Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz NeoPampalini #222349 üzenetére
Pedig ez az első szempont egy vásárlás során, hogy az ülés és a körülötte lévő hely komfortos e számodra, valamint hátul is megfelelő e a hely.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
NeoPampalini
senior tag
válasz KAMELOT #222351 üzenetére
Igazad van, de ha előbb ki lehet lőni pár modellt, akkor kicsit egyszerűbb dolgom lesz.
Ahogy nézem, 10-12 autónál több nem lesz a választékban (hacsak nem akarok 180-200 km-eket autózni egy-egy kocsi megnézéséért, ez azért meggondolandó), aztán majd agyalhatok, hogy magánszemélytől vagy kereskedőtől vegyem-e, utóbbiakról olvasni hideget-meleget a google értékelésekben.
-
KAMELOT
titán
válasz NeoPampalini #222352 üzenetére
Annyi pénzért amit írtál én ilyet vennék [link]
Automata, szívó benzin és kevés km.
Egy automata sebváltó a kényelemhez jár!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
slett27
addikt
Akkor nem vesztettem sokat. Létezhet az hogy itt is van egy jó 3-4mp-es turbólyuk ahogy érzem mint anno a T-Jet-nél volt?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
KAMELOT
titán
válasz NeoPampalini #222355 üzenetére
Igen tudom, hogy kombit keresel én csak mutattam, hogy valami ilyesmit vennék.
Erősebb szívó benzin és automata.
Ha tudnál hozzátenni, akkor ez egy jó vétel lenne. [link]V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
slett27
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #222361 üzenetére
Nem, ez a turbó sajátossága, amíg nem pörög eléggé a turbina és a kompresszorkerék, addig nincs elegendő töltőnyomás sem. Kompresszoros autót kellett volna venni, ha ez zavar, vagy vellanyt.
A gázreakción lehet javítani valamelyest, de az alapvető "problémádat" nem oldja meg.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
slett27
addikt
Nem akarok kínlódni, csak a tudományos kíváncsiság hajt. Így is nagyon rövid idő alatt 170+ van az autó.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
slett27
addikt
Jeeszus boomer vagyok már. Akkor születtem amikor Michael Jackson még fekete volt azóta meg is halt a fószer.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
aujjobba
addikt
Mondjatok kerlek par ajanlott benzin-hibrid gepet, nem plugin hanem sima fajtabol.
Nagyjabol 10ezret megyunk evente, alkalomszeruen keves varos, a legtobb a videki szulok latogatasakor megy bele, meg nyaralaskor.
Ami nagyon fontos lenne, az a meret.
Merthogy jelenleg egy Honda FR-V van szolgalatban, 6 szemelyes, kenyelmesen elferunk benne oten (ebbol 3 gyerek), plusz a kutya befekszik a hatso sor ele (kikotve/rogzitve).
Fraszt kapok amikor HAHU-n meglatom az "otszemelyes auto" kinalatot, es hatul a kozepso "ules" kvazi egy kartamasz szelessegu.A Honda-t imadjuk, de kezd kioregedni es koltsegesse valni (sikerult felmilliot ralocsolni legutobb, muszaki + folyadekok csereje + komplett kuplung csere + par apro dolog), rozsda is mar nyalogatja.
Tovabba varosban megesz atlag 9liter benzint szazon, palyan 8 korul.Evjaratban mondjuk 2020-tol kezdve, ha esetleg 10-11millio korul megallna, bar nem tudom mekkora a kozos metszet
(otletem sincs merre nezelodjek, hogy a hondahoz hasonloan boseges belso teret kapjak, viszonylag normal meretu kulso mellett)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz aujjobba #222374 üzenetére
A hibrid az “alkalomszeruen keves varos” felhasznalaskor a legugyesebb, egyebkent kevesbe jon ki az elonye. Ford S-Max/Galaxy letezik hibridben, mas nem nagyon jut eszembe, ami nem phev, kb beleferhet a keretbe es 3 rendes ulese van hatul. Kintrol kell majd venni, mert itthon 1db S-max van 12-ert, galaxyk hirdetve 17-tol, szoval ez mindenkeppen behozos moka, ha nagyon fix a keret - en alkudnek az S-Maxbol es megvennem a hazait
-
őstag
válasz aujjobba #222374 üzenetére
a felhasználás (alkalom szerű város, de inkább vidék meg hosszútáv) nem egyezik az optimális hibrid felhasználási területtel, ami nagyon sok város, dugókkal meg lámpákkal és kevés országút, lehetőleg nulla pálya.
a Prius+ jó lehet, ha az S-Max nem tetszik, de ezekből sincs nagy választék, és még kevesebb az, ami nem ex-taxi
miért lett feltétel a hibridség?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
aujjobba
addikt
válasz f4lcon #222378 üzenetére
Hibridben azert gondolkodok, mert
- nagymeretu benzines sokat fogyaszt
- az alkalomszeru rovid varosi utakra dizel nem optimalis
- full elektromos a videki utakra nem idealis (200km az egyik nagyszulo, 270km a masik), kelloen nagy nem is nagyon van belole, es/vagy meregdragaAlkalomszeru varosi hasznalat:
- varoson belul nagybevasarlas hetvegen
- gyerekekkel neha a tavolabbi jatszora
- havonta 1-2x Budapesten keresztul eszaki agglobol delibe, meccs stb.Koszonom mindenkinek, a prius+, rav4, smax triora ranezek (elso kettore foleg, van egy enyhe japan fetisem).
-
szebe
őstag
válasz cappa72 #222377 üzenetére
Touran még úgy-ahogy létezik, az 1.5 TSI meg elvileg nem annyira gyász.
Scenic, Zafira, S-Max, stb kaszálva, széria végi darabokat el lehet csípni jobb benzinessel (pl 1.3 tce).RAV4 szerintem klasszikusan 4 személyes.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rbalint88
addikt
válasz aujjobba #222379 üzenetére
10-11M-s auto ertekvesztese melett azon aggodni, hogy havi 30-ert vagy 50-ert kell tankolni, megmosolygtato.
Azt mar nem is mondom, hogy a Hondabol most ugy akarsz kiszallni, hogy a rakoltott fel milliot nem fogod viszontlatni, plusz nem baja volt az autonak, hanem kopo-fogyo alkatreszek cserejet kellett megejteni. -
aujjobba
addikt
válasz rbalint88 #222382 üzenetére
2007-es gyartasu autorol beszelunk, egyelore nincs komoly baja (a kuplung volt mar vacak azt csereltem), de varhatoan egyre tobb lesz, elindult a rozsda is.
Eddig 10-12 ev koruli autokat vettem, 5-6 evig hasznalva, most szeretnek valamit hosszabb tavra.
A fiatal autok meg dragak, sajnos, megnezve a kinalatot a hahun ezek a 10 millio koruli ajanlatok jottek leginkabb. -
rbalint88
addikt
válasz aujjobba #222384 üzenetére
Ertem, hogy fiatalt szeretnel, csak ott siman el fog menni cascora evi 200, egy sima olajcserere markaszervizben 100, plusz az ertekvesztes, ezert irtam, hogy a tankolason aggodni ilyen viszonylag alacsony futas mellett vicces, mert masra el fog menni sokkal tobb a Hondahoz kepest
Ha mar mindenkepp csere, akkor egyebkent szerintem jo gondolat, hogy minel fiatalabbat vegyel, kevesbe rossz valasztas* ebben a kategoriaban 10M-ert a max 5 eves, mint 5M kornyeken a 10+ eves, ami mar rohadt bonyolult es dragan fenntarthato* nem a dontesnek szol, hanem a piaci korulmenyeknek
-
aujjobba
addikt
válasz rbalint88 #222385 üzenetére
Nem kifejezetten aggodok a fogyasztason, de ha a modernebb gep kevesebbet fogyaszt az elonyos.
Dizelt nem szeretnek, ha pedig a garantaltan iszakos batar benzines es a hibrid kozott nincs oriasi arkulonbseg, akkor inkabb az utobbi.
Ezt mondjuk meg kell nezzem, ugyanazok a tipusok arban mennyire kulonboznek a benzines vs. hibrid vonalon, lehet nem is eri meg a hibrid alacsony futasteljesitmenynel, ebben igazad lehet.Mellekes szal: szeretnek automatat, de ez eppen nem kizaro tenyezo. Eddig manualis valtos autoim voltak.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #222385 üzenetére
Esetleg még hozzátéve a gondolatot, hogy egy ~5 éves autót megvéve -amivel átlagosan mentek 10-15 ezer km-t egy évben, és pont 60 ezer körül lesz a futása- alapvetöen tök "újnak" érzödik, közben pedig simán bele lehet szaladni pont abba a játékba is, hogy egyszerre lesz esedékes egy halom karbantartás.
Persze meg lehet nézni a szervizmúltnál, és ha neked kell megcsináltatni ezeket, akkor vagy sikerül érvényesíteni a vételárnál, vagy nem...
Pl, DSG-nél olajcsere, gyertyacsere max intervalluma is ez szokott lenni, a gumik is lehetnek pont csereérettek (föleg ha még elsö szerelésü darabok), fék stb, egy olaj/szüröcsere szeánsz vétel után,stb..
-
-
aujjobba
addikt
válasz bandus #222392 üzenetére
Egyebirant az Octavia kulsore tetszik is, sose volt Fordom, siman elhiszem ha jonak mondjatok
A japanfetis abbol ered, hogy idos autok letere egyiknel se volt komolyabb meghibasodas, csak a kopo/fogyo alkatreszek.
Najo ez nem teljesen igaz, a Lancer-ben 19 eves koraban megallt a motorvezerlo, 25ezerert kaptam felujitottat amit beszereltem a parkoloban, es ment tovabb (2012-ben).
Szerettem azt az autot, 1tonna sajat tömeg egy porgos 1.6-os 110LE motorral kombinalva, kozvetlen gazreakcioja volt, ment mint a szel, 1993-as gyartas.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz aujjobba #222379 üzenetére
a dízelt megértem, és a full elektromosat is
de a VAG csoport 1.5 TSi-jei azért annyira nem esznek sokat, hogy kerüld...a felhasználásod mellett a hibrid nem fog léptékekkel kevesebbet fogyasztani, sőt.. hibrid SUV-om van, tudom miről beszélek: Pécs-Budapest az M hatoson óvatos lábbal is 7,1-7,2 átlagfogyasztás, mert ott a 2,4 literes szívó benzin motor 'saját zsíron' megy, az akku nem tud besegíteni.
a Prius+ jó technika, de 100 éves konstrukció, ha 2019-eset vagy 2020-asat nézel. ehhez képest az amúgy szintén matuzsálemi Touran egy egész generációval frissebb például[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Tothgera30 #222396 üzenetére
ne mondd, hogy neked nincs egy kis H Astra fétised
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
aujjobba
addikt
válasz f4lcon #222395 üzenetére
El tudom engedni a hibridet, elsore jo otletnek tunt.
Az 1.5 TSi az nem ilyen downsizing aldozat, amikor kis loketterfogatbol akarnak barmiaron nagy teljesitemenyt kamu alacsony fogyasztason kicsikarni?
Lehet csak kicsit maradi vagyok, a honda-ban még turbo sincs, szivo v-tec.Prius+ 100 eves konstrukcio: egyebkent ezt epp tisztelem a japanban, hogy akkor vezetnek be valamit, amikor az mar kiforrott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz aujjobba #222399 üzenetére
Az 1.5 TSI az már kiforrott Kb 20 éve jöttek be VW csoportnál ezek a turbós, közvetlen befecskendezős motorok, megtanulták már, hogyan lehet tartós és nem problémás (Honda még küzd a témával, olajban futó vezérműszíj miatt problémák vannak, benzinnel hígul az olaj, stb.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen