Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz csongi #117198 üzenetére
Az nagyon régen volt, az AMF korszakban (Shovelhead blokkok). 1985 -től van Evo blokk, azok már rendben vannak. Ott csak az a bibi, hogy a Softail vázasokban fixen van a blokk. A vázon is mindent menetrögzítőzni kell. Viszont, ha egy csajt viszel 5. -ben 80 körül, az utána csak veled akar utazni. Ez nem vicc, csajok mondták, hogy az a vibráció nagyon bejön nekik. A Dyna -k és a Tourok gumiágyasok.
1999 -től van TwinCam blokk. A gumiágy maradt, a Softail blokkok viszont kiegyenlítőtengelyesek, így nincs vibráció. Nekem ez a mostani a második Dyna -m. 66 ezerig nem volt vele gond. Sajnos, valamiért odalett a generátor. De, nem nagy ügy. 45 ropi, meg egy nap szerelés.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117232 üzenetére
Az 1,4 -es Intrunál a konstrukciót alárendelték az esztétikának. Nagyon rossz szerelni. Pl. mindkét karburátor hátrafelé áll, bowdenekkel vannak összehangolva. Ha a bowdenek nyúlnak, akkor nehéz beállítani. Még az akkuhoz is nehéz hozzáférni. Nincs alatta elég fék, meg futómű. Túrához nehéz pakolni. Az utódjánál (1,5) már szembeforgatták a hengereket (egy karburátor), akku elöl, hátsó rugó progresszív. Viszont, nehéz és zabál. Fék csak a dupla tárcsásokon van. Volt 1,5 -ösöm, 45 ezret mentem vele.
Aztán teszteltem egy VTX 1800 -at. Az tetszett, de nem volt pakolható. Ugyanannyiba került, mint egy alap Dyna. Úgy voltam vele, hogy ha a HD nem jön be hosszú távon, akkor könnyebben tudok kiszállni belőle, mint ha a VTX nem jönne be. Aztán maradt a HD, csak az alap Dyna -n sem volt fék, meg futómű. Ezért váltottam Dyna Sport -ra. Ez sem tökéletes motor, de az eddigiek közül ez kényszerít a legkevesebb kompromisszumra. Szvsz. ha egyébként bejön a HD, akkor ne vegyél helyette japánt. A TC blokk 80 ezerig problémamentes, aztán "kis felújítás" (bordásszíj, vezérműlánc feszítő papucsok, stb. Maga, a belseje örök élet, meg egy nap. Ha pedig mégis szervizelni kell, akkor is hálás leszel, hogy nem japánt vettél. Nem az a kérdés, hogy hogyan szerezz hozzá alkatrészt, hanem az, hogy melyik forgalmazó katalógusából, melyik gyártó termékét válaszd. Ha engedi a kredit, akkor hatgangost vegyél! Az enyém még ötös. Mentem hatossal, nagyon hosszú az overdrive, jól jön túrán. Plusz, azok már 1550 -esek és automata a primerlánc-feszítő. Onnan ismered meg, hogy a kuplungdekli középső szerelőablaka csak dísz, nincsenek rajta rögzítőcsavarok.
Uffff.....Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117240 üzenetére
Ez a HD -nál nem érvényes. A lámpák kivételével tök ugyanolyan az EU, mint az USA modell (talán még az óra a különbség, mivel mérföldes). Behozni "lehetetlen", de ha már itthon forgalomban van, akkor tök mindegy. Onnan ismered meg, hogy az eredetileg USA piacos vázszámok 1HD1 -el kezdődnek, az EU piacosak pedig 5HD1 -el.
Az 1,4 -en a blokk mögött, alul van az akku. A kiszerelését úgy kell kezdeni, hogy leveszed az utasülés hátulján levő, műanyag burkolatot. Gondolom, ez mindent elmond a szerelhetőségéről.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117242 üzenetére
Igen. Mellesleg, pl. az enyémen a gyári karburátor Mikuni, a teló Showa, ( a féknyereg leszereléséhez sokcsillagos, 10 -es, metrikus krovafej kell), az első lámpa is vmi japán.
Leginkább a hazai importőr (Dobai Attila) kavar azért, hogy jogilag ellehetetlenítse az USA behozatalt.
Az ember valószínűleg nem kamuzott. Sok olyan konfiguráció van, amit Európában nem forgalmaztak. Pl. az enyémből is létezett gyári dobozos, fejidomos verzió, ami nálunk nem szerepelt a palettán.
Ha sokat mozogsz pakolva, akkor majd gondolkodj hátsó telócserén és duplatárcsásításon![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117245 üzenetére
A szokásos dolgokon kívül, voltmérő a töltésméréshez. Keress olajszivárgást a nagy kuplungdeklinél! Vigyél egy tükröt, nézz alá a kuplungdekli hátuljánál. Van ott egy hernyócsavar, az az olajleeresztő. Nézd meg, hogy nincs-e elgyilkolva a "feje", nincs-e megrepedve mellette a dekli. Sok idióta nem tudja, hogy az a csavar úgy szorul, hogy kúpos és megtépi, mint egy normál csavart. Persze, szétrepeszti a deklit.
A blokk ugrál. Nézd meg, hogy az első gumibakon nincs-e repedés. Hátul a Dyna -n egy elmebeteg konstrukció van. A lengővilla nem a vázhoz, hanem a blokkhoz van csavarozva és az egész a hátsó gumibakkal kapcsolódik a vázhoz. Ha az a gumibak elöregszik, akkor instabil lesz a motor. Ezt figyeld próbaúton! Forgasd át a kereket, alaposan nézd meg a bordásszíjat! Drága a cseréje és nem éri meg utángyártottat venni. Általában az épített gépeknél szokott baj lenni, mert leszerelik a gyári szíjvédőt és ha odakerül modjuk egy murvakő, akkor hazavágja a szíjat. Úgy látom, hogy ezen ott a gyári szíjvédő. Nézd meg a kábeleket a csatlakozóknál. Lámpa, generátor cserénél gyakran inkább elvágják a vezetékeket, minthogy szakszerűen kihúzzák a csatlakozókból. Hirtelen ennyi jutott eszembe.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117249 üzenetére
Kérdezd meg, hogy hol szervízeltette, próbáld meg kipuhatolni, hogy milyen társasággal mozog! Sanszos, hogy ki lehet deríteni a true story -t. De, ez nem úgy néz ki, mint egy "rocker" HD -ja. Ez inkább olyan "Alsóörsös" HD.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117328 üzenetére
Hát még utassal, megpakolva hogy fogja tolni. Ezért választottam dupla tárcsást.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz rayoliviero #117339 üzenetére
Fékfolyadéknál figyelj a DOT értékre! A DOT5 szintetikus alapú, nem keverhető mással és nem szabad beletölteni olyan rendszerbe, ami nincs rá felkészítve, mert megeszi a gumialkatrészeket.
Xaels:
Te is figyelj erre! Ha minden igaz, akkor a tied fékolajtartályának a fedelére is rá van írva, hogy "use only dot 5"
Egyébként ajánlom a fékcsövek cseréjét fémre. Javít a fékhatáson.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117342 üzenetére
Ha nincs szerelési tapasztalatod, akkor nem is ajánlom a házi fékcsőcserét. Van pár buktatója. Meg, előbb-utóbb a szerszámkészletet is be kell szerezned. Ehhez egy túrát javaslok a bécsi Louis -ba (Kagraner platz). Ott elfogadható áron kapsz collos krovakészletet, meg egyebeket.
Kabátból nekem "kötelező" a Bering, de nincs is vele minőségi problémám. Persze, egyetlen kabátról sem tartom azt, hogy tartósan esőálló. A külön esőruhát preferálom.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117348 üzenetére
A bőr olyan rockos, szeretem is hordani, de motoron nem praktikus, eljárt felette az idő. Hasalóson talán jó, mert nagy tempónál sem rezeg be, de nekünk sztem tök fölösleges. Speeden is csak addig jó, amíg le nem száll a user. Biztos láttál már találkozón félig levett speedruhást. Olyan, mintha beszart volna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117350 üzenetére
Nem hiszek ebben a perforációs ficsőrben. Ha állsz nyáron és a blokkból dől fölfelé a meleg, akkor így is, úgy is megrohadsz. A Beringemből nyáron kiveszem a thermobélést. A külsején zippzárral nyítható szellőzők vannak. Ez sztem jobb megoldás, mint a perforáció. Ne érts félre, ez nem Bering reklám, biztos, hogy más márkánál is használnak ilyen nyitható szellőzőket. Én elég rosszul viselem a szkafanderben rohadást, ideges leszek tőle. Bukóból is ezért használok felnyitóst. Plusz, túrára viszek egy "beach-sisakot" is. Semmi köze az E-szabványhoz, olyan, mint ami az avataromon van. Tulképp csak "dísz", de pl. 40 fokban, egy barcelonai városnézéshez tökéletes.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz etnies #117353 üzenetére
Sztem egy felnyitható is kellő védelmet tud adni (nekem egy régi Airoh van, az RMC -től). A speedesek nem szeretik a felnyithatóst, mert nagy tempónál zajos. De, a HD -s tempónál sztem rendben van.
Xaels:
Ahogy a kabáttól, úgy a cipőtől sem várom el, hogy vízhatlan legyen. Teljes esőpakkot használok, külön összeválogatott elemekből. Eddig a legrosszabb egy Nürnberg - Bp volt, végig szakadó esőben, de alul por száraz maradtam.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #31733248 #117364 üzenetére
és etnies:
Igen, a Gore tex elvileg vízálló, mint ahogy a Beringem is az. De, előbb-utóbb minden anyag fárad, a varrások meg pláne és akkor még nem említettük az UV negatív hatását. Minél jobban kíméljük a göncöt, annál tovább tart. Profi felhasználásnál erre nincs mindíg mód. Voltam motoros futár, én is hordtam spéci ruhát. De, azok sem örökéletűek. Nem profi felhasználásra sztem fölösleges beruházás és vannak hátrányai is. Pl. egy futároknak szánt ruha arra van tervezve, hogy reggel felveszik, aztán egész nap rajtuk van. Nem olyan egyszerű kipattanni belőle. De, még a futárok is inkább kormányzsákkal, meg lábvédővel védekeznek. Egy pár eurós esőgönc jobb védelmet ad, mint egy Gore tex és így a Gore tex is tovább bírja. Jó esőruhát nem olyan nagy művészet felhúzni. Persze, profi felhasználásnál ez nem opció.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz etnies #117367 üzenetére
Háááát... Fél milláért az a minimum. Gyanítom, hogy aszfaltdörzsölésre nem vonatkozik a gari. Fél milla husss. Egyébként ennél jóval öregebb a 40 Eurós, "bukókapucnis" esőkabátom és még mindíg vízálló. A gumikesztyű filléres tétel. A csizmából nem jött be a gumi, mert szenvedős volt felhúzni és közben gyakran elszakadt. 30 Erzsi volt egy oldalt tépőzáras, rendes talpas. Örök élet, meg egy nap (legalább 10 éves). A nadrág az necces, de abból hiába vettem drágát, zacsinál az is beáázott. Egy szezont viszont a gagyi is kibírt. Úgyhogy az esőnacit évente cserélem. Aztán, ha szakad valamelyik, hát szakad. Nem dönt anyagi romlásba, ha cserélni kell. Alá a Bering cucc már húzósabb, de nem fél milla és ilyen használattal minimum 10 évet tud. A régi dzsekimet sajnos ellopták, de a nadrág több, mint tíz éves.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz csongi #117389 üzenetére
Sőt, az egész nem így működik. Először tükörre kell polírozni. A króm a nikkelre kerül, csakhogy a nikkel nem tapad jól a vason. Ezért rezet használnak köztes rétegnek. Azaz, csak használnának, mert környezetvédelmi okokból egy ideje nem engedélyezik. A folyamat kádban, elektrolízissel megy végbe. Ebből következik, hogy krómot nem lehet "bejavítani". Ráadásul kipuffogót nem szeretnek bevállalni, mert a belseje dzsuvás és hazavágja a kádat. Alaposan le kell zárni a végeit.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz zolee5016 #117394 üzenetére
Ha le tudod szerelni, akkor vidd el polírozóhoz! Az a max., amit abból a karcosból ki tudsz hozni. Ha nem tudod/akarod leszerelni, akkor polírgép, rongykorong, paszta. De, nem az a TV shopos autó polírozó, hanem nagy fordulatú, erős gép. Én utóljára 230 -as flexbe fogtam be a rongykorongot. Kesztyű kötelező, plexis arcvédő ajánlott.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz HarleyCustom #117406 üzenetére
Weboldal van, de kétlem, hogy Béla személyesen dolgozna. Egyébként sem krómozó, hanem lakatos. Sztem kinevelt valakit.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #117442 üzenetére
Múlt héten kocsmáztam párral a hazaiak közül. Nem tűntek feszültnek a nemzetközi helyzet fokozódása miatt. A német tiltás sztem jobban fáj nekik, mint az Antifa. Persze, mindkettő belügy, külsősnek nem illik erőltetni az ilyen témát.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #117503 üzenetére
+1
2004 -ben vettem az enyémet, de abból az évjáratból már csak injektoros lett volna, én meg karbisat akartam. Sikerült levadásznom az utolsó, raktáron maradt 2003 -ast, ami viszont sajnos, fehér volt. Azonnal átfényeztettem feketére. Se matrica, se csík, se felirat.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz rayoliviero #117516 üzenetére
Ha sebességben, kiengedett kuplunggal nem halad a motor és a tükörben látsz egy hosszúkás valamit az aszfalton, akkor biztosan elérkezett a lánccsere ideje.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz rayoliviero #117532 üzenetére
Nem. Attól lenne hangja, ha nőne a szelephézag. De, az lenne a jobbik eset. A hézag többnyire csökken. Ezzel az a bibi, hogy ha megszűnik a hézag, akkor "kitámaszt" a szelep, az pedig nagyon nem jó, mert a kipuffogó szelep pikk-pakk beég.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #117555 üzenetére
Segítek. Rám gondolt. Réges régen, egy messzi, messzi topikban valamivel megbánthattam érzékeny lelkivilágát és azóta ezt mindenhol leírja, ha meglátja a nickem. Remélem, egyszer kiheveri a traumát!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem is értem ezt a garázs fétist. Ha egy motoros építkezik, akkor két eset lehet. Vagy a garázs legyen beköltözhető, vagy a motornak legyen helye a nappaliban!
Teljesen értelmetlen egy családi ház, ha a fotelből csak a TV -t nézhetem, a motoromat nem.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #117618 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyit változott a technika az utóbbi 30 évben. A szelepállítósdit egy CBX 1000 -rel kezdtem. 4 vezérműtengely, 24 szelep és a blokkot ki kellett hozzá billenteni. De, ahhoz is csak egy alap szerszámkészlet kellett, hézagmérő, mikrométer a lapkákhoz, meg toll, papír. A huszas éveim elején sem jelentett nagyobb kihívást, mint egy kuplungcsere a 150 -es ETZ -n.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #117623 üzenetére
Nincs házam, lakásban lakom (már, amikor nem vagyok úton, ami elég ritka). Még a lépcsőház kapuig is darabokra kéne szednem a motort.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz dellfanboy #117696 üzenetére
Dehogynem. Sőt! Még motor sem kell hozzá. Rengeteg gyalogost ütnek el, mégis, viszonylag kevés embert látok az utcán sisakban és protektoros ruhában sétálni. Felelőtlenség.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz dellfanboy #117698 üzenetére
Persze pajti, hiszen a felvetésed is gyenge. Bármikor, bárhol érhet baleset.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #117705 üzenetére
A bőrruha első sorban a csúszásból adódó sérülésektől véd. Minél lassabban mész, annál kisebb a csúszás kockázata. Gyök kettőnél túlzó az ilyen védelem. Ha nem lenne negatív oldala, akkor azt mondanám, hogy megéri. Csakhogy, melegben, lassú tempónál erősen rontja a komfortérzetet, ami szintén balasetveszélyes.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #117708 üzenetére
A protektor és a bőrruha nem összetartozó fogalmak. Térd és könyökvédőt lehet hordani szkafander nélkül is.
geresics:
Nincs ezzel semmi gond. 51 évesen, 38 év motoros tapasztalattal nem érdekel, ha vki idiótának tart azért, mert másképp öltözök a motorozáshoz.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #117735 üzenetére
No, igen. A HD mellett hiányzott a "rosszalkodás". A gyorsasági sport sosem vonzott, de endurozni szerettem. Sajnos, a környékünkön "lőnek" érte. Ezért tavaly vettem egy bringát, amivel vadulhatok. Imádok vele rosszalkodni. Persze, ehhez már kellett vennem védőket (térd, könyök, stb.).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mobilinternet
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen