Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#49551) Petyyyyy válasza trassher (#49550) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Bázz, nem szóltam. :DDD

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#49552) molnarpeter válasza tibee77 (#49545) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Csak kíváncsiságból, ESP volt-dolgozott? Német nyelvű webshopokat kezdenék el bújni.

(#49553) Findzs válasza Petyyyyy (#49544) üzenetére


Findzs
addikt

köszi, ezt linkelte trassher is már korábban :R

[ Szerkesztve ]

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#49554) Petyyyyy válasza Findzs (#49553) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Így már emlékszem. :B

Hanem abba kérnék segítséget: vajon a xenon izzót nehezebb cserélni, mint a sima H7-et? Plusz fél órája nem jut eszembe mi a neve annak a kis izzónak ami az utastér világítást szolgáltatja. :D

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#49555) HoaryFox


HoaryFox
Topikgazda

Gondolkoztam ilyen STP adalék beleeresztésére az Astrába, csak attól félek, hogy sose volt takarítva és telemenne a rendszer dzsuvával. Ha kisebb arányban keverem a cuccot, akkor is hatásos lehet? :F

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#49556) Petyyyyy


Petyyyyy
addikt

Meg van a reggeli vidámság is. Oldom a gyerekzárat, jobb hátsó ablak magától lemegy. :DDD
Továbbá hátsó ajtók belülről nem nyílnak. Bovden rendben van, de olyan, mint mikor le van zárva az autó. Ezzel a problémával azt sem tudom milyen szerelőt keressek. :F

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#49557) F_Gergely válasza Petyyyyy (#49556) üzenetére


F_Gergely
őstag

Kivülről nyilnak az ajtók csak belülről nem? Ha így van akkor relative egyszerű utána járni csak szét kell bontani az ajtót.

Az ablak hogy magától lemegy, ez is egyszerű hiba de ehhez szintén kell az ajtó teljes bontása. Azt próbáld ki hogy ha levan engedve az ablak és úgy állítod a gyerekzárat akkor fel is megy magától? Vagy csak le.

[ Szerkesztve ]

(#49558) Petyyyyy válasza F_Gergely (#49557) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Igen, kívülről okés csak belülről nem. :K Ha fel is megy magától gyerekzárra, azal előbbre vagyunk?

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#49559) F_Gergely válasza Petyyyyy (#49558) üzenetére


F_Gergely
őstag

igen, ugyanis az autó állandó pozitivval rendelkezik, amikor az ablak felmegy testet kap, ettől megy fel. Ha fel is megy magától akkor beljebb vagyunk :)
Mind a két hátsó ablaknál van ez a hiba vagy csak az egyiknél? Nálad a gyerekzárat hol kell kapcsolni?

(#49560) Petyyyyy válasza F_Gergely (#49559) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Csak jobb hátsó csinálja. Most nyitottam gyerekzárat, levitte. Vissza is zártam, de lent maradt az ablak.
Gyerekzár

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#49561) F_Gergely válasza Petyyyyy (#49560) üzenetére


F_Gergely
őstag

nálad ami a fényképen látszik kapcsoló, te azzal az ablakod zárod mint gyerekzár, vagy az ajtót is zárod és nem nyitható csak kívülről?

(#49562) Declare válasza Jofi81 (#49543) üzenetére


Declare
őstag

Lehet kikapcsol, de azzal mar idöt vesztek, mert biztos nem azonnal, nem ugy reagal az auto, nem ugy megy, mint klima nelkül, engem az zavar, igy nem tudom jol felmerni mi van. Klima kinyom, erö visszajön, tudok kalkulalni, mi fer bele, mi nem :)

(#49552) molnarpeter +1 :K ha megvan a nemet neve, ebay, amazon, nemet forumok....lehet hogy kint olcsobb, mint otthon. En a xenon trafot is itt kint vettem, mert jobb aron volt.

Az esp amugy szerintem viszonylag ritka a H astraban, nekem is csak asr van....ami nem is kapcsolhato ki :U . Meg persze ezek a dolgok nem irjak felül a fizikat :( ha rossz a gumi, tul nagy a tempo, akkor barmilyen kütyü lehet sajna

[ Szerkesztve ]

(#49563) adorjant válasza Petyyyyy (#49560) üzenetére


adorjant
senior tag

Szerintem elszakadtak a kábelek,mindig a jobb hátsó csinálja, G Astránál,meg Zafiránál is, nálunk, és ismerősi körben is.

(#49564) F_Gergely válasza Declare (#49562) üzenetére


F_Gergely
őstag

én a klímát egyedül 900-1500 között érzem picit lassabban gyorsul, kis túlzással erőtlen. De 1500 felett teljesen mindegy megy a klíma vagy sem, ugyan úgy megy, nem lehet észre venni. Próbáltam pályán mi van ha kikapcsolom de igazából semmi. Városban indulásnál érzem de csak 1500-as fordulatig onnantól már nem észre vehető. Az alapjárat meg nem változik, mert az elektronika egyből hozzá korrigálja.
Tesom benzines 1.4-nél sikerült már lefulladnom, úgy hogy álltam a pirosnál ment a klíma indultam volna aztán blaffff és le is fulladt :D

(#49565) gban válasza Petyyyyy (#49560) üzenetére


gban
Közösségépítő

Szerintem ezzel már nem érdemes foglalkozni, annyi baja lett.
Hagyd a francba, adok érte egy százast így ahogy van :DDD

Postázást nem vállalok.

(#49566) Petyyyyy válasza F_Gergely (#49561) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Na ezt most meg nem mondom. Az tuti, hogy a hátsó két ablak így nem mozog - meg ugye nem is nyílik, de lehet ez hiba miatt van. Elöl mindkét ajtó/ablak nyitható.

adorjant - Szakadt kábel esetén élettelenül lifegnie kellene a kilincsnek belül, nem?

gban - Nem lehet, kiállítási darab lesz. :P :D

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#49567) Petyyyyy válasza Petyyyyy (#49566) üzenetére


Petyyyyy
addikt

PS.: Most olvasom a kézikönyvet. Azt írja csak az ablakokat tiltja le a kapcsoló - ami ugyebár műxik is. Szóval akkor más okból nem nyílnak belülről az ajtók.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#49568) adorjant válasza Petyyyyy (#49566) üzenetére


adorjant
senior tag

Központi,elektromos ablak (és amúgy a hangszóróé is szokott szakadni) kábeleire gondoltam.

(#49569) F_Gergely válasza Petyyyyy (#49567) üzenetére


F_Gergely
őstag

Több hiba is lehet ezeket sorra kell venni, ha egyik ajtó sem nyílik hátul csak kívülről ez egy probléma. Az hogy az ablak lemegy magától másik hiba. Kettőt érdemes külön kezelni.
Az ablak két okból megy le magától, vagy a kapcsolód rossz amit a vezetőoldalon kapcsolsz, vagy pedig (és általában ez szokott lenni a hiba) az ajtó és a kasztni között van egy gumiharang amiben futnak a kábelek, na azon belül szokott elnyíródni a kábel(ek). Jellemző hiba ez a csomagtérajtónál is.
A két hátsó ajtót és megnézném, első körben hogy a gyerekzár nincs-e bekapcsolva ezt az ajtón találod. Biztos hogy mechanikus, a hiba, ugyanis ha belülről nem, de kívülről nyitható az nem központi zár hiba, hanem a zárnak van egy mechanikus "tiltása" és emiatt csak kívülről nyitható az ajtó belülről nem.

(#49570) trassher válasza Petyyyyy (#49554) üzenetére


trassher
addikt

Beltér világításhoz szofita izzó kell. :)

necsak: Nekem lassan 2 hete van az autóban spuri. Nem okozott semmilyen problémát pedig ez sem igen tisztítva sosem.

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 7

(#49571) mohabá 007 válasza erikke17 (#49546) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

A legjobb esetben is :új olaj,olajszűrő,hűtővíz,hengerfej pakolás,lefogató csavarok, + munkadíj.

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#49572) Petyyyyy válasza adorjant (#49568) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Jaa, vagy úgy.

F_Gergely - Ezt az infót azért elteszem. De mégegy ilyen (kialvatlan) tulok nincs, mint én. Épp tegnap olvastam, hogy hátsó ajtónál kulccsal lehet aktiválni a tényleges gyerekzárat. Délután megnézem, hátha.

trassher - Az az, köszönöm.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#49573) Declare válasza F_Gergely (#49564) üzenetére


Declare
őstag

Hat en az 1.7 dizelen is abszolut eszreveszem...de az egesz motor jarasa tök mas lesz klimaval, hangosabb, hatarozottan jobban erölködik, fogyi minimum +1 liter, ha varosban jön megy az ember, szerintem több is...

Az 1.4 benzin hat ott meg aztan vilagvege :D klimat benyomod es vege :) . Viszont pl az 1.4 tsi nel kb ugyan az a helyzet, mint az en dizelemnel. Eszrevenni abszolut, de nincs olyan drasztikus teljesitmeny csökkenes....pedig ugye ccm egyezik, de megis a nyomatek vagy a loerök miatt jobb a helyzet.

(#49574) F_Gergely válasza Declare (#49573) üzenetére


F_Gergely
őstag

Nekem a digitklíma miatt mindig megy a klíma ugye, nekem igy 6,2-6,4 liter a városi fogyasztásom. Akkor lehet ha nem klímáznék ellenne a kocsi 5 liter körüli gázolajjal :D

(#49575) Declare válasza F_Gergely (#49574) üzenetére


Declare
őstag

Digitklima az csak annyit ad, hogy szabalyozza a levegö sebesseget/höfokat. Hogy a klimakompresszort is engeded neki hasznalni vagy sem, az rajtad mulik. Nekem is digitklima van, de ha nem akarom nem hüt. Marpedig en ha tehetem, akkor nem akarom, mert nem szeretem a klimat....csak ha muszaly :)

(#49576) Borokafa válasza F_Gergely (#49564) üzenetére


Borokafa
őstag

Klíma Astra j 1,6, szerencsére épp hogy csak észreveszi, előtte 1,4H nagyon észrevette, mintha behúztam volna a kéziféket. Viszont H-nál klímával 2-3 óra után kiszáradt a szemem, pislogtam, minden bajom volt. J-nél nem fúj annyira hideget, viszont mennyiségben többet és a nyári Görög utat is probléma nélkül viseltem.

[ Szerkesztve ]

(#49577) molnarpeter válasza Declare (#49562) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

ASR bizti kivételével nem deaktiválható? Amúgy ha műszerfalra tesznek gombot, általában csak adott sebességig iktatja ki a hárombetűseket, inkább hólánchoz van, hogy ki tudjon pörögni kicsit a kerék.

(#49578) haddent


haddent
addikt

Létezik, hogy nagyon észrevehetően jót tett ~300km pályázás (abból 150 elég húzós 4000 fölötti, nem ritkán 5000 rpm környéke és 150kmh min :DDD , a másik 150 ben volt sok lassúzás is dehát az is egyenletes 80kmh legrosszabb esetben is 3500 rpm) egy amúgy virgonc és szerintem nagyon is jó tartományban használt autónak? Városban használom igen nyilván, de azért messze nem úgy mint amit sokan városnak hívnak, hanem külváros, autópálya bevezető stb.. Nem tűnt fel, hogy el lenne lustulva, de most mióta ezt megjártam mintha valami megszállta volna :C

Declare persze, hogy észreveszed. Nincs olyan, hogy nem veszed észre, aki azt mondja az önámít vagy hazudik. Persze ahogy írtad is a mérték nem mindegy egyáltalán :DDD

[ Szerkesztve ]

(#49579) tibee77 válasza molnarpeter (#49552) üzenetére


tibee77
őstag

En meg nem lättam dolgozni az esp-t, igaz, hogy ez az elsö telem ezzel a kocsival.

Declare:A nemet neve megvan a dolognak (querträger stütze) csak a magyar nevet sehol nem talältam.Most neztem pär oszträk oldalt es szerintem nem lehet nagy különbseg (ärban) a magyarhoz kepest, ugyhogy azt ott fogom megrendelni az összes többi dolgot a cromax-tol.Lesz egy vizhütö, es klima hütö, lökhärito merevitö (plusz annak a ket csonkja amit nem talältam meg), egy hütöräcs, plusz a lökhärito.Na annak van a legdurväbb ära, nem gondoltam volna...

Amugy meg nem mehettem gyorsan, vagy legaläbbis nem mentem gyorsabban mint az elöttem levö, nem fekeztem a kanyarban hanem lassabban mentem bele es ugy kezdett el csuszni a fara.Az elöttem levö kocsi meg se mozdult, mondjuk arra nem emlekszem mär milyen volt, lehet, hogy valami 4 kerekes, nem tudom.Viszont idöközben kiderült, hogy a teligumi amit kaptam a kocsihoz 4 eves.En hülye csak azt figyeltem mikor megvettem, hogy a profilmelyseg milyen.Ujabb lecke amit megtanultam. :(((

[ Szerkesztve ]

poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters

(#49580) molnarpeter válasza tibee77 (#49579) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Zárhíd?

(#49581) tibee77 válasza molnarpeter (#49580) üzenetére


tibee77
őstag

Hät a kepet elnezve erre nem hasonlit.De aztän lehet, hogy felülröl van lefenykepezve.

poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters

(#49582) #TOTTI válasza tibee77 (#49579) üzenetére


#TOTTI
őstag

Nekem ha nagyon toltam és sodrodtam dolgozott, villogott az ESP, sőt ha kevés a fékolaj égve is maradt.

(#49583) molnarpeter válasza tibee77 (#49581) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Cikkszám alapján lökhárító tartó. :)

tsigalko87: Érdemes is (persze zárt területen) csúszós felületen kitapasztalni, hogyan tud segíteni élesben. Vezetéstechnikai tréning persze a legjobb, vizes műgyantán biztonsággal bele lehet tanulni. Gázt elvenni, kormányt nem rángatni, aztán teszi a dolgát :)

[ Szerkesztve ]

(#49584) sasa58 válasza Declare (#49575) üzenetére


sasa58
tag

Én sem szeretem a klímát és nyáron 35 fokban , szerintem 25%-ot levesz a teljesítményből. Városban egyszerűen kínszenvedés volt vele közlekedni, de autópályán is megéreztem. (Astra H, 1,6 115LE). Érdekes viszont, hogy mostanában is beindítgatom néha a klímát a hűvösebb időben(fűtésen) és alig venni észre. Persze ilyenkor nincs hűtőteljesítmény.

(#49585) 7Sony7


7Sony7
addikt

Üdv. Tudja valaki mi ez? (Astra f)

-

(#49586) Markizmark


Markizmark
addikt

Autópályán hazafelé kaptam ma sárga lámpácskát. 3-ször is felvillant út közben de mindig kialudt. 13-as kódot olvastam ami annyit jelent, hogy Lambda-szonda - nincs feszültségváltozás. Szóval vegyek új lambdát? :D

X14NZ

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#49587) gban válasza Markizmark (#49586) üzenetére


gban
Közösségépítő

Én először megnézném a kábelt, kontaktot.
Azt mondták itt többen hogy ha rossz a szonda, sokkal többet eszik az autó.
Nálad mi a helyzet?
Szintén csak logika, de ha rossz lenne szerintem nem aludna ki a visszajelző, de lehet hogy nem így van.
Benzin normális? Milyen tempónál?

Postázást nem vállalok.

(#49588) Markizmark válasza gban (#49587) üzenetére


Markizmark
addikt

Műszer szerint csak 120-al mentem mert ennél gyorsabban kicsit ráz a téli szett valamelyik tagja. Benga Shell Nitro+ mint mindig. Nyáron 8 nap állás után kaptam hibakódot, akkor szegény keverékre hivatkozott, de gáz fröccsre az is kialudt. A fogyasztása 6,7 liter /100 nyár eleje óta mérve.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#49589) AMD Power válasza haddent (#49578) üzenetére


AMD Power
titán

Az autópályázás mindig jó! Az autóknak az autópálya a városi tötymörgés után egy megváltás!! :R

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#49590) gban válasza Markizmark (#49588) üzenetére


gban
Közösségépítő

Nálam nagyobb tudásúak szerint akkor az nem lamda szonda.
Hátha más okosabbakat is tud mondani a leírtak alapján.

Postázást nem vállalok.

(#49591) Markizmark válasza gban (#49590) üzenetére


Markizmark
addikt

A kód 13 volt, az biztos. :D Lehet, hogy kontakt hiba.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#49592) Declare válasza tibee77 (#49579) üzenetére


Declare
őstag

4 ev azert az meg nem a vilagvege, az meg hatereset, de biztosan gyengebb a tapadasa. Milyen markaju volt? Tapasztalatkent megoszthatnad velünk.
Jo hogy leirtad egyebkent, mert sokan nem fogjak fel, hogy mennyire szamit is a gumi....

Osztrak arakat nem tudok, de en a kocsihoz mindent Nemetorszagban szerzek be, mert olcsobb, mint otthon. A szereles nyilvan nem, mert az kb egy 5x aron mozog :)

Remelem tipp topp rendben lesz az autod hamar :K

(#49577) molnarpeter biztos ki lehet szerelni a kocsibol, de az nem cel :DDD csak ahogy irod is, pl holancnal ki kellene kapcsolni...meg amugy is hülyeseg, hogy nem kikapcsolhato. Ahogy neztem anno, csak azoknal lehet kikapcsolni, amelyiknel van ESP es akkor van egy SPORT gomb a közepkonzolon. Nekem annak a gombnak a helyen a tolatoradar kikapcsolo gombja van :F mi van vajon, ha van PDC es ESP is :F de amugy 100% ig nem vagyok biztos benne, hogy csak ASR van a kocsiban es nincs esp....ha lesz majd havas idö, kiprobalom :))

(#49584) sasa58 elvileg ha jol gondolom ugye kapcsolgat a klimakompresszor. Szoval ha 35 fok meleg van, akkor kb folyamaosan megy, ha nincs nagy meleg csak mondjuk erösen tüz a nap, akkor eleg neki neha bekapcsolni.....bar a levegöt szaritja mindenkepp, szoval erti a fene :F

(#49593) haddent válasza sasa58 (#49584) üzenetére


haddent
addikt

Az iszonyat melegben en klima nelkul is ereztem sokszor hogy az auto is szenved, szerintem nem kizart, hogy az ecu nem engedi tiporni mert felforrna mindene :F
Klimaval egyedul nem pra szvsz, negyen megpakolva mar nem finom varosban elindulni vele eleg kellemetlen :( palyan viszont en szinte semmit nem erzek rajta, foleg ha 4000rpm mar megvan

(#49594) tboy93 válasza haddent (#49593) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szintúgy. Nekem csak 1.4 90le-m van, pályán 5fővel 130-140 körül 4000+ rpm-el már nem zavaró a klíma.

(#49595) sasa58 válasza haddent (#49593) üzenetére


sasa58
tag

Hát igen, visszagondolva 3500 fölött, ha tudsz tartósan haladni, akkor már valóban kevésbé észrevehető, de ha oda kell neki lépni akkor itt is lustább egy kicsit.

Más: Neked 0 fok környékén mennyi az alapjárati fordulatszámod? Nekem 1000 alatt van egy kicsivel és keveslem (980-990).

(#49596) mohabá 007 válasza Markizmark (#49591) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Ha ragaszkodsz a hibakódhoz,egy-két részlet az okosomból: ;)

"....Ha az oxigénérzékelő áramkörben problémák lépnek fel, akkor a berendezés a körülményeknek megfelelően beállítja az alkalmas diagnosztikai hibakódokat.
Ha az oxigénérzékelő fűtő eleme meghibásodik, vagy a tápfeszültségében, vagy a földelésében hiba lép fel, az oxigénérzékelő reakciója alacsonyabbá válik. Ez a katalizátor-felügyeletben hibás diagnosztikai eredményeket okozhat.
.....A lambda-szonda működésének elengedhetetlen feltétele, hogy 250-350 °C-ra melegedjen fel. Az üzemi hőmérséklet mielőbbi elérése érdekében olyan típusoknál, ahol a melegedés lassabb, a szondákat beépített fűtőszál melegíti. Ezeket a szondákat a vezetékeik számáról lehet megismerni: a három vezetékeseknél az egyik a feszültség jel, a másik kettő a fűtést biztosítja. Négy vezeték esetén a feszültséget – a zavaró jelek elkerülése érdekében – nem a gépjármű karosszériáján keresztül (test) vezetik a computerbe, hanem külön negatív szálon.
.....A meghibásodott lambdaszonda nem csak az emissziós értékeket rontja el, de teljesítményvesztést is okozhat, ezenkívül akár 15%-kal is megnőhet a motor fogyasztása.
....Ami fontos: a gépkocsi elektronikája adatot kap a lambdaszondától, és ennek megfelelően szabályozza, korrigálja az üzemanyag és a levegő arányát. Mindebből nyilvánvaló: ha a lambdaszonda rossz adatot közöl, a motor működése sem lesz megfelelő.
A másik szerepnek megfelelően a katalizátor működéséhez szükséges oxigénszintet is szabályozza. A katalizátor ugyanis csak bizonyos oxigénszint esetén tudja átalakítani a szénmonoxidot, a nitrogénoxidokat és a szénhidrogéneket kevésbé káros vegyületekké...."
....

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#49597) Declare válasza sasa58 (#49595) üzenetére


Declare
őstag

szerintem teljesen rendben van az az alapjarat.

Viszont szoljatok, ha rosszul latom, de a klima pont ugyanakkora teljesitmenycsökkenest kell, hogy okozzon 1000 es fordulaton, mint 6000 esen :)

(#49598) sasa58 válasza Declare (#49597) üzenetére


sasa58
tag

Ebben igazad lehet, de mivel a motor kb. 4000 körül adja le a max nyomatékot, és a teljesítményt is valahol akkorül, "több marad", mint 1000-nél, ezért kevésbé érezni a teljesítményvesztést.

(#49599) F_Gergely válasza Declare (#49597) üzenetére


F_Gergely
őstag

nálam abból a szempontból nem mindegy hogy 1000-es fordulaton nincsen turbó 1500 felett meg igen erősen szív ezáltal nem érezni különbséget. De 1.4 sima szivó benzinnél én is érzem még pályán is.

(#49600) Markizmark válasza mohabá 007 (#49596) üzenetére


Markizmark
addikt

Köszi. :) Értem én a rendszer működését és a hibás működés tüneteit is ismerem, csak az nem világos hogy mitől aludt ki. Ma mentem vele kétszer is, igaz rövid távon, talán még be sem melegedett annyira, hogy számításba vegye az ECU a szondát, de nem dobott lámpát. Tegnap este is csak pályán fix sebességnél, de magától ki is aludt. Azzal nincs gond, hogy esetleg nem volt elég meleg a motor, mert tettem a hűtő elé impregnált farostot a hétvégén, csak egy kis részen éri a hűtőt a menetszél. Ennek megfelelően nyaldosta a 100 fokot a vízhőmérséklet ebben a 13-4 fokban, szóval a motor és gondolom a szonda is elég meleg volt. :D
Meglátjuk lesz-e még lámpa, vagy növekszik-e az étvágya. Az erejére nincs panaszom, annyi mint eddig. :D 60 ló ...

Legszívesebben lehúznám a szonda csatlakozóját, hogy álljon be fix 1-re a lambda, de akkor folyton világítana a lámpácska ... Úgyis "csak" az emisszió miatt kell ez a vicc bele. Amerikában az 5 literes benzinfalón beállítják fixre a keveréket és csókolom.

Lehet egyébként valahogy házilag tesztelni a szonda működését? Gyertya pipa lehuzigálás járó motornál pl?

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.