Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz 7Sony7 #151599 üzenetére
eddig igen, de ott is ilyen fura autóknál. Legutóbb volt nálam egy M3 Touring, azzal csináltam néhány állórajtot is, de semmi. Pedig az jobban gyorsul mint egy i4 M50. Oké, a Panamera az jobban megy egy kicsit.
Mondjuk motorral azert jól kell tudni motorozni, hogy a 0-100 meglegyen 4 másodperc alatt. Autóban ez nem kunszt.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
veterán
-
7Sony7
addikt
válasz Shadowbull #151601 üzenetére
Az jutott még eszembe, hogy ilyenkor mereven bámulom a fordulatszám mérőt, a perifériás látómezőbe meg hirtelen megindul a táj. Nem ez a Gond vajon? Na, majd kipróbálom.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
addikt
válasz Shadowbull #151604 üzenetére
Akkoriban nem volt kocsink. Most meg nincs bajom a szerpentinen se. Bár nem tudom számít -e, itt én vezetek, nem utas vagyok. Mondjuk a busz libegését én is utálom, de nem szédültem még rajta.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #151606 üzenetére
Sokat számít, amikor a te kezedben van a volán, pontosan tudod, mikor, mi, miért történik.
Anno egyszer öcsém vezetett, én mellette az anyósülésen, mentünk a barátnőjét felvenni. Befordult jobbra kisíven 40-nel a Samarával. Szóvá tettem, hogy akkor is így vezet, mikor a csaj ül mellette? "MIért? Szereti!"
Egy későbbi alkalommal én vezettem, öcsém ült az anyós oldalon és én is behúztam 40-nél ugyanabban a kereszteződésben... Teljesen más ugyanazt végigülni volánnal a kézben, anyósülésen, vagy hátul ülve.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bardi
aktív tag
Ma újra megnéztem a generátor oldalt, és rájöttem, hogy gyökér vagyok. A csatlakozó rossz végét mértem
Ettől mondjuk nem lett jobb, bár az ellenállás akár jó is lehetne, ha levágnám a csatlakozót, és nem az égett sarun mérném, viszont az összes tekercs letestel a blokkon, a szervizkönyv szerint az meg nem jó jel. A kábel nincsen kidörzsölve, szóval belül lesz valami kínja. A vázon nem testel, nem tudom ott kéne e neki, sajnos hülye vagyok az elektronikához.'92 Honda VFR 750
-
Cleinor
tag
válasz Cleinor #151496 üzenetére
Na!
Nem csak hogy belefért idénre a vizsga, hanem a második vizsga is belefért
Első alkalommal megvágtak, de a repeta ma viszont sikerült!Véget ért a jogsiszerzés, összesen nekem 437k-ba került.
Így hát holnap szaladhatok kormányablakba és indul a vadászat a paripára!
Habár A-ra raktam le a jogsit, első lépésnek egy Honda CB500X-el vagy esetleg egy Suzuki DL650-el indulok, de azt megelőzően is még elmegyek egy vagy kettő vezetés technikai tréningre.
Bárkinek van negatív tapasztalata az újabb (2013 utáni) 500-as Hondákkal?
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat ugyan az. Gyakorlatilag nem..."
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #131507 üzenetére
Pedig sajnos újra elgondolkodtam rajta
Valami fürgébb vasat szeretnék a 650-es gen1 V-Strom helyére.
Jó jó, az üléspozíció tetszik, a hangja tetszik, de már lépnék feljebb teljesítményben.
Az Endurozást egyelőre elengedtem, de az üléspozícióhoz nagyrészt ragadzkodnék, nem szeretnék pucsitani, mert rossz a derekam. Mondjuk a gen1 Fazer még elment, ott csak a széllel volt bajom.Szóval most DS1000 Multistrada tetszik a legjobban, azt ugye nem kéne megvenni. Caponord esetleg.
DL1000... Hm. Gondolom a fék futómű ugyanolyan semmilyen.
Vara1000 - 269 kg, engedjük el
Versys 1000 2,2-tol indul, azt az árat most nem ütném meg.
Moto Guzzi Breva 11000 fun factornak, amúgy tetszik.Van még más opció? Ami 1,5 körül megvan max, és azért jóval erősebb, mint a DL 650?
Vagy veszek egy MV Augusta Brutale F4 750-et. mert az pont profilba vág.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
Szombaton gurultam kicsit egy ST1100-zal. Meglepődtem, hogy ez ennyire jó. Mármint, tudtam, hogy komoly túra disznó, kényelem meg minden. De arra nem számítottam, hogy ennyire. Például nem létezik rajta olyan hogy szelzaj. Meg sebesség érzet sem. Nagyon kis aranyos gép volt.
Utána egy Benelli TRK702-re ültem rá, de én azt mondom, hogy a kínai olaszok még üljenek kicsit vissza a tervező asztalhoz. Nagyon ergonomiatlan volt a kormány és a váltó is. Az ülés hátrafelé lejt szinte. Elvileg 70 lóerő, de a 20 éves vstrom úgy otthagyja, mint a fene. És rajta ülve tényleg érezhetően nagyon gyenge.
-
dellfanboy
őstag
válasz Cleinor #151609 üzenetére
max annyi, a használt 500x-nél, hogy ne vegyél romot/sérült gépet...
jah és némelyik honda tulaj nem tudom milyen szeren van, de gcire túl van árazva 1-2 használt honda... az olyanokkal még dumcsizni se érdemes mert képes a túlárazott extráit dupla áron adni+ mellé még kiszámlázza a bejáratás ktg-it. idiótákeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz Cleinor #151609 üzenetére
Szia!
Nekem 500R van, kb ugyanaz műszakilag mint az X, csak ez burkolt meg alacsonyabb. 38e km-el vettem, most van benne kb 52e km, 2 problémája van / volt eddig, mindkettő típushiba:
- vízpumpánál tud csöpögni, ott cserélt vmi tömítést a szerelőm
- kormányzár tud rosszalkodniMásról én nem tudok, ha nem 12 ezrenként cseréled az olajat mint a gyári előírás, hanem 6-8 ezrenként, akkor örök élet. Angliában nem ritka a 2-3-400e km-t futott 500X, futár motornak használják.
Én megjártam vele a Tátrát, Transzfogarast, Transzalpinát, Mátra, Mecsek, néha kis Kakucs ring, sehol nem hagyott cserben, szeretem nagyon
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Cleinor #151609 üzenetére
A honda 500-as és a Suzuki DL650 között teljesítményben, és méretben is van egy nagyon nagy ugrás. Nem vagyok tapasztalt motorvásárló, de ha mostani eszemmel keresnék első motort, akkor egy használt, elfogadható állapotú CB500-t vennék (vagy NC500, vagy társai), és később lépnék feljebb.
-
nagyúr
Nekem úgy rémlik, hogy már a 2006-os Honda CBF500-nál is 12e km volt a gyári előírás.
CBR500R facebook csoportban volt egy srác, akinek 4 éves motorban 61.500 km-nél kikopott a hüvely és újra kellett gyűrűzni. Újonnan vette, 12 ezrenként hordta márkaszervizbe és erősen zabálta az olajat a motor.
Szóval nem árt a gyakoribb csere
[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
Nem mindegy hogyan van használva. Autópályán hajtva nagy távolságokra ki lehet tolni, de még így sem mennék 10e. km-t el vele. Kisebb távokra használva én felezném azt a periódust.
Autómban legkésőbb 8e km-nél csere, 15e. az előírás.
Mint írtam, nem mindegy a használat.
Cégünknél egyik nyáron 70e. km-t ment le egyik autó egy olajjal. Napi 5-600km-t mennek, hosszabb utakon, a garázsba téve meg áramra van dugva, ami a vizet (meg persze az olajat) melegen tartja. Semmi baja nem lett! Rövid utakon, hideg motorral nyüstölve a motor halála lett volna, az tuti.
Felezett olajcsere periódus, jó olaj, hidegen óvatosabban hajtva, szerintem ez a tartósság egyik kulcsa.
Lehet nincs igazam, és az én fejbajom, de én ha autót, ha motort rövid távon használok, hideg motorral nem teszem le a garázsba. Megyek annyit, hogy üzemmeleg legyen a víz, lehetőleg az olaj is, úgy teszem le.
-
3800+
őstag
-
3800+
őstag
válasz dellfanboy #151624 üzenetére
Engem nem a környezetvédelmi szabványok érdekelnek aminek papíron megfeleltetjük a gépet, hanem hogy blokknak jó legyen. Valószínű hogy az euro xfasznak így tudott eleget tenni a suzuki, hogy a szervizelésből eredő környezetterhelést csökkenti a kevesebb használt olajjal. Akárhogy is, maradok a 6000 körüli cseréknél.
zgospel: először én is azt néztem, de nem.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
-
JoinR
őstag
Ha már szóbajött az USA, ahol régóta gyártott modelleket is lehet kapni, ma pont felnézek a Suzuki honlapjára, erre az jön velem szembe, hogy újra árulják a DRZ-t, menő.
A használtpiac áraira kíváncsi leszek, elég szürreális áron mentek eddig a régiek.[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
Sziasztok!
Első évem, hogy van motorom, így ez lesz az első telem motorral. Annyira de annyira gyorsabb Pesten közlekedni vele, hogy úgy döntöttem, hogy nem szeretném letenni, csak felkészülni rá.
Ma hajnalban 0 fokban is motorral mentem dolgozni, és egyelőre 2 kellemetlenséget érzek: Ujjaim vége lefagynak, és a plexim nagyon párásodik.
Síkesztyűben voltam (tudom, könnyen szakad, nem véd annyira), de kevés volt. A melegíthető markolaton kívül mivel tudok még próbálkozni? Futár robogókon láttam ilyen kormányhoz rögzített "sütőkesztyűt", az jól működik?
Plexire milyen bevált szert javasoltok, mivel kenjem be?Esetleg van valami takaró, mint amit a robogósok használnak, csak rendes motorra?
Télre ti csináltok motoron egyéb dolgot? Pl. alacsonyabb guminyomás, vagy a használható előírt motorolajokból hígabb fajta?Előre is köszönöm!
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
JoinR
őstag
válasz anorche1 #151630 üzenetére
Pinlock kell a plexire, ha kompatibilis vele a sisakod. Ha nem, akkor aliexpressről pár dollárért tudsz venni hasonlót, ami szintén egész jó védelmet nyújt.
Vannak fűthető kesztyűk, ezek szinte mindig kívülről fűtenek, így a markolatfűtés mellé kiegészítésnek valók.
Én tavaly viszont találtam olyat, ami belül is fűt, így most télre beruháztam rá. Eddig nagyon tetszik, bár nem kompromisszummentes (kicsit vastag belül is), de fázni nem fázom, a mostani időben közepes fokozaton használom. -
bacus
őstag
Én vettem téli kesztyűt, de még nem volt olyan hideg, hogy ne lett volna benne k. melegem. Télen is nyári kesztyűt hordok, van kézvédő, az leveszi a szelet a kezemről, e mellé elég a kormányfűtés, de van ilyen futókesztyű mindig nálam (decathlonos, vékony), azt még alá tudom venni.
Függ az öltözködés, hogy milyen messzire mész, városban sztem nem kell semmi extra, télen meg ritkán túrázunk motorral. 8-10 fok alatt nekem már kell alulra is aláöltöző, hogy ne fázzak fél óra után, azt nem igen szeretem, de inkább, mint megfagyni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
crocy
tag
válasz vlevi #151619 üzenetére
nem tudom mekkora szopo lehet bevallalni par eves triump tridentet.
csomo helyen ajanlak mint kezdömotor. kezes, könnyü, es egyenletesen adja le a nyomatekot.
bar amilyen arak vannak a hasznaltpiacon is, lehet jobb kiköhögni egy uj arat.
az uj gen kap gyorsvaltot es allithato villakat.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz crocy #151635 üzenetére
Szerintem semennyire szopó, max 3 évesek ezek a Tridentek és azért a Triumph az elmúlt 15 évben már bizonyított a megbízhatóságot illetően. Nem azért mondom, mert nekem is van, de elég kicsit körülnézni, nincsenek olyan hibái, amiktől zengene a net.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dellfanboy
őstag
válasz crocy #151635 üzenetére
venni kell, nem kérdés, gyorsváltót a régibe is lehet rakni, bár ahogy írod, olyan drágák a használtak, lehet az új jobban megéri...(jah használtat meg jól meg kell nézni nehogy ropira legyen törve)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
NYPD
aktív tag
Az utólag felszerelhető kézvédő is sokat segít, ami ledobja a kézről a menetszelet. Nekem van felpattintva a robeszra, Városi környezetben, -10 fokban tavaly elég volt a nyári kesztű + a vékony decathlonos "alsókesztyű".
#151633JoinR
Nemrég írtam az alis 'pinlock'-ról pár sort. Nem rossz, de 10 fok alatt elköszön. -
macilaci78
nagyúr
válasz anorche1 #151630 üzenetére
Rendes téli motoros kesztyű, ez a futár-muff kitakarja az összes kezelőszervet, nem mintha nem kellene tudni vakon is kezelni őket. Markolatfűtés is jó, esetleg markolatvédő a karok elé, hogy elterelje a szelet a kézfejről.
7 éves korom óta vagyok szemüveges, a búvárszemüvegekhez ajánlott profi páramentesítő spray sem ért semmit, csak hogy homogén fehér réteg helyett nagyobb cseppekben gyűlt össze a pára a szemüvegemen. A huzat viszont leviszi a párát, ha már nem tudod melegen tartani a lencsét.
