Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bmwsan
senior tag
Köszönöm szépen!
Dízel nem játszik, foleg a 2.0 pdtdi.
Mire haver talál egy normális Bosch vagy Conti PD elemest, nem 400e+ KM-rel. Utánna átalakítja az olajpumat, az sok ido...
Vagy a 2.0CR vagy vmi benzin kellene, de évi 10 nagyon max. 15e km-re felesleges neki a dízel.
szerk. : most l´ttam csak , hogy sima TDI-t írtál, de gondolom már a CR-re gondoltál, de ha lenne lehetoség, akkor inkább benzin.
Rövid távokon megy 5-10-15km, az meg az EGR-t, DPF-et kifogja nyírni neki, arról nem is beszélve, hogy a motor sem éri el az üzemi hofokot.
[ Szerkesztve ]