Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Graphics #83887 üzenetére

    Vili irja a tutit: minden. Jó a szűrő meg az olaj maga nem de a szerelés és egyéb alkatrészek... Amíg csak olajat meg szűrőt kell cserélni addig oké de ha van bármi egyéb az szopacs. Középmotoros és atomjaira kell szedni mindent körülötte, hogy hozzáférj rendesen és akkor is szűk szerelőalagutakon keresztül kell műtened. Már pedig ilyenkor ha nem akarsz szívni irány a szerviz ahol a rezsióraszámláló gyorsabban pörög majd mint egy kompresszorral hajtott rulettkerék.

    Na már most egy ilyen idős autónál azért márt jönnek a bajok, nem azért mert szar hanem mert az idő vasfoga még egy Boxtert sem kímél, főleg amit rendeltetésszerűen használtak (halmozottan hátrányos ha a kiváló hazai utakon). Lengőkarok, féltengelyek, lengéscsillapítók, kormányösszekötő, hűtő lyukadás, generátor és ez még mindig csak a jéghegy csúcsa kb.
    Arról nem is beszélve, hogy nézzél rá egy szett új garnitúra sportos abroncsot. Még ha csak egy belépő szintet is célzol meg az is eléggé zsebbenyúlós lesz. Célozzuk be a prémium alját azzal nem esel le az útról az első kanyarban a Pilisben de nem is a legdrágább. Gyors gúglizás biztos van olcsóbb csak a miheztartás végett:

    Előre a 205/50R17: Hankook K117 Ventus S1 Evo2- 30,2K/db
    Hátra a 255/40R17: Hankook K117 Ventus S1 Evo2 - 37,8K/db
    És ha mondjuk rendeltetésszerűen használod két nyarat ha kibír. Ha keveset mész akkor esetleg hármat... :U És ez még nagyon nem a PilotSport szint.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés