- Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Keychron B6 Pro billentyűzet az iPad mellé
- WLMouse BEAST X MAX Gamer egér és WLMouse Xsoft L egérpad
- Intel Core Ultra 5 245KF teszt - az alsó középkategória csúcsa átlagosan közepes
- Fizetőssé teszi a start gomb megnyomását a Microsoft?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Sokat késik a vonatod? Itt a megoldás! [mávtp]
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Kalandor: SYNTHONY - Darude Sandstorm (Live from Melbourne)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48584626
törölt tag
válasz
ArthurShelby #331843 üzenetére
Ha olvasod a híreket, akkor tudod hogy a szakszervezet és a cég megállapodott abban, hogy nem fognak most gyárakat bezárni.
A Volkswagennek Európában nem a kereslet hiánya a problémája. Elegendő autót tudnak eladni. A gond a költségoldalon van, túl drágán gyártanak, de ez részben az évtizedes örökölt struktúrák miatt van így (túl sok gyár, túlságosan szétaprózódott termelés) másrészt Diess hibás stratégiája miatt. (Mindent egy lapra tevés, BEV only platformok, amiket nem lehet együtt gyártani a hagyományos típusokkal, ezért dedikált gyártósor kell nekik+ a hagyományos kínálat elhanyagolása).
Nyilván Kína is probléma, de az Európában indirekt jelentkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB / Szép állapotban / 12 hónap jótállással
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple iPhone 16 Pro Max Black Titanium Használt, karcmentes Gyári garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest