Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#214951) vzsryl válasza rbalint88 (#214950) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Eddig csak elől ültem i30-asban (mk2 és mk3). I40-et próbáltam elől-hátul és nagyon közel van a Superb-hez, simán verve a Mondeo-t.
Nem feltétlen lényeges a sofőr/utas magassága. Ha valaki nagyon “eminens” módon vezet, akkor egy mini autóban is beül mögé egy felnőtt ember. De ha úgy “fekszik”, mint én, akkor az Octavia-n és Nissan Pulsar-on kívül minden kompakt kiesett. (A Pulsar-ban akkora a hátsó lábtér, mint a Superb-ben vagy a hosszított német presztízsbálnákban.)

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#214952) adobodo válasza vzsryl (#214949) üzenetére


adobodo
csendes tag

Köszönöm!

(#214953) rbalint88 válasza vzsryl (#214951) üzenetére


rbalint88
addikt

Hat, szerintem en nem nagyon terpeszkedek, de ennyi hely van mogottem (188cm) a 2021-es i30-ban. Ami a szomorubb, hogy az elozo generacioban tobb volt a hely. Volt i40 is a cegben, az tenyleg tagas, meg elromlani se akart, pedig a fonok nem az az ember, akirol vennek autot :DDD (az utana levo Jaguar XF-fel nagyon sok gond volt, visszasirta az i40-et, most Touareg van, de az meg csak fel eves, eddig nincs gyikja, koppkopp)

(#214954) vzsryl válasza rbalint88 (#214953) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ennél több hely van a legújabb Swift-ben is. :U
Mentségükre szóljon, hogy elektromos autó fronton kihasználják a technika adottságait, és hatalmas lábteret csináltak az Ioniq 5-be. Mondjuk múltkor mellé álltam a Laguna-val, és csak hosszban volt egy pici előnyöm. Az Ioniq 5 majdnem akkora, mint egy Kodiaq, minden irányban.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#214955) adalbert1 válasza molnarpeter (#214941) üzenetére


adalbert1
veterán

Köszi a tippet! :R Hibrid esetében igazából ami számítana, az alacsonyabb lokális károsanyag kibocsátás (mindenki képzelje ide a Smug Alert című South Park rész vonatkozó jeleneteit :D ), illetve még azon gondolkoztam, hogy ha a következő pár évben esetleg lesz valamilyen behajtási korlátozás Budapesten, akkor talán azok lesznek a legutolsó körben korlátozva, nem?
Viszont racionálisan gondolkozva egy 2-3 milliós árkülönbséget évi 10 ezres futásnál sok év alatt hozna csak vissza az alcsonyabb fogyasztással, tehát anyagilag nem érné meg.
Hány naponta kellene amúgy mennyit menni vele, hogy az akkunak megfelelő legyen a felhasználás?

rbalint88 : köszi :R , most egyelőre még nagyon az érzelmek vezérelnek, elég rossz élmény volt, mikor autópályán 130-nál elkezd megtorpanni a motor, majd utána a leállósávban 60-70-nel hajtva azon aggódni, hogy még elérjünk a következő lehajtóig, közben hátul az asszony és a gyerek már sík ideg.

Próbálom lelkiismeretesen szervizeltetni a H Astrát, évente viszem olajcserére, akkor van éves revizió is, ami esetleg ott kibukik hiba, azt javíttatom, a kopó alkatrészeknél is tartom a csereperiódust - viszont pont ezért zavar nagyon, hogy ennek ellenére belefutok egy ilyen hibába. Persze ez valamennyire természetes, azért 16 év alatt sok minden elöregszik benne, és esetleg nem derül ki egy ilyen szervizlátogatáskor, csak ha megadja magát az alkatrész.

Most egyelőre ül rajta a szerviz, meglátom, hogy mit mondanak majd.
Viszont idővel azért is jó lenne cserélni, mert egy újabb autónál azért vannak kényelmi szolgáltatások, amik hiányoznak (pl. a cd-k cserélgetését rohadtul unom már, persze ez legyen a legnagyobb gond :D) jobb az aktív-passzív biztonság (ez pl. fontos lenne a család miatt), illetve úgy gondolom, hogy talán egy 5-6 éves autóban kevesebb rejtett hiba lehet, mint egy 10 évvel öregebb esetén.

molnarpeter: na igen, ez is zavar, hogy most 5 millió nominálisan hoz 800k-t (persze reálértéken még így is veszít vele az ember), várhatóan még a következő évben is értelmes összeget hozhat - kérdés hogy mondjuk 1-2 év múlva mit lehetne kapni a piacon 5,8-6,5 millióért és az milyen viszonyban van azzal, amit ma megkaphatsz 5 millióért?
Illetve a lakásvásárlásos topicban is többen írták, hogy sokan gondolkodhatnak olyan stratégiában, hogy 23-24-ben még kamatoztatják a pénzüket, várják a megtorpant piacon az áresést, és utána akarnak vásárolni - szóval ha sok ilyen vásárló rászabadul a hazai használtautó piacra (is), az is nyomhatja felfelé az árakat.

vzsryl: köszi :R , most ezekre is rákerestem - Golfból elég kevés benzines kombi van, viszont Octaviából akad jócskán (a seat valahogy sose tetszett), azok között szétnézek és elkezdek többet olvasgatni róluk.

(#214956) rbalint88 válasza adalbert1 (#214955) üzenetére


rbalint88
addikt

Ez sajnos benne van, fiatalabb autonal is. Pl kollegamnak az i30-aban megadta magat az egyik gyujtotrafo Debrecenbe menet, neki se volt teljesen oszinte a mosolya. Es oke, hogy garis, de ha epp nincs keszleten az alkatresz, vagy idobe telik az engedelyeztetes, ugyanugy nincs autod napokig.
CD-cserelgetesre pont van megoldas (bt-s, usb-s cd-tar emulatorok), a biztonsagi reszt teljesen megertem.

(#214957) , válasza rbalint88 (#214956) üzenetére


,
addikt

Csak kérdezem, hogy a régi autókban hogyan bírt ki a gyújtótrafó huszonéveket? Előbb-utóbb én is cserélni fogok (nem gyújtótrafót, hanem autót), de ha ilyen dolgokat olvas az ember, akkor elmegy a kedve az egésztől.

(#214958) molnarpeter válasza , (#214957) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Miért, kibírt? Wartburgban azt kellett cserélni olaj helyett kb :D

(#214959) hobizoli válasza molnarpeter (#214958) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Lada trafot kellett ratenni... :K :K

több drón kell ;P

(#214960) molnarpeter válasza hobizoli (#214959) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Simsonon azt használtam, aztán kapott Babetta gyújtást. :D

(#214961) , válasza molnarpeter (#214958) üzenetére


,
addikt

Huszonéves autók a 90-es évek autói. Nekem pl. a B Vectrában soha nem volt cserélve gyújtótrafó, de nem is nagyon hallottam, hogy bárkinek is cserélgetnie kellett. Hozzáteszem, más egyebet sem kellett cserélgetni, nem csak a gyújtótrafót nem.

(#214962) rbalint88 válasza , (#214957) üzenetére


rbalint88
addikt

Kevesbe ugyesen tudtak tervezett elettartamra (nem avulasra!) gyartani, tobb volt a tartalek. Semmivel nem akartak tartosabb autokat gyartani, csak megfelelo technikai hatter nelkul nem tudtak, meddig lehet elvekonyitani a dolgokat :R
Egyebkent meg barmi elromolhat, ha epp atcsuszik a QC-n. Ettol meg nem irnam le feltetlen a tipust.

(#214963) , válasza rbalint88 (#214962) üzenetére


,
addikt

Egyáltalán nem az említett típus ellen beszéltem én sem, főleg nem amiatt, mivel tudtommal általánosan jellemzővé vált a 90-es évek után, hogy jópár dolgot cserélgetni kell az autókban, amiket mondjuk korábban nem igazán kellett.

(#214964) kisza25 válasza rbalint88 (#214953) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

I40 melyik motorral volt?

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#214965) kisza25 válasza rbalint88 (#214953) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Azt nem értem, hogy hova lett a hely? Nagyobb lett a csomi? :F
A 2014- es hyundai i30 rám állítva, igaz én 180 vagyok, de böllenkedek a 95 kg-al elöl
És akkor ekkora hely van hátul
Régen takarítottam éppen aktuális, azt ne nézzétek :B
Scorp2011 a golf4 ben rendszeresen megadta magát a gyújtótrafó :)

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#214966) BigBlackDog válasza kisza25 (#214965) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Az a könyöktámasz egyébként állítható? :B

(#214967) kisza25 válasza BigBlackDog (#214966) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Igen és elég nagy is a pakoló rekesz is :)

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#214968) Qru válasza adalbert1 (#214955) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akksinak nem tesz jót ha sokat áll a kocsi de ha heti 1x mész vele az bőven oké. Rövid távon 2-3 hét állás még belefér (Toyota 4 hét állás után vonja meg az akku garit) de rendszeresen necces. Autópálya nem a hibrid fő vadászterülete de élhető ha nem zavar, hogy még kb egy 1,5-ös Swift is lenyom.

Kitiltás: erre nem vennék mérget, jelenleg szmogriadókor a dízelhibridet sem lehet használni (pedig marginális a dízelhibridek száma itthon). Ne ez nem sok jót vetít előre...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#214969) f4lcon válasza Tom1939 (#214939) üzenetére


f4lcon
őstag

nekem csak egy szolid h betű van az NX350 után, nincs kiírva, hogy hibrid, mégis tolnak*
mondjuk főleg az új fehér területi képviselős oktávok, valamiért már többet is kifogtam ilyen sietős egyénekből, valamiért mind fehér oktávval siet... ha én lennék a főnöke, már nem sietne, az biztos. vagy nem nálam.
*megjegyzem nem vagyok forgalmi akadály, tehát nem azért tol, mert 68-al megyek a 70-es táblánál
és ha már sebesség, a Lexus digitális km órája gyakorlatilag nem csal, vagy csak 1-2 km/h az eltérés (úgy 100 felett kezdődik) szóval óvatosan kell vele haladni, nem megszokásból, mert a Kodiaq permanensen 7 km/h-t csalt

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#214970) rbalint88 válasza kisza25 (#214967) üzenetére


rbalint88
addikt

Ja igen, az ujban a konyoklo is csak a legfelso szinten allithato :DDD
Csomagtarto se nagyobb, mert a jatekhibrid akkuja miatt sokkal magasabb a padloja, rekeszekkel van tele (nincs bajom a rekeszekkel, csak jobb lenne, ha 5-10centivel lejjebb lehetne a padlo). Tenyleg nem tudom, hova varazsoltak el benne a helyet.

i40 1.7dizel volt, elvileg a 140 lovas, de azt jol titkolta :DDD

[ Szerkesztve ]

(#214971) tboy93 válasza rbalint88 (#214970) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nekem legalább akku helyett pótkerék került bele ;] Rekesz amúgy nem rossz, én egészen szeretem. Előnye, hogy így sík a padló. Sokkal nagyobb gondom, hogy a csomi kárpit az nagyon rossz minőség, 2 porszívózás után már bolyhosodik. Erre fel tettem bele gumi csomagtér tálcát (ami inkább műanyag lett :(((), de úgy picit macerásabb a rekeszekbe pakolni.

(#214972) Thom!


Thom!
veterán

Fiat Tipoban van magyar nyelv 2018 évjárat?

(#214973) kisza25 válasza rbalint88 (#214970) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Akkor ezek is vissza fejlődnek :D

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#214974) vzsryl válasza f4lcon (#214969) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Királykék, 3.5-ös Octavia-t kell venni, és senki sem mer tolni. ;]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#214975) Tom1939 válasza f4lcon (#214969) üzenetére


Tom1939
őstag

Fura, engem az oktáviák nem tolnak :) Mesélj csak milyen az új nx? Főleg ha használtál rav4-et is mennyivel szűkebb (fő hátrány nekem) és mennyivel jobb a hangszigetelés (az meg kellene :) ).

(#214976) hdanesz


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok,

Mazda 6 (2014-es, 2.2 Skyactiv dízel, 150 LE ). 286 ezer km van benne, 265 ezernél cseréltek komplett vezérlést, az olajpumpa láncával együtt. Mióta Magyarországon van (2018, 101ezer km futásteljesítmény) azóta 10 ezrenként cserélték benne az olajat és szűrőket, valamint a fent említett cuccokat és EGR tisztítás, kettőstömegű és kuplung csere is volt meg mindenféle jóság. Egy japán autókra specializálódott szerviz tulajdonosának az autója volt az elmúlt 1 évben, előtte pedig az ügyfele használta 18 óta.
Ausztriába járt ki dolgozni vele.

A fentiek fényében meggyőzőnek tűnik, de kicsit mégis tartok tőle...a 286 ezer miatt.
Nem fél vagy egy évre szeretném venni. Évente 30 ezret megyek.

A karosszéria teljesen rendben van, rozsdának nyoma sincs. Az alján, van némi felületi rozsda, de 'csak' a felfüggesztés elemein..nem a karosszérián. A négy gyári alukerék tavaly lett lefestve, pöpec állapotban vannak.

Szerintetek érdemes lehet belevágni?

(#214977) kisza25 válasza Thom! (#214972) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Nincs, de olyan sok mindent nem tud, ha meg telefont tükrözöd, ott magyar :)

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#214978) tboy93 válasza hdanesz (#214976) üzenetére


tboy93
nagyúr

Figyelembe véve, hogy a dízel mazda skyactiv motorok híre nem túl jó és Magyarországon a futás sok lesz az emberek lelkének én azzal is kalkulálnék, hogy eladni kb lehetetlen lesz vagy csak nagyon nyomott áron fogsz tudni később megválni tőle.

[ Szerkesztve ]

(#214979) hdanesz válasza tboy93 (#214978) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Aha, ez nekem is eszembe jutott. Ha csak három évig használom, 370-380-al nehéz lesz eladni...

(#214980) Qru válasza f4lcon (#214969) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Amúgy ezek többnyire nem is azért sietnek mert olyan nagy késésben van, hanem feszkó levezetésből. Anno céges kocsival kellett járnom akkor én sosem nyomultam, még akkor sem ha időre kellett menni és késésben voltam. Mégis odaértem mindig időben...
Ezzel a nyomulással max percek nyerhetőek cserébe balesetveszélyes és sokan annál inkább betartanak minél jobban nyomul az ember.

Subaru is pontosra van kalibrálva, azzal is óvatosan kell menni mert az 50 az 50, a 150 is 150.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#214981) Qru válasza hdanesz (#214976) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor gatyába lett rázva, már csak az injektor mattolhat be. Érdemes lenne majd egy élőadatot nézni, hogy mennyi a korrekciós értéke.

Km nem vészes de eladásnál valóban nehezen fogja bevenni a hazai emberek gyomra a magas számot... :K

#nincsbennetarcsi

(#214982) zgospel válasza tboy93 (#214978) üzenetére


zgospel
őstag

Azt nem tudjátok véletlenül, hogy csak a Sykactiv dízelek az időzített bombák, vagy az eggyel korábbi, 2010-12 körüli 2.0 és 2.2 dízelek is gagyik?

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#214983) f4lcon válasza Tom1939 (#214975) üzenetére


f4lcon
őstag

atom jó, nagyon szeretem
csendes, és egyrészt nagyon észrevétlenül állítja le a motort (vagy indítja be) másrészt a hangszigetelés is nagyon jó
apróság például, de remek példa: öcsém beült, lehúzta az ablakot meg fel a kapcsolóval és azonnal mondta: ezek nem az alsó polcról válogattak (lassú indítású és lassabban is érkezik meg, nem full sebességgel csapódik az üveg a tömítésbe, valamint olyan a szigetelés, hogy nem hallod a motort dolgozni meg azt sem, hogy az ablak csiszolja a tömítést - egyszerűen nincs hangja az üvegnek lefelé-felfelé)
Budapesten 4,xx-el járok vele, faluban kicsit több, mert kevesebb a lámpa és a megállás, nincs ami töltse az akkut. pályán meg 6,8-7 liter mert ott csak a szívó benzin dolgozik a légellenállás és a súly ellen
imádom, hogy nincs fékpor a felnin (a hátsó féktárcsa szerintem még meg sem kopott)
nem használtam Rav4-et, egy Kodiaq-om volt előtte és annál nyilván kisebb, de nem zavaróan egyébként
ami feltűnő, az az, hogy hátul fejtérben elszűkül (oldalról közel van az üveg, felül marad hely), szóval inkább 4 személyes mint 5

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#214984) adobodo válasza rbalint88 (#214953) üzenetére


adobodo
csendes tag

Én is i40-et nézegettem, 2.0 benzinnel, de eléggé megriogattak a szaktopikban a dugattyúátégéssel és az olajzabálással.
A kérdés már csak az, hogy mekkora arányban jellemző ez a hiba, illetve vásárláskor hogyan lehet ezt csekkolni? Azért elég kevés eladó engedi lebontani a hengerfejet :)

(#214985) Tom1939 válasza f4lcon (#214983) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát ja, a fékpor az nekem sem hiányzik. És kedvelem én a lexust, csak sokat elvesz a belső helyből a formaterv (vagy hátsó utastér vagy csomagtér, e kettő valamelyikét áldozgatják be). De ha a gyerkőcök kirepülnek következőre lehet hogy én is ebbe az irányba megyek. Meg kb viszket a tenyerem hogy most lexusra egész jó ajánlatok vannak magánszemélynek is (toyota legalábbis hirdetés szinten inkább cégeknek ad).

(#214986) vzsryl válasza f4lcon (#214983) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Pályán a 6.8-7 literes fogyasztás egy 2.5 TDI-től is jó eredmény lenne, főleg ha ilyen magas és nehéz kasztnit kéne cipeljen. Nekem a sokkal könnyebb és laposabb Laguna a kis 2.0 szívóval is megeszik 9 litert pályán.
Kéne egy ES350h kombi a piacra, meg a házamat el kéne adjam, és meglenne a tökéletes verdám. :DDD

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#214987) nandow válasza Qru (#214968) üzenetére


nandow
aktív tag

Toyota 4 hét állás után vonja meg az akku garit

Én erre anno, amikor Camry-t próbáltam, rákérdeztem az értékesítőnél, és azt mondta, nincs ilyesmi kikötés. De ettől jobban nem néztem utána, nem keresgéltem erre vonatkozó infót a garanciális feltételek között.

De hátha nyilatkoznak azok, akiknek valóban van Toyota HSD autójuk (nekem nincs). :)

(#214988) f4lcon válasza vzsryl (#214986) üzenetére


f4lcon
őstag

130 tempomattal ennyi
ha 140 fölé megyek (145-150) akkor már 7,5-8 körüli értékeket mutat a bord computer
110 tempomattal (mondjuk 4-es főút) viszont nem sokkal jobb mintha 130-al mennék, mert ott is megvan a 6,5 liter per 100km
az a jó, amikor sok megállás van, és nagyon óvatos gázpedál kezeléssel tudok menni, hosszú fékezésekkel (piros lámpa, stb)
az eltelt első 2700 km alatt az átlagfogyi a MOL kártyám alapján szinte decire megegyezik a kijelzővel, 5,85 liter

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#214989) BigBlackDog válasza f4lcon (#214988) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Hmmm... Pedig Lexus eléggé bakancslistás nálam, de az autópályás fogyasztása nem igazán kiemelkedő (persze, érthető az ok). Golf 6-6.5 l/100 km között azért megvan 130-140 között, emlékeim szerint, pedig ez nem hibrid. Gondolná az ember, hogy hibrid biztos jobb, de ugye pályán nincs nagy előnye. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#214990) f4lcon válasza BigBlackDog (#214989) üzenetére


f4lcon
őstag

a pályán csak a 2,5 literes szívó motor dolgozik ebben
192 lóerőtől szerintem egészen oké ez a fogyi

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#214991) Qru válasza nandow (#214987) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Régebben ez volt a mondás, ma már szofisztikáltaban fogalmaznak:

"A hibrid komponensek (nagyfeszültségű akkumulátor, nagyfeszültségű akkumulátor vezérlőegysége, hibrid központi vezérlőegység, hibrid inverter és konverter) esetében a garancia vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be, és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra."

Tehát ha nem használod és önkisülés miatt degradálódik az akksi akkor az nem garis probléma.

#nincsbennetarcsi

(#214992) vzsryl válasza BigBlackDog (#214989) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Az NX ~400kg-mal nehezebb, ~20cm-rel magasabb és sokkal erősebb egy Golf 8 variant-nál, tehát nem az NX, hanem a Golf fogyasztása “túl sok”. Feltéve ha ezt a két autót kell összehasonlítani. :R
Ha neked hatchback-ed van, akkor főleg áll az állításom, mert az még könnyebb.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#214993) f4lcon


f4lcon
őstag

más téma: kolléganőm kérdezi, hogy mennyire gáz egy 2004-2005 körüli C180 Kompressor Sportcoupé (a 3 ajtós) esetleg a C220?
ezek gondolom hasonlóan rohadnak, mint az W211

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#214994) hdanesz válasza Qru (#214981) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Köszi! És neked is tboy93!
Gondolom a tulaj szervizében akad egy műszer amivel meg tudja ezt mutatni. :D

(#214995) Qru válasza hdanesz (#214994) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, nézzétek meg mert nem olcsó a 4 befecsi. :K

#nincsbennetarcsi

(#214996) BigBlackDog válasza vzsryl (#214992) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Igen, hatchback. A leírtak egyébként teljesen jogosak, próbáltam inkább a belső tér mérete alapján párosítani a kettőt. De még lehet, hogy ezzel is mellélőttem és inkább az UX lenne közelebb a Golfhoz.

(#214997) vzsryl válasza BigBlackDog (#214996) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Nem, abban nem lőttél mellé. :DDD
Az ES (A6, E, 5 méretosztály) belül kb. Golf méret, de ugye másfélszer vastagabb ülésekkel.
Ezek a luxusautók belül mindig kicsinek tűnnek.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#214998) Qru válasza vzsryl (#214997) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kiveve az Insignia az luxus nelkul is... :DDD

#nincsbennetarcsi

(#214999) kisza25 válasza Qru (#214998) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Amúgy az anyagminőség nem rossz benne, vasárnap kiporszívóztam és nyugtáztam, hogy jó vastag, jó minőségű anyaggal van burkolva a lábtér, meg a csomagtartó. És arra is rájöttem, hogy a gyári gumiszőnyeg pereme kb 1cm vastag, maga a szőnyeg meg kb fél cm, szóval az is jó sokat elvesz a lábtérből. Felmegy a lábtartóra is.
Meg jó vele krúzolni, voltam vele Kaposváron, de mentem már vele vagy 2000-3000 km-t, érezni, hogy van benne anyag, nem zörög benne semmi, csak sokat kajol, mert nehéz. Meg méretéhez képest kicsi belül

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#215000) Qru válasza kisza25 (#214999) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Egy dizel kombi Insignival voltunk nyaralni, a fogyija nem vt tragikus de azert tobbet kert mint az akkori dizel Passat-unk. Igaz az nem kombi volt. Viszont belul meglepoen szukos pedig kivulrol meg eleg nagy auto.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.