Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz spiky03 #137368 üzenetére

    A J Astrát felejtsd el (nehezebb és drágább mint a H és nem igen ad semmivel többet), 6 -os Golfból meg nem tudom van -e min. 1.4 szívóbenzin, ha nincs akkor azt is hanyagold. Mármint feltéve, hogy egyáltalán benzinesben gondolkozunk.

    A 150 ezer kilóméter az ló***x, feltéve, ha gazdája volt. Én 4 évesen vettem 156 ezerrel, ex-lízingelt autót (júúúújj mit tettem te jóég nem vagyok normális talán nem is vagyok magyar autóvásárló!!!négy) és 200 ezernél mint a szalonban, jelenleg. Kilómétertől nem félni! Főleg ha relatíve új és aránytalanul sokat futott, mert akkor az pálya, és annál jobb nem is történhetett volna vele ;)

    Szervízköltség a csillagos ég ezeknél a turbós kis retyóknál. Ilyen korú (ergó "vadiúj") autónál még a szívóbenzinnél is egy első műanyaglökhárító is simán 100-200 ezer Forint, és nem is bimmerről beszélünk, csak egy VW-Opelről. Ez ilyen. De mondom, a turbós ugyanez, csak még 2x rosszabb :DDD

    Olyan futásra amit írsz, főleg város, évi 6000, teljesen egyértelmű, hogy egy strapabíró, lehetőleg nagyobbacska de nem óriási szívóbenzin jelenik meg szemeim előtt, de majd a többiek kijavítanak. Én nyugodt szívvel ajánlanám pl. az 1.4-1.6-1.8 szívóbenzin H Astrákat, minnél nagyobbat találsz és minnél későbbit, annál jobb. XER legyen a motorkód vége, és hálás kis dög lesz. Persze más márkából is lehet, de abból majd ajánl más ;)

    Integrale ha most valóban ~60 paripát nyargal, akkor az 1.4 -es is tud 100 lovas lenni, az is előrelépés szvsz. A csigás verziót pedig olyan használatban, mint amit írt, szvsz. lehetetlen értelmesen használni :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés