Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Sidorovich
senior tag
Ha egy idő után kéri a törődést az autó, az nem probléma, leginkább azt szeretném elkerülni, hogy megveszek egy autót 2.5 millióért majd pár hónapon belül egy teljes váltófelújítás vagy valami egyéb nagyjavítás miatt megint 1 milliót kelljen előteremtenem.
Ha pár év után rá kell költeni ennyit, azzal már kibékülök.
Vételárban a 3 millióig tudok max elnyújtózni, de ez már nagyon a teteje, 2.5-nél nagyobb buffer maradna javításokra ha kiderül még valami az első hónapokban.
Leginkább szülőkhöz/barátokhoz és programokra mennék vele hétvégente, hétköznap max. pesten belül heti 1-2 rövidebb út, szóval lenne olyan is, hogy 3-4 napig csak áll az autó. Ezek alapján szerintem évente valahol 5 - 10.000 km között mennénk.
[ Szerkesztve ]