Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [MikaVejneGI:] Acer Nitro 17 - A kis asztali gép
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
norbert1998
veterán
Eh. Csak a 25-ös varadero
V.Stryker
nagyúr
Nincs is gond vele, de inkább a sport-túra továbbra is az én világom.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Értem én, értem... És annyira kívánnám a Deauville-t... De a meglevő gépekre is alig van alkalmam felülni.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
csongi
veterán
Ha aban az idoben kicsit komolyabban veszik a tervezest, es faragnak belole 20-30Kg.(Volna honnan) Most is az egyik koronazatlan kiralyfeleseg lehetne a korosztaly/ idoszak kategoriaban. :). Gazdasagilag a szokasos receptetet alkalmaztak. Ossze legoztak es helyenkent modpsitottak par dolgot.
Mivel egy olyan kategoriaba kerult a vas, ahol nem volt konkurencia ilyen felszerelessel, nem kellett agyon eroltetni magukat.
V.Stryker: Tetszik a fogalmazas. :). Fiatal vagy hozza :) En szoltam. :).
A 950 et ha megkapod erte, emelem kalapom, es urlok a sikernek.Bar lehet tavasszal lesz meg egy loket a piacba. Ha az Sogorok bekemenyitenek az oltassal az az import piaci resz beszukul, az arak tovabb emelkedhetnek, ha lesz akik megfizetik.
A banditnak kultusza van, ezert. Erdemben jelentos elteres nincs.
Az egyik tura-sport a masik Sport-tura :D
V.Stryker
nagyúr
Igazából 850ért odaadnam. Az alatt nemigen.
2002-es, már a faceliftes. Könnyített dugattyús. Kombinált fékes.73000 km.
Szeptemberben kapott új aksi, új gyertyák. új kuplungot, szelephezag allitast, karbiszinkron, olajcsere, kardán olajcsere, karbi membrán, fékek elmosogatva, új fekolaj.... Új hűtőközeg. Kopoltyus legnagyobb plexi van rajta, plusz eggyel kisebb Kappa... Ülésfűtés.
Szóval nekem most 950ben áll. Így 850nél "csak" egy szazast bukok rajta.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Somatom
veterán
Kár, hogy nincs hozzá olyan pumpád, amivel fel lehetne fújni Pan European -ra.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
dellfanboy
őstag
lehet akarmilyen csucsszuper masina az egydimenzios leendo magyar tulaj ugyis a km-t fogja elsodlegesen nezni
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
KrAt
veterán
Sziasztok!
Innen melyiket vennétek meg leginkább 20-25k-ig? [link]
Sajna a 4XL kritérium, így soksoksok kiesik
A Dane Staby 4xl tegnap 40k helyett 20k volt, de addig gondolkoztam rajta, míg ma reggel ismét 40k
dellfanboy
őstag
Topiccsendőr
addikt
A tervezest komolyan vettek, es barmelyik modellt meg tudjak konnyebbre csinalni, de az megdragitotta volna, es ha a fajdalomkuszobon tul lett volna, akkor a foldbe all a sokkal jobb motor ahelyett, hogy a koronazatlan kiraly lenne.
Ausztria mar bekemenyitett es nemetorszag is be fog, de ha van eu qr kodod, jossz-mesz a hatarokon, nem oszt, nem szoroz. Ez a nagy inflacio inkabb hatassal lesz a hasznalt arakra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Steven
addikt
Hát ,ha tudod probáld fel őket neked melyik a legkényelmesebb no meg melyik tetszik. Ha bőrt veszel akkor kell egy kis idő míg totál felveszi a kezed formáját.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
fattyu
veterán
létezik valami olyan ruha ami tél és autobahn kompatibilis?
tehát nagytempó hasalsz de nem fagysz bele 3fokig?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
norbert1998
veterán
személygépjárművv
csongi
veterán
Persze meg van a mérleg egyensúlya. Csak a sikerek közepette, lehetett volna egy kicsit jobban merészkedni, és a 2002től lévő fejlesztésekkel bátrabban bánni.
De mindegy ezek csak feltételes és múltidős gondolatok. Ez már nem változik
A jelen piaci helyzetnél kiderül mekkora áremelkedést bír még el.
Egyik befolyásoló a Ft értéke. A másik az infláció. Erre fog még rápakolni ezek a védettségi intézkedések. AZ Euro-s árakban nem nagy változás van %-an az itthonihoz képest. Az ottani emelkedés még úgy ahogy elfogadható, csak mire Ft-os ár lesz drasztikusan drágul. Evvan.
A hazai termék paletta jelentős rész még most is import, és kb itt fejezik be a vasak az élet útjukat.
Átnéztem a hazai statisztikát. Messze nem vagyunk a 2006-7 járműpark szintjén.
Emelkedik, de egy pusztult állapotból a pillanatnyi emelkedést, igen erősnek lehet érzeni.
Kb ez így is volt a rendszerváltás után, és még így is marad az én életemben sztem.
V.Stryker: Sajnos kifizetted valakinek a szervizelést.
Sajnos ez ilyen. Ezért nincs kedvem már típusokat váltani. Ha figyelmebe veszem az éves km-t, akkor még egy 50-es is elegendő lenne nekem.
de sokszor megfordult a fejembe, felülök egy Nakedre, elmegyek kerülök egy órát, kimosom a bogarat a fogam közül oszt jó van az úgy.
Topiccsendőr
addikt
Markolatfutes, cordura. Utalom, mert az akszesszoáros Koso krvara elut mindentol, ami egy normalis motoron van, a cordurat meg ki nem allhatom, de ezzel elvagyok nagyjabol most.
Es motorfuggo. A big-bang r1 idealis teli jarmu. Szeles fejidomja letereli a kezedrol a szelet es a labadra fujja a hutobol a meleget. Vegyel te is big bang r1 et telire. A kovetkezo vetel mint teli autobahn jarmu, szerintem idealis lenne. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Steven
addikt
Van szerintem csak nem néz ki jól
Én vettem shoxba , ha télen bejárok az irodába ne fagyjak szét. A lényeg , hogy ne fujjon sehova be a szél .
No meg a rétegesen öltözködés sem árt .
Én az egészbe azt nem szeretem ,hogy sok nagy és nehéz és macera irodába le vedleni a sok "szart".
Ezért inkább nem járok be télen, szerintem másfél hónapja most voltam elöször a héten mikor 12 fok volt.
(kocsi nem opció nem vagyok hajlandó oda vissza 3 órát ülni Bp-n a forgalomba. )
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
+1
Ugyan így vagyok vele én is, már annyi réteg kell meg annyi cucc, hogy lusta vagyok felöltözni és inkább autóba ülök Majd február vége / március eleje újra motorra pattanok.
LógaGéza
addikt
Használ valaki ilyen vagy ehhez hasonló utánfutóra rakható motorállványt? Előfordul néha, hogy futóval el kéne vinnem a motort, és akkor egyszerűbb lenne egy ilyet kikötni elől + hátul a villánál, mint 8 spanival a motort (és még akkor is végigizgulom az utat, hogy rendben van-e). Futó bérelt, vagyis fixet nem tudok rárakni, valamint a környéken nem találtam olyan bérlőt, ahol van motorszállító.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
csongi
veterán
Növeld meg az oldalsó támasztás hosszát, ahol a gyűrűs csavar van, és a futóval együtt borul csak fel .
4db spanival le lehet húzni egy motort, csak meg lehessen támasztani az első kereket.
Nekem 3 spanival és egy cipőfűzővel is sikerült, egy renault master rakterébe. A szükség nagy úr
Utána vettem spanit, legyen ha újra kéne
[ Szerkesztve ]
KrAt
veterán
Én a VFR-t 2 spanival lekötve hoztam haza a futón, oldalsztenderen, rendesen lehúzva, az max futóval együtt borult volna fel
Én anno Montenegróban egy defekt okán hajtottam végre az alábbi nem kicsit izgalmas szállítást:
A Transalpot feltettük a gumis utánfutójára, de azt hátul becsukni már nem lehetett, mert a hátsó kerék már túllógott a platón. A motort egy darab gumipók kötötte az utánfutó rácsához, valamint én, aki mellette kucorogtam és kapaszkodtam a motorba.
Így tettünk meg kb. 25 km-t, a magyar átlagnál szarabb utakon, olyan 70-80-as tempóval pattogva az autó mögött. A mai napig nem értem, hogyan éltem túl.
A defektjavítás végül a szállítással együtt 5 euróba került.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Oldalsztendert nekem nem javasolták, mert ha elmozdul olyat tud ütni, hogy átlyukasztja a futó / teherautó alját.
LógaGéza
addikt
Amikor először vittem, nekem is lenn volt az oldalsztender, logikusnak tünt amolyan safetynek, hogy ha borul, akkor az megfogja. Igen, ám de amikor engedett kicsit a spani leért, és konkrétan az ütésektől feljebbhajlott. Mondjuk jól is jött, mert annyira egyenesen állt a Duke mindig, hogy féltem, hogy felborul, most meg van egy stabil dőlésszöge az oldalsztenderen
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
LógaGéza
addikt
Pont ezt gondoltam normális támasztásnak, ugyanis a fenti szállításnál az volt a probléma, hogy elöl nem tudott a futó lemezén normálisan megtámaszkodni, és a jó magyar utakon a rázkódástól kicsit fordult a kormány, a kerék is, és szép apránként dölt oldalra... Sose voltam egy spanifer-maestro...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Topiccsendőr
addikt
Mi hasznalunk a cegnel, teljesen jo, egy ember is konnyeden fel tudja rakni a motort, viszont palyanapok utan beleragad rendesen az elso gumi, plane ha slick, ahhoz rendesen meg kell cibalni, hogy kijojjon belole.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
Illetve spaniferrel konnyen meggorbited az oldalsztendert. Le tudod annyira huzni, hogy maradando karosodast szenvedjen
Nem menekülsz a csendőrség elől.
LógaGéza
addikt
Ez még szerencsére nem fenyeget, pályára saját lábon viszem.
Köszönöm, akkor rendelem is - már csak a méret a kérdés, gondolom hosszabb távon járok a 17-21"-al, mint a 13-17-el.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
ath
senior tag
egy vékony pólót vagy valamit rádobni nem érné meg, hogy ne ragadjon?
Topiccsendőr
addikt
Beleragadna a polo is. De nem nagy muvelet, 4-5 szor jobbra balra billegteted a motort, nagy erovel, es hallod ahogy elengedi a gumi.
Ja igen. Erdekesseg. Telen szallitani slicket ezzel nem szabad. Tobb gyarto is irja a slick gumikra hogy bizonyos homerseklet alatt repedezhet a gumi. Namost ezt nem a sima tarolasra ertik, es nem szimpla repedezest, mint azt korabban gondoltam. A futofelulet elvalik ilyenkor, es mehet a kukaba a gumi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#133231) yodamastah válasza Topiccsendőr (#133230) üzenetére
yodamastah
őstag
Tavaly ment kukába nekem is emiatt slick. 2-3 fok alá megy a gumi nagyon óvatosan kell bánni vele.
[ Szerkesztve ]
vlevi
nagyúr
Szerintem ehhez lehet annak is köze, hogy a versenycsapatok, legyen az autó, motor, bármi, a slicket csak akkor teszik fel, ha ki akarnak menni a pályára, addig valamilyen valahonnan levedlett gumit raknak. Másik ok persze az, hogy a pályára szánt gumik egy versenycsapatnál mindíg a paplan alatt vannak.
Topiccsendőr
addikt
Nem pontosan ertem, amit irtal, de ez csupan attol van, hogy hidegben terhelve van egy slick gumi, amit alapvetoen bizonyos homerseklet alatt nem szabad terhelni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zgospel
őstag
Megküldte a biztosító a jövő évi díjat. B05-ből B06-ba lépek, és ezért cserébe a tavalyi 26939 Ft helyett idénre már 26916 Ft-ra csökkenne a díj.
23 Ft kedvezmény 1 bónusz szintért
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Örülj neki, nekem nőtt a díjam hiába léptem előre bónuszban...
norbert1998
veterán
Én kaptam emailt, hogy hibás bonus besorolás.
Turns out, eggyel kisebbet adtam meg. Csökkent negyezerrel. 23 ezer az éves. (autóra)
tboldi
nagyúr
Nekem 37k lesz most B05-ben a Jazz-re, pedig öregebb vagyok nálad 3 évvel, és a jogsim is minden bizonnyal régebbi legalább ennyivel.
De nem csodálkozom, Mosonmagyaróvár nagy kockázat lehet a biztosítóknak, ez éppen ma történt velem és anyum Ypsilonjával. Tavaly márciusban meg ez.
[ Szerkesztve ]
Geresics
addikt
Pont ma váltottam biztosítót. Allianznál volt a 1190 Adv. 2 éve, és B6-ba lépve 24eFt lett volna, ha maradok. Unionnál 15eFt lett! Köszi netrisk!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
zgospel
őstag
Na én meg pont az Unionnál voltam, de most a Waberersnél 23 ezer jött ki, úgyhogy váltok én is.
Az a 15 már sokkal jobban hangzik. Vajon miből jön a különbség?
A te motorod bő 25 lóval erősebb, durván 300 köbcentivel nagyobb is, szóval potenciálisan nagyobb ámokfutó kéne hogy legyél a számításkor
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
norbert1998
veterán
Nekem is B5, 7 éves lesz a jogsim májusban, kettes Megane limuzin van a nevemen 2009-ből. Ha így is a hely az oka, az komoly
Szerda reggel haver elé mentek ki ugyanúgy, mint a piros autód elé. Csak kicsit jobban összetört. Főúton, úgydöntött a kiscsaj, hogy nincs elsőbbsége a havernak.
Steven
addikt
Nekem 10-11 éve volt az sv1000s 14k ha jól emlékszem és akkor b elején voltam most már pár éve b10 és így is csak nő ! Én is ilyen 20-25k között állok.
A teljesítmény adó viccesebb minnél újabb motorod van annál magasabb az összeg. Ennyit az euro5 ről
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
norbert1998
veterán
Környezet barátabb használt motort venni, mint újat
tboldi
nagyúr
Boyracer Honda Jazz 2006-ból, és az én jogsim júniusban lesz 10 éves, idén már újítanom kell. 2017-ben, mikor hozzám került az autó, 89k volt még bónusz nélkül, ehhez képest a 37 sokkal barátibb.
Xero
nagyúr
Nekem tovabbra is 11.4e az Allianznal a Honda. Oke miskolci allandom van meg mindig, mar elvileg korban is rendes ember vagyok, de friss a jogsi. Fel nem foghatom hogy ropkodnek 25+ arak ha nem VIII-ban vagy egy Panigale-val.
norbert1998
veterán
Nekem eddig a max 65 volt Egy 1.2-es ideges Bravo-val kezdtem 2001-ből, 2016-ban, 2018-ban jött a Megane.
[ Szerkesztve ]
Pfiucska
aktív tag
28eft, A00, 22 év, pest megye, 2018 cbr500r
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Pfiucska
aktív tag
2017-ben a 2002-es swift 1.0-ra 100k/ev-t szerettek volna kerni
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Geresics
addikt
Biztos látták a vezetéstechnikai videóimat! 🤣
Amúgy a pécsi lakcím, a 2016-os gyártás, és a 2001-es jogsi számít inkább szerintem. A Waberersnél kell még tagdíj a biztosításon felül?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
GTVili
tag
Pontosan ugyanígy jártam... .... 25 lett volna az idei díj. Léptem én is az Aegon-hoz... 15 lesz nekem is az éves díj.... már be is fizettem, mielőtt meggondolják magukat....
.... igaz, a besorolásban is feljebb léptem.
[ Szerkesztve ]
pakfong
tag
Nekem a motorra 220€ az éves, az autóra meg 430€. Németbe' dolgozok, telik rá...
Mondjuk a motorra fele ennyi lenne csak, ha nem hozok össze szeptemberben egy balesetet; ez van.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070