Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Richard! #82685 üzenetére

    Az a motor minden szempontból rossz. :D 5w 30 az előírt olaj a DPF miatt, de azzal szétkopik a vezérműtengely pályán, 5w 40-el meg eltömődik a DPF, jó megoldás erre nincs. Olajpumpában megfordul a tengely, az viszi a turbót magával sétálni, néha többet is. A jófajta német mérnökök sűrűmenetes-re csinálták a vezérműszíj feszítőjének a tőcsavarját. A hengerfejben lévő fele 10 es sűrűmenetes(1-es menet emelkedés), de a külső menet meg 8-as, de 1,5-ös menet emelkedéssel. Ez a sűrű menet az alu fejben csak 1 kitekerést bír ki, utána a legerősebb oldhatatlan kötésű loctite menetragasztóval kell beragasztani, különben kicsavarodik menetközben, elengedi a feszítő a szíjat, mintha megeresztett volna az anya a feszítőn, pedig tőcsavarostól jön ki, a többit meg sejted magadtól. A tdi motor annyira passzentosra lett összerakva, hogy kiállása van a dugattyúnak és a szelepeknek is(értsd, felső holtponton a dugattyú széle feljebb jön, mint a blokk), a szelepek meg nincsenek teljesen síkba csiszolva a fejjel. 1 fog ugrás a szíjon katasztrofális. 4-6 szelep hajlik, törnek a himbák, tengelyek, sérül a dugattyú. Ehhez jön a siemens befecskendezőrendszer, ahol az injektor elektromos részében is kering a 7 bar nyomású üzemanyag és kikezdi a szigetelést az injektorban, ami zárlatos lesz, ez hirtelen halál, azonnal leáll és nem indul be, míg a zárlatos injektor kábelét le nem kötöd, akkor jár 3 hengerrel. Szóval készüljön fel, építsen ki jó barátságot tréleressel, és ne szívja mellre, ha megáll az ódi. :DDD :O ;] :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés