- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Vismajor01 #228293 üzenetére
Mit rejt el a folia most?
-
Vismajor01
addikt
válasz
rbalint88 #228291 üzenetére
Nem azé' hogy hazabeszéljek, tényleg szűkös a csomagtartó de azért egy golfot minden tekintetben lenyom.. Ültem GTE-ben hátul és a sofőr mögött esélyem se volt, 190 centis ember vezetett, 0 db hely volt a térdnek mint vmi kamu 4 üléses kabrióban
A csomagtartó meg lehet hogy literben kb annyi mint v60 de azért a v60 még mindig kombi azaz jobban pakolható, persze nem annnyira kombi mint egy GTE passat azért az megeszi vacsorára
-
Vismajor01
addikt
válasz
Magnum_ #228280 üzenetére
Vedd meg az enyémet, neked benne van az árban egy tetszőleges fólia
Nekem nagyon
Én is arrafelé kúsztam de kevés km miatt rábeszéltek inkább a benzinesre, 550i az nettóhalál az én árkategóriámban, maradt az 535i.
Gondolkodtam 3as GT-ben is, az valamivel újabb de ilyen 150 lőerős 4 hengeresek
-
rbalint88
addikt
válasz
Magnum_ #228286 üzenetére
Sok mindenben visszalepes lenne, szerintem egy Golf GTE-vel is elorebb vagy. A V60 csak kombinak latszo targy, de utasterben a Golf tagasabb, csomagtartoban is alig kisebb, inkabb mas formaju, kicsit kisebb alapteruletu, viszont magasabb. Luxy verzio az A3 e-tron, ha kell a presztizs. Emellett modernebbek, van hozza szerelo es bontott alkatresz, ha baj lenne. V60 arban szerintem jobb valasztas mindketto
A Volvo mellett az egyetlen “erv”, hogy nem VW…
-
mi a legjobb tippetek arra, hogy az autora csopogott kulteri festeket problemamentesen eltavolitsam a fenyezesrol? a szomszedos kreten szinhaz ugy gondolta, hogy nem kell elore kitablazni a parkolohelyeknel, hogy masnap ipari alpinistak festenek ablakot a magasban. igy lett most egy fasza fradista autom
Nehany foltot (pottyot) le tudtam kapirgalni, nehany meg sem mozdul, ezeket jo lenne kimeletesen eltuntetni, anelkul, hogy szetkurom a szep gyongyhaz fenyezest.
-
válasz
Vismajor01 #228278 üzenetére
A GT forma nekem nem adja.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Vismajor01 #228278 üzenetére
En is meghirdettem a 320i-t, mert V60 phev-et akarok venni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #228278 üzenetére
Annal jobb, ugy nyugodtan nezhetsz autot.
-
Snoop-y
veterán
válasz
DeathAdder #228264 üzenetére
A newton hianya…
-
-v-
addikt
-
brumi1024
veterán
-
-
-
válasz
brumi1024 #228265 üzenetére
+ [vilike] - tényleg durva lett, tetszik a g20
elsősorban egyenes menetre értettem a jobbat, és is zeperfset bogaraztam, de azért +500 kiló az 5 szépen megtermett ember, le a kalappal, bár nem vagyok dízel párti, de jár nekik a kekszstickermajom - igen a kamuhang az elég ciki, legjobb volt eddig a Vályiék által tesztelt octacia rs v8-as hangjai
-
dnelb
veterán
válasz
DeathAdder #228264 üzenetére
type r-nel nagy a power veszteség amit le is ad az útra plusz nem is tudják általában a mondott lóerőt padon, a 320 lovas változatot nem sokkal, de 100-230ba lehagytam a 270 lovas gtivel, pedig egy súlyban vannak. kb 1 autót kapott. De a focus rs ugyanez a téma, az 350 ló de ott az awd vesz el rengeteget, 100-200ba annyit tud mint egy 250-255 lovas golf. Szóval nem minden a lóerő
ez a zeperf meglepően pontos amúgy, nekem a legjobb mért 400m 13.8 lett még gyengébb programmal, 100-200 13.5 körül. -
-v-
addikt
válasz
DeathAdder #228264 üzenetére
Hát ez egy lendület pálya ... összkerék + dízel nyomatéka meg a jó súlyelosztás, jól fordul, jól át lehet vinni a lendületet a kanyarokon, jól lehet kigyorsítani. Na meg ennél a kis 50mp-es köröcskénél az első körnél a rajt rengeteget számít ám, ott 700Nm összkerékkel van ám előny: [link]
Jópofa műsor ez a laptiming, de azért annyira nem mérvadó, a régi köröket még gumimelegítés nélkül futották, az újaknál már mindig melegítenek .. állórajt ezen a kis rövid körön irreálisan sokat számít arányaiban, plusz azért ez a vonalvezetés igazából egy gokartnak meg mx5nek való valami.
(ja meg bmw hazudik is, összes ilyen performance autójuk jóval erősebb padon mint amit állítanak) -
stickermajom
addikt
válasz
DeathAdder #228264 üzenetére
Mert a Type R-ben a gázpedál csak a hangerőt állítja.
-
brumi1024
veterán
válasz
DeathAdder #228264 üzenetére
Nagyon dicsérik a G20 kasztnit, plusz ebben már benne vannak a jóságok (pl sperr). Ezen a pályán amúgy is jobb egy jobban balanszolt kasztni, meg jó gumi, mint a teljesítmény, nincs igazán hely kihasználni az utóbbit. A 4WD viszont segít az állórajtnál.
-
Nagyon nem lett rossz, és mekkorát lép ez az M340d.. felhomályosítást kérnék hogyan lehetséges hogy egy pl. 500(!!) kilóval könnyebb és mindössze 20 lóval gyengébb FK8 typer hogy mehet szarabbul mint ez?
340 ló azért nem a világ egy 2 tonnás bódével összkerekes hajtásveszteséggel, aztán mégis megcsinálja
-
Reggie0
félisten
válasz
BigBlackDog #228259 üzenetére
En abban remenykedek inkabb, hogy felhagynak vele.
-
válasz
focvis #228162 üzenetére
Fogalmam sincs, esett az eső és parkolóházban álltam meg, lehet olajos volt a padló és belementem valamibe. Nem kentem le semmivel, gondolom erre irányult a kérdés
Sőt, most nézem, ezek nem is azok a képek amikre gondoltam - ezek mosóban készültek, valszeg' a forró viasz miatt csillog. -
kisza25
félisten
-
6030D
addikt
válasz
stickermajom #228251 üzenetére
Nekem haver ejtett be egy gyorskötözőt a szélvédőnél a szellőzőbe, az is csak néha, de cicereg. Kellene egy kamerás csipesz.
-
stickermajom
addikt
válasz
grizlisandor #228249 üzenetére
Én ki szoktam szedni az előtét ellenállást és a lyukon közvetlenül a hőcserélőre fújom a trutyit. Hagyom 10 percet állni, aztán 10 perc klímázás max fokozaton. Mondjuk legutóbb beesett az apró szórófej, remélem nem fog zörögni.
-
grizlisandor
veterán
Ez a klímabomba dolog félsiker.
Előlre húztam az anyósülést, leterítettem az ülés háttámláját, pollenszűrő ki, természetesen a 3 torx csavar, 1 torx csavarra és 2 csillagfejű csavarra változott. Fél éves pollenszűrő szinte hibátlan, de nem voltam elégedett a Bosch antibakteriális csodával, így megy majd be helyette a Mann FP. Klíma leghidegebb, maximális sebesség, belső keringtetés. Felrázom a bombát, berakom az anyósülés mögé, 10 perc múlva megyek, hát csillog a lábtér hátul.
Legalább jó vegyszerszag van, most szellőztetek, következőleg kérek kölcsön egy ózongenerátort.
Ha marad a kocsi időszerű lesz a klímagázt töltetnem, majd a klímás fertőtlenít. -
aero.
veterán
válasz
6030D #228243 üzenetére
Azt nem az én tisztem megállapítani. Olyan korban olyan kismotoros autóra 200 vagy kevesebb az éves idekint. A különbség, hogy mindegy vétkes vagy okozó vagy, a biztosítás adja azt, ami az értelme. Nekem mindegy mit csinálnak az okozóval, azt majd ők elintézik. Úgymond “piece of mind”. Az első év nekem is drága volt, most 3 autóra kevesebbet fizetek és nyugodtan alszok. Valahol az ár is lehet visszatartó erő, 600k otthon már mondhatni elég ijesztő lenne. Sajnálom az érintettet, kitartás.
-
Puma K
nagyúr
"Adrian Lund 2020-ban olyan 60-65 mérföld/órás sebességgel - tehát úgy 100 km/óra körül - haladt az I95-ösön, amikor egy 2-es BMW-t vezető 29 éves nő visszakanyarodott az autópályán és frontálisan ütközött Lund 540i-jével. A nő a balesetben életét vesztette, Lund megsérült, de az G30-as roncsát látva egészen döbbenetes, hogy mit kibírt az utascella."
Brutális frontális ütközés mutatja, milyen biztonságosak ma az autók
+1:
Former IIHS-HLDI president recounts how his car protected him in high-speed crash
-
Reggie0
félisten
válasz
Magnum_ #228231 üzenetére
En nem latom a logikajat, hogy a csereautot miert utasithatna el a biztosito a berles indokoltsaga alapjan. Ha egesz evben a kertben allt egy autom, akkor jogom van hozza, hogy a kiesett idoszakban is alljon egy ugyan olyan szinvonalu(kor, felszereltseg, stb.) a kertben egy. A BKV, utcai berauto, taxi nem egyenerteku vele, mert mas birtoklasi(rendelkezesreallas, varakozasi ido, stb.) es vezetesi elmenyt ad, tehat a karomat nem teriti megfeleloen. Ez az indokolatlansag szoveg inkabb a biztositok szovege lehet amivel haritjak a nem eleg ramenos ugyfeleket, de koze sincs ahhoz, hogy nekem mennyire van szuksegem az autora vagy mi celom van vele.
Amit en hallottam sztorikat aszerint a birok sem szeretik a biztositokat, joszandekbol nem kedveznek nekik.
-
aero.
veterán
válasz
Tsebacsi #228234 üzenetére
Itt jár, ha kiesik alólad. Munkatársam (magyar csajszi) kölcsönadta a 208 GTI-jét, picit megrendezték. Kapott egy Leon Cuprát csereautónak, amivel 110-nél elvesztette az uralmat az autópályán és beszállt a bokorba, 11 ezer km-es autó totálkár, másnap hoztak neki egy 118i-t, hogy azzal már jó lenne, ha kihúzná, míg a 208 elkészül.
Van különbség …
5 hétig volt csereautó, baleset első naptól az elkészültéig.
Ha a legalapabb biztosítást választod, akkor is havi 3-4£ extra csak
-
válasz
Kolondrum #228232 üzenetére
Én is csak akkor és kivételes esetben kaptam csereautót, amikor garis szervizen volt a Focus. Amikor nekemjött a hölgy hátulról és majd 2 hétig szervizben volt, magamnak kellett intézni másik autót, kutyát nem érdekelte, mi van.
Az assistance szolgáltatás is 2 munkanapra ad csak ingyen csereautót. -
Magnum_
nagyúr
válasz
Reggie0 #228229 üzenetére
En (marmint en kepviselo voltam ofc) pereltem mar biztositot, de az a kgfb osszegere ment (ki akarta magat vonni), gyors egyezseg lett a per soran inkabb elso targyalas utan. De az mas volt (olyan is volt, hogy pert akart inditani a biztosito volt munkaltatom ellen, pici levelezes aztan nem lett semmi belole).
Qru es a tobbiek leirtak fent az egyeb koltsegeket, hogy az pech (kocsiberles indokoltsaga pl). Serelemdij itt megis mi?Ez egy rppant bosszanto dolog, engem js tortek mar ossze tobbszor, nem is lett olyan, mint volt, meg ido, meg penz, meg mereg, stb, de ez ilyen. Tobbek kozott ezert is irtam Kolondrumnak, hogy csak az szamit, hogy ok jol vannak, a tobbi le van szarva.
-
Reggie0
félisten
válasz
tboy93 #228216 üzenetére
Az nem gond, a kulonbozetet levonja a biztosito es annyival kevesebbet fizet a berlesre. Sot a berleti dijbol levonjak a "gurulo koltsegeket", azaz az olajcsere, gumicsere, kopo alkatreszek, amortizacio stb.. koltsegeket, amik benne vannak a berleti dijban, de amugy meg magadnak fizedned a sajat autod eseten. Tehat a berleti dij egeszet sosem fogja megteriteni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Richard! #228219 üzenetére
Ja, a tömegközlekedés olyan marha jól meg van szervezve, hogy ha véletlenül látok is egy buszt a városban, max. 6 ember van rajta, az is mind nyugger. Szinte senkinek nem felel meg. 🤷♂️
Meg az útvonalak is szarok, nekem is ha a vasútállomás a cél, be kell menjek 2 km-t a városba, hiába van ~100 m-re tőlem egy megálló, az odaérkező busz nem arra megy, meg nem is akkor. Van olyan számú, amiből csak 2-3 óránként jön a következő.Taxi nagyon nem rentábilis, utanként 1200 (ha nem emeltek azóta). Ha meg több hónapot kell áthidalni…
Vonattal meg apum pl. nehezen jutna el Ausztriába a munkahelyére. Nem mindig jön EuRegio, a vonatok legalább fele csak Hegyeshalomig megy.Persze semmi sem megoldhatatlan, de azért na, tényleg nem csak a kényelemről szól.
Ja, a biciklit meg előszeretettel lopják a szlovák piacokra eladni.
-
válasz
radi8tor #228212 üzenetére
kgfb. amugy en sem ertem, ezt miert nem teriti a karokozo biztositoja, tenyleg baromi kellemetlen tud lenni ha hirtelen auto nelkul marad az ember. bar az is igaz, hogy az esetek 90%-ban kozel sem akkora tragedia auto nelkul megildani a dolgokat, mint ahogy a karosult beallitja, inkabb csak megszokas, kenyelem.
ettol fuggezlenul tenyleg az lenne az igazsagos ha ezt fedezne a biztosito, de ebben az esetben meg az nem tetszene az embereknek, hogy ugrik egyet a kotelezo dija.
-
válasz
Kolondrum #228210 üzenetére
Udvozollek a valosagban
Senki nem mondta hogy ez igazságos. Legritkabb esetben jon ki az ember nullszaldora egy baleset utan, hiaba van kgfb / casco.
En 3 eve szívtam meg rendesen, akkor asszony autoja rottyon volt, nem volt jarokepes. Erre az en automat meg egy pias fszkalap letolta az utrol. Ott alltam auto nelkul en is. 5 napig volt kolcson autom, aztan inkabb vettem egy uj(abb)at. Ha jol emlékszem a biztositos ugyintezes, javítás vagy 4-5 honapba telt
Addig eleg macera lett volna a kolcson auto.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kolondrum #228201 üzenetére
Ha haszonszerzesre hasznalod a kocsit (aka penzt termel neked), akkor fizetik a csereautot. Na most boltba, oviba/suliba, munkaba jarni az nem ez a kategoria sajnos. Ha vallalkozasod van es munkara hasznalod akkor is vannak egyeb feltetelek amiknek meg kell felelni.
-
Véleményetek szerint lehet valamit azzal kezdeni, hogy a kieső autó miatt felborult, nehezebbek lettek a mindennapok, több szerezést kíván, több a körülmény, nehézség, illetve attól tartok nem fogom megkapni azt a pénzt ezért amit HAHU-n ért volna, ha meghirdetem. A logika: Egy legalább ilyet szerválni nem épp egyszerű még akkor sem ha megkapom azt az árat amit a baleset előtti pillanatban ért.
Kedd reggeltől minden percet szervezni kell, én olyan helyen lakom ahová autó kell. Nálunk 2.
[kép] [kép]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Törékeny-e a Z Fold7? Ki van csukva!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Star Trek
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Kezünkben a Honor Magic V5
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W