A pinlock egy második rétegként a plexi belső oldalára tehető, valami öntapadós szilikonréteg van a kerületén, ami külön légrétegként zárja el a teret a plexi és a pinlock felülete között. Olyan ez, mint a kétrétegű üveg: a külső réteg találkozik a kinti hideg levegővel, a benti réteg a meleggel, de a két réteg közti légréteg valamelyest hőszigetel. Ez sem 100%, de sokkal alacsonyabb hőmérsékleten kezd el párásodni, illetve elég csak egy gyufaszálnyi rést hagyni alul a plexin, menet közben talán annyi sem kell. Pirosnál állva meg felhajtom.Tucano Urbano, keress valamit a motorodra, pár típushoz gyártanak takarót.
Téli motoros nadrág és síaláöltöző. Én egyelőre utcai farmerben tolom a legkomolyabb Columbia aláöltözővel, de már tényleg érik, hogy a kötényt elővegyem. Az, hogy a combom fázik, csak zavar. Ami viszont biztosan visszaüt majd később, hogy a térdem is kapja a szelet, bár nem érzem, hogy fázna.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz macilaci78 #151642 üzenetére
Izulet csak hosszu tavon ut vissza…
attol, hogy nem erzed, hogy fazik, attol meg fazik az, csak mar nem erzed
mondjuk ebbol a szempontbol jo a 98tol kezdodo vfr csalad a ket oldalso hutojevel, mert ott konkretan ereztem anno, hogy jon a terdemre a meleg
de aztan ott van meg a vallad, konyokod, csuklod (bar ez nem annyira) meg a bokad, derekad.
derek/vesevedo melegen ( ) ajanlott, ahogy a maszk, sal, es foleg a kezvedos markolat is,[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
macilaci78
nagyúr
Igen, ezért figyelek a térdemre, mert tudom, hogy kapja a szelet. Magas vagyok, hiába a robogó, az elülső idom és a fejidom közti rés pont a térdem vonalában van.
Sh300, robogó. A linkelt kötény derék alatt kb mindent megold városban. Városon kívüli tempónál már lobog az alja nagyon. Comb tetején és elöl műszőrmével bélelt, kvázi meleg.
Kesztyűt kezdem kevésnek érezni, kézvédőn gondolkodom, de ahogy hirtelen rákerestem, a kormányvégsúly helyére kell felszerelni. Viszont a kormányvégsúly fontos szerepet tölt be a kezelhetőségben, menettulajdonságokban, nem szívesen játszanék ezzel. Mikor az elhasználódott markolat cseréjekor először levettem a gyári végsúlyt, le is ejtettem. Egyszerűen meglepett a súlya és kiesett a kezemből.
A könyömökömet ellég jól takarja a protektor: lvl2 szivacsos valami, ami azért jó szigetelő. A vállam "homlokfelülete" viszont ilyen téren nincs levédve. Szerintem a Columbia kabátból kiveszem a termobélést és ez megoldja.
A csukló nem kap huzatot: hosszú mandzsettája van a kesztyűnek, az összepatentolt kabátujj alatt épp elfér és akkor sem ugrik ki belőle, ha mellkasom előtt összefonom a karom. Cserébe viszont kesztyű nélkül a kabátujjban megakad a kormányvég.Apám sokat motorozott anno, 120 km-re főiskolára, 230 km-re egyetemre, meg mellette az apró persze. Simson, ETZ, MZ, Pannónia. Aztán amint a téesz adott alá kocsit, letette a motort. Pontosabban a Pannóniából rotációs kapa lett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
NYPD
aktív tag
válasz macilaci78 #151644 üzenetére
Nekem hasonló van, mit ez, annyi különbséggel hogy az enyémet csak a tükörszár tartja, viszont áll mint a ... , szélben sem lebeg pedig rugalmas anyagból van. A kormányvégsúly szerintem nem akadály, mivel az ehhez adott rögzítés is egy átmenőcsavaros történet, szerintem nyugodtan lehet arra tenni.
-
crocy
tag
kis magyar bulvar, sör melle hetvegere, akit erdekel a ket uriember:
[Dodor Taschner crossover]ilyen contenteker amugy en birom dodort, megha az eleje kicsit megjatszott is.
-
d@vee
őstag
válasz dellfanboy #151648 üzenetére
Miért, mi a gond? Matekból annyi megmaradt, hogy mínusz meg mínusz az plussz
Ja
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- iPhone topik
- Bestbuy játékok
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- Nem lesz Stalker 2
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest