Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Gombinyó
őstag
Grand Scenic kicsi lenne?
toyota proace, vagy proace verso esetleg újonnan?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
pit stop
addikt
Citroen Grand C4 Spacetourer
Ford Galaxy
Pug 5008
Elsőt ismerős szereti.
5008 csak azért, ha kis/alacsony autó talál hátba akkor nem a gyerek a gyűrődőzóna talán.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
molnarpeter
nagyúr
Szerintem ez már Espace territórium... Bár lehet Trafic is
Használtan most Zafira kifejezetten érdekes témakör, piacra került majd 100 darab egy flottából, szóval óriási választék és nyomottabb árak is lehetnek.
Ha Ford, akkor inkább Galaxy vonalon nézelődnék, talán még a PSA dízel van benne, nem az EcoBlue.
Inkább az említett Proace (és testvérei - hosszú lista a végén mindjárt) vonalat javasolnám én is a / literes dízellel, leginkább a kiforrott PSA motor miatt, ismerős nagy család is azt használ teljes elégedettséggel.
Citroën Dispatch
Citroën SpaceTourer
Fiat Scudo
Peugeot Expert
Peugeot Traveller
Toyota ProAce
Opel Vivaro
Vauxhall Vivaro
Opel Zafira Life
Vauxhall Vivaro Life
[ Szerkesztve ]
Most egy irányban 23, ez hamarosan nő 40 közelébe, ideiglenesen talán kicsit több de nem sokkal.
Most egy lelakott Mazda6 dízel 2004, 300k fölött picivel, itt-ott rozsda de nem az a felxxel essünk neki kategória, de nem költök rá, már szabad kézzel fújtam vizsgára flakonból, a futóműre is rálehetne dobni egy 6 számjegyű összeget, első ablakok, tükörfűtések nem működnek, ilyen apróságok. Ha az utolsó fillérig mindent számolok, gumik, biztosítás, javítások, olajcsere stb és most lelökném a szakadékba 48 forintba volt egy kilométer. Persze az állapota az 5-6 év alatt sokat romlott.
Mi lenne az a legolcsóbb autó amivel értékvesztéssel együtt ezt a költséget lehetne hozni (vagy mégjobb ha alulmúlni) mert nem gondolom, hogy 100 ezerbe kell kerüljön havonta hogy én bejárok az agglomerációból pestre dolgozni.
https://tinyurl.com/rasoapro
Úgy látszik tényleg nem túl megérős, ha napelemmel tölteném is olyan nagy az értékvesztés ilyen vételárnál, hogy abból kb ki is jön a gázolaj.
https://tinyurl.com/rasoapro
molnarpeter
nagyúr
Km költségben az 1.9 SDI elég erős versenyző. Értékvesztés minimális, karbantartás szinte nulla (adagoló és porlasztó 500k km-en innen nem jelent gondot, egytömegű kuplung, nincs turbó, nincs DPF), és 4-5 literrel el lehet járni vele. Abban a korban van, hogy akad már rozsdás példány is a piacon, de alapvetően galvanizált karosszéria, szóval kis odafigyeléssel tartós tud lenni még sokáig, Mazda után más kávéház korrózió terén. Váltó szegecs probléma előfordult egy időben, de az hamar kijött, 200-300 ezret futott használtban már vagy javították vagy nem érintett. 64 lovas régebbi kevesebbet szokott enni, bár akkoriban még könnyebb kasztniba is rakták ezeket. 68 lovas már Euro 3, pár deci plusz talán van, de spritmonitor.de a barátod Utazó tempó 120 (3000 rpm), a türelmet pénzügyi oldalon behozza (Golf 4, Octavia, Leon, Toledo)
PHEV vonalon neked csak az Ampera lenne jó szerintem. Nálunk D6 van kinézve az SDI utódjának, de az már más kategória, ahhoz mérten kedvező feltételekkel, viszont nettó drágább a kilométer vele.
[ Szerkesztve ]
Köszönöm. Itt azért azt látom, hogy egy 90 vagy 110 lovas TDI bár minimálisan drágább fenntartani, azért a hétköznapokban sokkal használhatóbb mint az SDI, türelem is kevesebb kell hozzá (főleg a 136 lovas mazda után amit azért nem szoktam 2250-nél elváltani, előzéskor inkább 4000-nél tehát abszolút használom rendszeresen csúcsteljesítményen ami 3500). Még egy pd-t se kerülnék. A mazdát megcsináltatnám ha a kasztni nem lenne olyan amilyen, de kasztni+futómű többe kerülne mint amit ér, vagy amit érne utána. Lenne most némi külföld, ahogy feleségem fogalmazott ezzel ott a helyszínen lelőne a rendőr. Nem lenne baj ha nyugodtan tudnék vele elindulni 1000 kilométerre, és kínszenvedést sem jelentene mindez.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
Köszi, elmentettem, ha éppen azon a környéken találok majd autót.
molnarpeter
nagyúr
Ha zsebben van egy lendkerék (90k+munka, sallangok minden más autónak is kellenek) és turbó (új 460 euró+munka), illetve az ezek által okozott magasabb km költség nem gond, akkor sima benzines gázszettel viszont szintén érdekes lehet, ennyi futás mellé érdemes felütni az Excelt.
rbalint88
addikt
Mondjuk 4M kornyeken mar az ertekvesztes megnyomja ugy a km koltseget, hogy nem
jon ki a matek sehogy se, de a kenyelem, nyugalom, stb miatt megerheti inkabb venni valami azert az osszegert mint egy oreg kormossal jarni. Arrol nem
is beszelve, hogy hosszabb tavra tervezve Bp-re jarashoz biztos nem vennek regi dizelt, mert valamelyik nagyfeju gondol egyet es kitiltja.
Ha egy autoval kell megoldani mindent, akkor Auris hybrid kombi eljar 5l korul, automata (dugoban biglike), nem kifejezetten elromlos fajta es 4M korul a facelift elotti teteje van vagy nehany alapfelszereltsegu faceliftes. Ha mar a filler megszekszualasa temakornel
jarunk Phevet azert nem ajanlok csak, mert ebben az arkategoriaban nincs akkora helykinalatu, mint a jelenlegi mazdaja.
Egyebkent meg lehet venni 2M kornyeken mar sokat futott P3-at, van is fent egy lpg-s, na az a fillerb*szas kimaxolasa
molnarpeter
nagyúr
Ampera esetén utóbbi pár évben negatív értékvesztés volt szinte
Prius LPG adom de ha mondjuk egy M0-M3 bevezető jellegű felhasználás, akkor a dízel felé billen a mérleg
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Hívtam a Carnextet lehet menni hozzájuk és megnézni autót. Csak előre be kell jelentkezni és kihozzák az udvarra a kért autót.
Még egy kérdés, az Alfa 156 SW 1.9 JTD-ben mennyivel nagyobb a szopófaktor, mint az A4-ben? Kb. 200-250e Ft-al olcsóbban be lehet szerezni egy hasonló állapotú Alfát, mint Audit.
Mindkét motort dicsérik, mindkét autóban kényes felfüggesztés van, mindét autó "prémium", egyik sem rohadós és 200 pluszból azért 1-2 dolgot meg lehet csináltatni.
Senki nem mondta hogy itt a 4 milió és nincs is jobb helye, ha másfélért lehet venni normális autót nem látom be miért kéne erre 4 milliót költeni.
Úgy baromság a fillérb*szás hogy a vételárral nem számolsz.
Másrészt nem biztos hogy kell ekkora vagy nagyobb autó. Újabb kompaktok simán verdesik ezt a szintet, bár alulról, nem fájó a különbség.
Lesz most egy munkahelyváltás, messzebbre kell ingáznom, több városi szakasszal. Valúszínűleg lehet bent tölteni akkut, ezek miatt gondoltam, hogy megérheti, de az üzemanyag csak egy tétel a sokból.
2014 szeptemberében 10,5 évesen valós 180 ezerrel vásárolt Mazdám mérlege majd 6 év és 120 ezer km alatt:
1,2M vételár
2,8M üzemanyag
1,05M karbantartás, szervíz, javítás
160e gumik
276e átírás, adó, műszaki
210e biztosítás
A karbantartás lehetne akár 1,5 millió is és akkor kb hasonló állapotban lenne mint mikor vettem, és érne mondjuk 700-at így meg amennyit adnak érte, nyilván 300 alatt inkább elbontanám.
https://tinyurl.com/rasoapro
Nem M0-M3, hanem Pécel-XVII felől
https://tinyurl.com/rasoapro
MunezXBK
nagyúr
Nem tudom, csak német autóim voltak.
