Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Criton
veterán
Tisztában vagyok vele, alapból ha módosítani szeretnék majd, akkor előtte a gyári értékeket lementeni, egy esetleges gubanc esetében. De pont azért kérdezek itt, hátha tud valaki okosat mondani, hogy az ember annyira ne nyúljon mellé
Meg ártani remélem nem árt, ha az embernek van otthon vcds, és nem sok pénzért csináltatja valakivel.
(#115102) Piwi: ahogy nézem, a B6 pont kimarad
[ Szerkesztve ]
Piwi
addikt
Én innen néztem és csináltam anno : [link]
De itt csak B7 és B8 Passat leírás van...
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Akkor egy info: ha bármi olyan történik ami nincs a nagykönyvben, akkor ott nem biztos h lesz visszaállítás Pl az MMInél elég egy bitet átállítani és megindul a bútlóder és már a reboot sem segít csak a márkaszerviz könnyfakasztóan "olcsójé"
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Criton
veterán
Ezzel mind tisztában vagyok, ahogy minden más elektronikai cuccot is hazalehet vágni egy elgépelés miatt, ha az ember nem figyel oda. Nem a komplett rendszert akarom újraírni, hanem pld egy dsg alapbeállítás - amiért egyes helyen 4000-7000 forintot elkérnek, és kb ez egy 2 perces művelet, vagy még annyi sincs.... volt olyan szerviz, ahol arra hivatkoztak, hogy 1-2 dolgot tudnak megcsinálni, amit mutattak nekik, mert nem tudnak angolul és azt sem tudják hova klikkelnek...... angollal, némettel nincs problémám, se az informatikával, és ha van valami rendes oldal, vagy egyes esetekben valaki valamit , esetleg plusz dolgot aktivált egy b6-on, akkor remélem megosztja..... mert aki meg nagyon ért hozzá, az múltkor közölte, hogy van itt még egy-két olyan dolog, amit aktiválni lehet, persze plusz zsetonért.....
pld amik még érdekelnének a dsg-n kívül persze, tolatóradar érzékenységen lehet-e állítani, vagy az más tészta, mert attól kihull a hajam, hogy sípol a kocsi, hogy már nagyon rajta vagyok a mögöttem lévőn, de kívülről nézve még egy smart is beférne..... valamint ott van, hogy fény és hangjelzés kocsi bezárása esetén, ablakok fel, ha víz éri az érzékelőt stb.....
[ Szerkesztve ]
Ezek csak egy egy apróságnak tűnnek de nem azok. Te látod, hogy mennyire vagy bátor 5Kért az alap dolgokat be szokták állítani de szerintem ne sokalld a pénzt azért, hogy legyen hol verni a plattot ha megmakkan a vezérlő. Viszont bátor dolog arra építeni, hogy vki kedvességből megoszt dolgokat.
Áh nem akarlak én lebeszélni semmiről, remélem sikerrel jársz mindenben amit elterveztél
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Criton
veterán
Hát egy állófűtés és biztonsági öv visszajelzés kikapcsolásért (ott voltam, nem töltöttem a srác mellett több mint 5 percet) 10.000 ft nem sok? mert minden egyéb dolog aktiválásért/deaktiválásért 5000/db , ami nekem sok, persze több ha én csinálok valamit és elcseszek és vontatóval vihetem a kocsit haza vagy a márkaszervizbe..... egy éve szintén soknak tartottam egy dsg szoftverfrissítést 60 ezerért, és pld nem is tudom, hogy megcsinálták-e....
Bátornak nem mondom magam, inkább kérdezek mint ,hogy hülyeséget csinál az ember. De azt sosem bírtam, hogy mindenre ott a Google, de egyébként mindent elronthatsz dolog....... most ezt is egy kicsit olyannak érzem mint jó sok évvel ezelőtt mikor a linux rendszerrel ismerkedtem...... mindenre a válasz a Google, meg mit ronthatsz el, vagy úgy is elrontod mert nem értesz hozzá...... de építő dolgot nem kap az ember..... pár nappal ezelőtt valakinek többen írták a dsg alapbeállítását is, gondoltam b6-ra is megkérdezem, mielőtt bármit elrontok......
no mind1, most van akkor egy vcdsm hibakódolvasásra, aztán majd valahol megfigyelem a nagyokat, mit hogyan csinálnak.....
