Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Drughi
addikt
Nem az ársávval van a gond.
Ha úgy 1.8M-et tudsz rászánni abból ki lehet hozni elég jó kis városi cirkálókat, DE arra is költeni kellesz.
Átírás + első alap szervíz és máris 100e. És ki tudja mi fog előjönni 500km után. Használt autó, lutri.
Ha hitelbe akarod verni magad, az a Te dolgod, de lesz még tartalék 1-2-3 százezred javíttatni, ha beüt a gond?
(#188552) molnarpeter válasza FrankMonzano (#188549) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Amikor a javítás költsége meghaladja a csere+szerviz költségét, a'la GTK.
oliwire
őstag
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek? [link] Mire kell 2011-es 1.8-as TSI Skoda Superbnél figyelni?
dj79
senior tag
Arra, hogy nem igazán javallott az 1.8tsi.
Olajfogyasztási problémák, gyakori motorfelújítás.
molnarpeter
nagyúr
Pl ne a te neved szerepeljen a forgalmiban
Kickass
őstag
Fel kell merni mennyibe kerulne rendberakni es onnantol te dontod el megeri-e vagy nem.
2 millio kornyeken lehet talalni 2es Priust jo allapotut bar evjaratban nem lenne elorelepes, masban lehet. 1.8M korul esetleg valami Swift vagy hasonlo, evjaratban az elorelepes es szinten nem egy lehullo technika.
Hitelre csak új autót mernék venni és maximum olyan hosszú futamra, amíg a garancia tart
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Drughi
addikt
Leadott cégautó.
Vagy gazdája volt vagy kitaposták a belét, "mer nem az enyém"
oliwire
őstag
Akkor azért ilyen olcsó? A 2.0 TSI is ilyen ebben az évjáratban?
(#188555) molnarpeter
Nyomós indok
Milyen jeleket tud produkálni, ha élőben megnézném? Honnan tudnám megmondani, h ennek "kitaposták a belét"? Vagy ezt csak szervizes átnézés után lehet megmondani?
[ Szerkesztve ]
dj79
senior tag
Meg a futott km is kívül esik a random álmotkereső vásárlójelöltek szűrésén. A 2.0 élhetőbb, de inkább dízelt nézz.
FrankMonzano
őstag
Köszönöm a válaszokat! Átgondolva lehet ésszerűbb ezt rendberakni és akkor venni 1.5-1.8 körül valamit, ha van rá keret. Egyébként maga az autó elég nekem arra, amire használom, ha jó...
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Igen, ott még a vezérléssel is lehetnek gondok pluszban. Ugyanilyen 1.8 TSI-nk volt, 100k km-nél gariban generálozták (újkorától nálunk volt), az olajfogyasztása akkor lépte át a gyárilag megadott 1 liter/1000 km-t.
#nincsbennetarcsi
Mr X
veterán
Én azért kicsit játszom az ördög ügyvédjét. Bár reálisan tényleg nem biztos, hogy megéri váltani (kivéve, ha egyszerre kellene motorgenerál és full lakatolás), de ha anyagilag nem vág földhöz a törlesztő, azért 1,5-1,8 millióért minőségi ugrást lehet összehozni a Peugeot-hoz képest. Ha nem egy lerúgott vackot veszel persze.
molnarpeter
nagyúr
1.8-2.0 egy kutya. Harmadik generáció vállalható, de az még drága.
Ilyen autót gyakorlatilag csak cég vett újonnan, vicces lenne kizárni... De biztosan rosszabb vétel szavatossággal egy központilag figyelt autó, ami nem csúszott ki a szervizekből, és igazolt szervizmúlttal rendelkezik, mint egy magánszemélyes, ahol perelheted évekig, ha letérdel valami a vétel másnapján
oliwire
őstag
De hát nem km-t veszünk hanem állapotot
Na hát akármennyire szép nagy autó, ha ilyen beteg motoritikusan, nem is nézegetem tovább, marad a Mondeo figyelés
Ahogy mondod, eléggé drága még, annyit már nem akarok autóra szánni
molnarpeter
nagyúr
2.0 EcoBoost Mondeo-nál is hasonlókat láttam, cserébe legalább a powershift fenntartása is drágább, mint egy DSG szerintem (ha a hibákat nézzük). Faceliftet nézve a 2.0 TDCI mellé is ugyanaz a powershift volt, a 2.2 még hagyományos Aisin.
oliwire
őstag
Akkor a benzines turbós Mondeo is nagy kockázat? Dízellel kell ott is próbálkozni?
FrankMonzano
őstag
Rohadni nem rohad szerencsére, ezek vannak kb amiket leírtam. Megane 3 1.6 benzint néztem, ami tetszik, esetleg valami hasonló 207 méretű, csak újabbat, de azt 1.5 körül nem kapnék. VW csoport és japánból ennyiért nincs nagy ugrás, Suzuki Swift, Honda Jazz nem tetszik, Civic hasonló korú van 1.5-2-ért (ufó), de az se egy mai harcos már. Ezt a 207-et nagyon olcsón vettem a főnököm fiától, így megérte (Golf 4-et váltott, amit rühelltem, sprőd, darabos egy gép volt)
[ Szerkesztve ]
Stylewars_kp
senior tag
Ha kulcsos autó, akkor lehet. De amikor egy emberre van bízva az autó azt nem biztos, hogy kitaposták. Üzletkötő ismerősöm szokott szólni amikor 2 évente kap új autót, hogy érdekel-e. Amit Ő használ azt megvenném. Ha van ilyen az nem lehet rossz. Igaz beleteker 250 ezret 2 év alatt, de pályázik vele 90%-ban.
zoo8800
veterán
Volt egy széria, amibe gyárilag rossz dugattyúk kerültek, azok zabálták az olajat. A dolog nem motorkód-függő, azonos motorkóddal gyártottak selejtest és jót is. Érdemes rákérdezni az olajfogyasztásra.
+ visszatérő probléma a láncnyúlás, de 290k km-nél ezzel már biztos foglalkoztak.
Apropó, nemrég láttam egy láncos 2.0 TSI-t a fb, épp diószóráson volt 418k km-nél. Van, amelyik nem szarik be 100k-nál
rip and tear, until it is done
Qru
MODERÁTOR
Ismeretlenül nehéz, de még ismerőstől sem garantált a jó fogás. Erősen felhasználás függő, ahogy írod. Hiába vigyázok a cégesre biztos nem venném meg egyiket sem, mert legalább heti 10x megy ilyen csak 2-3 km-es utakat. Azt meg hosszú távon semmi sem bírja (pláne nem ezekkel a 25-30 ezres olajcserékkel), főleg ezek a TDI motorok... És akkor megy a csodálkozás a flottások részéről, hogy miért eszik 11-12 litert az amúgy takarékos TDI. Adjatok hibridet majd akkor a fele lesz a fogyi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
dj79
senior tag
Az orosz rulettnél is így van, öt embernek izgalmas, a hatodik meg nem panaszkodik
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
hobizoli
nagyúr
nemtom, de szerintem a utazo uzletkotok ideje le fog jarni a HomeOffice miatt, ha nem is mindenhol, de sok helyen at fogjak gondolni feltetlenul kell-e az a kotseg, amit az o fenntartasuk kerul az berukkel meg az autoval es annak fenntartasi koltsegeivel
csomo tok felesleges utat tesznek meg, mert a rendelest fel lehet venni online is, es amig vezet innen-oda, addig nem tud "dolgozni", csak egeti a penzt az autoval
nekem is van ismi, aki ilyen utazo ugynok, heti 2000+ km-t megy a cegautoval az orszagban olyan ugyfelekhez, akik 5-6 eve kb szogugyanazt veszik toluk, meg neha evente 2-3x elvisz nekik vmi uj fejlesztest, ledemozni
na pl o egy klimas irodabol vagy home office-bol is tok ugyanugy fel tudna venni a rendelest email-ben vagy HD/4K-s web kameraval felszerelkezve megdumizhatja a ugyfellel mi a csizio, meg YT-ra feltoltenek egy bemutatot a termekrol, ami vedett video, nem listazza ki a kereso sem, es egy ugyfelhez elgurigazos egyetlen Bp-Nagykanizsa-Bp tav bejarasa alatt 8-10 partnert is letudna kenyelmesen
nalunk is a cegnel a rendelesfelvetel ~90%-t nem az autos ugynokok veszik fel, hanem a office-osok, akik most HO-ban dolgoznak
de tovabbmenve egy ugyfelkoddal belepve egy online oldalra sajat maga is ossze tudna dobni rendelest az ugyfel, es akkor meg O/HO sem feltetlenul kell, mert ok is egy sw-be viszik be a rendelest, masnapra a posta vagy mas csomagkuldo ceg altal megkapjak (igy sem ok szallitjak le)
nezd meg a PC-s boltok is hogy eltuntek par ev alatt es online webshop lettek helyettuk
PCX-n leadtam a rendelest 2 hete hetfon, 2 napra ra szerdan mar itt is volt csomagautomataban
több drón kell ;P
pècsimunkás
addikt
Nekem még van egy év garim (3+2 év) és 8 havi részlet . 40 hónap elment már . Rohan az idő.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Én is 5évre vettem fel tipora, ott is 5év a gari, így havi 25eFt volt a hitel.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
pècsimunkás
addikt
Nekem 230 euró a havi részlet, de kb annyi a kamat 10k euróra, mint otthon az előző autómnál volt. Arra kb 1000- 1200 euróra fizettem annyi kamatot, ugyanúgy 4 évre mint most. Vicc.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
(#188578) parandroid válasza pècsimunkás (#188577) üzenetére
Jaja, évi 2%-os kamatnál kb nem éri meg nem hitelre venni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
(#188579) pècsimunkás válasza parandroid (#188578) üzenetére
pècsimunkás
addikt
2 vagy 3% a kamat. Nem emlékszem pontosan.
Ha Civicet veszek, akkor 0,9% lett volna a kamat. Döbbenet.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
az a helyzet, hogy itt van infláció, ami miatt sajnos 7-8% a kamat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
pècsimunkás
addikt
Volt otthon több kamat is, ami nem az infláció miatt volt szerintem. Simán a banki extra profit volt otthon magas kamat. Szerintem.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
olajbogyo
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap elmentünk asszonykával autómustrára. Meglestük a Honda Jazz-t legalább már élőben is őt: [link]
Az az igazság, hogy bejövős a páromnak(ez a lényeg), és hihetetlen, de még én is el tudnám képzelni. A Mazda el lett vetve, mert csak rohadtat láttunk belőle, és egy szervizes emberke is azt mondta, hogy mazdát azt ne!
No, de ez a jazz olaszból keveredett ide, és így átírással még plusz 100 lenne, amennyiért már majdnem veszek egy ilyen Swiftet [link]
Azért ez mégiscsak magyarországon üz. helyezett, leellenőrizhető, lényegesen fiatalabb stb. Mert persze a kereskedő a jazz-re is azt mondta, hogy megkímélt, hölgy tulajdonos, óra nincs tekergetve, mert azt már nem lehet...szerinte szerintem meg lehet, és csinálják is az tuti, mert gyanúsan sok-sok autó épp 200ekm alatti volt, a maradék meg 100ekm alatti. De mindegy is, csak már azzal zargatlak titeket, hogy ti a két járgány közül melyiket tartjátok jobbnak? Tudom, már sok a kérdés részemről, és nekünk kell eldönteni, de csöpp agyammal én inkább a Swift felé hajlanék. Abból ráadásul hasonló korút, mint a Jazz 1 misi környékén már tudok venni, marad 800eFt, amiből egy komplett "Bugatti" belsőt tetetek a suzukiba....
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
vzsryl
nagyúr
A Swift azért olcsóbb, mert belül sokkal kisebb, főleg csomagtartóban, és azért is, mert nem Honda. Ha így is megfelel a Swift, akkor értelemszerűen jobb választás.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
nem a kamat volt magas, hanem, hogy devizában lettek felvéve a hitelek, amiknek elvileg 4-5% kamatja volt, csak a 140-150-es frank elment 250-300 Ft-ig
A vectrat frank hitellel vettem és végig egyre kevesebbet fizettem, mert éppen ment lefele az árfolyam, ilyen 15eFt kezdtem a végén 13eFt körül fizettem.
Erre felbuzdulva így vettem a fabia-t is, de ott fordult a kocka 24 eFt-al kezdtem és 35 eFt volt havonta a lejárat felénél és akkor inkább kifizettem a maradékot egyben. Utólag számolva így kb 500-600 eFt-al jobban jöttem ki, meg utólag kaptam 350 eFt-ot vissza
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
tboldi
nagyúr
óra nincs tekergetve, mert azt már nem lehet...szerinte
Nem tudom, hogy tényleg lehetetlen-e őket tekergetni, vagy csak nem szokták, de én még nem találkoztam olyan Jazz-zel, amit bizonyítottan átállítottak volna.
Azt tudom csak, hogy a GD-k gyári ECU-ja írhatatlan. Habár Linszter Péter szerint a Keihin gyártmányúakat talán ő tudná módosítani, de saját bevallása szerint még nem csinált egyet sem, úgyhogy ez még nem nyert alátámasztást. Mindenesetre az enyémben Bosch ECU van, szóval nincs más választásom, minthogy elfogadjam a tényt.
[ Szerkesztve ]
A hirdetés szerint vezetett szervizkönyves a Jazz, egyszerűen ellenőrizhető, mégha behozott autó is.
Ebben az ársávban én mondjuk a T-Jet-es Bravo felé fordulnék, ha a jobb helykínálatú kompakt autók között keresgélnék. Ha persze nem vagy a sztereotípiák rabja.
olajbogyo
aktív tag
Szia!
neked is köszi "vzsryl"
Hát igen, volt most éppen róla szó, hogy sajna tényleg nagy lutri ez a használt piac, főleg a kereskedőknél?! Most is még ott voltunk, megállás nélkül jönnek a külföldi "orvosházaspári női nemdohányzó" autók. Van a telepen vagy 1000 autó, de így is megállás nélkül jönnek a trélerekkel az "új" használtak is, jött még ott voltunk vagy 10......Ennyire viszik ezeket a járgányokat, szinte el sem hiszem.....
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
olajbogyo
aktív tag
Szia!
A T-jet volt képben egy darabig, de a párom ezek mellett döntött, és mivel az övé lesz, így nem terelgetem tovább másfelé őt. Megnézte már mindegyiket, és maradt ez a kettő.....eddig legalábbis így gondoltam, de most éppen mást néz a laposán úgy látom.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
Jah értem, akkor ez nem lesz egy egyszerű történet.
rbalint88
addikt
“de most éppen mást néz a laposán úgy látom. ”
a 2016-os Kőkövön Furmintjuk nagyon jó!
bocs
Stylewars_kp
senior tag
Ezt jól látod. Nagy részük valóban kiváltható, ezeket hívom porszívó ügynöknek, de van egy vevőkör egy vevői réteg aki a személyes kontaktot igényli. Vagy pl a szerszám utazó ügynökök értenek a technológiához is. A jobbik fajta. Add supportot, nézi a lapka vagy fúró kopást. Segít a cnc programozásba. Ezeket nem oldod meg online. Jó persze lefotózza 4k telóval. Cnc esztergát meg rádugja a netre és mindent lát...persze szép víziók. Van olyan szerszámos ismerősöm aki 2 nagy céghez jár. 2 napig itt 2 napig a másiknál. Bejött a korona a kliensek megvoltak őrülve nélküle. Amint lehetett menni azonnal hívták supportolni.
Badacsony? Arra járok nem hagyom ki
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
hobizoli
nagyúr
Nalunk is siman ra tudnak nezni online a gepre a gyari szervizesek, nem kell fizikailag ott lennie mellette, azert ezekre tizenhuszon eve is volt mar mukodo megoldas...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
rbalint88
addikt
na ma szétoffolom a topikot. te nagyon nem sales-es vagy, ugye? még mielőtt: én sem. viszont dolgozom olyan emberekkel, akik sales pozícióban vannak és az a dolguk többek között, hogy találkozzanak a partnerekkel. és hidd el, hogy ezeken a találkozókon nekik nem a terméket kell eladni, hanem saját magukat. párom még 10 éve dolgozott egy cégnél, ami mindenféle mezőgazdasági cuccot, meg vegyszert árult. a fő sales akkor sem keresett rosszul, de egy konkurens cég áthívta egy szemmel láthatóan jobb fizuért. ahonnan elment, ott leesett a bevétel a felére. szóval persze, lehet ezt elvinni a személytelenség és online rendelgetés irányába, csak sok kompetitív piacon a személyes ismeretség (úgynevezett kapcsolati tőke) a döntő. lehet ezt szeretni vagy nem szeretni, de ettől még ez van. hogy a topikhoz is kapcsolódjon: ha van Autókereskedő Józsi, akinél vetted az első, meg a második, meg a harmadik új autódat is A márkánál, aztán átmegy B márkához, 80% eséllyel a következő autód B márkájú lesz, ha elégedett vagy Józsi ajánlásaival.
CactuS
Arcképgyáros
+1.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
hobizoli
nagyúr
nalunk van lehetoseg menni 1-1 napot a teruleti kepviselokkel szezonalisan, neha el szoktam menni
nem hiszed el, de a legfobb versenytars uzletkotojet meg nem lattak tobb boltban sem, mert ok joreszt online meg office csinaljak mar regota ugyanezt - koltsegcsokkentes miatt
kiszallitoik kiviszik a reklam meg promocios cuccokat a boltba a berendelt termekkel egyutt, a boltos oda rakja, ahova neki tetszik, ahol ugy erzi, hogy noveli a eladast
es mukodik
meg mint irtam, a rendeles allomany 90%-t igy sem szemelyes talalkozasokkal veszik fel mar nalunk sem, hanem a boltos telefonal be a ceghez, hogy ezt meg azt szeretne es ennyit meg annyit, ha nem jart fele a teruleti kepviselo kozben
es ugyanaz a tgk fogja kiszallitani neki akkoris ugyanazt, mintha a tabletes furgonos Jucika vette volna fel szemelyesen
vagy nezd meg Kinabol mi minden cuccokat berendelnek emberek mindenfele szemelyes talalkozasok nelkul is
több drón kell ;P
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Egy ismerős szeretne az új autó mellé egy használt kombit vásárolni amivel lehet pakolászni, fűnyírót cipelni ilyesmi. Amiket kinézett, az a 2006 körüli Ford Focus II 1.4 80 1.6 101 1.6 116 valamint az Opel Astra H 1.4 90 1.6 105le. Melyiket ajánlottabb megvenni? Melyikkel van kevesebb probléma? Astra-ból volt nekünk 1.4 meg 1.6 116 is, de mindegyik új volt, így nehéz adni rá, hogy 13-15 évesen mennyire problémásak pl olajfogyasztás vagy hasonló téren.
alázógyík
őstag
Ne haragudj, de 1.7-ért egy 11 éves kis autót, ami full műanyag bódé?!?! Hát nem tudom...
BigBlackDog
veterán
Nem tudom, hogy mennyire láttad, de az nem egy átlagos autó, hanem egy Jazz.