Talán nem fogok nagy meglepetést okozni, de egy elektromos autó csendes....nagyon csendes. Kinyitod az ajtót, beülsz, indítod...és várod a csodát. Üdvözlő bimbam zene, majd néma csend. Nem jár a motor? Nem olyan mint amikor a start/stop rendszer leállítja a kocsit várakozásnál. A Hyundai alapból bekapcsolja a 'VESS' nevezetű hanggenerátort, ami kb. 20 km-es sebesség alatt aktív és kifelé szórja a hangot (de bent is hallani az űrhajót), hogy észleljék a gyalogosok a közeledő autót. Őszintén bevallom, én ki szoktam kapcsolni, engem zavar...pedig sajnos volt már rá példa, hogy a kapun kiállva nem hallott minket a járdán közlekedő és úgy ugrott el a kocsi elől kis túlzással.
Tehát alapjáraton nincs semmi zaj vagy rezgés. VESS kikapcs és irány az út. A kerekek surrogását hallani csak, eléggé szokatlan érzés. Illetve az is hogy nincs váltás....semmi. Ha 50-nél nyom valaki padlót...vagy 90-nél, akkor sincs visszaváltás (nincs hova ) csak húz a gép előre. 120 lóerő...ami nem sok, viszont a villanymotor ugye azonnal leadja a csúcsnyomatékát ami 295Nm. El sem tudom képzelni mit tudhat egy Tesla vagy Porsche Taycan.
Persze azért nem présel teljes súllyal az ülésbe, de még Comfort vezetési módnál is meg tud ugrani, Sport módban meg jókora 'gázadással' meg lehet lepni alaposan a többi utast.