Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr. Y:] Vajon mit keresek? Segítsetek!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/kornel_2.gif)
Kornel
veterán
ez van, pedig már jön az euro 6.
az euro 3-as ezres swiftnek sokkal jobb gázpedál reakciója volt, mint amibe eddig ültem euro 4-es szívó benzinesbe.
az mondjuk igaz, hogy ezek az euro normák már egy ideje csak önámításra jók, pl. közvetlen befecskendezés, turbo mindenre, ha kell, ha nem, és a végtelenségig butított gázpedál reakciók, ami szerintem lassan már balesetveszélyes is. emellett 1,5 tonna a kocsi önsúlya... mondjuk mostanában kezd pár gyártó rájönni, hogy csökkenteni kellene, de nem 10-20 kg-okkal. visszakanyarodva a régi swift se azért evett olyan keveset, mert az a motor valami űrtechnológia volt akkor, hanem kicsi az önsúlya.
szerintem ideje lenne új, a valósághoz közelebb álló mérési ciklust bevezetni, és inkább a fogyasztást és a kocsik súlyát korlátozni, azzal előrébb lennénk káros anyag kibocsátás terén is.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MacBook Air M1 13" 8/256GB - 95%, 76 ciklus, magyar billentyűzet
- Dell G3 3579 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050 Ti 16GB 512GB NVMe+1TB HDD magyar vbill ujjlolv gar
- Be Quiet Straight Power 11 750W Gold
- Intel Core I9 13900KF - Tálcás - Eladó! 140.000.-
- Kingston FURY 2x16GB DDR5 6000MHz Cl36 Beast Black - Új, bontatlan, 8 év garancia - Eladó! 45.000.-