Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
vzsryl
nagyúr
Eddig csak elől ültem i30-asban (mk2 és mk3). I40-et próbáltam elől-hátul és nagyon közel van a Superb-hez, simán verve a Mondeo-t.
Nem feltétlen lényeges a sofőr/utas magassága. Ha valaki nagyon “eminens” módon vezet, akkor egy mini autóban is beül mögé egy felnőtt ember. De ha úgy “fekszik”, mint én, akkor az Octavia-n és Nissan Pulsar-on kívül minden kompakt kiesett. (A Pulsar-ban akkora a hátsó lábtér, mint a Superb-ben vagy a hosszított német presztízsbálnákban.)
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
adobodo
csendes tag
Köszönöm!
rbalint88
addikt
Hat, szerintem en nem nagyon terpeszkedek, de ennyi hely van mogottem (188cm) a 2021-es i30-ban. Ami a szomorubb, hogy az elozo generacioban tobb volt a hely. Volt i40 is a cegben, az tenyleg tagas, meg elromlani se akart, pedig a fonok nem az az ember, akirol vennek autot (az utana levo Jaguar XF-fel nagyon sok gond volt, visszasirta az i40-et, most Touareg van, de az meg csak fel eves, eddig nincs gyikja, koppkopp)
vzsryl
nagyúr
Ennél több hely van a legújabb Swift-ben is.
Mentségükre szóljon, hogy elektromos autó fronton kihasználják a technika adottságait, és hatalmas lábteret csináltak az Ioniq 5-be. Mondjuk múltkor mellé álltam a Laguna-val, és csak hosszban volt egy pici előnyöm. Az Ioniq 5 majdnem akkora, mint egy Kodiaq, minden irányban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
adalbert1
veterán
Köszi a tippet! Hibrid esetében igazából ami számítana, az alacsonyabb lokális károsanyag kibocsátás (mindenki képzelje ide a Smug Alert című South Park rész vonatkozó jeleneteit ), illetve még azon gondolkoztam, hogy ha a következő pár évben esetleg lesz valamilyen behajtási korlátozás Budapesten, akkor talán azok lesznek a legutolsó körben korlátozva, nem?
Viszont racionálisan gondolkozva egy 2-3 milliós árkülönbséget évi 10 ezres futásnál sok év alatt hozna csak vissza az alcsonyabb fogyasztással, tehát anyagilag nem érné meg.
Hány naponta kellene amúgy mennyit menni vele, hogy az akkunak megfelelő legyen a felhasználás?
rbalint88 : köszi , most egyelőre még nagyon az érzelmek vezérelnek, elég rossz élmény volt, mikor autópályán 130-nál elkezd megtorpanni a motor, majd utána a leállósávban 60-70-nel hajtva azon aggódni, hogy még elérjünk a következő lehajtóig, közben hátul az asszony és a gyerek már sík ideg.
Próbálom lelkiismeretesen szervizeltetni a H Astrát, évente viszem olajcserére, akkor van éves revizió is, ami esetleg ott kibukik hiba, azt javíttatom, a kopó alkatrészeknél is tartom a csereperiódust - viszont pont ezért zavar nagyon, hogy ennek ellenére belefutok egy ilyen hibába. Persze ez valamennyire természetes, azért 16 év alatt sok minden elöregszik benne, és esetleg nem derül ki egy ilyen szervizlátogatáskor, csak ha megadja magát az alkatrész.
Most egyelőre ül rajta a szerviz, meglátom, hogy mit mondanak majd.
Viszont idővel azért is jó lenne cserélni, mert egy újabb autónál azért vannak kényelmi szolgáltatások, amik hiányoznak (pl. a cd-k cserélgetését rohadtul unom már, persze ez legyen a legnagyobb gond ) jobb az aktív-passzív biztonság (ez pl. fontos lenne a család miatt), illetve úgy gondolom, hogy talán egy 5-6 éves autóban kevesebb rejtett hiba lehet, mint egy 10 évvel öregebb esetén.
molnarpeter: na igen, ez is zavar, hogy most 5 millió nominálisan hoz 800k-t (persze reálértéken még így is veszít vele az ember), várhatóan még a következő évben is értelmes összeget hozhat - kérdés hogy mondjuk 1-2 év múlva mit lehetne kapni a piacon 5,8-6,5 millióért és az milyen viszonyban van azzal, amit ma megkaphatsz 5 millióért?
Illetve a lakásvásárlásos topicban is többen írták, hogy sokan gondolkodhatnak olyan stratégiában, hogy 23-24-ben még kamatoztatják a pénzüket, várják a megtorpant piacon az áresést, és utána akarnak vásárolni - szóval ha sok ilyen vásárló rászabadul a hazai használtautó piacra (is), az is nyomhatja felfelé az árakat.
vzsryl: köszi , most ezekre is rákerestem - Golfból elég kevés benzines kombi van, viszont Octaviából akad jócskán (a seat valahogy sose tetszett), azok között szétnézek és elkezdek többet olvasgatni róluk.
rbalint88
addikt
Ez sajnos benne van, fiatalabb autonal is. Pl kollegamnak az i30-aban megadta magat az egyik gyujtotrafo Debrecenbe menet, neki se volt teljesen oszinte a mosolya. Es oke, hogy garis, de ha epp nincs keszleten az alkatresz, vagy idobe telik az engedelyeztetes, ugyanugy nincs autod napokig.
CD-cserelgetesre pont van megoldas (bt-s, usb-s cd-tar emulatorok), a biztonsagi reszt teljesen megertem.
,
addikt
Csak kérdezem, hogy a régi autókban hogyan bírt ki a gyújtótrafó huszonéveket? Előbb-utóbb én is cserélni fogok (nem gyújtótrafót, hanem autót), de ha ilyen dolgokat olvas az ember, akkor elmegy a kedve az egésztől.
molnarpeter
nagyúr
Miért, kibírt? Wartburgban azt kellett cserélni olaj helyett kb
hobizoli
nagyúr
Lada trafot kellett ratenni...
több drón kell ;P
molnarpeter
nagyúr
Simsonon azt használtam, aztán kapott Babetta gyújtást.
,
addikt
Huszonéves autók a 90-es évek autói. Nekem pl. a B Vectrában soha nem volt cserélve gyújtótrafó, de nem is nagyon hallottam, hogy bárkinek is cserélgetnie kellett. Hozzáteszem, más egyebet sem kellett cserélgetni, nem csak a gyújtótrafót nem.
rbalint88
addikt
Kevesbe ugyesen tudtak tervezett elettartamra (nem avulasra!) gyartani, tobb volt a tartalek. Semmivel nem akartak tartosabb autokat gyartani, csak megfelelo technikai hatter nelkul nem tudtak, meddig lehet elvekonyitani a dolgokat
Egyebkent meg barmi elromolhat, ha epp atcsuszik a QC-n. Ettol meg nem irnam le feltetlen a tipust.
,
addikt
Egyáltalán nem az említett típus ellen beszéltem én sem, főleg nem amiatt, mivel tudtommal általánosan jellemzővé vált a 90-es évek után, hogy jópár dolgot cserélgetni kell az autókban, amiket mondjuk korábban nem igazán kellett.
I40 melyik motorral volt?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Azt nem értem, hogy hova lett a hely? Nagyobb lett a csomi?
A 2014- es hyundai i30 rám állítva, igaz én 180 vagyok, de böllenkedek a 95 kg-al elöl
És akkor ekkora hely van hátul
Régen takarítottam éppen aktuális, azt ne nézzétek
Scorp2011 a golf4 ben rendszeresen megadta magát a gyújtótrafó
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
BigBlackDog
veterán
Az a könyöktámasz egyébként állítható?
Qru
MODERÁTOR
Akksinak nem tesz jót ha sokat áll a kocsi de ha heti 1x mész vele az bőven oké. Rövid távon 2-3 hét állás még belefér (Toyota 4 hét állás után vonja meg az akku garit) de rendszeresen necces. Autópálya nem a hibrid fő vadászterülete de élhető ha nem zavar, hogy még kb egy 1,5-ös Swift is lenyom.
Kitiltás: erre nem vennék mérget, jelenleg szmogriadókor a dízelhibridet sem lehet használni (pedig marginális a dízelhibridek száma itthon). Ne ez nem sok jót vetít előre...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
nekem csak egy szolid h betű van az NX350 után, nincs kiírva, hogy hibrid, mégis tolnak*
mondjuk főleg az új fehér területi képviselős oktávok, valamiért már többet is kifogtam ilyen sietős egyénekből, valamiért mind fehér oktávval siet... ha én lennék a főnöke, már nem sietne, az biztos. vagy nem nálam.
*megjegyzem nem vagyok forgalmi akadály, tehát nem azért tol, mert 68-al megyek a 70-es táblánál
és ha már sebesség, a Lexus digitális km órája gyakorlatilag nem csal, vagy csak 1-2 km/h az eltérés (úgy 100 felett kezdődik) szóval óvatosan kell vele haladni, nem megszokásból, mert a Kodiaq permanensen 7 km/h-t csalt
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
rbalint88
addikt
Ja igen, az ujban a konyoklo is csak a legfelso szinten allithato
Csomagtarto se nagyobb, mert a jatekhibrid akkuja miatt sokkal magasabb a padloja, rekeszekkel van tele (nincs bajom a rekeszekkel, csak jobb lenne, ha 5-10centivel lejjebb lehetne a padlo). Tenyleg nem tudom, hova varazsoltak el benne a helyet.
i40 1.7dizel volt, elvileg a 140 lovas, de azt jol titkolta
[ Szerkesztve ]
Nekem legalább akku helyett pótkerék került bele Rekesz amúgy nem rossz, én egészen szeretem. Előnye, hogy így sík a padló. Sokkal nagyobb gondom, hogy a csomi kárpit az nagyon rossz minőség, 2 porszívózás után már bolyhosodik. Erre fel tettem bele gumi csomagtér tálcát (ami inkább műanyag lett ), de úgy picit macerásabb a rekeszekbe pakolni.
Thom!
veterán
Fiat Tipoban van magyar nyelv 2018 évjárat?
Akkor ezek is vissza fejlődnek
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
vzsryl
nagyúr
Királykék, 3.5-ös Octavia-t kell venni, és senki sem mer tolni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Fura, engem az oktáviák nem tolnak Mesélj csak milyen az új nx? Főleg ha használtál rav4-et is mennyivel szűkebb (fő hátrány nekem) és mennyivel jobb a hangszigetelés (az meg kellene ).
Sziasztok,
Mazda 6 (2014-es, 2.2 Skyactiv dízel, 150 LE ). 286 ezer km van benne, 265 ezernél cseréltek komplett vezérlést, az olajpumpa láncával együtt. Mióta Magyarországon van (2018, 101ezer km futásteljesítmény) azóta 10 ezrenként cserélték benne az olajat és szűrőket, valamint a fent említett cuccokat és EGR tisztítás, kettőstömegű és kuplung csere is volt meg mindenféle jóság. Egy japán autókra specializálódott szerviz tulajdonosának az autója volt az elmúlt 1 évben, előtte pedig az ügyfele használta 18 óta.
Ausztriába járt ki dolgozni vele.
A fentiek fényében meggyőzőnek tűnik, de kicsit mégis tartok tőle...a 286 ezer miatt.
Nem fél vagy egy évre szeretném venni. Évente 30 ezret megyek.
A karosszéria teljesen rendben van, rozsdának nyoma sincs. Az alján, van némi felületi rozsda, de 'csak' a felfüggesztés elemein..nem a karosszérián. A négy gyári alukerék tavaly lett lefestve, pöpec állapotban vannak.
Szerintetek érdemes lehet belevágni?
Figyelembe véve, hogy a dízel mazda skyactiv motorok híre nem túl jó és Magyarországon a futás sok lesz az emberek lelkének én azzal is kalkulálnék, hogy eladni kb lehetetlen lesz vagy csak nagyon nyomott áron fogsz tudni később megválni tőle.
[ Szerkesztve ]
Aha, ez nekem is eszembe jutott. Ha csak három évig használom, 370-380-al nehéz lesz eladni...
Qru
MODERÁTOR
Amúgy ezek többnyire nem is azért sietnek mert olyan nagy késésben van, hanem feszkó levezetésből. Anno céges kocsival kellett járnom akkor én sosem nyomultam, még akkor sem ha időre kellett menni és késésben voltam. Mégis odaértem mindig időben...
Ezzel a nyomulással max percek nyerhetőek cserébe balesetveszélyes és sokan annál inkább betartanak minél jobban nyomul az ember.
Subaru is pontosra van kalibrálva, azzal is óvatosan kell menni mert az 50 az 50, a 150 is 150.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Akkor gatyába lett rázva, már csak az injektor mattolhat be. Érdemes lenne majd egy élőadatot nézni, hogy mennyi a korrekciós értéke.
Km nem vészes de eladásnál valóban nehezen fogja bevenni a hazai emberek gyomra a magas számot...
#nincsbennetarcsi
zgospel
őstag
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy csak a Sykactiv dízelek az időzített bombák, vagy az eggyel korábbi, 2010-12 körüli 2.0 és 2.2 dízelek is gagyik?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
atom jó, nagyon szeretem
csendes, és egyrészt nagyon észrevétlenül állítja le a motort (vagy indítja be) másrészt a hangszigetelés is nagyon jó
apróság például, de remek példa: öcsém beült, lehúzta az ablakot meg fel a kapcsolóval és azonnal mondta: ezek nem az alsó polcról válogattak (lassú indítású és lassabban is érkezik meg, nem full sebességgel csapódik az üveg a tömítésbe, valamint olyan a szigetelés, hogy nem hallod a motort dolgozni meg azt sem, hogy az ablak csiszolja a tömítést - egyszerűen nincs hangja az üvegnek lefelé-felfelé)
Budapesten 4,xx-el járok vele, faluban kicsit több, mert kevesebb a lámpa és a megállás, nincs ami töltse az akkut. pályán meg 6,8-7 liter mert ott csak a szívó benzin dolgozik a légellenállás és a súly ellen
imádom, hogy nincs fékpor a felnin (a hátsó féktárcsa szerintem még meg sem kopott)
nem használtam Rav4-et, egy Kodiaq-om volt előtte és annál nyilván kisebb, de nem zavaróan egyébként
ami feltűnő, az az, hogy hátul fejtérben elszűkül (oldalról közel van az üveg, felül marad hely), szóval inkább 4 személyes mint 5
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
adobodo
csendes tag
Én is i40-et nézegettem, 2.0 benzinnel, de eléggé megriogattak a szaktopikban a dugattyúátégéssel és az olajzabálással.
A kérdés már csak az, hogy mekkora arányban jellemző ez a hiba, illetve vásárláskor hogyan lehet ezt csekkolni? Azért elég kevés eladó engedi lebontani a hengerfejet
Hát ja, a fékpor az nekem sem hiányzik. És kedvelem én a lexust, csak sokat elvesz a belső helyből a formaterv (vagy hátsó utastér vagy csomagtér, e kettő valamelyikét áldozgatják be). De ha a gyerkőcök kirepülnek következőre lehet hogy én is ebbe az irányba megyek. Meg kb viszket a tenyerem hogy most lexusra egész jó ajánlatok vannak magánszemélynek is (toyota legalábbis hirdetés szinten inkább cégeknek ad).
vzsryl
nagyúr
Pályán a 6.8-7 literes fogyasztás egy 2.5 TDI-től is jó eredmény lenne, főleg ha ilyen magas és nehéz kasztnit kéne cipeljen. Nekem a sokkal könnyebb és laposabb Laguna a kis 2.0 szívóval is megeszik 9 litert pályán.
Kéne egy ES350h kombi a piacra, meg a házamat el kéne adjam, és meglenne a tökéletes verdám.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
nandow
aktív tag
Toyota 4 hét állás után vonja meg az akku garit
Én erre anno, amikor Camry-t próbáltam, rákérdeztem az értékesítőnél, és azt mondta, nincs ilyesmi kikötés. De ettől jobban nem néztem utána, nem keresgéltem erre vonatkozó infót a garanciális feltételek között.
De hátha nyilatkoznak azok, akiknek valóban van Toyota HSD autójuk (nekem nincs).
130 tempomattal ennyi
ha 140 fölé megyek (145-150) akkor már 7,5-8 körüli értékeket mutat a bord computer
110 tempomattal (mondjuk 4-es főút) viszont nem sokkal jobb mintha 130-al mennék, mert ott is megvan a 6,5 liter per 100km
az a jó, amikor sok megállás van, és nagyon óvatos gázpedál kezeléssel tudok menni, hosszú fékezésekkel (piros lámpa, stb)
az eltelt első 2700 km alatt az átlagfogyi a MOL kártyám alapján szinte decire megegyezik a kijelzővel, 5,85 liter
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
BigBlackDog
veterán
Hmmm... Pedig Lexus eléggé bakancslistás nálam, de az autópályás fogyasztása nem igazán kiemelkedő (persze, érthető az ok). Golf 6-6.5 l/100 km között azért megvan 130-140 között, emlékeim szerint, pedig ez nem hibrid. Gondolná az ember, hogy hibrid biztos jobb, de ugye pályán nincs nagy előnye.
[ Szerkesztve ]
a pályán csak a 2,5 literes szívó motor dolgozik ebben
192 lóerőtől szerintem egészen oké ez a fogyi
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Qru
MODERÁTOR
Régebben ez volt a mondás, ma már szofisztikáltaban fogalmaznak:
"A hibrid komponensek (nagyfeszültségű akkumulátor, nagyfeszültségű akkumulátor vezérlőegysége, hibrid központi vezérlőegység, hibrid inverter és konverter) esetében a garancia vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be, és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra."
Tehát ha nem használod és önkisülés miatt degradálódik az akksi akkor az nem garis probléma.
#nincsbennetarcsi
vzsryl
nagyúr
Az NX ~400kg-mal nehezebb, ~20cm-rel magasabb és sokkal erősebb egy Golf 8 variant-nál, tehát nem az NX, hanem a Golf fogyasztása “túl sok”. Feltéve ha ezt a két autót kell összehasonlítani.
Ha neked hatchback-ed van, akkor főleg áll az állításom, mert az még könnyebb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
más téma: kolléganőm kérdezi, hogy mennyire gáz egy 2004-2005 körüli C180 Kompressor Sportcoupé (a 3 ajtós) esetleg a C220?
ezek gondolom hasonlóan rohadnak, mint az W211
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Köszi! És neked is tboy93!
Gondolom a tulaj szervizében akad egy műszer amivel meg tudja ezt mutatni.
Qru
MODERÁTOR
Igen, nézzétek meg mert nem olcsó a 4 befecsi.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Igen, hatchback. A leírtak egyébként teljesen jogosak, próbáltam inkább a belső tér mérete alapján párosítani a kettőt. De még lehet, hogy ezzel is mellélőttem és inkább az UX lenne közelebb a Golfhoz.
vzsryl
nagyúr
Nem, abban nem lőttél mellé.
Az ES (A6, E, 5 méretosztály) belül kb. Golf méret, de ugye másfélszer vastagabb ülésekkel.
Ezek a luxusautók belül mindig kicsinek tűnnek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Qru
MODERÁTOR
Kiveve az Insignia az luxus nelkul is...
#nincsbennetarcsi
Amúgy az anyagminőség nem rossz benne, vasárnap kiporszívóztam és nyugtáztam, hogy jó vastag, jó minőségű anyaggal van burkolva a lábtér, meg a csomagtartó. És arra is rájöttem, hogy a gyári gumiszőnyeg pereme kb 1cm vastag, maga a szőnyeg meg kb fél cm, szóval az is jó sokat elvesz a lábtérből. Felmegy a lábtartóra is.
Meg jó vele krúzolni, voltam vele Kaposváron, de mentem már vele vagy 2000-3000 km-t, érezni, hogy van benne anyag, nem zörög benne semmi, csak sokat kajol, mert nehéz. Meg méretéhez képest kicsi belül
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Qru
MODERÁTOR
Egy dizel kombi Insignival voltunk nyaralni, a fogyija nem vt tragikus de azert tobbet kert mint az akkori dizel Passat-unk. Igaz az nem kombi volt. Viszont belul meglepoen szukos pedig kivulrol meg eleg nagy auto.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G7 I 16GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8G I 12GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W11 I Gari!
- KIÁRUSÍTÁS ! Termékek, újratelepítve, olcsón! Számlával és próba garanciával ! LEÁRAZVA