Piwi
addikt
Biztosan találsz Google-ban hasonló oldalt mint amit linkeltem, az alapján sima liba megcsinálni ezeket az apróságokat. Vagy esetleg megnézed a B7 leírást, ha egyezik nálad a B6-al akkor az alapján is mehet
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Criton
veterán
Kezdésnek így ezt találtam.
én a helyedben is óvatosabb lennék, mert egy vide v oldal messze nem biztos h a te konkrét sw/hw kombódat mutattya mutati mutassa teszi közszemlére.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
ßrainiac
addikt
Magi bá, kivancsi lennek majd a velemenyedre, mert en jovo honapban terveznem elvinni a gepet egy ilyen beavatkozasra (Gabor altal emlitett vezerlo-tema).
Lehet h baromsag, dehat mar jo ideje ulok a teman, egyszer el kell kezdeni valamivel.
Ha lesz kis idod, leirhatnad, hogy mit gondolsz rola azon kivul h baromsag es vegyek erosebb autot
Jo felujitgatast addig is
[ Szerkesztve ]
Piwi
addikt
Amit linkeltem oldalt, arról csináltam én is mindent, gond nélkül ment, azért is mertem ajánlani
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
XP NINJA
őstag
Sziasztok!
Ismerősnek az Octavia mk1 90 lovas TDI kicsit vacakol. Jó ideje csinálja már, hogy előzéskor megtorpan az autó, és dombokon 4000-es fordulaton megy csak fel. Szereztünk egy OBD2-es csatlakozót, amivel kiderült, hogy előzéskor a fix 1.5 bar-ról fix 1.0 bar lesz és ezt újrainditásig tartja is. Ez a fél bar okozhat ilyen erőveszteséget? Vagy más hiba is közrejátszhat? Illetve persze mi okozhatja ezt a megtorpanást?
Köszönjük
VR6-Fan
veterán
vonj le belőle kb 1000mbar-t (légköri nyomás) és meg is válaszoltad a kérdésed
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
MPowerPH
félisten
Koszi szepen baratom neveben a contactot. Nem tudom, hogy oldotta meg vegul, de sikerult. A 6-bol 5 porlasztoja kukas volt. Azt hiszem Mo.-rol talalt bontottan 5 hasznalhatot, de bevizsgaltat 50k/db aron.
Ez utan meg is szabadult az A5 -tol, a jelentos szervizmult miatt gyorsan elvittek. Vett egy 4 eves V70 D5 -ot, ugyis mindig malhasszamarast jatszik.
Don't Tread On Me
gabor85
őstag
Hali.
A kocsiban bedugva hagyott seggmelegítők miatt fullra lemerült a Passat. Szervízkulccsal se jutok be. Tud valaki megoldást? Passat 3C. Köszi
MunezXBK
nagyúr
A bal elsőt se nyitja?
gabor85
őstag
Csak a bal elsőben van kulcshely, de semelyik irányú kulcsfordításra nem reagál.
Mágus2
Közösségépítő
Motortartó burkolatot kell levenni. Bikakábel az önindító pozitív kábelére,meg a testre valahová és távkapcsalóval kinyitod. Másképp nem lehet kinyitni, mivel áram kell a safe lock oldásához.
gabor85
őstag
Pont azt akartam kérdezni hova menjen a -. Már megemeltem. Köszi 😏
gabor85
őstag
Elméletből jól voltunk. A kérdés hogy higy férek hozzá az önindítóhoz?
Mágus2
Közösségépítő
Ha leveszed az alsó motor takarót, a bal elejét megemelve hozzáférsz.
gabor85
őstag
Megoldottam. Köszi ☺
Cane
őstag
Üdv!
Lehet, hogy behányt a gyújtótrafó a golf3 benzines kocsiban. Ezzel kapcsolatban lenne egy fontos kérdésem amiatt, hogy kizárjam/megerősítsem a Telefunken/BERU hűtőbordás "kocka" gyújtótrafó hibáját hibát:
Multiméterrel kimértem a csatlakozási pontokat: 1 valamint 15 és X jelzésűt:
-Az 1 és 15-re kötve a multiméter szakadásvizsgálattal hanggal jelez, hogy van kontakt. (1+15re jelez)
-az X-re kötve valamint az 1 vagy a 15-re kötve nem jelez a szakadásvizsgálat. (X+1re, X+15re nem jelez)
Előfordulhat, hogy szakadás vagy zárlat van?
Ha van valakinek ötlete, az jól jönne. Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
Mágus2
Közösségépítő
Vegyél egy másik trafót. Ennek annyi, Gyakori hiba ezekén a trafóknál.
[ Szerkesztve ]
XP NINJA
őstag
Akkor mit kéne cserélni/megnézni hogy ne torpanjon meg?
Ja, az kimaradt, hogy semmilyen hibát nem tudunk belőle kiolvasni, mindig azt irja hogy nincs hiba.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ez okozza a bajt. Rendes log kellene mért értékekből a motovezérlő 003, 010, 011 csatornájából Vag-com, vagy VCDS-el 3.ban 1500-tól padlón 4000-ig.. Milyen motorkód ez ALH vagy AGR?
[ Szerkesztve ]
Cane
őstag
Köszi a gyors választ! A "mérések" szerint akkor ez behányt, ugye?
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
Mágus2
Közösségépítő
Kuka. Gondolom nem indul az autó és nem ad szikrát.
Cane
őstag
Az volt a furcsa hogy menet közben egyszercsak rántott egyet a vas, leálltam a forgalomban, úgy vontattak haza. Megnéztük itthon és valóban nem adja a szikrát. Mért a jóbarátom multiméterrel és mindenki renben volt, ez a gyújtótrafó viszont roppant gyanús lett. Azt nem tudom bontós vagy új legyen? Az új kb 10 rugó, bontottból is max kb 4-et adnék. Ezen agyalok.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
mazacar
tag
Csakis ujat..
Tanulj a hibamon...en bontott termosztathazat szereltettem be..1 honapot birt...10k volt szerelessel..majd 1 honap utan 15k a zsir uj, szerelessel..
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
Cane
őstag
Akkor új lesz.
Mágus2 és mazacar köszönöm a segítséget!
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
zsolt19900
őstag
nya csak hogy megvédjem a kínai zárakat, megjavult, ugyanis én voltam a tudatoooslan és nem gondoltam, hogy az új zárhoz hozzá kell állítani a nyelvet a kasztnin, megtörtént és tökéletesen nyit és zár
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
TaaT
veterán
Nyugtával dicsérd a napot, azaz most indul a tartós teszt.
Reméljük a minősége közelebb van a kínai tempomat karhoz.
Give them hell Ukraine!
Mágus2
Közösségépítő
Max egy év, és bánni fogod.
zsolt19900
őstag
jaja a kart azt nagyon biirom és ha emlékeim nem csalnak veled bizniszeltem érdekes, hogy sokkal puhább a járása a gyári karhoz képest, persze ez lehetne hátrány is, hogy hamarabb elkopik, de majd meglátjuk
az ajtóval még annyi dolgom van, hogy állítgatok még picit a fülön, mert most nagyon becuppantja az ajtót a hátsó ajtó egészéhez viszonyítva
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Kecskeméten vagy a környékén tudtok ajánlani megbízható szerelőt? Egy beteg négyes golfot kellene rendbetetetni. Jó lenne ha tudna diagot is olvasni.
Köszi.
i-sti
senior tag
Igen, egyszerűen aktiváltam a hidden menüt és még egy csomo más dolgot is ki/be kapcsoltam.
Nekem ennek a lengyel srácnak a videói segítettek nagyon sokat.
[link]
(#115053) Piwi:
Kolozsvárról (Audi szerviz) kértem ajánlatott de nagyon dobáloznak a 100 eurósokkal
Kérdeztem egy itten szerelőt. Nekem ahogy tűnik, komolyabb műhelye van. Rakás szerszám, 3,5T emelő, motorkiemelő emelő, 2 gép az abrancsoknak stb. stb.
Ő azt mondta hogy 70 Euró és az alkatrészt hozhatom én de ő mondja meg, hogy milyen márkát és akkor vállal garanciát. Contitech-et mondot és még egyet, amire vállalja, hogy még 60kig nem lesz baj.
Ui: Nem tudod mit rejt 180000km a "Service Inspection" felírat?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
i-sti
senior tag
Ez a szet: [OE VW 03L198119] lenne 64k huf.
21ért beszerelik.
Ez jó ár? Vagy vigyem inkább hivatalos szervizbe?
A Gates márka szettje miért keröl 87k hufba?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Piwi
addikt
Az A3-t anno Audihoz vittem teljes vezérlés cserére, az A4 sem fog máshogy járni. Inkább spórolok máson, de ez legyen normálisan megcsinálva..
A 180k szerviz ha jól emlékszem a fékeket írta nekem
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Khaosz55
addikt
Sziasztok.
A golf IV-es kocsimon a hűtő bal alja kicsit szívárok. Nem lyukas nem spriccel csak kicsit csepeg.
Az a kérdésem, hogy létezik olyan hűtőfolyadék adalék amivel meg lehet akadályozni a szivárgást, vagy majd cserére szorul?
Mágus2
Közösségépítő
Első körben a szorítót cseréld ki a csövön, ami a hűtőre megy abban a sarokban. Az el tud rohadni és nem szorít elég erősen. Ha marad a szivárgás, a hűtőt cseréld ki. Ezek a csoda adalékok több kárt okoznak, mint hasznot. Eltömítik a fűtőradiátort és szedheted szét a műszerfalat is.
tresh
addikt
Mági valami ötlet az alábbi hatalmas problémámra?
Szóval a képen látható szelepfedél rögzítő csavar tömítéseit cseréltem! Egységes nyomatékkal lehúzva nem szénné tépve össze vissza. Mégis a legelső lefogatási pontnál szivárog egy picit (engem idegesít). Lehet hogy a fém alátét nem szorítja rendesen hozzá a gumit? Esetleg tegyek alá még egy alátétet ? Gyári gumik vannak benne. Az alany 1.9 tdi afn a4
Mágus2
Közösségépítő
Van egy olyan érrzésem, hogy a problémát az okozza, hogy valaki ezt már 1x megtépte és behajtotta a szelepfedelet. Az új gumi rugalmas, elvileg tömíteni kellene, hacsak nincs alatta behajtva a lemez. Vedd le, kalapáld ki és tedd vissza. Egyenes a lemez a tömítés alatt, vagy befelé görbül? Ha egyenes és annak ellenére is könnyezik mellette, akkor nem húztad meg eléggé, vagy túl nagy a karter nyomás, ami a szellőztető szelep hibájára utal.
tresh
addikt
Köszi mester úr! Kicsit jobb idő lesz akkor neki állok és szétkapom úgy is most jön lassan a tavaszi karbantartás
mmdms
addikt
Sziasztok!
Elkezdtem keresgélni alkatrészárakat, de annyi márkát dob a unix, nem tudom melyiket érdemes egyáltalán nézni ezekből:
motor- és váltótartó bak, illetve a bal oldali kormányösszekötőm is elkezdett lógni (azt hiszem ezt egybe kell cserélni a jobbossal, és utána kötelező futómű állítás)
Ha a futóműállítást már úgyis megcsinálják, van még olyan alkatrész amit érdemes azelőtt cseréltetni?
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
tresh
addikt
motor- és váltótartó bak
bontot/újt gyári a többi nem lesz jó tapasztalatból mondom
Futómű meg TRW, FEBI, Lemförder, vagy az egészet kicseréled HART-ra az kb 50k és 2 évet lazán bír.
[ Szerkesztve ]
mmdms
addikt
Bakokkal nem lettem sokkal előrébb, elég sokat ír gyári minőségnek: A.Z. Meister, BOGE, Corteco, Hans-Preis, Lemförder, Meyle. És az árak között jelentős a különbség.
Futóműjavító készletből a febi 12 darabos szettel szemezgettem, de az 168 k, ilyen HART szettet meg nem is látok náluk, annak az ára azért jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
tresh
addikt
Persze mert azt nem árulnak
Amit az unix ír gyári minőségnek azt felejtsd el max Lemförder lehet jó többi felejtős. Nekem vadi új meyle volt benne és szar volt. Visszaraktam agyáriakat és hibátlan lett (320ezret futottak és semmi bajuk) . A gyári a zselés töltetű az összes többi csak tömör gumi berakod és a szétrázza a kocsit.
HART lengőkar szett. De adok veszek be (FB) szokták hirdetni
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)