Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#148651) diablo1984 válasza Winchester95 (#148647) üzenetére


diablo1984
veterán

400 körül jött ki a komplett motorfelújítás adagolóstól, porlaszóstól, fúrás, csapágyazás, kompletten minden. + turbó, mert azt nem cserèltèk.
Amúgy átcsesztek vele, új motorral is ette az olajat, 2000km alatt majd 1 litert....
Azèrt volt a motorfelújításra szüksèg, mert Debrecen-Bp táv oda vissza alatt megevett 4 liter olajat, 274 e km volt benne, de oválisra kopott hengerfallal..... Nem kizárt, hogy 2-3x több km volt benne, vagy longlife tescos olaj....
Faternek mèg mindig ez a fajta passatja van màr tizenakárhány ève, valós 250e km, gyári motor, gyári turbó, adagolót már tömítès miatt szèt kellett szedni, mert okádta a gázolajat, nemrèg cserèltem neki benne termosztátot, mert a gumi tömítèse fossá lapult ès szèthullott, ezèrt kitámasztotta a termosztátot így nyitva maradt. 1-2 porvèdő van kiszakadva a fèltengelyen ès a balos fèltengely szimmering is taknyol, most hogy a kartervèdő lent volt látszott....
Faterèk verdája lomha mint a dög, le van kokszolva, hírtelen padlógázra köp egy rakat kormot ès utána egyenlőtlenül jár a motor vagy 10mp-ig, vagy meg is áll.Mwg persze torpan is, ez ilyen....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.