo (#85858) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Facén fent vagy? Ha igen, keresd Érdi Tibort Balkán Bisztro. Afrika Twines Ő biztos tud tanácsot adni mit kell nézni/kérdezni egy AT-ről.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#85863) Topiccsendőr válasza CyberPunk666 (#85861) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Sokkal jobb

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85864) Topiccsendőr válasza vendingo (#85860) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Amiket most felsoroltal mind muszaki hibahoz kotheto tulajdonsagok. A gyarbol nem igy jon ki egy motor, hogy inditasi nehezsegei vannak. Mindent lehet orvosolni. A feket is.

Ezeket felhozni, es allitani, hogy jobb az at nagyon gyenge indok.
Hengerfej ateges, na az gond. Generator leeges, elektromos hibak, vaztores. Ezek gondok, es minosegbiztositas hullamzasabol kovetkeznek. Ilyesmikre figyelj, ne olyan dolgokra, amit egy nyitott kipufogo, vagy egy elallitodott uszoszint okozhat.

Mondd azt, hogy az at tetszik, es azt akarod venni. Ennyi az egesz.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85865) CyberPunk666 válasza Topiccsendőr (#85843) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

Azért nem engednek fel, mert egy csomó helyen oda van írva, hogy minimum 250-es gép.
Gondolkozom rajta, hogy a ninjához vegyek inkább egy ada cuccot (magasított lábtartó, pályaidom...), vagy vegyek egy külön gépet.
Ha vennék külön gépet, akkor miért vegyek 150-es járgányt, miért ne valami 600-as darabot?
Nem nagyon tudom eldönteni, hogy mi lenne a jó.

[ Szerkesztve ]

(#85866) Anubis_9


Anubis_9
őstag

Sziasztok! Tervben van egy Yamaha XT600E vásárlása. 15 éves, papírral, mindennel, képek alapján szép, megkímélt állapotban van. Elvileg, ha jól bánnak vele, a blokk örök életű. Mekkora rizikót vállalok egy ilyennel, ha megveszem? Persze, tudom, senki sem jós, csak érdekel a véleményetek. Amúgy van korlátlan A-s jogsim, egyszer egy rövid ideig volt egy hasonló nagy endurom. Köszi!

"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"

(#85867) V.Stryker válasza vendingo (#85860) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Személyes véleményem az, hogy ilyenkor én megvenném azt ami a szívem vágya, még ha rá is baszok vele. Egyszerűen túl kell esni rajta, mert bármi mást vennék, akkor az első alkalommal, amikor furcsa rezonálást éreznék vagy valami baja lenne, akkor már ott fúrna a lelkiismeret, hogy miért nem vettem meg a szívem vágyát. Ha viszont megveszem amit a szívem diktál, annak hajlamos vagyok megbocsátani ilyeneket, túlesek rajta és pár év után dönthetek az eszem szerint. :)

Én pl. így tettem.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#85868) emre válasza V.Stryker (#85867) üzenetére


emre
veterán

erre mondják, hogy a férfi mindig is gyerek marad, csak a játékai lesznek egyre drágábbak :DDD

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#85869) V.Stryker válasza emre (#85868) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Én is ezt mondom. :) De hát nem? Ha motorozni, hobbiból vesz az ember motort, akkor azt vegye amire vágyik. Az élet ezer más területén kell kompromisszumot kötnie és az esze szerint dönteni, pedig mind tudjuk, hogy nem mindig arra vágyunk.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#85870) -Mike- válasza vendingo (#85858) üzenetére


-Mike-
addikt

Ha ez a motor a régi vágyad akkor meg kell venni. Nem kell más (vad idegen) emberek véleményére várni főleg egy fórumon, hogy igazolják hogy helyesen teszed ha megveszed. Nem kell más motor hibáit keresni ahhoz hogy ez legyen számodra a jobb. Ha jön belülről a csí, hogy ez kell akkor instant buy.
Ugyanígy voltam anno a Honda CB-vel. Megőrültem volna ha nem azt veszem meg és az első piros lámpánál egy olyan állt volna meg mellettem. Vagy legutóbb a Tuono. Amikor meglátod és jön az érzés, akkor legyen bármilyen, kérdezhetsz róla bármennyit belülről már érzed hogy a tiéd lesz. :)

(#85871) vendingo válasza V.Stryker (#85867) üzenetére


vendingo
veterán

Van benne valami. Első motoromat a pénztárcámhoz szabtam, és ahhoz, hogy minél hamarabb meglegyen. 3 évig bírtam rajta, pedig baromi kényelmetlen volt, de csak kínoztam vele magam, mert szeretek motorozni.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#85872) V.Stryker válasza vendingo (#85871) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Én két éve hajtom a szivem vágyát. Így hosszabb távon már látom a hibáit, akkor nem láttam semmi mást amit megvennék, ma már látom még mik fértek volna bele. Ennek ellenére nem vagyok benne biztos, hogy nem ezt venném meg újra most is.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#85873) vendingo válasza V.Stryker (#85872) üzenetére


vendingo
veterán

Az SV-m arra jó volt, hogy körvonalazódjon bennem, hogy mire is kell. Akkor eszembe se volt, hogy túrázni menjek. Vadulni, rokonokat látogatni vettem, végül az utolsó 2 évben csak túrázni használtam. Kibukott az is, hogy az én méretemhez nagy gép kell, túrák során sok volt a kátyú, ezért enduró is legyen, ne meg a V2 rabul ejtett egy életre.

Arról nem is beszélve, hogy öröm volt vele rollerezni a kátyúk között.

Ilyen szituk miatt kell nekem nagy dög.

[ Szerkesztve ]

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#85874) Geresics válasza vendingo (#85873) üzenetére


Geresics
addikt

mostani motorom úgy vettem, hogy havi 20eFt-ot raktam félre 4 évig. Szerintem még vagy 5 évig marad, aztán leváltom, de akkor tuti, hogy egy KTM 1090/1190 Adventure lesz a befutó. Vagy egy Africa Twin. Vagy egy... :DDD

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#85875) Gaboman válasza vendingo (#85873) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Jó de a régi SV 1999-2002-ig jóval kényelmetlenebb mint a 2003-tól kiadott frissítés.
Az én 99 SV650N gépemről ültem át az újabb típusra, jóval kényelmesebb, nagyobb hely van rajta.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#85876) Tarill


Tarill
őstag

ma féknapot tartottam, csak nem tudom h öreganyám baracklekvárja mit keresett itt? :Y


[kép]

[kép]

(#85877) Lipton válasza -Mike- (#85870) üzenetére


Lipton
őstag

Ne is mondjad... tavaly eladtam a cb-t tavasszal. Hetvegen setalunk fureden - jeeee, a volt motorom ott allt.

(#85878) baboss válasza Tarill (#85876) üzenetére


baboss
őstag

A másikban biztos vaj volt, csak a melegben elolvadt. :D

(#85879) runner 125 válasza Topiccsendőr (#85842) üzenetére


runner 125
nagyúr

Erősen betegágy állapotot képvisel most az a motor, de a random előforduló ilyen olyan hiba kockázata egy ennyi idős Ducati-nál akkor is nagyobb, mint egy japánnál, állapottól függetlenül. Ezt annó ő maga is leírta, köztük a 750-es VFR-hez hasonlítva, de a szíve az olasz felé húzott.

Végigolvastam a cikket, láttam a felsorolásokat a végén, de annak jó része ahogy te is írod, gyanakvás. Lehet itt méregetni, a szerelő cimborám szerint ennyi idős, láthatólag lelakott Ducati-nál bele kell kalkulálni h bármikor lerohadhat alattad, hibáa mérsz ki mindent.

vendingo

Az Africa egy igazi ikon, kategóriájában maga a megetestesült történelem. Nem véletlen h '91-es motorért ennyi pénzt kérnek. A gyári színek és matricák ellenére a fényezése szerintem már nem gyári, túl patika a korához képest, de még a váza is gyanús nekem.
Ha régi álom el kell menni, ki kell próbálni, 2 kilót alkudni és meg kell venni.
De alternatívának még ott van a Varadero is pl.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#85880) Topiccsendőr válasza CyberPunk666 (#85865) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Melyik palyanal van ez kiirva?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85881) demars válasza runner 125 (#85879) üzenetére


demars
addikt

Baromira bejön a vara :K

Persu: gumisok be..phatják! ;] Egyébként köszi, megnézetem a csapágyat és a gumit. Bár nem tudom mikor, nálunk felhőszakadás van :(

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#85882) Topiccsendőr válasza runner 125 (#85879) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Allapottol fuggetlenul??? Ha veszel egy japant, ami szet van ganyolva, raadasul ennyi penzert, az random nem fog lerohadni, es muszakilag hibasan is nekivagsz egy ilyen turanak?
Tudom, hogy nem szereted a ducatit. A haverod sem. Epp ezert nem lehet a velemenyedet komolyan venni.
Azok alapjan, amik a szervizben megfordultak nalunk, en biztosan nem mennek hosszu tavra ganyolt japannal sem. Olasszal meg plane.
nem laikusok kezebe valo az a ducati. De vegyunk egy nepszeru japan tipust.
egy sv ugyanezeket a tuneteket siman produkalja esoben es eso utan. Esetleg egy jo kis generatorelszallas... Azt kimered elotte, es utana huss. egy masik japannal. Mondjuk honda? Csak az ismerosi koromben tobb ember szopik vele, random. Jah a kollegam megint epp a toltesi fazisban van az 1100 xx el. Illetve a parkoloban rohasztoban. Hivhatjuk random lerohadasnak ezt is? Had ne soroljak dolgokat.

meg lehet csinalni jora mindent. Olyan jora, hogy nem egy dolomitok turat csinalsz meg vele. Es de. Meregetni kell, nem pedig random injektortisztitani. Mert ha nem igy csinalod, beszopatod magad. A japanon is.
Egyebkent ez a fajta ducati nekem pont nem tetszik, raadasul superbike kormanyt rakott ra, amitol hanyok. Es veletlenul sem neveznem sportmotornak.

Csikos cikkjei olyanok, mint egy kifestokonyv, amit egy ugyetlen, de lelkes gyerek a kezei koze kap, pontatlan, es tul van szinezve.
Alapvetoen nem hulye, hiaba allitja be magat annak, pontosan tudja, mit vesz, de beallitja szarabbnak a helyzetet, hogy a megoldas nagyobbat csattanjon. Szerintem az oldscool szakik koze tartozik, akik hisznek dolgokban, legendakban, ahogy te is hiszel. Pl hisz az olajdorzsolesben, a szelephangban. Meg hisz abban, hogy vannak opyan dolgok, amik valamitol nem romlanak el. Senki nem tudja mitol, de azok jobbak lettek, mint barmi mas. Egyik cikkeben azt hitte, meghall egy tamcsapagyhangot, ami meg raadasul beepitesi mereten beluli hezag volt. Azon jot rohogtem, de a cikk jo volt. Ha o nem is ert hozza, vannak kapcsolatai, akik meg igen. Es nagyon sokat csusztat a cikkeiben, ugyhogy nem kell mindent elhinni. Egy kis izgalomert felaldoz siman egy kis valosagot.

Abban egyetertunk, hogy egy 750 es vfr biztosan megbizhatobb. Ha epp nem eg le a generatora. Meg nem szall el a fesszab. De ki nem szarja le? Miert ne vehetne barki barmilyen motort? Es ha feleannyit megy el. Akkor tiz ev helyett ot ev mulva kell hozzanyulni a motorhoz komolyabban? Ha van 3 autod, meg kitudja hany motorod, miert vagy hulye, ha bevallalod? Nem ezzel hordod ki a leveleket naponta 8 orat, ha lerohad beszopatod magad.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85883) demars válasza Topiccsendőr (#85882) üzenetére


demars
addikt

Japán gányolásról: tavaly szoptam az enyémmel, összeégett pár vezeték, szétszedtük és akkor láttuk, hogy előző (valószínűleg olasz) tulajnál volt gond, valami megrágta a vezetékeket. Erre ő összesodorta azt csókolom. Mondanom se kell elindultunk a vak világba mikor leállt a kis dög. A helyszínen szétkaptuk de el is szakadt pár madzag, tréler lett belőle. Haza felé majdnem bőgtem (fos honda ). Aztán egy hét alatt újra kábeleztük, leforrasztottam mindent, újra bandázsoltam mindent, pöpec lett.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#85884) Topiccsendőr válasza demars (#85881) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A gumi kisulyazatlansaga. Nem tudod megnezetni. Talan ujra kell sulyoztatni, de az sem biztos, hogy kiszedi.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85885) demars válasza Topiccsendőr (#85884) üzenetére


demars
addikt

Itt nálunk a gumis nem szedi ki a kereket. Intézze a szerelőm, azért fizetek.
Megnéz mindent, centrírozást csináltat. Beköttetek vele egy usb aljzatot és kb ennyi.
Aztán ha úgy ítéli valamit kell javítani, cserélni azt megbeszéljük.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#85886) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Basszus, majdnem elb@sztam egy robogóst az előbb kocsival... Egy kereszteződésben balra akartam kanyarodbi, a szembe jövő elengedett... ez meg gondolta, hogy jobbról az elozekeny szembe jövőt megelozi.... idióta.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#85887) FIREBLADE78 válasza Horvi (#85810) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nektek 4k, akciós :D

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#85888) FIREBLADE78 válasza Geresics (#85874) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nekem bömös 1200 gs

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#85889) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#85882) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Normálisabb vevő aki motort vesz esetleg egy ilyen leharcolt gépet az előbb átnézi/nézeti szervizeli vagy maga vagy szerelővel. Jobbik esetben csinál egy 0 km-es revíziót főleg ha nagyobb külföldi útra is szeretne menni vele és nem akarja magát kint cumiztatni.. Többség sajna nem ilyen hanem olcsón akar jót és sosem kell szervizelni.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#85890) imibogyo válasza Geresics (#85874) üzenetére


imibogyo
veterán

Nekem a következő az álomlista (nagyjából tetszési sorrendben):
- KTM 1290 Super Adventure R
- KTM 1290 Super Duke R 2017
- Honda Africa Twin 2017
- Yamaha XTZ1200 Super Tenere

De ez nekem még nagyon a jövő. :B
Úgy tippelem 4-5 év a realitás mire új motorban gondolkodhatom.

(#85891) Geresics válasza imibogyo (#85890) üzenetére


Geresics
addikt

Szerintem a 1290 és a Super Tenere már túl nagy és nehéz, és inkább túra, mint enduró motorok ezek - az én szememben. :)

Szerk.:
értem ez alatt azt, hogy pl. egy Papuk Park-i kavicsos úton már inkább kellemetlen, mint élvezetes velük csapatni...

[ Szerkesztve ]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#85892) -Mosquito- válasza Geresics (#85891) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Ott még a Varával is elmegyek utcai gumival.. BIKE-R itt lenne most a fejedre koppintana.. :D

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#85893) imibogyo válasza Geresics (#85891) üzenetére


imibogyo
veterán

Hát de pont ezért vesz az ember túra-endurot, mert nagy, kényelmes, és inkább túramotor, de azért egy "kis" offroadtól sem riadnak vissza. Ha tiszta vérű endurot szeretnék, akkor azt vennék. ;)

Egyébként (bár nagyon rövid távon) mind a kettőt próbáltam és bármikor szívesen elkellemetlenkednék velük akárhol... :P

(#85892) Mosquito34: ezt már be sem mertem írni, hogy ez egy MZ-s bükki mellékutas túra és egyáltalán nem tűnik túl keménynek. ;] :P

[ Szerkesztve ]

(#85894) emre válasza Geresics (#85891) üzenetére


emre
veterán

Na ehhez sem kell túraendúró, csak ha ki a menő-t szeretnék jáccani a haverok előtt akik sportgépekkel jöttek.
A Rezi várba az FZ750-el felmentem, föld, murva stb...

ehhez már esetleg jól jönne (érdemes végignézni)

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#85895) canniball válasza yodamastah (#85750) üzenetére


canniball
nagyúr

Igen, arra gondoltam hogy morzsolódik. Azt hittem pályán ugyanúgy kopik mint közúton csak persze gyorsabban. Mintha pont te tettél volna fel korábban olyan képet amin hasonló állapotú gumi volt és írtad hogy ez így nem OK. Vagy rosszul emlékszem? Esetleg az sem mindegy hogy túra vagy sport/slick abroncs?

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#85896) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

http://www.bmw-motorrad.hu/Modellek/Adventure/s1000xr/
Ha a pénz nem számítana.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#85897) imibogyo válasza emre (#85894) üzenetére


imibogyo
veterán

Na ehhez sem kell túraendúró, csak ha ki a menő-t szeretnék jáccani a haverok előtt akik sportgépekkel jöttek...
... vagy mert az van neki, vagy mert az volt a vágya, vagy csak simán az kényelmes neki, vagy ahhoz van olyan gyári LED-es fény ami neki az élete célja, vagy ez volt olyan színben amiért ő él-hal, vagy stb.-stb.-stb... :U

(#85898) yodamastah válasza canniball (#85895) üzenetére


yodamastah
őstag

Amit én feltettem az túlmelegedett és szétszakadt. Tavaly kb úgy nézett ki hogy 1 nap egy első gumi kuka. Állítottam mindent mindenhova (guminyomás, csillapítások, geometria), próbáltam máshogy vezetni a motort, a végkövetkeztetés pedig az lett, hogy egyszerűen a soft pirellik nem bírják a folyamatos terhelést a kis pályán egy bizonyos köridő alatt. Túlmelegszik a felülete, és széttépi magát igen gyorsan. Egy nagyobb pályán ez nem jön elő, mert ott van ideje kihülni. Sajnos csak soft elsőket vettem egész évre :)

Így nézett ki a szétszakadt első.

Ennek kb semmi köze nincs a belinkelt túra gumikhoz, amiken semmi kopás/tépés nincs, csak a összegyűjtötték a lemorzsolt gumit :)

Ja és igen az nagyon nem mindegy hogy túra vagy slick. Egy túra gumi olyan kemény, hogy azt nem tudod megtépni pályán. Persze nem is tapad olyan jól. Valamint túl tud melegedni a folyamatos terhelés miatt, és elkezd kiszámíthatatlanul csúszkálni. Slick guminak 80-90 fokos hőmérséklet teljesen normális, egy túragumi meg 30-40 fokosan érzi jól magát.

[ Szerkesztve ]

(#85899) Geresics válasza imibogyo (#85893) üzenetére


Geresics
addikt

és (#85894) emre

azt hiszem rosszul fogalmaztam. Ezeken az utakon akár egy Bandittal is lehet menni, csak épp nem mindegy, hogy hogyan. Az AT, és a 1090/1190 is nehéz, nem enduro! De élvezettel lehet velük akár olyan terepeken is menni, mint amiket linkeltetek (vagy ugye ahogy láttuk Chris Birtch felvételei alapján sokkal durvábbakon is - már ha valaki félisten). Egyszerűen egy új AT-vel szórakoztató terepezni (elképzeléseim szerint) még nekem is, de egy Super Tenere már akkora batár, hogy nem tudnék vele élvezetesen motorozni terepen.
:R

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#85900) vlevi válasza Geresics (#85899) üzenetére


vlevi
nagyúr

Az új AT-val mentem tizenhuszon kilométert. Igaz, csak aszfalt volt, de könnyebbnek, filigránabbnak érződött, mint a 650-es V-STrom. Pedig a mérlegen nehezebb nála.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.