Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115101) Criton válasza bitpork (#115099) üzenetére


Criton
veterán

Tisztában vagyok vele, alapból ha módosítani szeretnék majd, akkor előtte a gyári értékeket lementeni, egy esetleges gubanc esetében. De pont azért kérdezek itt, hátha tud valaki okosat mondani, hogy az ember annyira ne nyúljon mellé :)

Meg ártani remélem nem árt, ha az embernek van otthon vcds, és nem sok pénzért csináltatja valakivel.

(#115102) Piwi: ahogy nézem, a B6 pont kimarad :U

[ Szerkesztve ]

(#115102) Piwi válasza Criton (#115098) üzenetére


Piwi
addikt

Én innen néztem és csináltam anno : [link]

De itt csak B7 és B8 Passat leírás van...

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#115103) bitpork válasza Criton (#115101) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Akkor egy info: ha bármi olyan történik ami nincs a nagykönyvben, akkor ott nem biztos h lesz visszaállítás :) Pl az MMInél elég egy bitet átállítani és megindul a bútlóder és már a reboot sem segít csak a márkaszerviz könnyfakasztóan "olcsójé" :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#115104) Criton válasza bitpork (#115103) üzenetére


Criton
veterán

Ezzel mind tisztában vagyok, ahogy minden más elektronikai cuccot is hazalehet vágni egy elgépelés miatt, ha az ember nem figyel oda. Nem a komplett rendszert akarom újraírni, hanem pld egy dsg alapbeállítás - amiért egyes helyen 4000-7000 forintot elkérnek, és kb ez egy 2 perces művelet, vagy még annyi sincs.... volt olyan szerviz, ahol arra hivatkoztak, hogy 1-2 dolgot tudnak megcsinálni, amit mutattak nekik, mert nem tudnak angolul és azt sem tudják hova klikkelnek...... angollal, némettel nincs problémám, se az informatikával, és ha van valami rendes oldal, vagy egyes esetekben valaki valamit , esetleg plusz dolgot aktivált egy b6-on, akkor remélem megosztja..... mert aki meg nagyon ért hozzá, az múltkor közölte, hogy van itt még egy-két olyan dolog, amit aktiválni lehet, persze plusz zsetonért.....

pld amik még érdekelnének a dsg-n kívül persze, tolatóradar érzékenységen lehet-e állítani, vagy az más tészta, mert attól kihull a hajam, hogy sípol a kocsi, hogy már nagyon rajta vagyok a mögöttem lévőn, de kívülről nézve még egy smart is beférne..... valamint ott van, hogy fény és hangjelzés kocsi bezárása esetén, ablakok fel, ha víz éri az érzékelőt stb.....

[ Szerkesztve ]

(#115105) bitpork válasza Criton (#115104) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ezek csak egy egy apróságnak tűnnek de nem azok. Te látod, hogy mennyire vagy bátor :)
5Kért az alap dolgokat be szokták állítani de szerintem ne sokalld a pénzt azért, hogy legyen hol verni a plattot ha megmakkan a vezérlő. Viszont bátor dolog arra építeni, hogy vki kedvességből megoszt dolgokat.
Áh nem akarlak én lebeszélni semmiről, remélem sikerrel jársz mindenben amit elterveztél :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#115106) Criton válasza bitpork (#115105) üzenetére


Criton
veterán

Hát egy állófűtés és biztonsági öv visszajelzés kikapcsolásért (ott voltam, nem töltöttem a srác mellett több mint 5 percet) 10.000 ft nem sok? mert minden egyéb dolog aktiválásért/deaktiválásért 5000/db , ami nekem sok, persze több ha én csinálok valamit és elcseszek és vontatóval vihetem a kocsit haza vagy a márkaszervizbe..... egy éve szintén soknak tartottam egy dsg szoftverfrissítést 60 ezerért, és pld nem is tudom, hogy megcsinálták-e....

Bátornak nem mondom magam, inkább kérdezek mint ,hogy hülyeséget csinál az ember. De azt sosem bírtam, hogy mindenre ott a Google, de egyébként mindent elronthatsz dolog....... most ezt is egy kicsit olyannak érzem mint jó sok évvel ezelőtt mikor a linux rendszerrel ismerkedtem...... mindenre a válasz a Google, meg mit ronthatsz el, vagy úgy is elrontod mert nem értesz hozzá...... de építő dolgot nem kap az ember..... pár nappal ezelőtt valakinek többen írták a dsg alapbeállítását is, gondoltam b6-ra is megkérdezem, mielőtt bármit elrontok......

no mind1, most van akkor egy vcdsm hibakódolvasásra, aztán majd valahol megfigyelem a nagyokat, mit hogyan csinálnak..... :)) :DDD

(#115107) Piwi válasza Criton (#115106) üzenetére


Piwi
addikt

Biztosan találsz Google-ban hasonló oldalt mint amit linkeltem, az alapján sima liba megcsinálni ezeket az apróságokat. Vagy esetleg megnézed a B7 leírást, ha egyezik nálad a B6-al akkor az alapján is mehet

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#115108) Criton válasza Piwi (#115107) üzenetére


Criton
veterán

Kezdésnek így ezt találtam.

(#115109) bitpork válasza Piwi (#115107) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

én a helyedben is óvatosabb lennék, mert egy vide v oldal messze nem biztos h a te konkrét sw/hw kombódat mutattya mutati mutassa teszi közszemlére.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#115110) ßrainiac válasza Mágus2 (#115047) üzenetére


ßrainiac
addikt

Magi bá, kivancsi lennek majd a velemenyedre, mert en jovo honapban terveznem elvinni a gepet egy ilyen beavatkozasra (Gabor altal emlitett vezerlo-tema).

Lehet h baromsag, dehat mar jo ideje ulok a teman, egyszer el kell kezdeni valamivel.

Ha lesz kis idod, leirhatnad, hogy mit gondolsz rola azon kivul h baromsag es vegyek erosebb autot :DDD

Jo felujitgatast addig is :R

[ Szerkesztve ]

(#115111) Piwi válasza bitpork (#115109) üzenetére


Piwi
addikt

Amit linkeltem oldalt, arról csináltam én is mindent, gond nélkül ment, azért is mertem ajánlani :U

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#115112) XP NINJA


XP NINJA
őstag

Sziasztok!

Ismerősnek az Octavia mk1 90 lovas TDI kicsit vacakol. Jó ideje csinálja már, hogy előzéskor megtorpan az autó, és dombokon 4000-es fordulaton megy csak fel. Szereztünk egy OBD2-es csatlakozót, amivel kiderült, hogy előzéskor a fix 1.5 bar-ról fix 1.0 bar lesz és ezt újrainditásig tartja is. Ez a fél bar okozhat ilyen erőveszteséget? Vagy más hiba is közrejátszhat? Illetve persze mi okozhatja ezt a megtorpanást? :D

Köszönjük :R

(#115113) VR6-Fan válasza XP NINJA (#115112) üzenetére


VR6-Fan
veterán

vonj le belőle kb 1000mbar-t (légköri nyomás) és meg is válaszoltad a kérdésed :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#115114) MPowerPH válasza Qru (#112290) üzenetére


MPowerPH
félisten

Koszi szepen baratom neveben a contactot. :R Nem tudom, hogy oldotta meg vegul, de sikerult. A 6-bol 5 porlasztoja kukas volt. Azt hiszem Mo.-rol talalt bontottan 5 hasznalhatot, de bevizsgaltat 50k/db aron.

Ez utan meg is szabadult az A5 -tol, a jelentos szervizmult miatt gyorsan elvittek. Vett egy 4 eves V70 D5 -ot, ugyis mindig malhasszamarast jatszik.

Don't Tread On Me

(#115115) gabor85


gabor85
őstag

Hali.
A kocsiban bedugva hagyott seggmelegítők miatt fullra lemerült a Passat. Szervízkulccsal se jutok be. Tud valaki megoldást? Passat 3C. Köszi

(#115116) MunezXBK válasza gabor85 (#115115) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

A bal elsőt se nyitja?

(#115117) gabor85 válasza MunezXBK (#115116) üzenetére


gabor85
őstag

Csak a bal elsőben van kulcshely, de semelyik irányú kulcsfordításra nem reagál.

(#115118) Mágus2 válasza gabor85 (#115117) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Motortartó burkolatot kell levenni. Bikakábel az önindító pozitív kábelére,meg a testre valahová és távkapcsalóval kinyitod. Másképp nem lehet kinyitni, mivel áram kell a safe lock oldásához.

(#115119) gabor85 válasza Mágus2 (#115118) üzenetére


gabor85
őstag

Pont azt akartam kérdezni hova menjen a -. Már megemeltem. Köszi 😏

(#115120) gabor85 válasza Mágus2 (#115118) üzenetére


gabor85
őstag

Elméletből jól voltunk. A kérdés hogy higy férek hozzá az önindítóhoz?

(#115121) Mágus2 válasza gabor85 (#115120) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha leveszed az alsó motor takarót, a bal elejét megemelve hozzáférsz. ;)

(#115122) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

(#115123) gabor85 válasza gabor85 (#115120) üzenetére


gabor85
őstag

Megoldottam. Köszi ☺

(#115124) Cane


Cane
őstag

Üdv!

Lehet, hogy behányt a gyújtótrafó a golf3 benzines kocsiban. Ezzel kapcsolatban lenne egy fontos kérdésem amiatt, hogy kizárjam/megerősítsem a Telefunken/BERU hűtőbordás "kocka" gyújtótrafó hibáját hibát:

Multiméterrel kimértem a csatlakozási pontokat: 1 valamint 15 és X jelzésűt:

-Az 1 és 15-re kötve a multiméter szakadásvizsgálattal hanggal jelez, hogy van kontakt. (1+15re jelez)

-az X-re kötve valamint az 1 vagy a 15-re kötve nem jelez a szakadásvizsgálat. (X+1re, X+15re nem jelez)

Előfordulhat, hogy szakadás vagy zárlat van?

Ha van valakinek ötlete, az jól jönne. Előre is köszönöm. :R

[ Szerkesztve ]

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#115125) Mágus2 válasza Cane (#115124) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Vegyél egy másik trafót. Ennek annyi, ;) Gyakori hiba ezekén a trafóknál.

[ Szerkesztve ]

(#115126) XP NINJA válasza VR6-Fan (#115113) üzenetére


XP NINJA
őstag

Akkor mit kéne cserélni/megnézni hogy ne torpanjon meg? :)

Ja, az kimaradt, hogy semmilyen hibát nem tudunk belőle kiolvasni, mindig azt irja hogy nincs hiba. :F

[ Szerkesztve ]

(#115127) Mágus2 válasza XP NINJA (#115126) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez okozza a bajt. Rendes log kellene mért értékekből a motovezérlő 003, 010, 011 csatornájából Vag-com, vagy VCDS-el 3.ban 1500-tól padlón 4000-ig.. Milyen motorkód ez ALH vagy AGR?

[ Szerkesztve ]

(#115128) Cane válasza Mágus2 (#115125) üzenetére


Cane
őstag

Köszi a gyors választ! A "mérések" szerint akkor ez behányt, ugye?

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#115129) Mágus2 válasza Cane (#115128) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kuka. Gondolom nem indul az autó és nem ad szikrát. ;)

(#115130) Cane válasza Mágus2 (#115129) üzenetére


Cane
őstag

Az volt a furcsa hogy menet közben egyszercsak rántott egyet a vas, leálltam a forgalomban, úgy vontattak haza. Megnéztük itthon és valóban nem adja a szikrát. Mért a jóbarátom multiméterrel és mindenki renben volt, ez a gyújtótrafó viszont roppant gyanús lett. Azt nem tudom bontós vagy új legyen? Az új kb 10 rugó, bontottból is max kb 4-et adnék. Ezen agyalok.

