Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#181941) BK87


BK87
senior tag

Sziasztok. Van egy 2009-es Seat Altea XL típusú autóm 1.8 TSI motorral (125000 km van benne), amivel olyan gondom akadt, hogy elősször nagy sebességnél enyhe vibrálást éreztem, kivilágított a check engine olyan 10 másodpercre, majd villogott, és eltűnt, a vibráció megszűnt. Másnap szintén előjött a probléma, de sújosbodott, mert amikor felgyorsítottam 60-ra, elkezdett nagyon vibrálni a motor, mint amikor nagyobb fokozatot rakok be mint kellene, check engine újra kivilágít, villog, majd kint is maradt. Hazaértem, majd alapjáraton hallom, mintha valamelyik henger nem menne. Elvittem autószerelő ismerőshöz, rátette gépre, azt mutatta, hogy két gyujtásvezérlő (remélem jót írtam) nem működik, két hengeren megy csak. Csakhogy azt mondta a srác, hogy még hall valami fura "röfögő" hangot, lehet, hogy a vezérlés is áttugrott. Azt szeretném kérdezni, hogy a vezérlés, ha áttugriuk, akkor a motor, egyáltalán beindul? Milyen tünete van egy vezérlés áttugrásnak? Előre is köszönöm a segítséget.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.