Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-08-09 20:41:24

LOGOUT.hu

- kezdőknek infók itt: [link] és itt: [link]
- Drugs Bunny - A sárga kapszula (alapismereteket tartalmazó könyv .pdf formátumban) (alternatív letöltési link)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#184001) TomDeNemm válasza szőröscica (#183999) üzenetére


TomDeNemm
csendes tag

neked nem felel meg a topik atmoszférája, téged bírált itt bárki? pont erről megy itt a témázás, bárhogy próbálom oldani a feszkót ,poénnal is, de jön a pokómonozás meg mazsolázás

(#184002) S e t h


S e t h
nagyúr

Éppen tricepszem.
Nem tudom ti mi a phaxt csináltok.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#184003) Viktor77 válasza S e t h (#184002) üzenetére


Viktor77
titán

Én épp most végeztem, fürödtem, fehérjét kortyolgatok. :)

Amúgy pont ez a hatalmas baj a testépítés világával. Ahány ember, annyi hit.
Kezdő vagyok, millió videót nézek.
Mit csinál az egyszeri kezdő? Választ magának egy szimpatikus valakit és jobb híján elhiszi amit mond.
Kinézetre mind oké, így akár igaz is lehet amiket mondanak (-marketing).
Csak épp sokan sokfélét mondanak.

És én még szerencsés vagyok. Van egy kedves barátom (főnököm), aki szintén méretes (35 éve tolja), segít nekem.
Edzéstervet állított össze, tudja mennyi időm van, tudja, hogy 25 évig punnyadtam, ebből próbáljuk meg kihozni a legtöbbet.

[ Szerkesztve ]

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#184004) Rivaul válasza szőröscica (#183999) üzenetére


Rivaul
addikt