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#115131) mazacar válasza Cane (#115130) üzenetére


mazacar
tag

Csakis ujat..:)

Tanulj a hibamon...en bontott termosztathazat szereltettem be..1 honapot birt...10k volt szerelessel..majd 1 honap utan 15k a zsir uj, szerelessel..:)

[ Szerkesztve ]

(#115132) #89874944


#89874944
törölt tag

szíj cserénél vettük észre :(

eddig 10ezren evett 1 litert, most eltűnt 2ezren egy liter... szelepfedél tömítés?

még képek:
[link]
[link]
[link]

az olaj ráfolyik a leömlőre és szépen füstölve elég :(

[ Szerkesztve ]

(#115133) Cane


Cane
őstag

Akkor új lesz.
Mágus2 és mazacar köszönöm a segítséget!

:R

▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□

(#115134) zsolt19900


zsolt19900
őstag

nya csak hogy megvédjem a kínai zárakat, megjavult, ugyanis én voltam a tudatoooslan :) és nem gondoltam, hogy az új zárhoz hozzá kell állítani a nyelvet a kasztnin, megtörtént és tökéletesen nyit és zár

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#115135) TaaT válasza zsolt19900 (#115134) üzenetére


TaaT
veterán

Nyugtával dicsérd a napot, azaz most indul a tartós teszt. :)
Reméljük a minősége közelebb van a kínai tempomat karhoz. :)

Give them hell Ukraine!

(#115136) Mágus2 válasza zsolt19900 (#115134) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Max egy év, és bánni fogod. :((

(#115137) zsolt19900 válasza TaaT (#115135) üzenetére


zsolt19900
őstag

jaja a kart azt nagyon biirom és ha emlékeim nem csalnak veled bizniszeltem :D érdekes, hogy sokkal puhább a járása a gyári karhoz képest, persze ez lehetne hátrány is, hogy hamarabb elkopik, de majd meglátjuk

az ajtóval még annyi dolgom van, hogy állítgatok még picit a fülön, mert most nagyon becuppantja az ajtót a hátsó ajtó egészéhez viszonyítva

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#115138) Gombinyó


Gombinyó
őstag

Sziasztok!

Kecskeméten vagy a környékén tudtok ajánlani megbízható szerelőt? Egy beteg négyes golfot kellene rendbetetetni. Jó lenne ha tudna diagot is olvasni.

Köszi.

(#115139) i-sti válasza Doki16 (#115057) üzenetére


i-sti
senior tag

Igen, egyszerűen aktiváltam a hidden menüt és még egy csomo más dolgot is ki/be kapcsoltam.
Nekem ennek a lengyel srácnak a videói segítettek nagyon sokat.
[link]

(#115053) Piwi:
Kolozsvárról (Audi szerviz) kértem ajánlatott de nagyon dobáloznak a 100 eurósokkal :B
Kérdeztem egy itten szerelőt. Nekem ahogy tűnik, komolyabb műhelye van. Rakás szerszám, 3,5T emelő, motorkiemelő emelő, 2 gép az abrancsoknak stb. stb.
Ő azt mondta hogy 70 Euró és az alkatrészt hozhatom én de ő mondja meg, hogy milyen márkát és akkor vállal garanciát. Contitech-et mondot és még egyet, amire vállalja, hogy még 60kig nem lesz baj.

Ui: Nem tudod mit rejt 180000km a "Service Inspection" felírat?

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#115140) i-sti válasza Piwi (#115053) üzenetére


i-sti
senior tag

Ez a szet: [OE VW 03L198119] lenne 64k huf.
21ért beszerelik.
Ez jó ár? Vagy vigyem inkább hivatalos szervizbe?

A Gates márka szettje miért keröl 87k hufba? :o

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#115141) Piwi válasza i-sti (#115140) üzenetére


Piwi
addikt

Az A3-t anno Audihoz vittem teljes vezérlés cserére, az A4 sem fog máshogy járni. Inkább spórolok máson, de ez legyen normálisan megcsinálva..

A 180k szerviz ha jól emlékszem a fékeket írta nekem

[ Szerkesztve ]

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#115142) Khaosz55


Khaosz55
addikt

Sziasztok.

A golf IV-es kocsimon a hűtő bal alja kicsit szívárok. Nem lyukas nem spriccel csak kicsit csepeg.

Az a kérdésem, hogy létezik olyan hűtőfolyadék adalék amivel meg lehet akadályozni a szivárgást, vagy majd cserére szorul?

(#115143) Mágus2 válasza Khaosz55 (#115142) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Első körben a szorítót cseréld ki a csövön, ami a hűtőre megy abban a sarokban. Az el tud rohadni és nem szorít elég erősen. Ha marad a szivárgás, a hűtőt cseréld ki. Ezek a csoda adalékok több kárt okoznak, mint hasznot. Eltömítik a fűtőradiátort és szedheted szét a műszerfalat is. ;)

(#115144) tresh válasza Mágus2 (#115143) üzenetére


tresh
addikt

Mági valami ötlet az alábbi hatalmas problémámra? :D

Szóval a képen látható szelepfedél rögzítő csavar tömítéseit cseréltem! Egységes nyomatékkal lehúzva nem szénné tépve össze vissza. Mégis a legelső lefogatási pontnál szivárog egy picit (engem idegesít). Lehet hogy a fém alátét nem szorítja rendesen hozzá a gumit? Esetleg tegyek alá még egy alátétet ? Gyári gumik vannak benne. Az alany 1.9 tdi afn a4

(#115145) Mágus2 válasza tresh (#115144) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van egy olyan érrzésem, hogy a problémát az okozza, hogy valaki ezt már 1x megtépte és behajtotta a szelepfedelet. Az új gumi rugalmas, elvileg tömíteni kellene, hacsak nincs alatta behajtva a lemez. Vedd le, kalapáld ki és tedd vissza. ;) Egyenes a lemez a tömítés alatt, vagy befelé görbül? Ha egyenes és annak ellenére is könnyezik mellette, akkor nem húztad meg eléggé, vagy túl nagy a karter nyomás, ami a szellőztető szelep hibájára utal.

(#115146) tresh válasza Mágus2 (#115145) üzenetére


tresh
addikt

Köszi mester úr! Kicsit jobb idő lesz akkor neki állok és szétkapom úgy is most jön lassan a tavaszi karbantartás :R

(#115147) mmdms


mmdms
addikt

Sziasztok!

Elkezdtem keresgélni alkatrészárakat, de annyi márkát dob a unix, nem tudom melyiket érdemes egyáltalán nézni ezekből:
motor- és váltótartó bak, illetve a bal oldali kormányösszekötőm is elkezdett lógni (azt hiszem ezt egybe kell cserélni a jobbossal, és utána kötelező futómű állítás)
Ha a futóműállítást már úgyis megcsinálják, van még olyan alkatrész amit érdemes azelőtt cseréltetni?

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#115148) tresh válasza mmdms (#115147) üzenetére


tresh
addikt

motor- és váltótartó bak
bontot/újt gyári a többi nem lesz jó tapasztalatból mondom :))
Futómű meg TRW, FEBI, Lemförder, vagy az egészet kicseréled HART-ra az kb 50k és 2 évet lazán bír.

[ Szerkesztve ]

(#115149) mmdms válasza tresh (#115148) üzenetére


mmdms
addikt

Bakokkal nem lettem sokkal előrébb, elég sokat ír gyári minőségnek: A.Z. Meister, BOGE, Corteco, Hans-Preis, Lemförder, Meyle. És az árak között jelentős a különbség.

Futóműjavító készletből a febi 12 darabos szettel szemezgettem, de az 168 k, ilyen HART szettet meg nem is látok náluk, annak az ára azért jobban tetszik. :)

[ Szerkesztve ]

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#115150) tresh válasza mmdms (#115149) üzenetére


tresh
addikt

Persze mert azt nem árulnak :D

Amit az unix ír gyári minőségnek azt felejtsd el max Lemförder lehet jó többi felejtős. Nekem vadi új meyle volt benne és szar volt. Visszaraktam agyáriakat és hibátlan lett (320ezret futottak és semmi bajuk) . A gyári a zselés töltetű az összes többi csak tömör gumi berakod és a szétrázza a kocsit.

HART lengőkar szett. De adok veszek be (FB) szokták hirdetni :))

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.