Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Winchester95
őstag
Sziasztok!
A mi nap otthoni projektbe kezdtem.
Mivel szereltem hétvégén, ezért le kellett venni a légzsákok miatt az akksisarut.
Rádió kód így elveszett, a rádióhoz nem kaptam.(Mindegy is, mert ki akartam cserélni).
Volt itthon egy CD aux-os Pioneer DEH2000MP rádióm, gyári kábelével.
Ahogy néztem ennek az autónak gyárilag ISO kábele van és nem kell hozzá semmi más. Így összekötöttem, majd beüzemeltem a pioneer-t.Ég és föld a különbség, nagyon jó stb...
Viszont van egy érdekes dolog. Beállítom az adót pl music fm, elmentem, kihúzom a kulcsot, lezárom a kocsit, majd megint be akarom indítani a rádiót, de kitörlődik a memóriája.
Szerintetek miért van ez?Hogyan lehetne ezt kiküszöbölni? Még soha nem volt ilyen.
Mint ha mindig levenném az akksi sarut.
Másik dolog: Hogy lehetne azt megoldani hogy a kulcs betétele nélkül is be tudjam kapcsolni a rádiót?
Köszi.