molnarpeter
nagyúr
156 esetén az árelőnyt kb el is viszi a magasabb rozsdásodási hajlam szvsz, de nem vagyok én sem olasz mágus. Esetleg rbalint88, ha jelen van a topikban, neki volt A4 és 156 is.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Csak olyan értelemben írtam példának, hogy sok pálya/országút mellé kevésbé tud jó fogyasztást villantani a Prius, viszont ha sok a városi stop&go szakasz a közlekedésben, akkor előnyös tud lenni a hibrid
zsolt19900
őstag
nagy alfás haverom pont minap mondta, hogy kuplungozáshoz némely típusnál le kell ereszteni a bölcsőt na ott lestem egy nagyot és ő is ezzel zárta a beszélgetést
nem tudom, hogy itt is fennáll-e a dolog, de azért meglepett
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Pecc
őstag
Sziasztok. 2009 Focus II fl 1.8, 2.0 benzin, vagy H astra fl 1.8 benzin 140hp kombi a terv. 1.6m körül. Fenntarthatók ezek vagy felejtsem el? A focusok motorjárol mindenki olajfogyasztást emleget. Vállalható valamelyik ezek közül, vagy 1.6b felé hajoljak, mert az talán megbízhatóbb alacsonyabb fenttartású lehet?
Üdv,
molnarpeter
nagyúr
Focus vonalon szerintem inkább 1.6 100 lovas benzinnel érdemes nézni, ott nincs változó szelepvezérlés, olajzaba sem érinti alapvetően. Meg alulról is érdemes nézegetni, ne legyen rozsda.
Pecc
őstag
Nem kevés az ennek a bódénak?
Kickass
őstag
"egyik sem rohadós"
A 156 rohad, nem kicsit.
molnarpeter
nagyúr
Wartburg is elvolt 50 lóerővel, megszokás kérdése de focus is leginkább 90 lovas dízellel ment flottában talán, szerintem elég, párszor vezettem cégnél ilyen 1.6 benzinest, pályán nem büntet, de elviszi a bódét.
[ Szerkesztve ]
Mr X
veterán
Ha osztrák, vagy német autó volt. Egy olaszból hozott, vagy pláne egy hazai példány semmivel sem rohad jobban, mint más típusok.
MunezXBK
nagyúr
Már leírtam csilliószor, hogy ne általánosítsatok. Németországban élek, itt alig esik hó, ergo nem is sóznak.
Mr X
veterán
Akkor inkább úgy fogalmazok, hogy Németország bizonyos részeiről érkezett.
Kickass
őstag
Nem, volt 156-om, egy kozeli baratnak is volt, non-fl mindketto(egyik se nemet szarmazasu). Az enyem konkretan porra rohadt, a haveren 'csak' a kuszobveg/sarvedoiv. Alfa talikon ugy nezegettuk korbe a 156-okat, hogy szamoltuk melyik lehet kb rozsdamentes, nem kellett sokaig szamolni.
Nem az szamit, hogy mennyire, hanem hogy kb mar mind rohad tobbe kevesbe, a mai arak mellett az auto ertekehez viszonyitva ket kuszob csere rendesen megcsinalva fenyezve is kb gtk. Persze biztos van meg par rozsdamentes csak azt meg nem fogjak szotyiert odaadni.
De pl. a regi 156 helyett par eve fl-t kerestem, konkretan nem volt rozsdamentes elado az orszagban. A frissen rucsivel lekent mondanom se kell nem abba a kategoriaba tartozott...
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Pecc
őstag
Rendben, köszi.
dj79
senior tag
4,9 az elmúlt 700km átlaga a kettes priusnál, volt benne autópálya is bőséggel, szóval én már offolom a dízelt. Országutat is nagyon szereti, 3-4 között mozog a pillanatnyi, szóval egy percig sem bánom a tsi-hsd cserét. Persze jó lenne több tarcsi néha, de majd valami erősebb hsd-t veszünk legközelebb.
SzlobiG
félisten
Felkerült egy jónak tűnő fóka, de vajon így ki fogja megvenni? Nem elírás, mert megnéztem a képek között fotózva van a műszerfal.
vzsryl
nagyúr
Már csak az olcsóbb villanyautókat támogatja Magyarország
Végre!
Már csak a 7 személyes kocsiknál kéne bevezetni ilyen felső határt, és akkor megemelném a kalapom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Tin
veterán
Toyota hibridek baromi jól fogyasztanak, csak sajna nem egy erőgépek. De vegyes használatra a legjobb választás. Pont autópályán amúgy sztem egy 1.4 TSI sem fogyaszt rosszabbul, csak hát a város.....
dj79
senior tag
Pályán hatossal tud kezdődni, jó a hatos váltó áttételezése
Tin
veterán
Nekem a 1.5 TSI van, az nagyon patentül fogyaszt, és azért megy is, de nyilván nem egy erőgép. 6.5 körül van pályán, közúton kicsit kevesebb, de városban télen rövid távon simán bever 10-et. Mondjuk ezek ilyen 2-3 km-es dugózós távok hideg motorral. Pályán viszont simán kényelmes utazó a 160.
Doki16
addikt
Az az ember fogja megvenni akinek fogalma sincs ilyen JSZP dolgokról. Hidd el a magyarok nagy részének lövése sincs erről az egészről. Mondjuk a durva inkább az, hogy még a kereskedés sem volt képes csinálni egy lekérdezést mielőtt bevették, akkor mit várunk egy átlag polgártól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
MunezXBK
nagyúr
Az jó. Én most tankoltam 357km-re 32.54 litert.
molnarpeter
nagyúr
Csonti nem ért egyet, mindegy mit veszel, a lényeg a mennyiért!
SzlobiG
félisten
Így belegondolva sajnos tuti lesz egy palimadár aki odamegy még lehet ki sem próbálja már foglalózza is. Pedig ez a kereskedés nem tűnik kezdőnek, nagyon sok eladó autóik vannak.
Lehet holnap megejtek egy telefont és rákérdezek, hogy mi a szitu ezzel a km állással, ki tudja lehet áron alul odaadnák.
Ha már csonti erre a Megane-ra ránézek, ha arra járok.
[ Szerkesztve ]
Mr X
veterán
Nekem fl 156 volt, nem különösebben rozsdásodott.
rbalint88
addikt
nekem átmeneti volt, osztrák, 15 évesen kezdett előbújni belőle a rozsda, ahhoz épp eléggé, hogy ne akarjam megcsináltatni
de sajnos a 800-ba beleférő A4-eken is lesz mit csinálni, már a B6-ok is rohadnak, elvégre 16-20 éves autók...
rasotamas: ha az üzemeltetési költség fontos a viszonylagos modernség mellett, akkor prius 2. mi is ilyet veszünk asszonynak. hely van benne bőven és jól fogyaszt. pályázni nem a legjobb, de bírja azt is. padlón tud értelmesen gyorsítani is, de nyilván nem ezzel kell takarítani a belső sávot a pályán alapvetően nem rohadós típus, arra kell figyelni, hogy ha volt korábbi sérülése, az jól legyen javítva. érdemes hibridre szakosodott kereskedőtől venni, aki ad rá garanciát. 1,8-2M körül érdemes rászánni, annyiért már tip-top darabokat lehet venni a széria végéről (2007-2009).
molnarpeter
nagyúr
1.9 TDI vonalon az adagolós 110 lovas egyszerűbb, de mivel a PD is játszik, az volt egészen 2010-ig kb, úgy akár egy Octavia 2 facelift is elcsíphető. Ott viszont beugró a csapágy szett.
molnarpeter
nagyúr
1,8-2m plusz gázszett ára
Szerintetek céges lízing kocsi (vonják fizuból, ha jól tudom tankoló kártyával) vagy saját?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
dj79
senior tag
Láttam a gumis topikban, hogy Prius mérettől írtál van most fent egy-két jó kettes.
rbalint88
addikt
már megvan, szombaton megyünk papírozni
molnarpeter
nagyúr
Olcsó autót saját zsebből, újat cégre
attól függ mi a b opció. nálunk csak 100k bért kell feláldozni rá, ha van rá jogosultságod, de van olyan barátom, aki inkább nem kér kocsit, cserébe a 200k bruttót.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB 256GB NVMe gar
- ThinkPad T15 Gen 2i 27% 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- PS5 Csomag Csak Egyben, Áron,.Alul, Eladó!!
- HP Elitebook 850 G3 (6.gen i7, 256 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!
- HP Probook 450 G3 (6.gen i5, 256 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!