Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#127651) 4Grider válasza blueye (#127650) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azért nem meglepő, mert a szolgáltatók a nekik kiadott hívószámokért minden egyes évben fizetnek az NMHH-nak. És mivel fizetnek érte, jogos elvárás, hogy azt használja is valaki (aki ezért nekik is fizet). Mondjuk 10 év alatt ez csak ezer Ft-os nagyságrend, de akkor is költség...

(#127652) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Az mitől lehet, hogy rendszeresen, kb egy héten egyszer törlődik az átirányításom? Foglaltság esetén át van irányítva a hívás az sms hívásértesítő számára, és rendszeresen törlődik.

(#127653) bali66


bali66
tag

Sziasztok.Szeretnék pontot tenni erre. Xiaomi Redmi Note 8 pro.Telekom-nál aktíválva a volte és a vowifi is. A vowifi bekapcsolva a sim beállításoknál, de nincs kint az ikon, tehát nem aktív. Akinek ilyen készüléke van, attól várnám a választ. Nem támogatott készülék, vagy mi a franc van van? Az ügyfeles se tud semmit.

(#127654) Tompika777 válasza bali66 (#127653) üzenetére


Tompika777
senior tag

Na erre kíváncsi leszek... Nekünk szintén Telekomtól van egy Redmi Note 9 és egy nem Telekomos Poco X3 Pro... Egyiken sem megy semmi... Mindkettőn a legfrissebb gyári software van fent, semmi mókolás. Másnak meg működik, akár Telekomnál is... Ez a sztori elég x akta lesz.

(#127655) Landsmann válasza bali66 (#127653) üzenetére


Landsmann
addikt

Redmi 9-em van a Telenortól. Simán, mindenféle mókolás nélkül megy a VoWIFI a Telekomos kártyán. Mondjuk én előcsaltam a kapcsolót hozzá, meg a VoLTE-hoz is. De az is megy a Telekomos kártyával. Utóbbinak nincs ikon, de a VoWIFI-nek van. Elméletileg routerfüggő is lenne a dolog, de én vagy 4 féle routeren teszteltem, mindegyiken megy. Még a free wifi-n is. Vodafone VoLTE szintén megy, annak sincs ikon kijelzése.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#127656) timelord1987


timelord1987
őstag

Sziasztok!

Milyen telefonszámon tudom lekérdezni az egyenleg érvényességi idejét?

(#127657) Kaba válasza timelord1987 (#127656) üzenetére


Kaba
veterán

*102# zöld hívásgomb.

(#127658) Tompika777 válasza Landsmann (#127655) üzenetére


Tompika777
senior tag

Na pont ilyenről beszélek.. Kapcsoló nálunk is van a telefonokon, szolgáltatás is "elméletileg" aktív, mégsem működik... Telefonok híváskor leváltanak 4g-ről, tehát a VoLte sem megy, és a VOWIFi sem működik, bárhogy állítjuk... Két routerrel is ugyanez... Sőt még ha a mobilnetet osztom egy harmadik routerrel, akkor sincs VOWIFi.

(#127659) nfer válasza Tompika777 (#127658) üzenetére


nfer
tag

"szolgáltatás is "elméletileg" aktív"

Ez mit jelent?

Ha megrendeled ezeket a szolgáltatásokat kapsz róla sms-t.

(#127660) olloczky


olloczky
senior tag

Sziasztok!

Olyan lehetséges, hogy országhatár közelében a szomszédos ország IP címét kapja a mobilnet, úgy, hogy a telefon maga magyar adótoronyra csatlakott? Tehát nem volt sms, hogy szolgáltatót / országot váltott volna.

üdv

Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!

(#127661) Tompika777 válasza nfer (#127659) üzenetére


Tompika777
senior tag

Így van... Mindenről kaptunk... Azért írtam, hogy elméletileg aktív, mert gyakorlatilag meg nem működik egyik sem 😁

(#127662) nfer válasza Tompika777 (#127661) üzenetére


nfer
tag

Wifi-hang kapcsoló alatt van wifi előnyben részesítése opció. Ezt kiválasztotttad? Újraindítás volt?

(#127663) Tompika777 válasza nfer (#127662) üzenetére


Tompika777
senior tag

Minden megvolt... Wifi előnyben, újra indítás is... Egyik telefonon sem megy mégsem...De mint írtam, még a VoLte sem... Ha hívás van, az adat azonnal eltűnik... Ha csak a Poco-val lenne, azt valahol esetleg megérteném, mert az független bolti vásárlás, de a Redmi Note9 a Telekomtól lett vásárolva.De mivel hiába próbáltam bármit is, így nagyjából nem lesz más, mint elengedni a kérdést... Csak mint érdekesség említettem meg, hogy nálunk semmi sem megy, hiába adott minden feltétel.

[ Szerkesztve ]

(#127664) nfer válasza Tompika777 (#127663) üzenetére


nfer
tag

Ne engedd el, ennek működnie kell. El kell dönteni hogy telefon vagy szolgáltatói hiba. Esetleg cseréltethetsz Sim kártyát is.
Nekem Redmi Note 8T telefonon minden hibátlan, kettő Telekom dominó kártyával, sőt van Volte és VoWifi ikon is.

(#127665) Tompika777 válasza nfer (#127664) üzenetére


Tompika777
senior tag

Ez 22-es csapdája... Telefonok tuti jók, ráadásul elég kicsi az esélye, hogy két eltérő telefonnak ugyanaz legyen a "hibája".
Szolgáltatói részről szintén minden rendben, többször megnézték, és mást nem tudtak már, mint széttárni a karjukat... A két sim hiba is kizárható, hiszen nem egyidős a kettő, az egyik ami a Note 9-ben van alig egy éves, ráadásul van hozzá két multisim is, próbáltam azokkal is, és azokkal sem megy.

(#127666) ElektrikusDE válasza Boond (#127625) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia!

Majd meg fogod tudni, legalábbis azt ígérik!

"A program február 14-i indulását követően oldalunkon elérhető lesz a résztvevő üzletek pontos listája.

Ui:

Nálam ez volt az utolsó hozzászólás a fórumban (nem frissítettem rá) :W

#127623DrBubo77:

Ezt a vizsgálatot saját tapasztalatom szerint prepaid előfizetés esetén nem alkalmazzák (pedig megtehetnék) egyelőre, így van még Telekom előfizetésem, pedig már több éve külföldön élek! (sőt még adategyeztetni is tudtam igaz már csak online, mert a telefonos ügyfélszolgálat szerint én már azt sem tehetném meg, mivel már nincs magyarországi lakcímem)

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#127667) Boond válasza ElektrikusDE (#127666) üzenetére


Boond
addikt

Az nagyon jó, hogy "majd"... mind1, ma már lecsúsztam, holnap felhívom az üzletet jelentkeztek-e :D

(#127668) kinder93 válasza olloczky (#127660) üzenetére


kinder93
aktív tag

Nem mert a magyarországi Telekom az ISP-d, ha az ő hálózatára vagy csatlakozva. Ő pedig magyar IP címet oszt ki neked.

(#127669) Charx válasza Tompika777 (#127665) üzenetére


Charx
senior tag

Nekem is xiaomi van, ez a leírás megoldotta. Megy a volte és vowifi is.

(#127670) Landsmann válasza Charx (#127669) üzenetére


Landsmann
addikt

Jó kis leírás. Próbaképp beütöttem a kódot. Nem történt semmi. Nem jött elő a menű. Kipróbálva Redmi 6 és Redmi 9-en. A 6oson az eredeti MIUI tárcsázó van, a 9-esen a Google féle. Egyiken sem jön be a konfigurációs oldal. A listában mindkét készülék benne van.

[ Szerkesztve ]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#127671) Tompika777 válasza Charx (#127669) üzenetére


Tompika777
senior tag

Ránézek majd újra, de ha nem csal az emlékezetem, ezen már egyszer túl voltam... Mindegy, majd újra megpróbálom, az az 1-2 perc nem oszt vagy szoroz 😊

(#127672) Charx válasza Landsmann (#127670) üzenetére


Charx
senior tag

Igaz, bocsi, azt magától nekem se hozta be, egy app kell hozzá, ebben a forumban leírja részletesen!

[ Szerkesztve ]

(#127673) Tompika777 válasza Charx (#127672) üzenetére


Tompika777
senior tag

Nos, jól emlékeztem.. Megcsináltam újra a kódokat, disabledre állítottam mind a kettőt ahogy írja is, aztán menüben bekapcsoltam a funkciókat,aztán még a telefont is újraindítottam. Tesztnek indítottam egy hívást a 1414-re, de azonnal leváltott 4g-ről edge-re... Szóval ez van, én elengedem.Nekem mind a két telefonon sima Global MIUI van, nem pedig XIAOMI.EU,és a mókolásnak nem állnék neki, mert a formámat ismerve csak tégla lenne a vége.

[ Szerkesztve ]

(#127674) Nikaré válasza Tompika777 (#127673) üzenetére


Nikaré
őstag

Valószínűsíthető a Xiaomi vonal miatt van?
Samsung, Huawei stb. is problémás?

(#127675) Tompika777 válasza Nikaré (#127674) üzenetére


Tompika777
senior tag

Szerintem egyértelműen Xiaomi vonal...
Annyi történt, hogy a kódokat használva a Telekomtól vásárolt Redmi Note 9-en lett VoLte, de VoWiFi továbbra sincs azon sem, az én Poco X3 Pro készülékemen meg egyik sincs. A telefon topikjában is volt ez téma, de megoldás ott sem született. A furcsa X akta az egészben az, hogy azonos telefonon, ugyanazon a legfrissebb ROM-on, azonos szolgáltatónál (jelen esetben Telekom) van olyan akinek működik mind a kettő, és van olyan telefon amin meg az istenért sem.

(#127676) Landsmann válasza Charx (#127672) üzenetére


Landsmann
addikt

Végülis nekem nem lényeg, mert működik mindegyik, csak kíváncsi lettem volna mit látok ott.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#127677) Nikaré


Nikaré
őstag

Sziasztok!
Domino Day 1 GB
a mai napon.

(#127678) szabonagyur válasza Nikaré (#127677) üzenetére


szabonagyur
félisten

Megint csak a 3. a sorban..

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#127679) Nordik


Nordik
őstag

Régi Mobil S+4GBrol valthatok Mobil XS+8GBra?

3390Ft illetve 3990Ft. Elvileg így a költési szint felett vagyok.

(#127680) Tompika777 válasza Nordik (#127679) üzenetére


Tompika777
senior tag

Simán... Hiszen a hűségidőre vállalt költési szinttől felfelé bármikor válthatsz.

(#127681) Nikaré válasza szabonagyur (#127678) üzenetére


Nikaré
őstag

Ja igen!
Bevillant, hogy felhívjam ere a figyelmet, de én balga rohanásban...
Ezt kihagytam, sorry!
Megtévesztő, de lehet ez a cél.

(#127682) szabonagyur válasza Nikaré (#127681) üzenetére


szabonagyur
félisten

Én belenyúltam múltkor, most szerencsére nincs rajta pénz sem :D

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#127683) Boond


Boond
addikt

Én mindig azt nézem, hol nulla, meg elolvasom mielőtt rányomok...

(#127684) BrownB


BrownB
tag

Sziasztok! 2 napja lejárt Domino SIM-re töltöttem pénzt, újra hozzáadtam a Telekom fiókomhoz. "Szüneteltetett szolgáltatás" üzenetet látom a Telekom fiókban, újra kell aktiváltatni az ügyfélszolgálattal vagy automatikusan újra aktív lesz a kártya? (Riasztóban van, jó lenne ha nem kellene kiszedni.)

(#127685) ledgeri válasza BrownB (#127684) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Legutóbb másfél éve én is kicsúsztam, és akkor az volt hogy 30 napig még minden rendben, csak fel kell hívni őket, de azon túl már nem lehet újrakezdeni, és +30, vagy +60 napon túl már újraforog a szám.... DE Az egészet lecsapja ha az adategyeztetés ebben az időszakban esedékes, és elmarad, mert annak csak 2-3-7(talán) nap a türelmi ideje. és KO.

Az meg furi hogy engedte tölteni.... Ha meg megérkezett rendben az meg méginkább!

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#127686) BrownB válasza ledgeri (#127685) üzenetére


BrownB
tag

Adategyeztetesbol nem csusztam ki. Marcius elejen lesz aktualis. Akkor majd felhivom az ugyfelszolgalatot.

(#127687) ACE- válasza BrownB (#127686) üzenetére


ACE-
addikt

Ha riasztóban van hogyan adategyeztetsz ügyfélszolgálattal?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#127689) repvez


repvez
addikt

tudja valaki, hogy változott e vagy ha igen akkor mi és hogyan a Tcom adatszámlálásával kapcsolatban EU teruleten ?
Mert flottás csomagom van és ami nekem leirásom van azt azt mutatja, hogy az adatkeretet nem csokkenti a spotify a waze a FB, insta és a chat programok.
DE az utobbi fél évben mintha ezek is ennék az adatkeretet. Mert a 6gb os kerest szinte elfogy egy honap alatt most, ami fél 1 éve még alig csokkent akkor egy honapban kb mindig maradt még 4gb adatom a fordulonapra, most meg csak 1-2.
Semmivel sem használom máshogy a készüléket, szinte csak a fent emlitett alkalmazásokat használom aminek elvileg nem szabadna, hogy csökkentsék az adatkeretet ahogy tette azt eddig.
És nem ugy mint most, hogy volt, hogy extzra adatot kelet vennem csak, hogy biztosan legyen adatom és netem

(#127690) Lackooo84 válasza ledgeri (#127685) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Dehogy forog újra, 180 napig még lehetőség van visszaszerezni, addig nem adják ki. Tudom, mert nemrég volt ilyen ügyem.

The Truth is out there...

(#127691) 4Grider válasza repvez (#127689) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Telekom zene opciója csak belföldön biztosítja a méretlenséget. Gondolom így van ez a te esetedben is

(#127692) blackmajesty válasza repvez (#127689) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Az összes ilyen opció, ami nem csökkenti az adatkeretet, csak belföldön érvényes, roamingoláskor csökkenti! Ez kezdetektől így van kb, szóval most nem változott.

(#127693) trillárom


trillárom
csendes tag

Sziasztok! Ha boltban vettem készüléket és 3 napon belül vagyok még, nem lehet elállni a vásárlástól már, ugye? Csak ha hibás.
Kinéztem egy telefont, de hagytam magam rábeszélni másikra..nem kellett volna.

(#127694) Fire/SOUL/CD válasza BrownB (#127688) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Úgy látszik a Telekom-nál sincs semmi értelme ügyfélszolgálaton keresztül avagy email-ben kérni, hogy állítsák vissza a régi módszert, azaz adategyeztetéskor, a Telekom fiókban regisztrált email címre is legyen lehetőség kiküldeni a kódot.
Tavaly április/május környékén még biztosan volt, mert akkor egyszerre adategyeztettem számos, riasztóban használt SIM-t gond nélkül, online.
Hogy mi a faxért kellett kiszedni ezt a lehetőséget, azt nem tudom...

Csak úgy nem mellékesen:
Az új felület bevezetésével volt olyan fiók, amiből hiányzott (egyszerűen eltűnt) egy-két SIM, még jó, hogy észrevettem időben, újra hozzá kellett adnom őket a fiókokhoz. De milyen érdekes, új előfizetés hozzáadásánál ott van a lehetőség, hogy ne csak SMS-ben küldjék a kódot, hanem választhatóan email-ben is...
(Mondjuk még szerencse, mert akkor bementem volna a boltjukba, aztán rendet vágtam volna köztük, az ő hülyeségük miatt Én futkározzak meg telefonálgassak...) :W

[ Szerkesztve ]

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#127695) Kaba válasza trillárom (#127693) üzenetére


Kaba
veterán

Nincsen elállás,csak 3 napon belüli csere hibás készüléknél,ezért célszerű online rendelni.

[ Szerkesztve ]

(#127696) ggabor02 válasza Fire/SOUL/CD (#127694) üzenetére


ggabor02
aktív tag

Ezzel kapcsolatban futottam én is néhány kört. Hívtam őket, semmit sem sikerült velük megértetni a problémát. Miután megírtam nekik írásban, azt válaszolták, hogy hívjam őket fel:

"Tájékoztatom,hogy az email-ben feltett kérdésekre sajnos csak chat-en vagy a 1414-es telefonszámon tudnak kollégáim válaszolni. Esetleg keresse fel a legközelebbi telekom üzletet. Ha az esti órákban keres minket fel akkor nagy eséllyel kap ügyintéző kollégát rövid időn belül"

De az egészben az a szép, hogy a korábban megadott kapcsolattartói telefonszámra azóta is jön, hogy egyeztetnem kellene. Azt ki tudják küldeni oda...
Bementem egyeztetni, szegény ügyintéző ki volt akadva. Reggel óta csak egyeztetést csinált, nem értette, hogy miért lett ilyen sok a személyes egyeztetés.

(#127697) Lackooo84 válasza ggabor02 (#127696) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Azért mert a kib..tt online felületen nem lehet megcsinálni már, ilyen egyszerű.... Nekem is mindig hibát írt az a szar...

The Truth is out there...

(#127698) Landsmann


Landsmann
addikt

A torony tetején azok a kis tüskés bigyók milyen célt szolgálnak? Másfelé még nem láttam ilyet.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#127699) Fire/SOUL/CD válasza ggabor02 (#127696) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Én sem értem, miért olyan bonyolult ez, mert semmilyen biztonsági kockázatot nem jelent email-ben küldeni kódot, nekem is egyszerűbb lenne, meg NEKIK is, hisz nem ezzel terhelnénk az ügyfélszolgálatot/üzletet... :F

Amúgy az új felületen van kapcsolattartó telefonszám, mert Én nem láttam utoljára...
(De lehet, hogy csak az ideg miatt nem láttam ki a fejemből) :DDD

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#127700) ggabor02 válasza Landsmann (#127698) üzenetére


ggabor02
aktív tag

NMHH mérőállomás antennái. Van belőle sok az országban. Külön saját tornyon is, ilyen helyeken is.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.