Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MárkaLánc
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Tom1939 #223296 üzenetére
nálunk az is probléma, hogy nagyobb a verda, mint kellene
addig jó volt, amíg csak vágyott a feleségem a nagy autóra a Clio-ból, de amikor meglett rájött, hogy a kisebbet kezelni is könyebb[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
vzsryl
nagyúr
válasz lockdown90 #223304 üzenetére
Ez egy jó kérdés, mert a Passat meg az Arteon az ugyanaz, de az előbbi csendesebb, az utóbbi sokkal menőbb és sportosabb, továbbá drágább is. Alapvetően a Camry a Passattal játszik egy ligában, de a csendességben valószínűleg csak az Arteon szintjét tudja hozni. Az Arteon a keret nélküli ajtók miatt hangosabb, hiába a dupla üvegezés.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #223296 üzenetére
Akkor ez nem az én autóm, ez nyuggereknek van akik minden nap elmennek egy liter tejért a Teszkóba. Most 301 literem van és az édeskevés.
Rav4 rajta van a listámon. Nekem a hegyes orrú tetszik de annak meg szar a töréstesztje... Szóval megvárom amíg a most futó beesik az én árszintemre. Az se holnap lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
addikt
válasz BigBlackDog #223307 üzenetére
árát nézted? 14,5-től indulnak akciósan
ehhez képest egy HR-V laza 3 millióval olcsóbb
tetszik amúgy az LBX amikor megjelent egyből mutattam is feleségemnek, de úgy tűnik kicsit vastagabban fog a ceruza a kelleténél“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz f4lcon #223310 üzenetére
LBX-be is beültünk és a HRV-be is, és a HRV (de még a jazz is) jobban tetszett belül mint az LBX. Valahogy őszintébben volt minőségi, nem igazán tudom megmagyarázni. Toyota mellett "csak" észérvek szólnak (az sem jó ha ritka nagyon az autód és a HRV az, de lehet most ez akció megváltoztatja).
-
-
_drk
addikt
Honda Civic kombi nálunk csak behozva volt?
Ritka mint a fehér a holló, én nem is tudtam hogy van ilyen míg nem láttam 1-et az utcán.
Honda népszerű, kombi népszerű nálunk, ez nép autó is lehetett volna.
Mi van ezzel az autóval? -
_drk
addikt
válasz BigBlackDog #223318 üzenetére
9. Gen, 2014.
-
LilProphet90
senior tag
válasz LilProphet90 #223245 üzenetére
Erre esetleg valaki?
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
félisten
-
veterán
válasz szabonagyur #223322 üzenetére
Nem tudom, mennyi embert tartottak meg a "csak egy evet, max kettot kell varni egy random autora, ha vennel" tortenettel.
Legalabbis kollega 2 evet vart a civicjere, pedig kvazi nem volt halalba extrazva vagy egyedi dolgok rakerve.Everybody lies.
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Szeretnék egy kényelmesebb rugózású autót a Mazda 6 GH után.
Benzinest szeretnék, elég alsó közepes autó is. Országúton lenne használva, de nem hosszútávokra (20km egy út)Én Citroen C4 1.6 benzin-re gondoltam 2013-2014 körülire. Aggódom a Prince motor miatt, de azt olvastam, hogy ahogy haladt előre az idő, úgy javítottak rajta. Igaz ez? Vagy még a 2014-es is hulladék?
Opelt nem akarok, Toyota drága, VW konszern...TSI....azok mennyire gázak 2012 után? Ha jól tudom akkor cserélték a láncot szíjra.
Nem akarok 2 milliónál többet költeni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
de majd jönnek hamarosan az olasz tagozatosok
Hát a Giuliettát úgy képzelem, nem puhább, mint a Mazda, meg 2 misibe sem nagyon fér bele. A Delta lehet, hogy kényelmesebb, de a büdzsé ahhoz is kevéske. Nemtom, a Bravo futóműve 1:1 ugyanaz-e, az viszont beleférhet a keretbe.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz tboldi #223326 üzenetére
A Bravo futóműve butább (egyszerűbb), cserébe talán olcsóbb javítani, felújítani (10+ évesen szempont lehet, bár csak egyszer kell jól megcsinálni). Delta is ugyanaz, de talán a hosszabb tengelytáv miatt kicsit kényelmesebb. Az említett VAG konszernes autók futóműve jobb (kényelmesebb, stabilabb, halkabb), főleg a hátul multilinkes változatok (pl. Golf 140 ló felett).
A TSI is kellemesebb, ha csak közlekedni szeretnél és 1-1,5literrel kevesebbet eszik a T-jetnél. A T-jet élvezetesebbnek adja elő magát (hang, karakter), ha ez szempont és elvileg egyszerűbb, de azért bőven bele lehet futni sokszázazres költségekbe ennél is némi balszerencsével.
Alapvetően amennyiért a VAG konszern kínálat alját meg tudja venni, abból vehet egy nagyon jó állapotú olaszt (akár 1.4 90 ló is meggondolandó országútra), de a Mazda után szerintem az olasz vonal visszalépés lenne....
-
tboldi
nagyúr
válasz 426os #223330 üzenetére
Kb. én is így látom, már ami az olaszokat illeti, a VAG-hoz semmit nem konyítok.
Annyi csak, hogy a butább futómű nem feltétlenül jelent kényelmetlenséget. Az Ypsilonunk is MacPherson-csatolt lengőkar, mint a 2-es Punto, ami a technikai alapot szolgáltatja, mégis puhább annál, úgy ringatózik a szar móvári utakon, mint egy katamarán a Balatonon. Ebből feltételezem, hogy a Delta is komfortosabb lehet valamivel a Bravónál.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz ReSeTer #223324 üzenetére
ha a futómű elsődleges szempont, akkor Focus?
1,7 - 2 millió között van vagy 100db eladó 1,6 benzin
igaz 2011-2012 lesz a legtöbb
ha nem veszel alá 19" felniket, vagy eladod ha épp az van rajta és visszaállsz 16"-ra, akkor kényelmes lesz az“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
vzsryl
nagyúr
válasz ReSeTer #223324 üzenetére
A kisebb tengelytáv a nagyobb úthibákon érződni fognak. A kisebb úthibák miatt vagy puha futómű kell, vagy multilink hátsó, vagy Merci (C-től felfelé). Ülés sem mindegy, sőt…
Megane 3 1.6@110 ló, manuális váltó nem rossz tipp. A 2-es fóka sem rossz, mert multilink, de a Mondeo tengelytávja nagyon erősen számít. Utóbbiból nincs jó benzines szerintem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz f4lcon #223314 üzenetére
Bármelyik lesz a jövőben (ha lesz bármelyik), kiváncsi leszek milyen lesz a hangszigetelés. Rábcfelvarrás előtti jazzt agyon dicsérik hangszigetelésben, HRV-t meg folyamatosan leszólják hogy hangos. Nehezen érthető, de hát az autógyártók néha ilyenek...
Qru: A ZRV egy olyan vicc amit én nem értek (3 centivel kisebb mint a RAV4 és 380 liter csomagtér, mint egy golfban... de most tényleg ezt hogy gondolták)
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Én is bevállalnám, de csak a futóműve miatt. Az L3 is megy úgy szerpentinen, de azt a kényelmet nem tudja. A Passat/Superb is hiába multilink, sokkal pattogósabbak, cserébe nem tudnak még kanyarodni se úgy.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
őstag
válasz Zsombe #223341 üzenetére
A ZRV 4,57 méter hosszú, a corolla cross meg 4,45. És már a corolla cross is súlyos térhiánnyal küzd szerintem méretéhez képest (hátsó ülés és csomagtér, első rész rendben). Mondjuk ZRV-ben szerintem a hátsó üléssor is ok, tehát azért valahol hozza a plusz méretet, csak a csomagtér bántóan kicsi. Mondjuk ahogy nézem a hahut kicsit 13 felett már odaadnák a ZRV-t csak vigye valaki (és akkor most tényleg Corolla Cross versenytárs árban)... Az mond valamit hogy forgalomban Budapesten még nem láttam ZRV-t(HRV-t nagy néha, új jazzt kicsit gyakrabban de jóval ritkábban mint a korábbiakat).
Qru: Rav4-ben csak az a vacak használt vétel szempontból hogy nagyon tartja az árát. Voltam Budakeszin tegnap oldalüveget cserélni, ott volt kint egy 2 éves 60k+ kilométeres sima benzines cvt-és comfort style feleszereltségben 12,5 milláért. Mondom ki az aki ezt ennyiért megveszi? Szerintem ez már nem jó üzlet a vevőnek.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Tom1939 #223334 üzenetére
anyumnak ez a mostani a második Jazz-e, mindkettőt újonnan vették (egy 2015-ös mk3 benzin GK, majd egy 2022-es facelift előtti mk4 hibrid GR) de nem mernék megesküdni arra, hogy a kettő között érdemi zaj különbség volt belül akkor, amikor csak a benzinmotor megy (országút 110 km/h)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsombe #223346 üzenetére
A minőség nem hat meg, nincs igényem rá. Ne essen szét mint a Skoda és akkor szeretni fogom. Hondám most is van azért is van az képben.
Nissan azért került képbe mert az meg nem félteném túl és van hozzá tuti szerelőm. Telekre járósnak pont ideális lenne.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Zsombe #223346 üzenetére
Sajna utastér minőségben ezzel nem tudok vitatkozni, pedig nekem toyotám van (oldalbordának meg hondája, erősen tiltakozik is a jó lesz neked is toyota kitétel ellen)
Szerk, f4lcon: Hát akkor ennyit a tesztekről... Inkább neked hiszek (valós tulaj) mint a tesztelőknek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Valorant
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest